השחקן החשוד באונס חבר הכנסייה הסיינטולוגית = החקירה ׳תקועה׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

ארבע נשים הגישו תלונות על אונס נגד השחקן דני מסטרסון בתחילת שנות ה-2000. לפחות שלוש מהן היו עמיתות שלו בכנסיית הסיינטולוגיה.

תיק האונס נגד השחקן וחבר כת הסיינטולוגיה, דני מסטרסון, ׳תקוע׳ למרות הראיות המוחצות, כך מדווח ה-HuffPost.

חודשים ארוכים מתנהלת החקירה ונודע שמשום מה ׳נתקעה׳ לפתע וללא הסבר, זאת למרות שבידי התובע המחוזי של לוס-אנג'לס ראיות כבדות משקל.

ארבעת הנשים האשימו את מאסטרסון במעשי אונס בתחילת שנות ה-2000.

מאסטרסון הוא חבר ותיק בכת הסיינטולוגיה, ארגון בעל היסטוריה של הסתרת האשמות על התנהגויות לא הולמות המיוחסות לארגון ולחבריו.

לפחות שלוש מאותן מתלוננות היו סיינטולוגיות בעצמן ודיווחו על האירועים לכנסיית הסיינטולוגיה באותה עת.

מסטרסון, כוכב הסיטקום "The 70's Show", הכחיש את ההאשמות נגדו. בחודש מאי נודע כי מסטרסון שכר את שרותי התובע תומאס מסרו כדי לשמש לו כסניגור. גם ביל קוסבי שכר את שרותי מסרו במשפט החוזר על ההאשמה של תקיפה מינית בפנסילבניה.

בנוסף מסטרסון מיוצג גם על ידי הסנגור ההוליוודי, מארטי זינגר, המייצג גם את במאי הסרטים ברט רטנר, אשר גם כנגדו הוגשו תלונות על הטרדות מיניות.

אחת מהמתלוננות נגד מסטרסון התלוננה במשטרה ב-2004, בטענה שנאנסה ב-2003, אבל שום דבר לא זז מאחר שכנסיית הסיינטולוגיה התערבה והגישה למעלה מ-50 תצהירים של סיינטולוגים השוללים את גרסת המתלוננת.

בכת הסיינטולוגיה, להתלונן נגד עמית סיינטולוג במשטרה נחשב ‘מעשה דיכוי’ Suppressive Act ויכול להוביל לגירוש מיידי מהכנסייה אשר ידועה בתקיפת מאשימיה.

לדברי שני מקורות המצויים בפרטי הפרשה, תיק החקירה המבוסס על תלונת האישה משנת 2004 נעלם.

כתב ה-HuffPost שוחח עם חמישה מקורות כדי לאמת את הסיפור בתוך ומחוץ למשרד התובע המחוזי של לוס-אנג׳לס. כל המקורות היתנו את הסכמתם למסור מידע בשמירה על האנונימיות בשל האיסור לדבר על פרטי החקירה.

בסוף 2016 החלו במשטרת לוס אנג׳לס לראיין את המתלוננות נגד מסטרסון. דווח לראשונה על קיום חקירת משטרה בעניין במרץ 2017.

באפריל 2017 המשטרה העבירה את התיק לתובע המחוזי. מאז, משרד התובע המחוזי בחן את הראיות שנאספו על ידי המשטרה וערך גם הוא חקירה משלו. למרות הראיות המשכנעות – ולטענת מקור משטרתי ה"מוחצות" -, לא אושרה הגשת כתב אישום.

הראיות כוללות קלטות אודיו, הודעות מייל ומכתב מאיים בכתב ידו של מסטרסון שנשלח אל אחת הקורבנות לכאורה.

מיולר ידוע כתובע מכובד מאוד בפרקליטות המחוז, מוכר ביסודיות ובאובייקטיביות שלו, ולכן במשרדו תוהים מדוע התיק ״זוחל״.

 

 

למסטרסון קריירה ארוכה ומוצלחת בטלוויזיה. הוא כיכב בקומדיה "The 70's Show" במשך שמונה עונות, מ -1998 ועד 2006, ולאחרונה כיכב בסדרת "נטפליקס" עם "אשטון קוצ'ר", חברו הטוב.

נראה כי נטפליקס לא נקטה עד כה שום פעולה נגד מסטרסון, למרות הדיווחים הרבים שפורסמו בכלי תקשורת, כולל ה״לוס אנג'לס טיימס״, בעלת החשיפה על חקירת האונס.

 

___________
כתבה רלוונטית:

טכניקות שליטת תודעה של מסדרי האוקולט של האילומינטי

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *