פוטין מטיל פצצה: המודיעין האמריקני סייע בהעברת $400,000,000 לקמפיין קלינטון 

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פוטין האשים את ביל בראודר בהעברת תרומה של $400,000,000 להילארי קלינטון

כידוע, ימים ספורים לפני ביקור טראמפ ברוסיה, החל קמפיין חד"ש של הדיפ סטייט לנסות למנוע מהפגישה בארבע עיניים להתקיים, ולקעקע אותה מכל בחינה אפשרית. לשם כך נציג הדיפ סטייט במשרד המשפטים, הלא הוא רוד רוזנשטיין, החליט לצאת בהודעה פומבית על הגשת כתבי אישום ל12 קצינים רוסים נוספים אותם החקירה הרשמית של מיולר בFBI מזהה כמעורבים בפריצות לפלטפורמה המרכזית של הדמוקרטים, והתערבות בבחירות בארה"ב על ידי מתקפות סייבר.
עד היום, כ80% מכתבי האישום של רוברט מיולר לא שווים כלום, הם הוגשו כנגד רוסים אשר לעולם לא יהיו בבית משפט אמריקאי כיוון שלעולם לא יבקרו יותר במדינה. תכף תבינו כמה זה נוח לציד המכשפות שמיולר מכוון בFBI נגד טראמפ. נזכיר שעד כה אף כתב אישום לא פגע במטרה של מציאת קשר ו\או שת"פ של קמפיין טראמפ עם הרוסים, 0 כתבי אישום בנושא, 0 ראיות אחרי כל עשרות מיליוני הדולרים ועוד מעט שנתיים.
אבל חמור מכך, ומה שנראה כתרגיל קלאסי של הדיפ סטייט, כל הפרטים בכתבי האישום כבר היו ידועים בדו"ח שיצא בגלוי לעיני כל כחודש לפני כן. הדו"ח של ועדת המודיעין של בית הנבחרים בראשות הנציג דיוויד נונס בנוגע לפעילות חתרנית של הרוסים. נונס צייץ היכן בדו"ח ניתן למצוא את כל הפרטים הגלויים לכל שפורסמו לציבור, כולל בסיכום טבלת הממצאים של החקירה.
הציוץ של נונס:
ציוץ דויד נונס
טבלת סיכום הממצאים:
ובכן, לפוטין היו כמה קלפים בשרוול, ואולי בגלל זה היה פחד מהפגישה.

נשיא ארה״ב טראמפ ונשיא פוטין במסיבת העיתונאים בהלסינקי

ולדימיר פוטין: בשנה שעברה היה מקרה של הסגרה בידי ארצות הברית … מיולר יכול לעשות שימוש באמנה זו כדי להעביר לנו בקשה רשמית … במקרה כזה, מאמץ מסוג זה אמור להיות הדדי… למשל אנו יכולים להעלות את הסוגיה סביב מר בראודר… הם שלחו סכום עתק של כספים $400,000,000 להילארי קלינטון!

פוטין הציע לאפשר לפקידי ארה"ב, כולל מיולר, לבוא לרוסיה לסייע בחקירתם של סיפור הכביכול קנונית טראמפ-רוסיה. ואז פוטין הטיל את הפצצה שלו היכן ארה״ב יכולה לגמול לרוסיה באחת מהחקירות שלה –

ולדימיר פוטין: למשל, אנחנו יכולים להעלות את מר בראודר, במקרה הספציפי הזה. שותפים עסקיים של מר בראודר הרוויחו מעל 1.5 מיליארד דולר ברוסיה ואף פעם לא שילמו מסים לא ברוסיה ולא בארצות הברית, ובכל זאת הכספים ברחו מהמדינה. הם הועברו לארצות הברית. הם שלחו סכום עצום של 400,000,000 $, כתרומה לקמפיין של הילארי קלינטון. ובכן זה עניין אישי שלהם. יכול להיות שזה היה חוקי, התרומה עצמה, אבל האופן בו הרוויחו את הכסף היה בלתי חוקי. לכן יש לנו סיבה מוצקה להאמין שכמה פקידי מודיעין אמריקנים ליוו וכיוונו את העיסקאות האלה. לכן יש לנו אינטרס לחקור אותם.

 

 

עוד על ביל בראודר … בראודר הוא בעל הון בריטי יליד ארה"ב. הוא מנכ"ל ומייסד של Hermitage Capital Management, קרן השקעות שבאותה עת היתה המשקיעה הגדולה ביותר בתיק ניירות ערך ברוסיה.

ממשלת רוסיה הכניסה את בראודר ברשימת המבוקשים ביותר של האינטרפול ב -2017.

 

הוושינגטון פוסט דיווח ב-31 באוקטובר 2017:

בראודר הופיע בפני ועדת המשפט של הסנאט, שם העיד כי (חברת) Prevezon "שכרה את גלן סימפסון מחברת פיוז'ן GPS לנהל קמפיין הכפשה נגדי ונגד סרגיי מגניטסקי. . . . הוא יצר קשר עם כמה עיתונים גדולים ופרסומים אחרים כדי להפיץ מידע כוזב, כי סרגיי מגניטסקי לא נרצח, לא היה מודיע אלא פושע." כפי שכתב לשעבר בוול סטריט ג'ורנל, לסימפסון היו קשרים נרחבים עם עמיתיו לשעבר בתקשורת שהוא יכול היה להשתמש בהם כדי להפיץ תעמולת אנטי מגניטסקי.

בראודר טען כי "גלן סימפסון ניסה, בשם משטר פוטין, לחפות על רצח סרגיי מאגניטסקי, ששיקר ביודעין לעיתונאים בוושינגטון כדי שיכתבו סיפורים שקריים. . . . נטליה וסלניצקאייה שכרו אותו לשקר, ונטליה וסלניצקאייה עבדה עבור פוטין. אז זה די ברור לי שזה היה מבצע גדול של פוטין". (בהצהרה, ג'ושוע לוי, עו"ד פיוז'ן GPS, הכחיש בתוקף את טענותיו של בראודר: " לויליאם בראודר יש קרדום לחפור בו עם פיוז'ן GPS.
מתקפות הנגד שלו נגד החברה אינן נתמכות בבדל ראיות. טענתו האחרונה שפיוז׳ון GPS נשכרה ע״י הקרמלין לחפות על רצח סרגיי מגניטסקי – חמש שנים לאחר המקרה – אינן אמת והשמצה. מותו היה טרגדיה, ואף אחד בפיוז׳ן GPS מעולם לא טען דבר הפוך).

מוקדם יותר השנה, בראודר הגיש תלונה למשרד המשפטים והאשים, את פיוז'ן GPS ואחרים המעורבים במסע נגד מאגניטסקי, בשתדלנות שלא כדין כדי לקדם אינטרסים רוסיים תוך הפרה של חוק רישום סוכנים זרים. במכתב שנשלח למחלקה, כתב יו"ר ועדת המשפט של הסנאט, צ'רלס גראסלי: "הנושא מעורר דאגה מיוחדת בוועדה בהתחשב בכך שכאשר פיוז'ן GPS דיווחה כי היא פועלת כסוכן לא רשום של אינטרסים רוסיים, נראה כי היא, במקביל, פיקחה על יצירת הדוסייר הבלתי מבוסס עם טענות לקונספירציה בין קמפיין טראמפ והרוסים״.

הנה השורה התחתונה: יש לנו עדויות לקונגרס, תחת שבועה, שקלינטון שכרה את אותה חברה כדי להכתים את טראמפ שפוטין השתמש בה כדי להשמיץ את מאגניטסקי. יתר על כן, אנו יודעים גם כי תיק (דוסייר) של Fusion GPS הסתמך על בכירים בממשל הרוסי במרבית הלכלוך שאסף, כולל "בכיר במשרד החוץ הרוסי" ו"קצין מודיעין בכיר לשעבר שעדיין פעיל בקרמלין ". ביחד, אלה הם גילויים מפוצצים.

אבל היום, אין כמעט ציוץ בתקשורת המיינסטרים על הקשר של קלינטון-פיוז'ן-פוטין.

מקור: גייטווי פונדיט

ציטוט מתוף כתבה שלנו בקונספיל:

הקשרים של סימפסון מייסד פיוז'ן GPS לרוסים (הפתעה!)

מי היה מאמין אה? שבסוף דווקא המאשימים הם האשמים בקשרים עם רוסיה. קחו לדוגמא, את הקשרים של סימפסון עם שתי דמויות בעלי מערכת יחסים מאוד עמוקה עם רוסיה, אשר נאבקו במשך זמן ממושך עבור מטרה נחשקת של הרוסים: רינת אחמטשין (Rinat Akhmetshin), לוביסטית אמריקאית-רוסית, ונטליב ו. וסלניטסקאייה( Natalia V. Veselnitskaya), עו"ד אשר מעוררת יראה כאחת שמגיעה עמוק מתוך מוסקבה. שתיהן עבדו כדי לבטל את חוק מגניטסקי מ2012 שפוטין כל כך תאב. החוק מעניש מפרי זכויות אדם רוסיים, ויחד עם סימפסון, השלושה עבדו עבור חברה נתמכת הממסד הרוסי, אשר הואשמה על ידי ממשל ארה"ב בהלבנת מענקים שנגנבו בהונאה אשר התגלתה על ידי סרגיי ל. מגניטסקי, שעל שמו החוק.

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד


ומה עם בראודר?
הוא הקדים ׳מכת מנע׳ לקראת פגישת טראמפ עם פוטין ביום ראשון:

 

נעבור לתגובה ה׳מפתיעה׳ של הדיפ סטייט להצעת פוטין

התגובה התפרסמה לפני שעה קלה מפי הדובר של מיולר להצעת פוטין במסיבת העיתונאים:

 

דובר היועץ המיוחד רוברט מיולר אומר שהם "מסרבים להגיב" על ההצעה של הנשיא פוטין למיולר לשלוח נציגים לרוסיה כדי להשקיף על החקירה של קציני המודיעין שלהם – חדשות NBC

תיראו מפותעים…

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *