ראש ה-FBI לשעבר קומי: ׳לא גיליתי לטראמפ ש׳תיק סטיל׳ מומן ע״י הדמוקרטים׳ – דוח חמור: סגן מנהל ה-FBI לשעבר מקייב הטעה חוקרים תחת שבועה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שתי ידיעות, פעמיים FBI, ביצה טובענית אחת:


  • ראש ה-FBI לשעבר קומי בוידוי מדהים: לא גיליתי לטראמפ ש׳תיק סטיל׳ מומן ע״י הדמוקרטים

  • דו״ח חמור של המפקח הכללי במשרד המשפטים: אנדרו מקייב, סגן מנהל ה-FBI לשעבר, מואשם בהדלפה והטעיות חוזרות של החוקרים הפדרלים


The Daily Wire:

ספרו החדש של ראש האף-בי-איי לשעבר, ג'יימס קומי, והראיון השערורייתי שלו ב- ABC ניוז, עוררו סערה, אם כי חלק גדול ממנה היא סערה בכוס מים. עם זאת, רגע אחד מהראיון ה״מלוכלך״ שלו עם ג 'ורג' סטפנופולוס הוא יותר ממדהים: קומי מודה כי כאשר הוא עידכן את טראמפ בנוגע לתיק סטיל (dossier), הוא לא  יידע את טראמפ כי מומן על ידי הוועדה הלאומית הדמוקרטית והקמפיין של קלינטון.

הוידוי המדהים, שסטפנופולוס לא התעכב בו מדי, בא בדיוק לפני שקומי נכנס לפרטים נוספים בהקשר להודעתו לטראמפ על פרשת התיק (dossier) הידוע לשמצה.

"היתה ברירה?" שאל סטפנופולוס על החלטתו של קומי להודיע לטראמפ על החשדות הבלתי מבוססים והשערורייתיים בתיק. "למה, אם זה היה תיק רשלני וחלק מסוים זה בתיק לא אומת – זה עדיין לא מאומת, דרך אגב?".

"כן", אמר קומי. "כשפיטרו אותי זה לא היה מאומת".

"אמרת לו שתיק סטיל מומן על ידי מתנגדיו הפוליטיים?" שאל המראיין.

"לא", אמר קומי. "אני לא חושב שהשתמשתי במונח "תיק סטיל", רק דיברתי על "חומר נוסף".

"אבל האם היתה לו הזכות לדעת זאת?" שאל סטפנופולוס.

"שזה מומן על ידי מתנגדיו הפוליטיים?" ענה קומי, מתפתל קצת "אני לא יודע את התשובה לכך, זה לא היה נחוץ למטרה שלי, שהיתה להזהיר אותו שיש לנו את המידע הזה".

קומי המשיך ואמר כי זה "אפשרי" שהטענות ה"עדיין לא מאומתות" בתיק סטיל  נכונות.

 

וידאו באמצעות ABC:

 

טראמפ הגיב לראיון ביום שישי בכינויו את קומי "מדליפן ושקרן" והצהיר כי הוא צריך לעמוד לדין על הדלפת מידע מסווג לתקשורת.

טראמפ, בסדרה של ציוצים:

"ג'יימס קומי הוא מדליפן ושקרן. כולם בוושינגטון חשבו שצריך לפטר אותו בשל העבודה הגרועה שעשה עד שלמעשה פוטר. הוא הדליף מידע מסווג, ולכן הוא צריך לעמוד לדין. הוא שיקר לקונגרס תחת שבועה. הוא חלש ובלתי אמין ובגד בתפקידו, שביצע באופן נוראי כמנהל ה-FBI. הטיפול שלו בתיק של הילארי קלינטון המושחתת והאירועים שנסובו סביבו, ייזכר לדראון עולם. היה לי לכבוד לפטר את ג'יימס קומי".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *