אל תקנו את ׳ידיעות אחרונות׳, הפטרו מהאפליקציה של טמקא. פשוט נתקו מגע

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אדם גולד:

 

כשידיעות אחרונות מתחפש לעיתון

1.בערב כזה של שפל תקשורתי, כדאי להזכיר שממש בדקות הללו מתקיים גם ערב חגיגי אודות "עיתונות בעידן הפייק ניוז" ובו הקרנת סרט על עיתונאים אמיצים שעושים הכל על מנת לפרסם את האמת.
ומי עורך את הערב הכל כך חשוב? ידיעות אחרונות
אני לא ציני, ידיעות אחרונות. ערב חגיגי בנושא אומץ עיתונאי.

עיתון שהמו"ל שלו התחייב לקחת אחריות על שינוי קו מערכתי מוחלט, סיקור אוהד ומינוי כתבים על פי בחירה בשביל לסכל יריב עסקי עורך ערב חגיגי על אומץ עיתונאי.
אין יותר גבול בעולם הזה.

2. ואיזה שק שרצים יש להם (לינקים ומקורות *להכל* בתגובות).
באמת, ערב על אומץ עיתונאי? אחרי שעורך המוסף ניר בכר הצהיר לבית משפט שעיכבו תחקירים נגד שרון ובנו? שסיכלו פרסומים נגד מרטין שלאף? שהתניעו כתבות נגד אויבים? שיזמו תחקירים נגד דוידה לחמן-מסר בגלל שפעלה מטעם המדינה נגד בעלות צולבת בכלי תקשורת? אחרי שצינזרו תחקירים על דודי אפל ורובי ריבלין? שפסלו מאמר של אריאנה מלמד על ציפי לבני? שפיטרו את עורך מדור החדשות מירון רפפורט בגלל שאישר כותרת על כך ששרון לא אמר אמת? שצינזרו כתבות על אולמרט? שגנזו כתבה של אורי משגב על ליברמן? שפרסמו תחת שמו של איציק סבן כתבה שהוא מעולם לא כתב?

3. רדיפת אמת?
אחרי פרסומים תקשורתיים על רשימות לבנות (איתן כבל, ציפי לבני, שקד, ליברמן, הרצוג, יאיר לפיד, חיים רמון, אהוד אולמרט, עופר עיני, שי פירון ותקציב החינוך) בהם אסור לגעת?
ואחרי שעבדו באופן שוטף עם רשימות שחורות כשלפי עדותו של עורך טמקא לשעבר ערן טיפנבורן שלפעמים הרשימה השחורה של נוני "כל כך ארוכה ומסואבת שכבר קשה לו אפילו לזכור"?

4. על איזו אמת אתם מדברים?
על שיאים חדשים בתוכן שיווקי? על פרסום תעריף רשמי למכירת כתבות? על אינספור גופים גדולים וחזקים זכו בשנים האחרונות לסיקור מערכתי חיובי תמורת מיליונים תוך טשטוש העסקאות ואף הכחשתן? על מיליונים מגופים פוליטיים? על הקשר ההדוק עם יאיר לפיד ויש עתיד? על העובדה ששי פירון שילם כשר חינוך מיליוני שקלים תמורת סיקור חיובי של פעילותו כשר?
או זה שיעקב פרי ומאיר כהן כשהיו שרים מיש עתיד שילמו מיליונים על עסקאות דומות?

5. ועוד לא התחלתי לדבר על תמונות שמתפרשות על כל העמוד, כותרות סנסציוניות, זילות של נושאים, דיווח רדוד שטחי ומביך.
רדיפת אמת? אין בושה?

ואחרי הקיטורים יש רק דבר אחד שצריך וכדאי לעשות – לא לתמוך בזוועה הזו.
אסור לנו לשכוח שהכח הצרכני הוא כנראה הכח הכי גדול שיש לנו.
אל תקנו את העיתון, הפטרו מהאפליקציה של טמקא, התחננו לסבתא להפסיק את המנוי שתקוע אצלה 30 שנה. פשוט נתקו מגע.

תקשורת רעה היא אסון.
אל תתמכו בה.

כשידיעות אחרונות מתחפש לעיתון1.בערב כזה של שפל תקשורתי, כדאי להזכיר שממש בדקות הללו מתקיים גם ערב חגיגי אודות "עיתונות …

‎Posted by Adam Gold on‎ יום שני 8 ינואר 2018

לגבי תוכן סמוי, הרבה לא מבינים את ההיקף המטורף של זה.

בינואר 16 נחשף במזבלה שאתר ynet מקבל מדי שנה עשרות מיליוני שקלים עבור תוכן שיווקי סמוי וזאת ללא גילוי נאות או יידוע הגולשים. על פי האתר גורם בכיר בענף המדיה דיווח כי מדובר בכ-21-26% (!) מסך התכנים אשר עולים באתר YNET ובעמודי הפייסבוק של הקבוצה.

עוד לינקים ומקורות (וכדאי להסתכל בעין השביעית שכותב על ידיעות כל הזמן והגדיר את התוכן השיווקי כאויב הכי גדול של התקשורת בימינו):

ידיעות אחרונות מטעה את קוראיו

יובל דרור על תוכן שיווקי

תשלום מיליונים תמורת סיקור חיובי של המשרד לעניינים אסטרטגיים

ההסתדרות קונה כתבות על 1 במאי

מלמד מספרת איך פסלו לה טור נגד לבני

סקירה ראשוני לגבי שינוי כתבות עקב לחצי הון-שלטון- הון שלטון בידיעות

המודעה המרגשת על הערב וההקרנה החגיגית.
ניתן לראות שבין השאר ידבר בערב שמעון שיפר.אז אם כבר מדברים על אמת עיתונאית חשוב להזכיר ששיפר סיקר במשך שנים ארוכות באופן אישי את אריק שרון ככתב הפוליטי הבכיר של ידיעות.
אלא שרק לאחר מותו גילינו של שרון פתאום שהשניים היו החברים הכי טובים, ששרון ראה בו בן משפחה לכל דבר ושהחברות הייתה כה אינטימית עד ששרון כונה על ידי שיפר 'שמנמני'.
רק תדמיינו לכם שבעתיד תגלו שבמשך כל הזמן שסוקרו נתניהו והכתב הפוליטי עמית סגל היו בסתר חברי נפש. רק תדמיינו שאחרי שזה היה נחשף סגל היה מדבר איתנו על פייק ניוז ואמת עיתונאית.

https://www.the7eye.org.il/93414

 

_________________

קריאה רלוונטית:

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *