סוף זאבה לרבייה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הרגשתם  את הסופה היום?

(הטלפון מצלצל)
"בוקר טוב.."

"היי, בוקר טוב."

"שמעת שיש סופה היום?"

"זאבה? זאת את?"

"כן, טוב שאתה עוד מזהה את הקול שלי… שניפגש?"

תוצאת תמונה עבור ‪the wolf of wall street‬‏

תבינו, זה לא שהזאב לא אוהב זאבות ותיקות, הוא למעשה לעתים קרובות מתגעגע אליהן, אבל ככה פתאום לקבל טלפון מהזאבה ועוד ביום שיש סופה, זה די מפתיע, מפתיע כמו הבלוציין.

בפעם האחרונה שהזאב פגש בזאבה היית סופה לא פשוטה, הוא תקע אותה בשלג בכביש 433 בדרך לפגישה בירושלים עוד שהבלוקציין היה בחיתוליו, הזאב היה אמור להביא איזה משקיע שאמור לתת סכום נכבד, אבל "דני רופ" הנפל לא טרח לספר לעם ישראל על אשר יגיע, והזאב שרצה להראות למשקיע בירושלים את ההשקעה עם הזאבה ניתקע איתה כל הלילה בכביש המושלג.

בשיחה עם הזאבה על עולם ה"קריפטו" הבנו שננו שיש לזה עתיד, הזאבה ביקשה להבין את פשר הנושא לעומק, ככה שהתקיעה בכביש 443 הייתה למעשה זמן איכות לרדת לשורש הדברים ולהביא את הגמירה בתובנה של הנושא הזה לרמה שהזאבה תמיד תרצה עוד.

הבלוקציין הוא ישות, הוא ישות של צופן, היום כל אחד יכול להשתמש בבלוקציין, כל אחד יכול לשזור לעצמו תוכנה כאשר כל מה שבטרנזקציה שלה הוא מוצפן ואינו ניתן למעקב, דבר אשר כל משתמש אינטרנט מתחיל יודע שכך בעצם הכל היה צריך להיות, אינטרנט חופשי ולא רשת תחת מעקב.

והנה היום שוב, הזאבה מתקשרת, היא תמיד יש לה משהו לספר, משהו חדש, משהו נחמד, ככה שהזאב הביא את כל המוצרים הבסיסים לקיום מפגש תובנות שזה.

כשהזאבה הגיעה לא היה מקום לנימוסין, הכל בחוץ החל אפור ורוח נישבה לה והתחילה לקבל תאוצה, הזאבה סיפרה על מיזם חדש, משהו שונה, משהו מיוחד, היא דברה על "בורסת קריפטו" אשר קמה לה מעבר לים ושם עדיף לסחור, העמלות שם נמוכות יותר והיא נשלטת על ידי אנשים אמינים מאוד והיא רוצה שהזאב יפגוש בהם כאשר היא מחזיקה 2 כרטיסי טיסה לעוד כמה שעות…. "מה אתה אומר, זאבון?"



זאבון זאבון, תמיד מקבל זיקפון, "אפשרי", היא חייכה ומיד הרוח החלה זועפת וברד שצף את הכביש בהלימות מתמשכת, הזאב הרגיש  את העוצמה האדירה שבשליפה הנהדרת בברק מתמשך והופ הגשם החל דופק ודופק בקצב מרטיט כמו מחשב קומודור 64 שנדרש לכרות ביטקוין, חם חם מתחם והגשם דופק מתגלגל ומגלגל מציף וזורם ועוד ברק ועוד ברק ובום וטרח ואייי וכןןן ועודדדד והזאב מחזיק איתן וקולט את דני רופ מקשקש על התחזית.

תמונה קשורה

כל השוק רותח, הביט עולה, היזמים רצים, כסף עף כל הכל, ים של כסף, אנשים עם כסף רוצים לתת לך כסף על מנת שתעשה להם עוד כסף כי הם מאמנים בכסף, ואיזה כסף, כסף דיגיטלי, בורסת קריפטו אנטי בקטריאלית, העולם משתנה לנגד עיננו, צבא של אוטסטים עושה בית ספר לעולם…. 

נדבר..

קראתם?

תפליק ותפליג

הפנמתם?

תפליק ותפליג

 

 

לכו על זה..

פייסבוק מבוזר

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *