מינויו של השופט קוואנו ומותו של הפמיניזם הנוכחי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מינויו של השופט קוואנו ומותו של הפמיניזם הנוכחי

רבים זיהו נכונה כי מינויו של השופט קוואנו מהווה קו פרשת מים ביחסים השונים בחברה המערבית, אולם לא שמו לב כי אחת הסיבות המרכזיות לכך היא חשיפת פרצופו האמיתי של הפמיניזם הנוכחי.

הפמיניזם הנוכחי הכניס את עצמו לפרדוקס, מאחר ובניגוד לפמיניזם הקלאסי ואפילו זה של עשרות השנים האחרונות, שדרש לחזק את האישה, הפמיניזם הנוכחי בחר בעמדה מתקרבנת, על-פיה הסיבה היחידה לכך שנשים לא הגיעו לכל תפקיד שהוא עלי אדמות היא הדיכוי שדיכאו אותן גברים. מה הסיבה לכך שיש יותר מרצים בחוג למתמטיקה באונ' ת"א מאשר מרצות? שוביניזם, יענו החוג למגדר ופעילות חברתיות מחוץ לאולם הסנאט בו משביעים בצדק אדם חף מפשע להיות שופט איכותי, ולא מעמידים לדין אישה שנתנה, ככל הנראה, עדות שקר.

אז מה המסקנה מכל האמור לעיל על הפמיניזם בצורתו הנוכחית? אם נלך לפי הקו הלוגי הזה, המסקנה היא שהגבר הוא האחראי לשחרור האישה, כלומר, הפמיניזם הוא תולדה גברית לחלוטין.

אם הגברים היו אחראים לדיכוי האישה, ובגלל דיכוי זה יש פחות מרצות בחוג למדעים מדויקים מאשר מרצים, המשמעות היא שרק גברים יכולים לשחרר נשים.

ככל שהפמיניזם הופך ליותר ויותר מתקרבן, הוא הופך ליותר ויותר תלוי בגברים, לא רק כמוקד לאשמה, אלא כגורם היחידי האמיתי שיכול להביא לשחרור האישה.

בכך המרצות והפעילות עושות שימוש בתפיסה נוספת של מרקס (עוד גבר שעיצב את תמונת העולם של הפמיניזם הרדיקלי).

מרקס טען כי גבולות ולאומים הינם דבר חסר משמעות. מה שמשנה הוא רק המעמד. הפמיניסטיות הנוכחיות לקחו את הרעיון הזה, והחליפו את את המילה מעמד במילה מגדר, וכך נולד לו תחום חדש של פמיניזם, שתלוי כל כולו בגבר.

למעשה הן יצרו מצב שעל-פי התיאוריה שהן אמונות עליה, עצם תפיסת העולם שלהן תביא להחרבתן. מדובר בפיתוח של התפיסה שמרקס כינה תורת המחזור העסקי. אין מקום להאריך בעניין במסגרת זאת, וספק אם במכון ון ליר או אפילו במרכז שלם יבינו את הסיבה לכך, אבל זאת המציאות. מדובר בדבר בלתי מוכח וחסר קשר למציאות.

ממש כמו ההאשמות של ד"ר פורד כנגד השופט קוואנו.

המינוי של השופט קוואנו חשף את הפרדוקס הזה לאור יום, זאת בזמן שאותן נשים שאמונות על תפיסת עולם שכובלת אותן מרצון לרצון הגבר, מאשימות אדם שאין ולו שמץ של ראייה או הוכחה כי אי-פעם התקרב לד"ר פורד באופן בלתי הולם או אחר בתקיפה מינית.

החוג למשפט ומגדר יכול להוסיף קורס נוסף לתכנית הלימודים שלו – היום בו החליט הפמיניזם להתאבד בשידור חי.

אנחנו, המשפטנים ועורכי הדין הרציניים שעדיין מאמינים במושגים כגון חזקת החפות, קיבלנו אישור לחשיבות המלחמה כנגד הדת ההרסנית הזאת שנוצרה, אשר מוכנה לפגוע בשמו הטוב של אדם בשם אג'נדה, ואנחנו לא מתכוונים לשתוק.

בשורה רעה לפמיניזם בצורתו הנוכחי, שהגדיר את עצמו כתלוי ברצונו של הגבר והמשפטן. כדי להילחם בנו תצטרכו להפסיק להתקרבן, וזה כבר יהיה נצחון.

הפסדתן מראש.

תזכורת:

לימודי מגדר? לנשים שדעתן קלה

מקור הפוסט:

מינויו של השופט קוואנו ומותו של הפמיניזם הנוכחי – רבים זיהו נכונה כי מינויו של השופט קוואנו מהווה קו פרשת מים ביחסים…

Geplaatst door Adi Ben Hur Adv op Zaterdag 13 oktober 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *