אהוד בר-קאק קורא לפוטש ומשטר צבאי בארץ אחרי נסיון הפוטש המשפטי הכושל

ברק ואפשטיין לוליטה ג'פרי אהוד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דברים שאמר אהוד ברק לקראת סיום שנת 2017, ולאחר שנסיון הפוטש המשפטי שלו מתחיל להתערער בראשות שמשון ויובב (אלדד יניב ומני 'חסינות פלילית' נפתלי): "החברה האזרחית תתקומם, ובג"ץ יכריז על חקיקת הממשלה כעל פעילות בלתי חוקית בעליל".

זה בא בדיוק ימים ספורים לאחר פרסום דו"ח קונספיל על מדינת העומק (דיפ סטייט) של האילומינטי בישראל המתנהל ברודנות על ידי המועדון הסגור של הנאורים, בג"ץ, כאשר האליטה הצבאית שעלייה מדבר ברק שומרת עלייה אם הממשלה מנסה להשפיע על ההרכב שלה או למתן את הפלישה שלה לרשויות אחרות (בניגוד לעיקרון הליברלי של הפרדת רשויות). מערכת זאת פועלת בתיאום הלחץ מלמטה של החברה האזרחית הממומנת על ידי אנטישמיים שעזרו לנאצים כמו משפחת רוקפלר, פורד, ועוד ישויות השוההות עמוק בתוך מדינת העומק האמריקאית.

ברק: "בצה"ל ובשב"כ יסרבו פקודה"

גיא ורון, כתב בצפון | חדשות 2 | פורסם 21/12/17 13:24

ראש הממשלה לשעבר הזהיר מפני הידרדרות לקיום של "מדינה אחת", שתוביל לסירובי פקודה במערכת הביטחון ולהכרזה משפטית על אי-חוקיות של חקיקת הממשלה. לדברי ברק, במצב כזה החברה האזרחית תתקומם על הממשלה ולא תאפשר לה לבצע את מדיניותה

"החברה האזרחית תתקומם, ובג"ץ יכריז על חקיקת הממשלה כעל פעילות בלתי חוקית בעליל"

 

הוא טוען שהוא חוזה את כל זה בזמן שהוא מתעלם מכך שהוא ככל הנראה עסוק בהמרדה שוטפת מזה זמן רב (עבירה חמורה מאוד!) ומיליוני הדולרים שדוהרים ברכבת אינסופית לחברה האזרחית שהוא מכיר היטב עוד מפרשת העמותות שסגרה לו לא אחר… מרות דוד. (פרשת העמותות של 99' מהפוטש שהביא לעלייתו לראשות הממשלה). לאחר החדרת מדינת העומק דרך העמותות ברק התרגל להיות ראש ממשלות הצללים בארץ, להלן מ2008 בזמן תקופת קדימה שעסקה בגירוש יהודים:

לדבריו (פרופ' אמנון רובינשטיין, שר החינוך אז), בהסכם ניתן לאהוד ברק מעמד-על. "בלי אהוד ברק אי-אפשר להביא שום נושא לסדר-היום. הוא מחליט וגם אם התחילו את הדיון הוא יכול למנוע את ההצבעה. זה פגיעה בכל העקרונות של הדמוקרטיה. זו ממשלת צללים, זו לא ממשלה אמיתית".

כל המסמכים והמאגרים על מדינת העומק של אהוד ברק המנהלת מדינת משטרה עם האליטה המפא"יניסרית בצבא ובג"ץ הנאורים עם הלחץ מלמטה של העמותות הממומנות על ידי אנטישמיים (כולל סורוס שעזר לבזוז רכוש יהודים בשואה בהונגריה, מתאים לממשיכי הדרך של קסטנר וסקורפיון-הסוכן הבריטי טדי קולק).

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

 

בקרוב נחשוף כיצד אהוד ברק המתרועע עם פדופילים התורמים למפלגה הדמוקרטית בארה"ב, עסוק בלהיות ראש ממשלת הBDS על ישראל.

עלילות אפשטיין והפלולה של הסדר העולמי החדש

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *