מה יקרה קודם: טראמפ ייבש את הביצה – הביצה תטביע את טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Image result for trump mueller

  • בחירות אמצע הקדנציה מתקרבות במהירות ועמם גל אדום של התחזקות רפובליקנית

  • ׳המוערבות הרוסית׳ לקראת הבחירות נמשכת רק במוחו האובססיבי של מיולר, התובע המיוחד לפוטש

  • חקירת הסרק של מיולר מתקדמת במהירות אל עבר שיא 14 מיליון דולר בניסיון נואש לסחוט מנחקרים עסקה תמורת ראשו של טראמפ

  • ההתקפות נגד מיולר מכיוון תומכי טראמפ הולכות ומתעצמות ככל שמגדל הקלפים של הדיפ סטייט המושחת מתקדם אל עבר קריסתו


השבוע הולך ומתברר שרוברט מיולר, לא פחות אובססיבי מג׳ון קרי, חברו לספסל הלימודים:
לפני ימים הוא פרסם אזהרה דרמטית כי רוסיה מנהלת כעת מתקפה רצינית לקראת בחירות אמצע הקדנציה. בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי של ארה"ב בוושינגטון השבוע, בהתייחסו לאזרחים רוסיים ולגורמים שהואשמו במעורבות בבחירות לנשיאות ב -2016, הזהיר מיולר כי מתקפות רוסיות דומות מתרחשות כיום לקראת הבחירות.

 

בעוד דו״ח המפקח הכללי על התנהלות ה- FBI בחקירת האימיילים של קלינטון מתפרסם ובו מידע נפיץ, מיולר מפעיל לחץ כבד על שני ״חשודים מרכזיים״: יו"ר קמפיין טראמפ לשעבר, פול מנפורט, ועורך הדין לשעבר של טראמפ, מייקל כהן.

לדעת מיולר קיימת סבירות גבוהה שיחתמו על עסקה תמורת ראשו של טראמפ.

 [שתי כתבות רקע על הדו״ח של המפקח הכללי במשרד המשפטים מהימים האחרונים]:

הדו״ח החדש של המפקח הכללי במחלקת המשפטים האמריקנית חושף עוד מהשחיתות של הFBI וממשל אובמה בזמן הבחירות

https://conspil.com//2018/06/comey-lo-yada-she-weiner-nasuy-kabedin/

מעל מנפורט וכהן מרחפת לכאורה ״עננה״ משפטית חמורה. קיימת אפשרות משמעותית שמנפורט, כהן או שניהם יגיעו להסדר טיעון עם כנופיית שלטון החוק. עם הבשורה כי ערבותו של מנפורט בוטלה והשופט שולח אותו לכלא עד לתום ההליכים, הלחץ עליו לחתום על עסקה גובר.

אתמול נודע כי בית המשפט ביטל את תנאי הערבות של פול מנפורט, מנהל הקמפיין לשעבר של הנשיא טראמפ, כאשר קיבל את טענותיו של החוקר המיוחד רוברט מיולר לפיהן מנפורט ניסה להדיח שני עדים.
מנפורט, ששהה עד כה במעצר בית, יועבר לכלא עד תום ההליכים.

נגד מנפורט ושותפו ריק גייטס הוגשו 12 אישומים ובהם קשירת קשר נגד ארצות הברית, קשירת קשר להלבנת הון ואי הצהרה על חשבונות פיננסיים בבנק זר. הם גם מואשמים בכך שנמנעו מלהירשם כסוכנים זרים (מוכר לכם?), על אף שעבדו עבור שליט אוקראינה לשעבר, ויקטור יאנוקוביץ'. מנפורט כפר באישומים נגדו.

 

טראמפ בתגובה לידיעה על מנפורט:

וואו, איזן פסיקה קשוחה לפול מנפורט, שייצג את רונלד רייגן, בוב דול ואישים פוליטיים רבים וקמפיינים אחרים. לא ידעתי שמנפורט הוא ראש המאפיה. מה עם קומי והילרי המושחתת וכל האחרים? מאוד לא הוגן!

הייתי צריך לנצח 17 אנשים מוכשרים מאוד, כולל שושלת בוש, ואז הייתי צריך לנצח את שושלת קלינטון, ועכשיו אני צריך לנצח ציד מכשפות מזויף וכל האנשים הלא ישרים עליהם דוחח בדו״ח המפקח הכללי … ולעולם לא לשכוח את תקשורת הפייק ניוז. זה אף פעם לא נגמר!

 

כהן נחקר, ככל הנראה, על הפרת חוק גילוי פדרלי בעבודתו כלוביסט בהמשך לבחירות לנשיאות ב -2016, על הונאות בנקאיות אפשריות ועל הפרות בתחום הכספים בקמפיין. החוקרים מצפים לשיתוף פעולה שלו בפרשת השוחד לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס.

כזכור, לפני כחודשיים פשטו בלשי ה-FBI על ביתו ומשרדו של כהן, ואספו מסמכים וחומרים הקשורים במספר תיקים בהם הוא מעורב לכאורה, כולל סוגיית התשלומים שהועברו לשחקנית הפורנו המכונה "סטורמי דניאלס", שסיפרה כי ניהלה רומן עם הנשיא טראמפ.

בינתיים נודע כי תובעים פדראליים משחזרים כ -16 עמודי מסמכים גרוסים כחלק מחומר שנתפס בפשיטות בתחילת השנה.

התובעים גם הודיעו כי סוכני ה- FBI שחזרו יותר מ -700 עמודי הודעות מוצפנות של כהן בוואטסאפ כמו גם הטלפון הסלולרי שנמצא בשימושו של כהן, אך עדיין לא לא ברור מה הניבה חקירה זו.

 

 

מזכיר משהו?

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *