תנו לגדל בשקט

מריחואנה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מגזין Timeout תל אביב חושף סודות מארונות המגדלים של תל אביב:
(מתוך הכתבה: קישור לכתבה המלאה בתחתית הפוסט)
איך פותרים את הבעיה:
"את האוהלים האלה, הקטנים יחסית, אנחנו מעיפים בכמויות מטורפות", אומר אלי אדרי, מנהל החנות "ירוק הביתה" ברחוב בן עטר בפלורנטין. "אני לא מפסיק להביא סחורה, זה הזוי, אנחנו כאן חצי שנה ואני יכול להגיד שכולם מגדלים".

החנות של אדרי היא אחת מיני רבות שצצו ברחבי העיר וברחבי הארץ בכלל בעת האחרונה. אם בעבר חנויות מהסוג הזה הסתתרו באזורי תעשייה ובכניסות אחוריות של בניינים, היום הן גלויות לחלוטין ומציגות שתילי מריחואנה בחלונות ראווה. השתילים אמנם עשויים מפלסטיק, אבל הציוד שנמכר סביבם מיועד לדבר האמיתי, כפי שברור לכולם. "יש לי שתי ערכות בסיסיות שכוללות מערכת סינון ריחות ודשנים – אחת ב־ 1,000 ש"ח ואחת ב־ 1,600 ש"ח. מרבית האנשים מעדיפים את הערכה היקרה כי היא נחשבת ליותר מקצועית".

לדברי אדרי האווירה בחנות רגועה ונינוחה והלקוחות שמגיעים לא חוששים מפשיטה משטרתית בסלון ביתם. "בתל אביב אנשים נכנסים לחנות בלי חשש, הם לא מבינים למה לא מוכרים פה גם זרעים", הוא מוסיף, "אתה צריך להיות מטומטם או לתלות שלט מהחלון 'אני מגדל' כדי שיתפסו אותך. הסבירות שיגיעו אליך כי רואים את המערכת או מריחים אותה היא נמוכה מאוד".

לאדרי ברור שגידול ביתי עדיף על קנייה מסוחרי סמים, ולא רק משיקולי איכות ומשיקולים כלכליים. "לדעתי כל אחד שמגדל לעצמו מקל על המשטרה כי הוא לא קונה ממקומות מפוקפקים, הוא לא מממן ארגוני פשיעה או ארגוני טרור. הוא בעצם פותר בעיה ולא יוצר אחת".

מגזין Timeout תל אביב חושף סודות מארונות המגדלים של תל אביב:
(מתוך הכתבה: קישור לכתבה המלאה בתחתית הפוסט)
איך פותרים את …

‎Posted by ‎אילן גיל‎ on‎ שישי 5 ינואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *