בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במקור פורסמה הכתבה כמה חודשים לפני מחאת הצדק חברתי של האוהלים בארץ, וראתה את הנולד, הכותרת היית "מסעות תמנון הצדק חברתי בישראל", לאחר המשך חשיפת המזימה מאחורי המחאה, נפל האתר בהתקפה.

אם אתם רוצים הבנה מלאה לגבי מה התפקיד שארגוני האנרכיסטים משחקים לאורך ההיסטוריה בעבור הטייקונים והתעשיינים הגדולים ביותר, ראו סרט קצר שתרגמנו לעברית, והדבר גם יסביר לכם למה אותם בעלי הון שופכים כמויות אדירות של כסף על תעמולה ואמצעי תקשורת של קבוצות שמאל רדיקליות אשר על פני השטח נראות כמתנגדות אליו, כפי שחשפנו בכתבה קודמת.

המצב הזה קורה גם בימינו בארץ (בידי אותם ארגונים) ואתם תראו זאת בבירור לאורך הכתבה. הצעירים  שמשתפים פעולה עם התנועה הזאת עברו אינדוקטרינציה קשה ביותר והם בטוחים כי הם והפעילות שלהם מהווים את התשובה והמענה מנגד לאימפריאליזם הפאשיסטי העולמי המתהווה. שימו לב, אם אין לכם כוח לקרוא את הכתבה, המינימום שאתם יכולים לעשות הוא לראות את הסרט הזה:

רקע:

2 האשכולות החשובים שפרצו
דרך מתחילת השנה בהגברת המודעות לתמנון בכלל ולחוד החנית בפרט’ ייחודם של שני האשכולות הוא בזה שברגע שנכנסים לאשכול יש שם את כל המידע בצורה מרוכזת בכלל ומידע שאין ברשת בפרט:

@ התמנון:
ריכוז אשכולות בנושא הקרן לישראל חדשה (NIF)

@ חוד החנית:
‘תחקיר: ‘רוני ערמון הוא זה שקבע שיש להתמקד בבילעין…”

בלעין, נעלין ואנרכיזם – בדרך לעולם חדש

מה עומד מאחורי פעילות השמאל האנרכיסטי בבילעין ונעלין? יפי נפש או ארגון עולמי שחקק על דגלו לפרק את הקפיטאליזם ולהקים עולם חדש?

מנחם בנטוב 17/10/2008
קבוצת “אנרכיסטים נגד הגדר” הוקמה באפריל 2003 בכפר מסחה שבשומרון ע”י פעילי שמאל רדיקלי על מנת ליצור אוהל מחאה כנגד גדר ההפרדה. האוהל פעל כ-4 חודשים. במהלכם ביקרו בו ישראלים ואזרחים זרים. “אנרכיסטים נגד הגדר” המשיכו ליזום פעולות נגד הגדר בכפרים סאלם, ענין, זבאבוואה ועוד.

בקבוצה אין חברות רשמית, אך נטען כי יש בה כמאה פעילים, העוסקים, בתיאום עם פלסטינים וקבוצות כגון תנועת הסולידריות הבינלאומית (ISM), בארגון פעולות ישירות, צעדות, פעולות של אי ציות אזרחי וכדומה. לעתים פעולות אלה מתפתחות להפגנות אלימות הכוללות השחתת רכוש ויידוי אבנים, שבהן נפגעים חיילי צה”ל.

אחד ממקומות המפגש של הפעילים החברתיים הוא “סלון מזל” שהוקם ב־2001 ברחוב מונטיפיורי בתל אביב במקום בו הייתה קודם לכן מספרה בשם “סלון מזל”.

הכסף: רוני ערמון (37), אקטיביסט ישראלי, ממקימי “סלון מזל” ו”אינדימדיה ישראל“...

אם זה מזכיר למישהו את ה”קומוניזם הטהור”, זה של המניפסט של קרל מרקס, זו לא טעות. אפילו סמלים של ארגונים שונים ובכלל זה הארגון הישראלי נגד גדר ההפרדה, מכילים את הכוכב הידוע מהדגל הסובייטי. רק שכאן הוא שחור.

————————————–

תנועת הISM:

תנועת הסולידריות הבינלאומית (באנגלית: International Solidarity Movement; ידועה בראשי התיבות שלה ISM), ארגון שמאל רדיקלי פרו-פלסטיני הפועל בשטחי יהודה ושומרון ורצועת עזה למען הפלסטינים. תנועה זו מאמינה כי על ידי פעולות לא אלימות ונוכחות של אזרחים זרים בהן, יהיה אפשר לסיים את השליטה הישראלית ביו”ש, לשמור על זכויות האדם של הפלסטינים, לסיים את בידוד האוכלוסייה ולתת תקווה לפלסטינים. מטרה נוספת לדבריהם, היא להגביר את המודעות בעולם לסבל ולצד הפלסטיני, אשר לדידם מוצג כצד שווה לישראלים במדיה העולמית במקום כצד כבוש הנאבק למען חופש ולמען זכויות אדם.

…התנועה פועלת לעתים יחד עם ארגונים ישראלים נוספים, במיוחד תעאיוש ואנרכיסטים נגד הגדר.

מאמר בעיתון הבריטי דיילי טלגרף הגדיר את ISM כ-”קבוצת ה’שלום’ המאמצת אלימות” מכיוון שהצהרת המשימה שלה תומכת ב”מאבק מזוין” (במקור: “armed struggle”) כ”זכות” של הפלסטינים.  התנועה מסבירה באתרה:

“תנועת הסולידריות הבינלאומית לא תומכת או מתייחסת בסלחנות לאף מעשה טרור – שהוא לא מאבק מזוין לגיטימי. התנועה לא קשורה, תומכת או קשורה להתנגדות מזוינת או אלימה לכיבוש. התנועה לא עוזרת או לוקחת חלק בשום התנגדות חמושה, לא משנה באיזה צורה היא מתרחשת.”
אך בהצהרת המשימה כותבת:

“כפי שמקודש בחוק הבינלאומי והחלטות האו”ם, אנו מכירים בזכות הפלסטינית להתנגד לאלימות והכיבוש הישראליים באמצעות מאבק מזוין לגיטימי. למרות זאת, אנו מאמינים שאי-אלימות יכולה להיות כלי נשק חזק בלחימה בדיכוי ואנו מחויבים לעקרונות של התנגדות לא-אלימה.
הזכות להתנגד לכיבוש תקפה לא רק לעם הפלסטיני, אלא לכל העמים הנמצאים תחת כיבוש צבאי. התנועה מתייחסת לכל העמים כשווים בעלי זכויות שוות תחת החוק הבינלאומי. אנו מאמינים שפעולה לא-אלימה היא כלי נשק חזק בלחימה בדיכוי ואנו מחויבים לעקרונות של התנגדות לא אלימה.”

מעניין לדעת לגבי אינדימדיה העולמי שעל פי הWorld Net Daily קרן פורד, יחד עם קרן טיידס Tides foundation, העובדים יחדיו, העבירו להם קרוב לחצי מליון דולר מענקים (סכום גדול ביחס לאמצעים שלהם), בעוד שקרן טיידס העבירה את רוב הכסף. קרן טיידס ממומנת בעיקר על ידי אישתו של ג’ון קרי מאחוות הגולגולות והעצמות, טרזה היינז (כן, מדובר בהיינז של תעשיית האוכל), ג’ורג’ סורוס, וקרן פורד.
[World Net Daily, Posted: April 29, 2004 By Benjamin Shapiro © 2010 Creators Syndicate, Inc.]

מעניין לדעת שהאתר של ארגון שתי”ל השייך לקרן החדשה לישראל מציע למבקרים  באתרו את סלון מזל.

אנטיפה

A – I n f o s
a multi-lingual news service by, for, and about anarchists **

(en) Israel, Tel Aviv, MEDIA: Salon Mazal – The Anarchist’s Playground

Date Mon, 15 Aug 2005 23:23:23 +0300

אנרכיסטים עם נסיון יודעים שבשביל לתכנן את המהפכה הבאה דרוש אנרגיה. כנראה מסיבה זאת “סלון מזל” בתל אביב בחרו להתבסס במסעדה ביתית עם בר שמגיש אוכל צמחוני טוב וזול.

לאלו הנכספים לאקטיביזם סגנון קמפוס של אוניברסיטאות ופעולות אנטי ממסדיות, הקולקטיב של “סלון מזל” מציע את אחד מתחנות העצירה הספורות היכן שכל זה קורה תחת קורת גג אחת.

“אנו זקוקים לשינוי חברתי עמוק בעולם,כזה שאנשים לוקחים אחריות על המעשים שלהם.” מסביר ערמון, אשר מאמין שספרים הם דרך טובה לאנשים לקבל את הכלים בשביל ליזום שינוי.

(רוני) ערמון הוא אחד מתוך 30 אקטיביסטים העובדים ב”סלון מזל”. אחרים מתכנסים מקבוצות כמו “אנרכיסטים נגד הגדר”, אינדימדיה, וקבוצות סביבתיות רדיקאליות…

ראו הפגנה טיפוסית של הISM והאנרכיסטים נגד הגדר, זאת דוגמא לפעולה “בלתי אלימה”, ו”פעולה ישירה” לפי דברי האנרכיסטים.לחיילים אין כלים להתמודד איתם, ובהרבה מקרים מוחזקים כבני ערובה לדעת הקהל העולמית בגלל צוותי צילום מארגוני “זכויות אדם” שמחקים לתפוס תמונה אחת אשר תהיה שווה יותר מאלף פעולות לקידום חרם על ישראל (וזה בקצרה אחד העקרונות של הפילוסופיה האנרכיסטית).

שימו לב שהדבר מגיע לבסוף למצב שבו הנכנסים למתחם הצבאי מרגישים בטוחים מספיק להתקין דגל פלסטין על גג המבנה הצבאי בסוג של איתות ניצחון. בהפגנה טיפוסית תמצאו אנרכיסטים סטודנטים מהעולם דרך ארגוני הISM, ארגוני אנרכיסטים ישראלים, תושבים מהכפרים, וגם היפים זקנים:

האנרכיסטים אינם שמאלנים, אין להם שום השתייכות לפוליטיקה, הם מאמינים בלמוטט את כל המוסדות והגבולות הקיימים, בלי ממש לחשוב על ההשלכות. בסרטון זה הם נהנים מהרעיון של לשפוט את כל החיילים, להעמיד אותם בשורת הדין ולירות בהם, כולל הרג ראש הממשלה:

אם אתם לא ממש מכירים את התופעה, שמנו מכתב פתוח שנמצא ברשת, ובו כל המידע שיש לדעת על התנועה הזאת ההולכת ומתגבשת במדינה, בכתבה זאת נתנו לתופעה את הזווית שלנו. המכתב הפתוח בסוף הכתבה אינו שלנו ולכן נפציר בכם לקרוא הכל לראות הכל ולא להאמין לשום דבר עד שלא הוכחתם זאת במחקר שלכם. האנרכיסטים מוכיחים שמי שאינו מכיר את הבעיה אינו יכול לעמוד מולה, ולמען האמת אם יעשה דבר הוא רק יהרוס וישרת אף יותר את האינטרסים של אלו המחפשים לשלוט עלינו. כפי שתוכלו לראות בקישורים הנמצאים במכתב הפתוח, התופעה נהפכה כבר להיות מאוד קיצונית.

INN: אנרכיסטים נתפסו “על חם” בגוש עציון
עשרות אנרכיסטים וערבים שרפו ועקרו הבוקר (ראשון) עצי זית בשטח הישוב בת עין. “תפסנו אותם על חם”, אומר שאול גולדשטיין. ||פרסום ראשון: 07/11/10, 19:44חזקי עזרא

NRG:הערבים והיהודים בחברון מציגים: סולחה
ראשי החמולות הגדולות בחברון ארחו אתמול את ראשי היישוב היהודי למפגש פיוס היסטורי. אולם מיד לאחר המפגש עצרו אנשי פת”ח את המארח – השייח’ ג’עברי

רועי שרון ועמית כהן | 10/2/2008 20:18

לצד המתיחות הדגישו בצד הישראלי את פעילותו של השייח’ ג’עברי למען השלום, וציינו כי גם בפרעות תרפ”ט היו ערבים שהצילו יהודים ממוות. אירוע נוסף שזכה להתייחסות במפגש התרחש לפני כחמישה חדשים: בליל ראש השנה תכננו אנרכיסטים להרוס את בית הכנסת חזון דוד, השוכן באוהל מול שערי קריית-ארבע. האנרכיסטים מצאו מולם את השייח’ים אבו-חאדר גע’ברי וזידאן ג’עברי, שהאזור שייך למשפחתם. השניים הודיעו כי הם מתנגדים נחרצות להחרבת מקום תפילה מקודש.

מקור המונח “צדק חברתי”:

(Social Justice) מגיע מאפלטון ,אבי תורת הקולקטיביזם.לכן למונח גם ערך בעל חשיבות רבה במשנתו של קרל מרקס. אך שימושו המודרני  מגיע דווקא מהכנסייה הקתולית, וספציפית חניך ישועי בשם לואיג’י טאפרלי מ1840 אשר ביסס את המונח על רעיונתיו שלתומאס אקווינס. אותו מונח, וכמו כן הכתבים של אקווינס נהפכו לאבן היסוד של הרפורמה החברתית/כלכלית  שהכס הקדוש רוצה להנחיל לעולם דרך זרועותיו הכוללים את מוסדות החינוך, והסטאטוס הייחודי שלו באו”ם. (ראו כתבה מעמיקה עם סרטים מתורגמים לעברית). בהמלך הכתבה אתם תראו מי משתמשים במונח הזה, ומה הם בעצם מסתירים מאחורי אותה סיסמא. בארה”ב הדבר ידוע כמעט לכל, אך בארץ נראה שאף אחד לא רואה ו/או יודע עדיין.

מקור המונח צדק חברתי:

אנטיפה

במועצת הדירקטוריונים של הקרן יושב אדם שניהל אותה עד 2008 ושמו פרופסור פיטר אדלמן.  אדלמן הוא פרופסור למשפטים באוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית, אחת מהאוניברסיטאות הישועיות היוקרתיות בעולם. אותה אוניברסיטה ישועית מציעה לבוגרים שלה מסלולי התמחות ויציאה לעבודה ברחבי העולם בשם Going Global המציעה גם אפשרות לעבודה והתמחות בישראל… בארגון שתי”ל של הקרן החדשה לישראל:

אנטיפה

האתר אליו מפנה ,GoingGlobal, שימו לב לססמאות, Social Justice in Israel, יצוץ שוב במקום מעניין במהלך הכתב, מבטיחים שעד שתסיימו לקרוא, אתם תבינו בדיוק למה הכוונה:

אנטיפה

איך זה עובד בפועל? כיצד מקדמים “צדק חברתי” בארץ? לפני שנצלול למוסדות מהם הגיעו, ניתן לכם דוגמא מוחשית שתבינו במה מדובר. מי לדעתכם אחראי לכל הלהקות שהחליטו לבטל את הופעתם כגון הפיקסיז בארץ? לחרם האקדמאי הגובר על ישראל? לחרם הכלכלי הגובר בישראל? בסרטון זה תראו בחור בשם מתן כהן, הוא עוד יוזכר בכתבה זאת, הוא ממקימי אנרכיסטים נגד הגדר, עשה זאת בגיל צעיר מאוד, והוא אחראי לחזק את החרם האקדמאי בעולם:

שימו לב:

הפלסטינים מתכננים אינתיפאדה שלישית

מאת: ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים, מערכת וואלה! חדשותיום רביעי, 30 באפריל 2008, 10:28

“אל-קודס אל-ערבי”: אם ייכשל המו”מ הישראלי-פלסטיני צפויה הרשות לתמוך בפעולות מחאה בדרכי שלום, בשיתוף פעילי שלום ישראלים וזרים

גורמים רשמיים פלסטינים יממנו כרטיסי טיסה ולינה לפעילי השלום. מפגינים בבילעין (רויטרס)גורמים רשמיים פלסטינים יממנו כרטיסי טיסה ולינה לפעילי השלום. מפגינים בבילעין (רויטרס)

הפלסטינים מתכוננים לאינתיפאדה שלישית אם ייכשל המשא ומתן הישראלי-פלסטיני. כך מסרו גורמים פלסטינים רשמיים לעיתון “אל-קודס אל-ערבי” היוצא לאור בלונדון. העיתון מדווח מפי מקורות פלסטינים בכירים כי “אם ייכשלו המגעים בין הפלסטיניםלישראלים, ההנהגה הפלסטינית תתמוך בפעולות מחאה בדרכי שלום נגד הכיבוש הישראלי, בהשתתפות פעילי שלום ישראלים וזרים“.

המקורות מסרו כי האינתיפאדה השלישית תתנהל בדרכי שלום והיא תפרוץ אם המגעים ייכשלו ואם הממשל האמריקאי יימנע מללחוץ על ישראל לגבש הסכם שלום עם הפלסטינים ולסיים את הכיבוש. “ארגון פתח, ארגוני שמאל החברים באש”ף, פעילי שלום ישראלים ופעילי שמאל זרים צפויים להשתתף באינתיפאדה“.

לפי הדיווח, גורמים פלסטינים פועלים לגיוס פעילי שלום מכל העולם על מנת שיצטרפו לפעילות המחאה. גורמים רשמיים פלסטינים, ערבים ובינלאומיים, צפויים לממן כרטיסי טיסה ולינה לאותם פעילים. הגורמים העומדים מאחורי היוזמה תארו את האינתיפאדה הצפויה ככזו שתהיה דומה במתכונתה למאבק העממי בכפר בילעין שהביאה להישגים. “הפלסטינים התנסו באינתיפאדה חמושה אולם היא לא הביאה להישגים”, הוסיפו.

[מקור נוסף על אותו העניין בכתבה מתוך הארץ: פורסם ב – 08/01/10 עשור חדש, והמאבק נגד גדר ההפגנה בבילעין ונעלין עדיין נמשך מאת אבי יששכרוף | בילעין-נעלין ]

אתם עכשיו הולכים לראות מהיכן אותם מהלכים שיובילו לאינתיפאדה השלישית מגיעים, ולא במקרה המקור הוא אותו מקור שממנו מגיעה ההנהלה הבכירה ביותר בקרן החדשה לישראל. ומדובר כמובן על המוסדות הקדמיים בהם מנחילים את תפיסת העולם הכלכלית/חברתית של הכס הקדוש לאחר רפורמת הוותיקןII. נתחיל כרגיל עם מכללת בוסטון הישועית, וכנופיית ג’ורג’טאון (הישועית).

.20…ובכך מדעי חברה קתוליים אמתיים קמו, אשר מטופחים ומועשרים יום יום בידי המאמצים הבלתי נלאים של אותם האנשים הנבחרים אשר אנו מכנים עזרים של הכנסייה. אכן הם אינם מרשים למדעים שלהם להיחבא מאחורי חומות מלומדים. כפי שהקורסים היעילים והמלאים בנוכחות הממוסדים באוניברסיטאות קתוליות, מכללות, וסמינרים, הקונגרסים הסוציאליים ו”שבועות” שמתקיימות לעתים תכופות בעלי תוצאות מוצלחות ביותר, קבוצות הלימוד שמקדמים, ולבסוף הפרסומים המבוססים והמתוזמנים אשר מופצים בכל מקום ובכל צורה אפשרית, מראים בבירור, האנשים הללו מביאים את המדע שלהם החוצה אל תוך האור המלא והדחק היומי.


מתוך: QUADRAGESIMO ANNO,ENCYCLICAL OF POPE PIUS XI, ON RECONSTRUCTION OF THE SOCIAL ORDER,TO OUR VENERABLE BRETHREN, THE PATRIARCHS, PRIMATES,ARCHBISHOPS, BISHOPS, AND OTHER ORDINARIES,IN PEACE AND COMMUNION WITH THE APOSTOLIC SEE,AND LIKEWISE TO ALL THE FAITHFUL OF THE CATHOLIC WORLD.

חשוב לקחת בחשבון את שתי הדברים הבאים. מקורות הCFR הם בקרנות המזוכות ממס של בבעלי ההון Fפורד, Rרוקפלר, וCקרנגי (שימו לב לראשי תיבות). אין זאת הפעם הראשונה שהם משתמשים בחזית הארגון הצבאי ממסדר הישועים בשביל להשפיע על דעת קהל. אתם תראו את האנשים הללו עובדים יחד הרבה, בין אם זה המנהלים הבכירים לשעבר של המועצה בוגרי אוניברסיטאות כמו ג’ורג’טאון (אולברייט, מיטשל), או לדוגמא הפעם שהנרי פורד השתמש בשדרן הרדיו הישועי צ’ארלס קוהאגלין להיות איש החזית שלו בתקשורת/תעמולה ובין היתר להפיץ את הפרוטוקלים של זקני ציון בארה”ב.

הזרוע הראשונה,מכללת בוסטון:

מסע גיוס כספים של קבוצת אנרכיסטים נגד הגדר בארה”ב:

אנטיפה

מכללת בוסטון נותנת להם במה פתוחה:

אנטיפה

מקור.

במקום אחר בבוסטון היה להם אירוע מרכזי בכל מסע הגיוס שהוא ערב יחד עם נועם חומסקי.

האיש קשר של אותו אירוע הוא Jean Entine. פעיל מנהלי בארגון Jewish Voice for Peace , JVP.

אנטיפה

מקור.

JVP כפי שניתן לראות בעמוד מנהלים עצומה לחרם כלכלי על ישראל (עוד אחד מיני רבים).

אחד החתומים הבולטים בעמוד המודגשים על העצומה הזאת הוא

Rev. Thomas Massaro, SJ, Professor of Moral Theology, Boston College School of
Theology and Ministry

האב תומאס מסארו, כומר ישועי פרופסור מכללת בוסטון.

ומי אם לא

Naomi Klein, journalist, columnist and author, JVP Advisory Board memberנעמי קליין המתפקדת בועד היועצים לJVP.

מקור של העצומה.

ועכשיו שימו לב לדבר הבא:

עוד חברה בJVP היא אווה ספנגלר (Eve Spangler):

Eve Spangler is an Associate Professor of Sociology at Boston College and a member of Jewish Voice for Peace.

מקור: We Should Not Celebrate Dispossession By EVE SPANGLER

ספנגלר מפעילה קורס במכללת בוסטון הכולל ביקור בארץ במקומות שהיא מגדירה מראש בסילבוס כ שטחים “כבושים”.כל הקורס מוטה, ומבוסס על הרקע האנטי ישראלי שלה כאשר בסוף היא גם מעודדת תלמידים לצאת עם הידע הזה לפעילות אקטיביסטית. הנה ניתוח מעולה על המגמתיות של הסילבוס ותוכנית הקורס. קישור אקישור ב.הנה כתבה מעניינת על הקורס של אווה ספנגלר מתוך המגזין של מכללת בוסטון:

אנטיפה

לקורס קוראים “Social Justice in Israel” וזה כבר מיד מרמז על המטרות שלו.

עכשיו שימו לב למה שמסומן, הביקור בארץ שהוא חלק אינטגרלי מהקורס, נעשה בשיתוף עם קבוצת Birth Right Unplugged. דבר זה עלול לחשוף כמה דברים לגבי הקורס של פרופ’ ספנגלר.

אנטיפה

כפי שאתם יכולים לראות, הקבוצה BirthRight unplugged המנהלת טיולים לקבוצות בשטחים, עובדת עם, כמו שהזכרנו למעלה, קבוצות ממכלת בוסטון ומרכז קרטר. הנה הקישור למקור הכתבה, אתם תראו שאחד היעדים הוא שייח ג’ראח באזור ירושליים. יתרה מזאת הם מעודדים את התיירים המשתתפים בטיולים שלהם להשתתף בפעילויות ההחרמה והסנקציות נגד ישראל עד שתסכים ליישר קו עם החוק הבין לאומי.

קרטר בשייח’ ג’ראח: “מקווה שהמאבק יצליח”

מאת: גלעד גרוסמן, מערכת וואלה! חדשות

יום שישי, 22 באוקטובר 2010, 17:40

תגיות: ג’ימי קרטר,שייח’ ג’ראח

אנטיפה

אנחנו מברכים אתכם על ההפגנה הזו ומקווים שמאבקכם ישא פרי בקרוב”. קרטר (צילום: מגד גוזני)

נשיא ארה”ב לשעבר, ג’ימי קרטר, הגיע היום (שישי) להפגנת פעילי השמאל השבועית בשייח’ ג’ראח. קרטר אמר לפעילים במקום, שהוא מאמין שהמאבק שלהם יצליח. לדברי הפעילים, קרטר אמר להם כי הוא גאה לקחת חלק בהפגנה לא אלימה.

——————————————————————————-

גאוות הקרן החדשה: האנרכיסטים בשייח’ ג’ראח

מי שחשב כי המתקפות על הקרן החדשה לישראל יעוררו בארגון מחשבה חדשה, טעה. גאוות הקרן – הפגנות שייח’ ג’ראח.

פרסום ראשון: 06/09/10, 18:19

שלמה פיוטרקובסקי

אנטיפה

הפגנה שייח ג’ראח

פלאש 90

מי שחשב כי המתקפות על הקרן החדשה לישראל יעוררו בארגון מחשבה חדשה, טעה ככל הנראה. בעלון חודש ספסמבר מתגאה המנכ”לית, רחל ליאל, במפעולות הארגון, ומציינת כי “המחנה הדמוקרטי שגדל ומתעצם מיום ליום, מרים את ראשו ומסרב לשתוק עוד לנוכח ההכפשות והאיומים על החברה ועל הדמוקרטיה בישראל”.

גאוותה של ליאל, איננה על פעולות הקרן הנמצאות בקונצנזוס יחסי, אלא דווקא על פעולות מחאה נגד החלטות שיפוטיות, “המחאה בשייח ג’ראח הפכה מהתקבצות של כמה עשרות להפגנות המוניות של אלפים בכל רחבי הארץ;

——————————————————————————

מתוך הארץ

פורסם ב – 00:00 21/05/10
עדכון אחרון – 10:45 27/05/10
איך הפכה עו”ד אמילי שפר, נערה יהודייה מבוסטון, לתקוותם של תושבי בילעין
מאת קובי בן-שמחון
איך הפכה עו”ד אמילי שפר, נערה יהודייה מבוסטון שהתאהבה בישראל, לתקוותם של תושבי בילעין, לגיבורה של הנסיכה ההולנדית מייבל ון-אורנחה ושל דזמונד טוטו, ולאחת מ-25 האופטימיסטים האינטליגנטים של מגזין “Ode”?
תגיות: שטחיםהפגנותבילעין
אנטיפה
אמילי שפר. אופטימית אינסופית
צילום: ינאי יחיאל

אמילי שפר יכולה לסמן בדיוק את השעות המאושרות בחייה. “זה התחיל במלון אמריקן קולוני בירושלים”, היא אומרת במרפסת זעירה שנמצאת בקצה חדר השינה שלה, על קו הגבול שבין דרום תל אביב למרכז העיר. “ישבתי במשך חצי שעה עם נשיא ארצות הברית לשעבר ג’ימי קרטר ואשתו, בחדר שנראה כמו ארמון. זה היה באוגוסט, יום לפני סיור שערכתי בבילעין לחברי משלחת ‘The Elders’, ארגון זקני השבט של הפוליטיקה העולמית, ששמו למטרה להתערב במשברים עולמיים. קרטר לא יכול היה להגיע לסיור בגלל סידורי הביטחון, ולכן התבקשתי לדבר איתו במלון. אבל למחרת, דזמונד טוטו, חתן פרס נובל לשלום וממנהיגי מאבק השחורים באפרטהייד, הגיע. זה היה מדהים ללוות אותו בבילעין. אין ספק שאלה היו הרגעים המאושרים ביותר שלי”.

היא אומרת שלא יכלה לבקש לעצמה יותר מאשר מפגש עם טוטו וקרטר, שהטריחו את עצמם לכאן בגילם, כדי לתמוך במה שבוער גם בה: הצורך בפיוס בין הישראלים לפלסטינים. שפר, עורכת דין בת 31, היא אחת הפעילות הישראליות הבולטות בכפר הפלסטיני בילעין, שמאבקו הממושך נגד גדר ההפרדה החוצה את אדמותיו, הפך לסמל למאבק עממי נגד הכיבוש.

BirthRight Unplugged המנהלים את הביקורים עבור מכללת בוסטון, בין היתר כוללים בטיולים שלהם ביקור בשטחים אצל אחת מהמייסדות של ארגון הISM נטע גולן.

קישור לNGO Monitor בנושא הקשרים בין BirthRight ומייסדה חנה מרמלסטיין (Hannah Mermelstein) לISM העולמי. [NGOs and Birthright Unplugged: Plugging into anti-Israel campaigning — NGO Monitor — October 08, 2007]

קישור לבלוג פרטי Drew3000 על הטיול שלו עם הקבוצה והביקור אצל נטע גולן מייסדת הISM בעולם.[Travels with Birthright Unplugged Posted on Monday, 21 January, 2008 By yours truly]

עוד על הקשרים ההדוקים בין חנה מרמלסטיין לISM.

[Understanding the International Solidarity Movement
by Lee Kaplan. INN. Published: 06/22/06
]

חלק זה בטיול עלול להוות מקום לגיוס לתנועה. חשבו על כך, לאור העובדה שישנה מגמתיות מובהקת הנלמדת במהלך הקורס, והטיולים.

מעבר לארגון טיולים עבור קבוצות ממרכז קרטר, מסתבר שהמרכז גם מממן להם את פרוייקט BirthRight Replugged, שזה טיולים מאורגנים לילדים פלשתינאים, וכמו כן גם את הטיול הרגיל של Unplugged היוצא מאוניברסיטת ברנדייס.(כפי שהוזכר למעלה).

אנטיפה

אנטיפה

[ מקור.]

קרטר חבר בועדה התלת צדדית (חשוב שתבדקו מי הם לאלה שלא יודעים, מהווים את השמנת של הCFR) אשר הוקמה בידי אחד היועצים הבכירים שלו בזמן שהיה נשיא, זביגניו ברזינסקי (יועץ בכיר גם לאובאמה המשפיע על מדיניותו כלפי ישראל גם היום). ראו השפעת הועדה על הטייקונים והחינוך באויברסיטת תל-אביב בארץ! המשותף לברזינסקי וקרטר הוא ששנייהם כמו הנרטיב הקורס הנ”ל של מכללת בוסטון, ופעילות הקרן החדשה בארץ,  אוהבים להציג את האנאלוגיה של ישראל לאפרטהייד. הנה הם יחד בסרטון מיוחד שמוצג באתר הסכמי ג’נבה, יחד עם עוד חבר בועדה התלת צדדית ברנט סקווקרופט.

ספריו של ג’ימי קרטר תרמו הרבה לנרטיב האפרטהייד הישראלי, וכן זה לא מפתיע לראות ששבוע האפרטהייד בבוסטון נערך במכללת בוסטון, ובדיוק באותו אירוע הסטודנטים שחזרו מהטיול שלהם מספרים על החוויות המגמתיות שנלמדו:

אנטיפה

כפי שהזכרנו לאחר סיום הקורס על הסטודנטים לבצע פרוייקט. הנה הפגנה/”פעולה ישירה” אשר עושה דימוניזציה לישראל שבצעו סטודנטים ממכלת בוסטון נגד הכיבוש, כפי שכמובן הנחילו להם באוניברסיטה (ולאלה שמבינים, כבר לא יהיה מוגזם לכנות את הקורסים/כיתות הללו  בשם “לשכה”):

קראו את תאור הוידאו ביוטוב, יהיה לכם מעניין לראות את החיבור שנכתב שם בהתאם לאינדוקטרינציה שעברו במכללה, קטע מתוכו (דגשים שלנו):

A large group of Boston College students,faculty, and others took part in a nonviolent direct action involving elaborate street theater at the New England Israeli Consulate building coinciding with the 4th anniversary of the killing of American peace activist Rachel Corrie and to draw attention to the construction of Israel’s Apartheid wall and Israel’s continuing illegal Military Occupation of the West Bank and Gaza Strip at 1PM on Thursday, March 15, 2007.

Direct Action = פעולה ישירה. זהו מונח נפוץ בקרב אנרכיסטים, בין היתר שם ספרו של חלוצי האנרכיסטים בארץ רוני ערמון מלמד את שיטת הפעולה נקרא “התעוררות לפעולה ישירה”.

הפעולה התבצעה ביום השנה הרביעי למותה של מי שהפכה לסמל הפעילות של קבוצת הISM רייצ’ל קורי, אשר מתה מבולדוזר בזמן שניסתה להגן על מעורת הברחה. אין להתפלא שהם עושים אידיאליזציה לדמותה, בקישורים של ארגון הצדק העולמי של המכללה (Global Justice Project) אתם תראו שהם מקשרים לISM. זה לא ארגון סתמי, הוא נחשב לארגון האקטיבי הגדול ביותר במכללה, וזה היה בארגון שלהם שהגיעו נציגי אנרכיסטים נגד הגדר לגיוס תרומות והסברה (ראו למעלה). כפי שכתוב בעמודהאודות שלהם, “seven years later, the global justice project is boston college’s largest education and action organization of the progressive left.”

אם אירועי שבוע האפרטהייד הבין לאומי לא היה מספיק למכללת בוסטון כדי להטיף את האנטי ישראלית הפרוגרסיבית של החניכים האינטלקטואלים של המכללה, הם גם מארחים את אירועי ה Boston Palestine Film Festival ב2009.

אנטיפה

אז בין היתר מקרינים סרטון שמקדם ג’ימי קרטר, ולאחר אותו סרטון מתקיים דיון בצורה אופיינית למחוללי ה”שינוי חברתי”, מביאים מומחה אמיתי לנהל את אותו הדיון כמו גם את רוב הדיונים של ההקרנות בפסטיבל, ואותו מומחה הוא, תחזיקו חזק, האב ריימונד ג’י הלמיק.מדובר על אותו פרופסור ישועי ממכללת בוסטון בעל קשרים קרובים ביותר עם נעמי חזן(יושבת ראש הקרן החדשה לישראל) שאותה קידם בזירה הפוליטית בענייני המזה”ת עבור הכס-הקדוש. אותה נעמי חזן שלבסוף בחרה את מנהל הקרן דניאל סוקץ’, בוגר מכללת בוסטון הישועית. (ראו כתבה על הקרן החדשה לישראל באתר).

גם את אירועי פסטיבל הסרטים הפלשתינאי של בוסטון ב2008 ארחו באותה המכללה, ושם התארח לא אחר מאשר אחד ממקימי התנועה “אנרכיסטים נגד הגדר” מתן כהן, אשר נתן את הדיון לאחר הסרט Enraged by Eyal Eithcowich שמתעד את פעילות הקבוצה. זה לא אותו ערב גיוס תרומות והסברה שהוצג קודם לכן.

אנטיפה

רצוי לנסות ולהקשיב לדברים שהלמיק כותב/אומר, הוא נראה כקודקוד חזק במערכת המשומנת שפועלת לערעור ריבונותה/צביונה של מדינת ישראל.שימו לב, כפי שכתבנו בעבר, מסקנת ספרו “למה קמפ דיויד נכשל”, היית בגלל התעלמות מהחוק הבין-לאומי, זה לא מקרה שכן לוותיקן השפעה רבה על חוק זה, ולכן מעניין שאתם תמיד תשמעו מהאנרכיסטים שהם פועלים מתוקף החלטת בית המשפט בהאג, כלומר מתוקף החוק הבין לאומי, גם בגלל שהם אינם מאמינים בזהות מדינית, אבל יכול מאוד להיות שגם בגלל שאותם מוסדות אקדמיים אשר משמנים את מכונת האנרכיסטים/תנועות הסולידריות ותנועות החרם נותנים את הגיבוי האינטלקטואלי לאותם תנועות מתוקף החוק הבין-לאומי.

אנחנו חוזרים על משפט שוויליאם קופר ז”ל היה אומר “אם לא מכירים את טבע האוייב, לא ניתן להלחם בו, אסור לכם בכלל להיות בשדה הקרב!”.

1.יונתן פולאק, ממקימי אנרכיסטים נגד הגדר, אומר בגלוי שהם פועלים מתוקף החלטת בית הדין הבין לאומי(ראו בסרטון).

2.מפגינים בשייח ג’ראח מתרברבים על הגיבוי שיש למעשים שלהם מתוקף בית הדין הבין לאומי (קישור מהטלוויזיה החברתית, שימו עין עלייהם).

3.ראו למעלה את ארגון התיירות האלטרנטיבי Unplugged שמעודד את תייריו להשתתף בארגוני החרם ואשר מקבל כספים ממרכז קרטר, גם הוא דורש מישראל להענות לבית הדין הבין לאומי.

4.רבים מארגוני הסולידריות והחרם על ישראל משתמשים באותו גיבוי. ראו ארגון הISM למשל הפועל מתוקף החוק הבין-לאומי בהאג והאו”ם.

הלמיק לקח עימו את הכומר ג’סי ג’קסון (בונה חופשי לשכת פרינס הול/ ראו את הקשר ההדוק בין ברק אובאמה לאותה לשכה) להפגש עם חאלד משעל. וזאת לאחר שכתב לו כי הוא ממליץ לו לשנות את סגנון המאבק שלהם מהשימוש באלימות ל”הפגנות לא אלימות”, ממש כפי שארגוני הISM והאנרכיסטים בארץ מגדירים את המאבק שלהם.

NationalCatholic Reporter.Jesuit priest corresponds with Hamas ,Jan. 14, 2009 By Claire Schaeffer-Duffy

Fr. Raymond Helmick is a copious correspondent. For the past three years, the Jesuit priest has written nearly 20 letters to Khalid Mishal, founder and political leader of the Palestinian movement Hamas, urging him to abandon militancy, unify with Fatah, Hamas’ political rival, and organize the Palestinians in a disciplined campaign of nonviolent resistance to the Israeli occupation

האח ג’סי ג’קסון מצידו אמר על אובאמה כאשר נבחר כי אחד השינויים הגדולים שיביא יהיה במזה”ת לאחר שנים בהם האינטרס של ישראל שלט במדיניות ארה”ב, ושאובאמה “יפסיק את השליטה שיש לציונים על הממשל”.[JACKSON ON OBAMA'S AMERICA Posted: October 14, 2008; EVIAN, FRANCE New york  Post]
תזכורת:

קראו את הכתבה שלנו על אובאמה בשביל להבין טוב את עמדתו. אובאמה התחנך בכנסייה שלו על עקרונות תאולוגיית השיחרור השחורה המבוססת על זאת של הישועים, ולכן הוא בעל הזדהות רבה יותר עם מה שמכונה המאבק הפלשתינאי. בשביל להבין את העניין טוב יותר,שימו לב מה הכומר והמורה הרוחני של אובאמה במשך למעלה מ20 שנה אומר.

ABC News- Rev. Wright: I Meant to Say “Zionists” Are Keeping Me from Talking to President Obama – Not Jews. June 11, 2009

הכומר ג’רמייה רייט נשאל אם יצא לו לדבר עם הנשיא אובאמה מאז שנכנס לתפקיד”היהודים האלה לא ייתנו לו לדבר איתי” אמר וורייט. “אמרתי לילדה הקטנה שלי שהוא ידבר איתי בעוד חמש שנים כשיגיע לסיום הקריירה, או בעוד שמונה שיסיים את תפקידו”…. “הוא חייב לעשות מה שפוליטיקאים עושים” אמר וורייט. “טיהור אתני מתרחש בעזה, טיהור האתני של הציונים הוא חטא ופשע נגד האנושות, והם
(אייפא”ק) לא רוצים שברק ידבר ככה כי זה אנטי ישראלי”.

עוד תוקף באותה כתבה הכומר וורייט את השפעת הלובי הישראלי בארה”ב, בעיקר איפא”ק

ממש כמו הכומר של אובאמה, גם ברזינסקי מדבר נגד מה שהוא מכנה הלובי ישראלי בארה”ב הברית. הוא יצא להגנת הספר “The Israeli Lobby” המאשים את ההשפעה הישראלית על עיצוב מדיניות החוץ של ארה”ב אפילו עד כדי היציאה למלחמה בעיראק.

הזרוע השנייה, אוניברסיטת ג’ורג’טאון:

הכירו את אדם שפירו מייסד תנועת הISM יחד עם אישתו הוואידה עראת. שפירו הוא בוגר לימודי ערבית באויברסיטת ג’ורג’טאון (Center for Contemporary Arab Studies). אישתו היא פלשתינאית נוצרית, ושנייהם התחתנו בחתונה קתולית. בין פעילויותיו הבולטות היו שהיה במוקטע עם יאסר ערפאת בזמן המצור, שם הוא היה הדובר של המוקטע לתקשורת העולמית. [מקור].אדם שפירו הוא אחד ממארגני המשט לעזה דרך ארגון הנקראFREE GAZA אשר אישתו, עראת, מנהלת. (כמובן שלFreeGaza קשרים הדוקים עם הISM). עוד פעיל בכיר בISM ממקימי FREEGAZA הוא פאול לוריד (Dr. Paul Larudee) ,בוגר בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת ג’ורג’טאון בבלשנות, ולשעבר מנהל פרוייקט של קרן פורד בלבנון! בשנת 2009, בעת שהותו בעזה, קיבל אות הוקרה על פועלו מאסמאעיל הניה.

אנטיפה

כפי שאתם רואים, לאחר המשט אדם שפירו מצא מיד מקום נוח להתראיין ולהפיץ את משנתו המגמתית בערוץ השמאל הקיצוני DemocracyNow שקרן פורד מצאו לנכון לא פעם לממן.

אדם שפירו מעיד בעצמו, בכתבת תחקיר “המקור” בערוץ 10 :

“They accuse us of trying to provoke Israel, yes, forget accusations
This is what we are trying to do, is provoke.
It’s not my fault that when Israel was provoked, it decided to shoot people”

“הם מאשימים אותנו בנסיון להתגרות בישראל. כן, תשכחו מהאשמות.
זה מה שאנחנו מנסים לעשות, להתגרות.
זה לא אשמתי שכאשר מתגרים בישראל, היא מחליטה לירות באנשים”

בנוסף חשוד אדם שפירו בחבירה לארגון טרור הרשום כארגון טרור שעמו אסור לבוא במגע, עפ”י חוקי הארץ וחוקי ארה”ב מקום מגוריו הנוכחיים של שפירו. המתאם הראשי של פעולות המשט, עמו חבר שפירו על מנת להוציא לפועל את המשט, הוא מזוהה ותומך מוחלט ומוצהר בארגון הטרור חמאס. בכתבת התחקיר, דווח:

“קחו למשל את האיש הזה מוחמד סוואלחה
המתאם הראשי של פעולות המשט
סוואלחה מזוהה עם תנועת האחים המוסלמים
ורק לפני שנה חתם על הצהרה
המכריזה על תמיכה מוחלטת בחמאס…”.

בהמשך כתבת התחקיר ממשיך שפירו לתאר את חבירתו לארגון הטרור העולמי:

“…הם נעצרו במצרים, הם לא הצליחו להיכנס
ולכן אז איי-אייץ’-אייץ’ פנו ל”פרי גאזה” ושאלו אותנו
אם נוכל לשתף פעולה
זה הזמן בו התחלנו ליצור קואליציה פורמלית”

אז יש לנו יהודי שירד מהארץ שבאמצעות כשרון ניהול וכאריזמה, ממשיך לשכנע אזרחים להצטרף למשטים עתידיים כשהוא יודע שיש סיכוי שהם ימותו. אותו זה משמח כי זה מביא את ישראל ל:
“lose lose situation”

כנראה שלא במקרה האוניברסיטה ב2006 אירחה כנס של ארגון אשר נדחה במקומות אחרים בשם הPSM:

למה ג’ורג’טאון מספקת פלטפורמה לקבוצה המסוכנת הזאת?

, Sunday, February 12, 2006, Washington Post, Eric Adler — Jack Langer

החודש אוניברסיטת ג’ורג’טאון מתכננת להנחות את הכנס האנטי ישראלי השנתי של קבוצת פרופגנדה הנקראת התנועה הסולידרית הפלשתינאית (PSM). הPSM היא בהחלט שנויה במחלוקת. היא גם מסוכנת.

הPSM עומדת על כך שהיא נפרדת מארגון הISM, אשר שולחת סטודנטים זרים לגדה המערבית ועזה כדי לחרחר סנטימנטים אנטי ישראלים.

…לשתי הקבוצות קשרים הדוקים. בכנס הPSM בשנת 2004, למשל, הISM ניהלו מפגש גיוס שנקרא “התנדבות בפלסטין: התפקיד והערך של אקטיביסט בין-לאומי.” במפגש הזה, אחד המייסדים של הארגון (ISM), הוואידה עראף  (Huwaida Arraf), חילקה עלוני גיוס ועודדה סטודנטים להרשם לISM, אשר, היא הכירה בעובדה שהם משתפים פעולה עם החמאס, הג’יהאד האיסלמי של פלסטין, וקבוצה פופולארית לשחרור פלסטין.”

לאחר כנס הPSM ב2004, המארגן רון בר-און, חבר בISM, דיווח לעיתון של אויברסיטת דיוק (Duke), “אני אישית מחשיב את כנס הPSM כהצלחה גדולה, שכן זה הביא לפי שלוש יותר סטודנטים מדיוק לבקר בישראל-פלסטין השנה, מה שהפך אותה לאוניב’ האמריקאית המייצגת הגדולה ביותר בגדה המערבית הקיץ”. בר-און מודה, הגיוס לISM הוא התכלית קיומו של הPSM.

בכך ג’ורג’טאון מסכימה לארח את PSM מה17 ועד ה19 בפבואר, היא אינה יכולה אפילו לטעון שהחשיבות שלה כלפי חופש הדיבור עולה על הכל. ב2005 מרכז הכנסים של האוניברסיטה לא הסכים לארח כנס אנטי-טרור בחסות הפורום האמריקאי לאמת בטענה שזה היה “יותר מידי שנוי במחלוקת”. אז למה חופש הדיבור והביטוי הוא בעל חשיבות כה רבה כעת? אולי בגלל שיש קשר לתרומה שהתקבלה לא מזמן בסך 20 מיליון דולר מנסיך סעודי בשם על-וואליד בין טלל, אחד המממנים הבולטים של משפחות של מחבלים מתאבדים… להטיב עם התורמים זה חלק מהתפקיד של נשיא האוניברסיטה, אבל למנוע את הגיוס של סטודנטים מג’ורג’טאון לארגון המסכן ,פרו-טרור, הוא חובה חשובה בהרבה..

עוד בכתבה רשום כיצד בפעמים קודמות הנואמים באירוע התדרדרו לאנטישמיות ואחד מהם אפילו התייחס לציונות כאל מחלה. (חשבו על כך שוב כאשר אחמדינג’אד מאשים את הציונים ב11 בספטמבר כפי שקרה השנה, ובהקשר לכל אתרי הקונספירציה שמנופפים בדגל הציונים כדי להסביר כל אירוע נורא שקורה, הציונים מואשמים באמנת החמאס גם כאחראים לכל האירועים הנוראיים בהיסטוריה. יתרה מזאת ראו למעלה מי עוד אוהבים להאשים את “הציונים”).

בנוסף לכתבה הנ”ל, נציין שהכתב לי קפלן הסתנן לתוך ארגון הISM ודיבר ישירות עם אדם שפירו באחת הפעמים שהיה במפגש שלהם (אדם שפירו הוא מייסד ומנהיג התנועה), שפירו אמר לו שהPSM הוא ארגון חזית של התנועה. מקור: [The Divestment Conference at Georgetown By: Lee Kaplan FrontPageMagazine.com | Friday, March 17, 2006]
את הכנס של קבוצת החרם PSM פתחה אסיסטנטית פרופ’ באוניברסיטת ג’ורג’טאון פלשתינאית, נורה עראקת. היא מומחית לחוק בין לאומי במזה”ת, ומלמדת את הנושא באוניברסיטה:

אנטיפה

מקור.

כאן ניתן לראות הסילובסים של הקורס שהיא מלמדת על חוקי זכויות אדם במזה”ת:

אנטיפה

ניתן לראות שהיא עברה התלמדות בעדאלה ולמדה באוניברסיטה העברית (תבינו את החישבות של זה בהמשך לאור העובדה שהיא פעילה בפקולטה ךמשפטים של ג’ורג’טאון).

אנטיפה

מקור.

הנה היא נתפסת על חם טוענת בהפגנה אקטיביסטית שהכיבוש החל ב48, האם זה מה שהיא מלמדת את הסטודנטים שלה?

היא חתומה על עצומה הקוראת למחמוד עבאס ליישם את מסקנות ועדת גולדסטון ובית המשפט הבין לאומי (עמה מפתיע). על המכתב חתומים גם נועם חומסקי ,כמובן, פרופ’ מאוניב’ בית-לחם (זרוע שלישית), ומתן כהן ממיסדיי אנרכיסטים נגד הגדר (ראו למעלה).

אנטיפה

אנטיפה

אין זה מפתיע, כפי שידוע היום לכולם, שהקרן החדשה לישראל עזרה לעצב את דו”ח גולדסטון,אך מעניין יותר הוא שאחד המייסדים האחרים של “אנרכיסטים נגד הגדר”, יונתן פולק, העיד בעבור הדו”ח [Palestinian arrested after testifying in Geneva by Ali Waked Published: 07.22.09, Ynet].

ובכן, שימו לב לקטע הבא:

אנטיפה

http://events.georgetown.edu/events/index.cfm?Action=View&CalendarID=89&EventID=37668

אנטיפה

http://business.highbeam.com/4987/article-1G1-139586769/palestinian-and-israeli-peace-activists-georgetown

תחקיר מעמיק על יונתן פולק.

כן, יונתן פולק הוזמן במיוחד להרצות באוניברסיטת ג’ורג’טאון (בחסות הISM) במחלקה היכן שהתחנכו מייסדי הISM וFREEGAZA, היכן שמלמדת נורה עראקת על החוק הבין לאומי במזה”ת, היכן שנערך כנס בן יומיים ,שנפתח בנאום של ערקאת,של ארגון חזית של הISM, מחלקת הCenter for Contemporary Arab Studies.אותה מחלקה שהביאה לאוניברסיטה את התרומה הגדולה ביותר שקיבלה על סך 20 מיליון דולר מהנסיך הסעודי אל-וואליד בין טלל. בין טלל רבותיי, גם תומך ביוזמת עמק השלום, יוזמה העסקית של בניית מלונות ואזורי סחר חופשי לאורך כל הגבול הדרומי עם ירדן (ראו טייקונים של השלום).

זכרו, כפי שגם מוצג בסרט למעלה, ההיסטוריה מראה שארגוני האנרכיסטים שצמחו מהאוניברסיטאות בארה”ב השתמשו באותם טקטיקות של “פעולה ישירה” ופעולות “בלתי אלימות” ל”שינוי חברתי” בשם”צדק חברתי”, שרתו את הטייקונים והתעשיינים הגדולים ביותר.

הזרוע השלישית: אוניברסיטת בית-לחם.

מתוך ויקיפדיה:

אוניברסיטת בית לחם

תאריך ההקמה: 1973, האוניברסיטה הראשונה בגדה המערבית

אוניברסיטת בית לחם היא אוניברסיטה פלסטינית נוצרית-קתולית, הנמצאת בעיר בית לחם. מספר הסטודנטים באוניברסיטה הוא 2,788, ומספר הבוגרים הוא 10,647.
האוניברסיטה נוסדה בשנת 1973, והיא האוניברסיטה הראשונה שנפתחה בגדה המערבית. שורשיה של האוניברסיטה נטועים בשנת 1893, כאשר עמותת האחים הנוצרים על שם דה לה סאלה (אנ’) פתחה מספר בתי ספר נוצריים בארץ הקודש, בערים בית לחם, ירושלים, יפו, נצרת, וכן במקומות נוספים במזרח התיכון.
בעת ביקור של האפיפיור פאולוס השישי בגדה המערבית בשנת 1964, הופנתה אליו בקשה מטעם ראשי הקהילה באזור לפתיחת מוסד אקדמי נוצרי [קונספיל: ובעת ביקורו לא הזכיר כלל את השם ישראל], והתקבלה תמיכתו העקרונית ברעיון להפוך את בית הספר על שם האחים הנוצרים סאלה לאוניברסיטה קתולית. אולם עקב השינויים שעברו על תושבי האזור הפלסטינים בסוף שנות השישים, עם סיום מלחמת ששת הימים והמעבר לחיים תחת שלטון צבאי ישראלי, נפתחה האוניברסיטה רק בשנת 1973, בתמיכת הוותיקן.


בעיני השלטונות הישראליים נחשבת אוניברסיטת בית לחם כמרכז להסתת צעירים וכמעוז של פעילות טרור. מצב הלוחמה שבו היא נתונה בשנים האחרונות, וסגירתה לעתים תכופות מסיבות ביטחוניות, מקשים על תפקודה הכלכלי והאקדמי.

אנטיפה

http://www.bilin-village.org/english/conferences/conference2007/George-S-Rishmawi-s-presentation-to-Second-Annual-Conference-in-Bil-in-Building-Economy-Self-Sufficiency

ג’ורג’ רישמאווי, ממקימי הISM יחד עם אם שפירו ואשתו. עיקר פעילותו בבית-לחם, והוא יושב ראש  קבוצת ה Alternative Tourism Group (או ATG) שמזכירה את חברת התיירות  בה משתמשים מרכזס קרטר ומכללת בוסטון ללמד לאקטיביזם של צדק חברתי בארץ את הסטודנטים.אותה קבוצה מארחת פעילי ISM. (זכרו שהיית פעילות של התבצרות בכנסייה בבית-לחם, גם שם היו מעורבים אקטיביסטים מהISM, ומחבל, אבו ניג’מה,  שאומןעל ידי הסי.איי.איי!!)

הפיגוע המפורסם במייקס פלייס התאפשר הודות לכך ששני הטרוריסטים הגיעו לארץ דרך הAlternative Tourism. [מקור 1: Nahum Barnea Yediot Ahronot Sat May 9 2003; מקור 2: Suicide terrorism מאת Ami Pedahzur p. ‏ 133]

מתוך ידיעות אחרונות:

פעילי שלום: נפגשנו עם מבצעי הפיגוע בת”א

במסיבת עיתונאים שכינסה “תנועת הסולידריות הבינלאומית” בירושלים נמסר כי כמה מחברי התנועה נפגשו בעזה עם שני המחבלים לפני הפיגוע. התנועה מכחישה כל קשר לשניים, וטוענת בתוקף שלא ביקשו להצטרף לשורותיה

אפרת וייס

פורסם: 05.05.03, 13:18

אוניברסיטת בית-לחם משתמשת בממצאי קבוצת ATG לסקירה היסטורית על עזה:

אנטיפה

http://library.bethlehem.edu/e-turathuna/Gaza/index.shtml

מנהל קבוצת ATG הוא בוגר אוניברסיטת בית-לחם. הנה חלק מעתון החדשות של האוניברסיטה שם קסיס מספר כאחד הבוגרים  כיצד לימודיו באוניב’ תרמו לו והביאו אותו למעמדו כמנהל קבוצת ATG:

אנטיפה

http://www.bethlehem.edu/news_events/bu_news/bun_spring_2007/BU_2006_2007.pdf

רישמאווי מוזמן לאחד הסמינרים היוקרתיים באוניברסיטת בית לחם,של המחלקה “לחקר הבין-דתי”, תחת הכותרת “לחקור את היחסים בין מוסלמים לנוצרים במזה”ת והמערב”. רישמאווי כינה את הדיאלוג בועידה “כלי עבור הצדק“.

אנטיפה

קישור.

אותה מחלקה חדשנית באוניב’ הוקמה בידי האב הישועי דו-ברול בעזרת תרומה ותמיכה של המסדר. דו-ברול הוא בוגר מכללת בוסטון בין היתר.

אנטיפה

קישור.

הנה סמל המחלקה. (באותו קישור תוכלו לראות שהם אכן אלו שארחו את הסמינר אליו הוזמן מיסד הATG וISM, רישמאווי).

אנטיפה

כן, אין זה מפתיע כלל שהמסדר ממנו יצא הכומר הישועי שהקים את האילומינטי תשמתמש בסמל הזה. ראו סקירה שלנו על השימוש לאורך ההיסטוריה של הכנסיה בסמל הזה, כולל בידי אחד ממקימי מסדר צלב-הששונה הראשונים, הכומר הישועי אתנסיוס קרייצ’ר.

כרגיל, נזכיר לכם את חשיבותם של הסמינרים האלה בעיצוב והנחלת מדיניות הוותיקן.

בעלון של אוניברסיטת בית-לחם המוצג למעלה, ניתן לראות כי במחלקה החדשה ל”חקר הבין-דתי” לומדים הרבה סטודנטים מטעם הכנסייה המלקטית, יוונית-אורתודוכסית-קתולית. אחת הסיבות הם  (מעבר לכך שהכנסייה הזאת כבר לגמרי פועלת כגוף אחד עם הישועים והכנסייה הקתולית), את הפקולטה ללימודי הדת של האוניברסיטה הקים הפטריארך  של אנטיוכיה והמזרח, גרגורי לאהם ה-3 (His Beatitude Gregory III Laham Patriarch of Antioch and all the Eas). מעניין לדעת שהוא זה שהכתיר את הילריון קפוצ’י להיות הארכיבישוף של ירושליים בזמן שהיה בכלא. אם לא התעדכנתם באתר, קפוצ’י היה חלק מהמשט לעזה שארגנו FreeGaza, ונכנס לכלא בארץ לאחר שנתפס מבריח נשק לשטחים, לבסוף שוחרר בגלל לחץ של הוותיקן. (הידעתם שממשלת סודאן כיבדה אותו בבול דואר עם דיוקנו? עוד על הסודנים בכתבה הבאה).

[מקור]

הנה עוד אחד מהמורים במחלקה ל”חקר הבין-דתי” באוניברסיטת לחם…זוכרים את דויד נויהאוז?

אנטיפה

כפי שאת רואים את כל תאריו במדעי המדינה מהראשון ועד הדוקטורט עשה באוניברסיטה העברית (חלק מהזרוע הרביעית, ראו למטה). אז מי זה אותו כומר ישוע בשם נויהאוז? ראו כתבה קודמת, זה אותו אחד שארגן את סמינר הפסגה של 33 הישועים (מספר מסונים) על דיאלוג בין דתי, ובו השתתפו מנהליה לעתיד של הקרן החדשה לישראל, ארגון עדאללה, ובצלם, ועוד יועצים של הקרן. באותה ועידה נויהאוז תיאר את נאומה של חזן אשר מסקנה הוא הגדיר שנרטיב הזהות היהודית של מדינת ישראל חייב לעבור רפורמה יסודית. זה היה כנס פסגה משמעותי שנפתח בדברי ראש מסדר הישועים פיטר האנס קולבנבאך. האב נויהאוז…יושב במועצת המנהלים של ארגון בצלם.

[מקור על נויהאוזפורסם ב – 00:00 19/04/10 |דברים שרואים משם | יהודי, שמאלני וכומר נפגשים|| מאת לילי גלילי. עיתון הארץ]

(הערה: מי שדחף את חזן לכנסים של הישועים היה למיק הפרופ’ הישועי ממכללת בוסטון).

הכנס הנ”ל כמובן גם הוא נקרא בכותרת של דיאלוג בין דתי.

בצלם הוא ארגון שבעצמו לפחות לא באופן מוצהר ולכן נאמר, “נעזר”, במקרים רבים באנרכיסטים לתפוס סיטואציות שנויות במחלוקת כדי לתעד ולהשמיץ את ישראל.

קרן קרטר מוקריה פרס כבוד לבצלם:

http://www.cartercenter.org/news/documents/doc181.html

לאוניברסיטת בית לחם שתי מלגאות שונות שהם מציעים על שם רייצ’ל קורי, הקדושה המעונה של ארגון הISM. מלגה1מלגה2.

רייצ’ל קורי הפכה ממש לסמל האנרכיסטים וכלי גיוס לשרותם, [ראו ניתוח מפורט ביותר של מה שקרה באותו יום בו היא ניסתה להגן על בית שבתוכו מנהרת הברחות (אולי אפילו מבלי שידעה)].נראה ממש כאילו ששלחו אותה אל מותה, והדבר מאוד תואם לפילוסופיה האנרכיסטית!  הפילוסוף האנרכיסטי קרוֹפּוֹטקין כתב ש”אקט יחידי יָניב הצלחה תעמולתית גדולה יותר מאלפי כרוזים”. האנרכיסטים קראו לאקט הזה “תעמולה באמצעות מעשה”, ומקרה רייצ’ל קורי ממחיש זאת.

מעניין: ארגון החזית של הסי.איי.איי, USAID, מזרים כספים לבית לחם.

הסכם היסוד בין הכס הקדוש למדינת ישראל, אמנה שנחתמה ב30 לדצמבר 1993 , בזמן הסכמי אוסלו, ממש מתחת לאף של הציבור. הנה שתי סעיפים המעניינים.

סעיף 3

2.מדינת ישראל מכירה בזכות הכנסייה הקתולית להוציא לפועל את פעילויותיה הדתיות,מוסריות, חינוכיות והצדקה, ולהחזיק במוסדות משלה, ולאמן,למנות ולפרוס את אנשייה במוסדות שהוזכרו לעיל או למען הפעילויות שנזכרו לעיל …

סעיף 6

הכס הקדוש ומדינת ישראל מאשרים מחדש את זכות הכנסייה הקתולית להקים, לתחזק ולכוון בתי-ספר ומוסדות בכל רמות הלימוד; כאשר זכות זאת מיושמת בהרמוניה עם הזכות של המדינה בתחום החינוך.

—————————————————————————————-

המהפכה השקטה:

עכשיו שימו לב לדברים שפרס אומר בסרטון הבא, ובכלל הקשיבו לו טוב, הוא אומר דברים מעניינים מאוד וחשובים. מומלץ בחום:

הוא מסביר בצורה ברורה על כך שהבעיה במזה”ת היא המתיחות בין הסונים לשיעים, ונותן דוגמא כיצד באלג’ריה בשנים האחרונות (סביב 2006) מתו מאות אלפי אנשים ללא שום קשר לאמריקאים או הישראלים. משם הוא מחלק את המחנה הערבי במזה”ת לשני חלקים, האחד הוא הדתי הנוקשה שמחפש להשליט סדר בהתבסס על הדת, והוא מרכז בציר הזה את החמאס, איראן וחיזבאללה, לעומתם הוא מציג את המדינות הערביות המתונות יותר אותם  הוא מגדיר פוליטיות כמו מצריים, ירדן, ערב-הסעודית, וכולל בקבוצה גם את הסוציאליסט מחמוד עבאס…שכמובן ידוע בשל הדוקטורת האנטישמי שכתב ברוסיה. מכאן הוא מתחיל לגעת במה שקורה בימינו, וטוען שהעולם נמצא בהריון עם עידן חדש (New Age),  ושההריון יתבטא בתקופת מעבר גלובאלית לא קלה אשר בסופה לא יהיה יותר מקום לפלגים הדתיים הקיצוניים המהווים את הבעיות במזה”ת.

לבסוף הוא מגיע למה שנוגע גם לענינו, הניו-אייג’ אשר קורם אור וגידים במה שהוא מכנה “המהפכה שקטה” של הפלשתינאים אשר לומדים באוניברסיטאות. פרס מסביר איך עשרות אלפים כבר סיימו את לימודיהם באוניברסיטאות, חצי מהם נשים, וממש מציג זאת כמהפכת נאורות שהיא חלק מהמעבר לעידן החדש בו הפאנטים הדתיים יעלמו. הוא מסיים את ההתייחסות לדבר כשהוא אומר שהקומוניסטים אמרו כי הדת היא האופיום להמונים, ומוסיף שברור שלאופיום השפעה מסויימת, אבל היא לא מאכילה את האנשים, ולא מספקת להם אוכל.

רבותי, פרס ידע מה הוא אומר, ולא סתם השתמש במונח המהפכה השקטה, או באימרה הקומוניסטית. האפיפיור פאולוס שיזם את הקמת אוניברסיטת בית לחם הוא גם אחד מהאפיפיורים שכתבו הכי הרבה אינצקליקות ברוח ועידת הוותיקן II. חבר המנהלים והמורים שעל פי הסכמי היסוד עם הכס הקדוש ניתנת להם הזכות המלאה לנהל ולפרוס את אנשיה בתוכם,מורכב מהרבה מאוד אנשי כמורה,ישועים וצוות של חניכים מההיררכיה הקתולית. כמו כל אוניברסיטה אחרת של הכס הקדוש, גם כאן ישנו מקור להנחיל את התפיסה הכלכלית-סוציאלית של הוותיקן, אשר כפי שכבר כתבנו בעבר הביאה למהפכה, לא ממש שקטה, בכל דרום אמריקה, וכמובן קומוניסטית. אחד הכתבים החשובים ביותר שכתב פאלוס ה-6 היה הפופולורום פרוגרסיו שכמובן השפיע רבות על “תאולוגית השחרור”.

מתוך אנציקלפודית בריטניקה:

“…האפיפיור פאולוס ה6 נתן עדות ברורה לחשיבות שהוא ייחס ללימוד ומציאת פתרון עבור הבעיות החברתיות והשפעתם על שלום עולמי…במהלך שנים אלו הוא טייל הרבה בדרום-אמריקה ואפריקה, ומיקד את צומת ליבו בעיקר על הדאגה לפועלים והעניים. בעיות אלו הפכו להיות דומיננטים באנציקליקה הראשונה שלו…ומאוחר יותר נהיו נושא עיקרי של הפופלורום פרוגרסיו (“קידמה לאנשים”) המפורסם, 26 למרץ 1967. האנציקליקה היית קריאה כל כך ממוקדת ל”צדק חברתי” שבחוגים קונסרבטיבים האפיפיור הואשם במרקסיזם”.

מכללת ספרינג-היל הישועית מחזיקה בארכיון של קטעי עיתונות אשר דיברו על הפופלורום פרוגרסיו. מומלץ מאוד לעיין כדי להבין מה מנחילים במוסדות החינוך של הכס הקדוש, זאת היא המהפכה השקטה! ולקראתה פועלים ארגוני ה”צדק חברתי” והסטודנטים הנוקטים ב”פעולה ישירה” ו”התנגדות בלתי אלימה” כדי להביא ל”שינוי חברתי” בישראל, ובכלל. הנה כמה קטעים נבחרים מהארכיון בשפת המקור, עם הערות שלנו הנוגעות בכתבה:

הוואל סטריט ג’ורנל מצביע על הנוסח המרקסיסטי שמתקיף את הקפיטליזם בכל בעיות האי צדק בעולם. למה אתם רואים את כל ארגוני התקשורת מהשמאל באר”הב מתקיפים בכזאת חריפות את השוק החופשי כאשר הוא כמעט ולא מיושם בעולם? כאשר התאגידים הפאשיסטים משתמשים ברגולציות סוציאליסטיות למחוק את התחרות בשוק החופשי?, ממש כפי שרוקפלר אמר “תחרות היא חטא”, ולכן הקרנות המזוכות ממס ממנות את התעמולה השמאלית רדיקאלית.

Wall Street Journal (30 March 1967) 14. “Pope Paul’s encyclical lends the mantle of religion to certain ideas which are profoundly secular in origin, and advocates programs of a type now undergoing widespread reappraisal by their one-time secular sponsors…. The trouble with making religious tenets of this warmed-over Marxism is that it is highly unlikely to help the bulk of poor nations (which) suffer not from an excess of capitalism, but from a paucity of it…. It is both curious and sad that these mistaken attitudes toward foreign aid should now be advanced from the realm of religion. For the realm of history, as more people are starting to recognize, shows that they impede rather than advance the development of peoples.”

האינציקליקה אולי יוצאת למען סדר כלכלי וצדק חברתי מחודש, בין השאר על ידי זה שהיא מקדמת מיסוי ורגולציות כלכליות למדינות העשירות יותר, אך בו בעת מקדמת גם מתן יו כוח וסמכות יתר על המידה לגופים בין לאומיים כגון האו”ם! קומוניזם ,בניגוד לנאציזם שהיה סוציאליזם לאומי, הוא סוציאליזם עולמי, אינטרנציונל סוציאליזם, וזה מה שמקדמים פה (ראו למשל כותרת One standard for all), כיוון שאותם גופים של האו”ם והרגולציות הדרקוניות שלהם, כמו אלו של ארגון המזון הFAO(מקבל תמיכה רבה באינצקליקה) שמקדם את הקודקס אלימנטריוס וחונק את כל התעשיית המזון לטובת קבוצה מצומצמת של תאגידי ענק בעולם המזון, ואשר מקדם אוכל מהונדס שאינו בריא לצריכה, הם אלו שיוצרים את המונופולים המפלצתיים הבינ”ל. זכרו שלתעשייני העל המרקסיסטים כגון רוקפלר תרומה רבה להקמת גוף האו”ם.

National Catholic Reporter (5 April 1967) 3. “The central message of the encyclical is a call for social and economic justice on a global scale…. If the Pope had contented himself with voicing this ideal, he would not have launched a battle; everybody is nominally for freedom and against hunger. What makes the encyclical meaningful, and therefore a sign of contradiction, is that it specifies some of the concrete and controversial actions that have to be taken to reach the ideal higher taxes in the rich nations, regulated commodity prices, more money and more power to supranational bodies like the U.N.”

גם פה עיתון הטיימס מצטרף לשאר העיתונים הליברלים (ולא רק לחוגים הקונסרבטיביים כפי שנכתב בבריטניקה) ומזהה את הטון המרקסיסיטי החריף שמשמיע האינציקליקה, ומתקפתו נגד הקפיטליזם (ממש כמו אגוני האנרכיסטים. נזכיר לכם שוב לשאול, איפה התחנכו מייסדם ומעין מגיעים כל הסטודנטים הללו שמעוניינים כל כך פתאום ב”צדק חברתי” בישראל מבלי שחיו פה או מבלי שיש להם שמץ של מושג מה באמת קורה בארץ?).

Time (7 April 1967) 70. The encyclical has a “radical tone,” and parts of it “had the strident tone of an early 20th century Marxist polemic.” Its “blunt attack on capitalism” is aimed at an old-style capitalism that is dead. “It was surprising that he did not acknowledge the way in which business enterprise has developed into a creative, socially conscious component of the industrial West.” Populorum Progressio was humanistic, “but its perspective was that of another time.”

קראו את אינציקליקה באתר הרשמי של הכס הקדוש.

ניתן לקרוא באינצקליקה, ממש לאחר הכותרת שנקראת “פיתוח, שמו החדש של השלום”, אשר מזכיר באופן מובהק את תוכנית המזרח תיכון חדש שמקדם פרס, אינטגרציה כלכלית ופריחה כדי להביא לשלום, אנו מגיעים לכותרת “לקראת סמכות עולמית”:

“78.שיתוף פעולה שכזה בין מדינות העולם בהחלט מצריך מוסדות שיקדמו, יתאמו ויכוונו, עד אשר סדר חוקתי חדש יתבסס ביציבות ויהיה מאושרר לחלוטין. אנו מביעים רצון ותמיכה בלב שלם לאותם מוסדות שכבר חברו לקידום התפתחותם של המדינות, ואנו מאוד מקווים שהם יהנו מצמיחה בלתי פוסקת של סמכות. כפי שאמרנו לכנס המרכזי של האו”ם בניו יורק: “השליחות שלכם היא לא רק להביא כמה אנשים אלא את כל האנשים יחדיו כאחים…מי אינו מסוגל לראות את הצורך וחשיבות הכינון ההדרגתי של סמכות עולמית המסוגלת לפעול ביעילות במישור הפוליטי ומשפטי?”

נזכיר לכם שוב שכל ארגוני החרם והסולידריות למעלה, כולל הישראלי, פועלים בשם בית המשפט הבין לאומי, ונשאלת השאלה “החברה האלה לא אמורים להלחם נגד הגלובליזציה?“.

אנו יכולים עוד לעשות שתי כתבות שלמות על המסמך המעניין הזה אבל זה התמצית רק שתבינו מה האלטרנטיבה שנקבל מהמהפכה השקטה שפרס מדבר עליה.

הזרוע הרביעית, האקדמיה הישראלית:

גם פה בארץ אני עדים לאותו תהליך במוסדות שלנו, ושוב הדוגמא הבולטת ביותר כפי שהצגנו בכתבת התחקיר “טייקונים של השלום”, הוא המוסד האקדמי ,אוניב’ תל-אביב, שממנו מתנהלת ומכוונת אחת מהחונטות הכלכליות של הטייקונים הגדולים בארץ כגון דנקנר ותשובה (התומכים ומשקיעים ביוזמת עמק השלום יחד עם הנסיך בין טללראו למעלה), בניצוחו של החבר בועדה התלת צדדית של המרקסיסטים רוקפלר-ברזינסקי, פרופ’ איתמר רבינוביץ’, אשר ניהל את האוניברסיטה שנים ארוכות ויושב במנהלה שלה כבר כמה עשורים. זה הוא אותו מוסד שמחנך את הסטודנטים בארץ לכיון השמאל הקיצוני הרדיקלי, ואשר בכוח מנחיל את המשנה של קרל מרקס לסטודנטים ללא כל אפשרות בחירה.  פעם נוספת אתם רואים שדווקא בעלי ההון הגדולים הם אלו שדואגים לייצר מהפכנים רדיקלאים צעירים בזמן שהם משקיעים ביוזמות הכלכליות חוצי הגבולות שלהם. (קראו את הכתבה, זה חלק בלתי נפרד מהמידע פה).

איתמר רבינוביץ מבכירי המנהלים של אוניברסיטת תל אביב חבר קבע בועדה התלת-צדדית:

אנטיפה

אז מעניין לדעת שאותם פרופ’ מהמוסדות האקדמים לא רק יודעים לדבר אלא גם לעשות, וכרגיל לסחוף ואחרייהם את הסטודנטים:

מתוך אקדמיה מוניטור.

האוניברסיטה העברית
לסגל האקדמי יש כל זכות לחופש הביטוי. אך כשהצוות מוחה עם תלמידיהם, הדבר מעלה ספק כבד על האובייקטיביות של מרצים
מאת: יונתן מ. בויקו

בארה”ב זו כבר אינה תופעה חדשה: צעירים אשר בשנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת עישנו חומרים האסורים על-פי החוק, היום מלמדים את הדור הצעיר אידיאלים מזויפים כמו דמוקרטיה וזכויות אדם. לא, אידיאלים עצמם אינם מזויפים – אך ההוראה כן. היום מלמדים באוניברסיטאות המודרניות לכבד זכויותיהם של אחרים – אלא אם כן ה’אחרים’ הם אנשים שלא נראים לך.
ובכן, מגמה דומה מתפשטת בפראות ברחבי ישראל במוסדות להשכלה גבוהה, וכאן נציג דוגמה אחת מתוך רבות אחרות.
ב-26 במאי, מספר סטודנטים מאוניברסיטה העברית יצאו לרחובות, תחת הסיסמה “כיבוש זה כאן”, כשהם צועדים מהקמפוס לשכונת שייח ג’ראח במזרח ירושלים. מלבד הסטודנטים, תוכננה השתתפותם של מספר מרצים.
השכונה היא מקור קבוע של חדשות, לאחר שכמה משפחות יהודיות עברו להתגורר בבניין באזור שכולו מיושב על-ידי פלסטינאים. ‘פעילי זכויות פלסטינאים’ למיניהם – מהארץ ומהעולם – הביעו את זעמם על גירוש המשפחות הפלסטיניות – לכאורה על אי תשלום שכר דירה – ועל כניסת יהודים לשכונה. פעילי השמאל הקיצוני טענו כי המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של ישראל ל”ייהוד” מזרח ירושלים; חלקם טענו כי ראש עיריית ירושלים ברקת עוסק בטיהור אתני.
מחאת סטודנטים נגד הממשלה אינו דבר חדש. בכל העולם – מלוס אנג’לס ועד טהרן ועד טיינאנמן, סטודנטים גורמים למרד ודוחקים בממשלותיהם לשנות את מדיניותם. המגמה המדאיגה, אולם, היא המרצים והדיקנים המפגינים לצד הסטודנטים. רבים מהמרצים שהשתתפו במצעד לא גילו את דעתם הפוליטית לתלמידיהם מעולם (עד כה) – אמרו המארגנים שמבטיחים כי ספרו לא פחות מ-600 צועדים. דבר זה מעלה שאלות רבות בנוגע לזהותם האמיתית וכוונותיהם של מרצים אלה ודומיהם.
לסגל האקדמי יש כל זכות לחופש הביטוי. אך כשהצוות מוחה עם תלמידיהם, הדבר מעלה ספק כבד על האובייקטיביות של מרצים אלה, וכך גם על יכולתם למנוע כניסת פוליטיקה לכיתה. המארגנים מודים כי מרצים אלה מביעים את דעתם בנושאים פוליטיים – דעתם שלרוב נוטה לצד שמאל, לצד הליברלי. הטיה זו היא פסולה במוסד אקדמי, אשר מטרתו היא לחנך התלמידים לשמור על ראש פתוח ולחשוב בעצמם.
על ישראלים ללמוד לקח חשוב מארה”ב: לקיצוניות, אנטישמיות ואנטי-ציונות קיימים היום שורשים עמוקים במכללות והאוניברסיטאות הליברליות ביותר. נראה כי התלמידים הישראלים לא יחונכו לחשוב בעצמם, אלא יוזנו תעמולה על-ידי מורים עם אג’נדה רחוקת-טווח.

אנטיפה

רבותי, אין מה להשלות את עצמכם, ה”מהפכה השקטה” קורת גם בארץ, אפילו שפה אין אייתולות. הנה הדוגמא המובהקת, פרופ’ מהאוניברסיטה העברית שמפגין בשייח ג’ראח עם האנרכיסטים והסטודנטים שעברו  חניכה מרקסיסטית בלשכות האוניברסיטה צועק עם כל הלב “התנ”ך בתחת שלי“, ממש דיאלוג בין דתי…:

האדון המכובד שמנבל את הפה בסרון הוא פרופ’ אלון הראל, בכיר בפקולטה למשפטים. הוא גם מלמד בתוכנית משפטנים בינלאומית מיוחדת של…ג’ורג’טאון.  [מקור:http://ctls.georgetown.edu/faculty/Harel.html ]

אנטיפה

התוכנית היא חלק מלימודי המשפט הבין-לאומי שבין היתר מאמנת לייעץ בתחום המשפטי לNGO’s כדוגמאת הקרן החדשה לישראל ושאר ארגוני ה”צדק חברתי” שפועלות סביב העולם להבאת “שינוי” דומה. וזה חשוב, אם קבוצה כזאת רוצה להתחיל לחשוב לפעול בכיוון “פעולה ישירה” כמו שהיה נפוץ בסיקסטיז רצוי שיהיו עורכי דין מיומנים. כפי שניתן לראות, האויברסיטה העברית היא חלק מאותו מרכז.

[מקור:http://ctls.georgetown.edu/info/index.html#Newctrtranslegal]

אנטיפה

תוכנית של האוניברסיטה העברית ללימודי משפטים בתחום העסקי באוניברסיטת ג’ורג’טאון.זכרו שאותם אוניברסיטאות הם בחזית העזרים של הכס הקדוש בהנחלת התפיסה הכלכלית-חברתית המרקסיסטית שהותוו באינציקליקות. (לסרטים מתורגמים לעברית על אותם תוכניות כלכליו-חברתיות ראו כתבה שלנו “הכס הקדוש והסדר העולמי:כלכלה”).

[קישור:http://law.huji.ac.il/merkazim.asp?cat=1304&in=1303]

אנטיפה

תוכנית ג’ורג’טאון לחילופי סטודנטים יחד עם האוניברסיטה העברית בפקולטה למשפטים, היכן שאלון הראל מנהל. ג’ורג’טאון לא ישלחו את התלמידים שלהם ללמוד בכל מקום, כמו שהם לא סתם ישלחו אותם להתמחות/לעבוד בכל מקום(שתי”ל). [קישור:http://www.law.georgetown.edu/otp/HebrewUniv.htm ]

אנטיפה

בקישור זה תוכלו למצוא דוגמא מעניינת ביותר לעוד מרצה באוניברסיטה, ד”ר רועי ווגנר,(תבדקו עליו קצת ותראו שהוא מעוד פעיל בחוגי הרדיקאלים/אנרכיסטים), אשר פעיל מאוד בהפגנות היותר ראדיקליות בבילעין, ומה שמעניין פה הוא המרכז לזכויות אדם בו הוא חבר באוניב’ תל-אביב, מרכז…מיינרבה. שוב פעם המיודעים שבינכם כבר מבינים את המשמעות האזוטרית, אלו שלא מקבלים רק את ההבנה האקזוטרית שנועדה לחילונים. שלא יהיה ספק שמדובר בסמל המסטריות של קבוצות ותתי הקבוצות של האילומינטי(וזכרו 1 במאי תאריך חג הפועלים הוא גם תאריך היווסדות האילומינטי), שימו לב לסמל המרכז:

minerva.JPG

אכן כן, זה הינשוף. זכרו שמרכז מיינרבה באוניב’ העברית ותל אביב נשלט על ידי הקרן החדשה לישראל! וניתן לכם  רקע קצר על מה משמעות האזוטרית שבדבר:

מתוך חדשות ערוץ 7:

“הקרן החדשה” מנצלת את ביהמ”ש למגמות פוליטיות.
הקרן החדשה לישראל מפעילה תכנית הכשרת משפטנים בחו”ל לקראת עבודתם בפרקליטות בכל ארגוני הזכויות למיניהם. ה”הכשרה” מתמקדת בנושא זכויות האדם ואנטי לאומיות ישראלית יהודית, כך ע”פ דו”ח על פעילות הקרן. 02/12/03,

לדוגמא מציין איפרגן כי משפטני הקרן שולטים במרכזמינרווה באוניברסיטה העברית ובמרכז המשפטי בתל אביב.

הדגש של המשפט האחרון נעשה עבור קוראינו הותיקים המבינים את משמעות הדבר. למי שלא, בדקו את המונח מינרווה באתר, לא סתם זה היה שם הדרגה הראשונה באילומינטי הבווארי.

ישנה צביעות בקריאה של כל האנשים הנ”ל למשל ההתערבות של בית המשפט העליון בענייני הדתיים שבעמנואל והחינוך שלהם היה כתוצאה מדחיפה של הקרן החדשה לישראל ויואב ללום הקשור לקרן, התערבויות שכאלה הם אלה אשר מפריעות להפרדת הדת והמדינה, יש כאן יותר רצון להראות את עליונות דת הנאורות של האילומינטי על פני דתות כמו היהדות, זה למה הקרן עוזרת לקיים את מצעד הגאווה בירושליים (שבמקרה אנרכיסטים השתמשו בו להפגין, ראו כתבה), מיינרווה שיצאה מראשו של זאוס כדי לסמל את המחשבות מייצגת גם את אלת ההגיון שסגדו לה במהלך המהפכה הצרפתית אשר מתועד כי נעשתה על ידי גורמים מהאילומינטי.

אנחנו נמשיך, ונמשיך, ונמשיך, עד שיפול לכם האסימון או שאנחנו נתפגר. למי שלא יודע תעמולה של המעבר לעידן החדש (הניו-אייג’ שפרס מדבר עליו) כיום משודרת בטלוויזיה, ראו סיקור שלנו בנושא. דרך הפעולה של החתרנות תחת המדינה כיום תואם מאוד לאופי הפעולה של האילומינטי, ועד שתגיעו לסוף הכתבה אתם תבינו בדיוק מהוא.

לא סיימנו עם הפקולטה למשפטים של אוניב’ תל אביב. יש להם מחלקה שנקראת “שותפות אקדמיה קהילה”, והנה לכם אחד האירועים המרכזיים שהם הוציאו לפועל, ובו הם איגדו את כל הפעילים החזקים מכל הארץ כולל, שתי”ל (קרן החדשה לישראל/קרן פורד), סלון מזל, דיליי (מקביל לסלון מזל בירושליים), הקואלצית נשים למען השלום (עובדים גם עם הISM), קבוצות נוספות מהאוניב’ העברית, ומרכז מיינרבה, בשביל לאגד סטודנטים-אקטיביסטים מכל המרכזים בארץ, לגבש אותם, ולתת להם כלים ל”שינוי חברתי”:

אנטיפה

מנהלת המרכז, דפנה גולן, היא בכירה במרכז מיינרבה ובצלם.

אנטיפה

קורס ללימוד מיומנויות “שינוי חברתי”. שימו לב למילות המפתח שסימנו, תבדקו אותם, במיוחד את ה“לחץ מלמטה למעלה” יש פה קן של צרעות.

אנטיפה

קורס שלם להנחלת ה”צדק חברתי”:

אנטיפה

מתוך ישראל היום:

השמאל באקדמיה: הסערה 30.5.10
בעקבות הכתבה ב”ישראל היום” על השמאל הקיצוני באוניברסיטאות: בימין מאשימים – “הם המקארתיסטים האמיתיים” • בשמאל הודפים: “דו”ח ‘אם תרצו’ מלא סילופים”

ליאת עזר, כתבתנו לענייני חינוך”השמאל הקיצוני השתלט על השיח האקדמי בישראל”, אומרת הדוקטורנטית דנה בר נס מאוניברסיטת קינגס קולג’, העוקבת אחר פרסומים אנטי ציוניים של אנשי אקדמיה שמאלנים. “תמיד האוניברסיטאות נחשבו למעוז השמאל אבל היום השמאל הקיצוני פשוט השתלט עליהן. זה כבר לא סתם שמאל אלא שמאל קיצוני אנרכיסטי”, היא מוסיפה.

לטענת פרופ’ אלי פולק ממכון ויצמן, התופעה אף חריפה יותר מהאמור בכתבה. “אני למשל הייתי יו”ר חוג הפרופסורים ששייך למחנה הלאומי וכאשר מצטרפים אלינו אנשים שהם בדרגה של מרצה חוקר בכיר אנו דואגים שהזהות שלהם בחוג תישאר בסוד כי אנחנו חוששים שהחברות שלהם תיפגע או שלא יהיה ביכולתם לקבל קביעות במסגרת אקדמית. אנשי השמאל טענו בכתבה ש’אם תרצו’ היא תנועה מקארתיסטית, אבל הם בעצמם היו כאלה כל השנים”.

מתוך כתבה של קרולין גליק, עיתוניאית זוכת פרס ישראל בביקורת התקשורת.

December 26, 2003, 2:13 PM
Of intellectual bondage

באמצע שנות ה90, בוגר אוניברסיטת תל-אביב ערך סקר של ההשקפה הפוליטית של פרופ’ באוניברסיטה. הסטודנט גילה שלא רק שהפרופסורים היו באופן גורף מזוההים עם השמאל הקיצוני ומפלגות הערבים הפוליטיקה, הרוב אפילו הביעו חוסר סובלנות בעניין מתן הזכות לפרופסורים בעלי השקפה ימנית או מרכז ללמד במחלקות שלהם. “על גופתי המתה” אמר אחד.

כל זה כבר ידוע לכל. אך לדעת על הרדיקליות של הפרופסורים, ולראות את ההשפעה של השקפות כה דוגמתיות על תלמידי האוניברסיטה זה כבר עניין אחר. מאז חילופי הדברים שלי עם אותם סטודנטים, דיברתי עם פרופסורים וסטודנטים בחמשת האוניברסיטאות הליברליות הגדולות בישראל כדי לנסות ולהבין כיצד הרודנות האינטלקטואלית של השמאל הרדיקאלי בקמפוסים משפיע על החוויה הלימודית ומקצועית.

סטודנטים מדברים על משטר של הפחדה בחדר הכיתות. עופרה גרסייר, דוקטורנטית באוניברסיטת תל אביב מסבירה את התהליך:

“זה מתחיל בסילבוס של הקורס. בכיתה בהקדמה לתאוריות פוליטיות למשל, לעולם לא תראי את לאו שטראוס או פרידריך הייקה או מילטון פרידמןתמיד תקבלי את מרקס ורוסאו ואנשים כאלה. אז, אם תתווכחי עם מרקס, את לבדך. את לא מכירה שום דבר אחר.”

“אך נאמר ותרצה לחלוק על המרצה שלך. לימד אותי את הקורס הזה יואב פלד, קומוניסט מוצהר. הוא הסביר למה קפיטליזם זה מרושע. הזכרתי פלא כלכלי אסייתי – דרום קוריאה, יפן, סינגפור. הוא השתגע והקדיש את שאר השיעור לצעוק עליי”…

קטע אחרון בנושא זה, ודעו שזה רק קצה הקרחון, מתוך אתר התחקירים (עוד מקור בנושאמעיתון הארץ):

יהודית קרפ: העבריין עזרא נאווי הוא “הגואל והמושיע”
מאת: רותי אברהם |

בכירים בשמאל ביקשו מבית המשפט לא לשלוח את פעיל השמאל עזרא נאווי לכלא בגין תקיפת שוטרים חלק מעדי האופי – יודעים שהורשע במעשה סדום בקטין אבל “זה היה מזמן”

המשנה לשעבר ליועץ המשפטי, יהודית קרפ, ביקשה מבית המשפט שלא לשלוח את פעיל השמאל עזרא נאווי לכלא בגין הרשעתו בתקיפת שוטרים. קרפ טענה בעדות אופי למען נאווי כי מדובר ב”פטריוט אמיתי” ובמי שמהווה “גואל ומושיע” עבור הפלשתינים.

שורה של בכירי אקדמיה וכן בכירה לשעבר במשרד המשפטים התייצבו למתן עדות אופי למען נאווי – פעיל שמאל שהורשע כאמור בתקיפת שוטרים. המשנה ליועץ המשפטי לשעבר, יהודית קרפ, טענה בעדות כי למעשה ביהודה ושומרון “אין דין ואין דיין”, המדינה מפרה חוק ואינה מקיימת את חובותיה הבסיסיות ביותר לקיום אנושי. נאווי לטענתה, הוא “הגואל והמושיע” של הפלשתינים ומתייצב לימינם “חוסם בגופו אלימות של מתנחלים שמפריעים לתושבים לעבד את הקרקע ועוזר להקים בית ספר שלא כחוק. במובן זה הוא מפר חוק”.

עוד טענה כי נאווי הוא “פטריוט אמיתי” וכי “לשלוח לבית סוהר לוחם זכויות אדם מהסוג של נאווי משמעה לשלוח לבית סוהר הרבה אזרחים מודאגים… מדינת ישראל לא תתברך בתוצאה זו. גם בית משפט יושב בתוך עמו יביא בחשבון”. בעדות הודתה קרפ כי לא הייתה מודעת לכך שנאווי הורשע במעשה סדום בקטין ובעבירות סמים. אך טענה כי ייתכן שנאווי “מפצה על מה שעשה בעבר הרחוק. אולי החזיר לחברה… זה היה בעבר הרחוק [1992, ר.א.]“. עוד טענה כי גם לאחר שהיא יודעת על עברו הפלילי אינה משנה את דעתה עליו.
מחאת נאווי – מחאה מופתית
עדת אופי נוספת, חברת “נשים בשחור” פרופ’ גלית חזן רוקם, חוקרת מדעי היהדות באוניברסיטה העברית, טענה כי אין קשר בין העבירות “הישנות” של נאווי לעבירת תקיפת שוטרים.

פרופ’ דוד שולמן, מרצה ללימודי הודו באוניברסיטה העברית, טען כי היכרותו עם נאווי נמשכת שנים וכי הם נפגשים בפעילות בשטחים בדרום הר חברון. “התורה של נאווי היא התורה של מחאה אזרחית לא אלימה… אני רואה בנאווי מחאה מופתית נגד אלימות שזו שיטת עבודה, דרך חיים מכובדת ומוכרת בכל העולם”. נאווי לדידו של פרופ’ שולמן, כמוהו כמו מהטמה גנדי ומרטין לותר קינג שנאבקו באמצעות מחאה בלתי אלימה.

על השאלה אם היה מודע לעברו הפלילי של נאווי השיב פרופ’ שולמן, כי מדובר בעניין מלפני הרבה שנים ולכן אינו רלוונטי. “אנשים משתנים בחיים, כולל נאווי”, טען.
פעילותו בשטח מאפשרת לנו לשבת בבית
מנהל מקצועי בעמותת שח”ל לטיפול בנוער מצוקה, רועי מצר, טען כי על בית המשפט לזכור שיש “אנשים שראויים להערכה וכבוד על פעלם ושגם בעת קביעת העונש על עבירות שנעשו, צריך לקחת בחשבון את מכלול האישיות”. על השאלה הזהה, האם היה מודע לעברו הפלילי של נאווי, השיב מצר כי נאווי עדכן אותו על עברו בטענה כי “שכב עם קטין וכי הייתה לו עבירה נוספת של הסעת שוהה בלתי חוקי”.

ד”ר עמוס גולדברג, מרצה להיסטוריה של השואה באוניברסיטה העברית, הגדיר את נאווי “צדיק” וכמי שמגיע עם “שק של מעשים טובים”, וכי על בית המשפט להתחשב בכך. גולדברג הודה כי היה מודע לעברו הפלילי של נאווי והוא שולל תקיפת שוטרים המבצעים את תפקידם, העבירה שבה הורשע נאווי.

חוקרת ביוכימיה באוניברסיטה העברית, יהודית אלקנה, טענה כי למעשה נאווי הוא שליחו של השמאל בשטח, ובנוכחותו בקרב הפלשתינים “מאפשר לנו לשבת בבית ולנסות במעט האפשרויות שיש לנו מביתנו הנוח לטפל בבעיות אלה”. היא הוסיפה כי נאווי הוא זה שנמצא בשטח “ואנו יכולים לסמוך שיש אדם בשטח שמודע לכל הבעיות שצצותשם ומנסה לעזור”. אלקנה ביקשה לגזור עונש קל על נאווי וטענה כי ההתנהגות של נאווי כפי שתוארה בכתב האישום “אינה התנהגות אלימה”.
התערבות בינלאומית להקל בעונש
לשורת מליצי היושר עבור נאווי הצטרפה גם חברת ארגון “כל יהודי לשלום”, עו”ד אמילי שפר, שטענה כי נאווי הוא “אחד ממגיני זכויות האדם הכי חשובים היום”. לדבריה ארגונה יזם באמצעות נעמי קליין, נועם חומסקי וניב גורדון, פנייה ל”אנשים מודאגים בעולם”. בפנייה סופר סיפורו של נאווי ונאספו עשרות אלפי חתימות. החתימות ומכתבים נשלחו לקונסוליות ישראל בעולם ולמשרד המשפטים

צפו באורלי וילנאי, מסתחבקת עם פדופיל מורשע

תחקיר על עזרא נאווי.

סיימנו עם נעמי קליין ונועם חומסקי. ולא במקרה…

עוד אקדמאית, טניה רייהרד, שהקדישו לה עמוד לאחר מותה בISM בגלל פעילותה עם התנועה האנרכיסטית, ושהמפקח על עבודת המחקר שלה הוא נועם חומסקי:

אנטיפה

זה מוביל אותנו ישירות לזרוע החמישית.

זרוע החמישית, האינטיליגנציה האנרכיסטית בשירות האו”ם:

נועם חומסקי בהרצאה במכללת בוסטון שמגלמת בתוכה בין היתר רטוריקה אנטי אמריקאית, אנטי ישראלית, ואנטי קפיטליסטית.

נועם חומסקי נפגש בידידות עם נסראללה ממנהיגי הג’יהאד.

עצומה למען החזרת כל הפליטים לישראל עליה חתומים רוני ערמון מנהיג האנרכיסטים בארץ ונועם חומסקי.

אילו אתם באמת רוצים להבין את התפקיד של נועם חומסקי, חובה לראות את הסרט הבא. פרופסור פרנסיסקו גיל-ווייט אשר איבד את משרתו כיוון שאינו מיישר קו עם האג’נדה האקדמאית מספר על תפקידו של חומסקי בכל הסיפור כנגד ישראל. לפרופסור פרנסיסקו עדיין לא ידוע למה חוסמים לו את הגישה באקדמיה, ולפי דעתו זה כיוון שהוא רצה להתחיל להרצות על הקשר בין הנאצים לפת”ח, משהו שאנו כתבנו עליו כבר לפני שנים באתר, הקשר של ריינהארד גלהן-אוטו סקורנזי-ערפאת-מחמוד עבאס (הדבר קשור ישירות לCIA). לטענתו עניין זה מעדיפים שישאר בשקט כיוון שהוא יפריע לשכנע את העולם בצדקת תהליך “השלום”:

מתוך הסרטון: למה נועם חומסקי אשר עושה רושם של מבקר המתנגד לממסד האליטה התאגידית, ואשר עמדותיו הם לא משהו מפתיע או חדיש לדבי התקשורת התאגידית, לא באמת לוקח עמדה מנגד בכל הנוגע לישראל? למה הוא עושה רושם שלא חקר את עמדת מדיניות ארה”ב נגד ישראל?

כדי לענות על השאלה הזאת, הדוגמא המעניינת ביותר שפרופסור פרנסיסקו מביא היא עמדתו של חומסקי לגבי מה שקרה ביגוסלביה, אשר שם אם חוקרים ובודקים את פרטי המקרה רואים בברור שהסרבים הושמצו על ידי אותה תקשורת. למשל ניתן לראות זאת בכתבת השער על הבוסנים המוסלמים בעיתון הטיימס. הוכח שתצלום השער המנסה להציג שהיו מחנות השמדה היית הונאה,

והוא מסביר שהתמונה נלקחה מסרטון של צוות ITN הבריטי אשר הגיע לאזור בהזמנת הסרבים לבוא לראות מחנה פליטים סרבי, וכפי שתוכלו לראות בסרטון, צוות צילום סרבי היה שם בצמוד לצוות הבריטי וצילם אותם מסקרים את המקום והמחנה. במחנה פליטים היו מוסלמים שברחו מהטרוריסטים של אלייה איזטבגוביץ’ (אשר בויקיפדיה,שימו לב, מוגדר בין היתר כ”אקטיביסט”), אשר טופלו מבחינה רפואית ותזונתית.

תוכלו לראות בסרטון של הצוות הסרבי שמצלם את צוות הITN כיצד הם גרמו למקום להראות בכוונה כמו מחנה השמדה, ועשו מניפולציה תקשורתית. העניין הוא שנועם חומסקי ידע על כך בברור, וזה אנו יודעים כיוון שהוא התווכח עם יארד ישראלי (Jared Israel) בנושא ולמרות שהראה שידע על כך המשיך בכל זאת לדבוק בעמדתו ולהמשיך להפיץ את השקרים ההולכים יד ביד עם התקשורת התאגידית.

הוא אפילו יצא בהצהרות מספר פעמים בהם אמר דברים כמו שנמאס לו שנאט”ו לא הפציצה הרבה לפני, ותקפה ביותר כוח. אז אם כבר לא שמתם מה קורה, גם בקרה הישראלי הוא משחק אותה נגד הממסד ואחד שתוקף את התקשורת התאגידית אבל בעצם תומך בכוחות הבין לאומיים (כמו שאר האנרכיסטים) לפעול.

ההתכתבות עם נועם חומסקי.

האתר החושף את הדיסאינפורמציה בנוגע למה קרה ביגוסלביה בבלקנים. ניתן להוריד משם את סרטון הצוות הסרבי שמצלם את צוות ITN.

ראו קצה הקרחון כיצד ארגון בצלם עושה מסעות יחסי ציבור דומים בארץ.

ואין להתפלא על תמיכתו של חומסקי בכוחות הבינ”ל, אגודת האומנים והסופרים של האו”ם העניקה לו אות הצטיינות כהוקרה על פועלו. ואכן אתם תשמעו אותו פעם אחר פעם, נותן ביקורת וברובה גם עניינית ונכונה לגבי האימפריאליזם האמריקאי, אך בו בעת מקדם את כוחות הבינ”ל של האו”ם ומטעה כאשר מזגזג בדעתו לגבייהם.

The United Nations Society of Writers and Artists this week presented MIT professor of linguistics and author Noam Chomsky with the Award of Excellence.

The Chomsky Tapes Conversations with Michael Albert, Z magazine, November 2001

שאלה: עד כמה אתה מחשיב את עצמך כחלק מאותה התנועה של המרקסיסט-לניניסטים:

נועם חומסקי: ישנם כמה חברויות אישיות וקשרים, אבל איני מרגיש ממש אמפתיה עם זה. בתור התחלה, איני מבין הרבה מזה. מה שאני לא מבין אני בדרך כלל לא אוהב. איני רוצה לאמר שלא למדתי שום דבר מהם או שאני לא לא מחזיק בקשרים אישיים; למען האמת אני כן תומך בכל הקבוצות ואמשיך כל עוד הם עושים דברים שאני אוהב. אך אני אכן מרגיש סוג של קרבה… האמונות של הקבוצות הכנסייתיות גם הם לא מובנות לי באותה המידה, אך אני מרגיש אמפתיה מסויימת איתם שאיני מרגיש עם קבוצות שמאל רשמיות.

שאלה: היית מעדיף אותם בצד שלך, במובן מסויים

נועם חומסקי: כן. כמו הפעם ההיא שהייתי בניקרגואה וחייתי בבית של הישועים. חשבתי לעצמי, מה לכל הרוחות אני עושה כאן? אך שם הרגשתי בבית.

שאלה: …אך מה עם הכנסייה כמכשול לשיני חברתי?

נועם חומסקי: זה מה שזה היה לאורך רוב ההסטוריה. מה שהיה יוצא מן הכלל בשלושים, ארבעים, חמישים שנה האחרונות הוא השינוי הרדיקאלי של הכנסייה, הכנסייה הקתולית, אשר גם הופיע בהמון מהכנסיות הפרוטסטנטיות. היה שינוי גדול. הסיבה למה ארה”ב יזמה את המלחמה הטרוריסטית הזאת במרכז אמריקה היית להרוס את זה. אנשים עכשיו מדברים כאילו האוייב הגדול הוא האיסלאם הפונדמנטליסטי. אך הם שוחכים משהו. במהלך העשור האחרון האוייב הגדול היה הכנסייה הקתולית, יותר אוייב מאשר הפונדמנטליזם האיסלאמי. היה עליהם להרוס זאתכאשר “אמריקאס וואטץ’” עשו  את המחקר המקיף שלהם על שנות ה80, הם הצביעו על כך שזה היה העשור במסגרת הרצח של הארכיבישוף ב1980 ורצח של 6 ישועים אינטלקטואלים ב1989 (ראו בכתבה שלנו כיצד הCIA נלחם בהם והרג אותם).

זה לא היה במקרה. המטרה העיקרית של המתקפות היו הכנסייה, כיוון שהיא הפכה להיות חלק, לא לגמרי, אבל חלק ממנה הפך כנסייה שמוקדשת לשיחרור, לעניים. סקטורים מהכנסייה אכן לקחו על עצמם מה שהם כינו יחס מועדף לעניים, ובצורה מאוד מודעת. הם הכירו בכך שבמשך מאות שנים זאת היית כנסייה של העשירים והמדכאים, אשר אמרו לעניים, זהו גורלכם. קבלו זאת. סקטור חשוב ביותר של הכנסייה השתנה, חשוב מספיק לכלול את האלמנטים הדומיננטים בקרב הבישופים של אמריקה הלטינית, אשר החל את הזוועות לאורך העשור האחרון, אשר האמריקאים לקחו בו חלק בתקיפות.

עכשיו אתם מקבלים תמונה טובה יותר לגבי הכתבה שלנו “רוח המהפכה: אחמדינג’אד קורא לסדר עולמי חדש“, מה שמסביר טוב יותראת הברית בין וונצואלה ומדינות דרום אמריקה האדומות יחד עם איראן.

אבל מעניין שחומסקי מדבר על כך שאותם גורמים של מסדר הישועים שדגלו בתאולוגיית השחרור בשביל העניים, ולא מזכיר את העוני המרוד בקובה, וונצואלה כתוצאה מאותה תאולוגיה של הכנסייה השלטת שם.[הממשל של צ'אבז הוא פאשיסטי ומלא ביותר שחיתות מהמעמד הגבוהה אותו הנשיא מבקר בחריפות. ניתן לקרוא על כך בקישור הנ"ל בו מעיד לעיתון הטלגרף אחד מבני הברית לשעבר של צ'אבז]. חומסקי אינו מזכיר את רמיסת זכויות האדם באיראן או של החמאס,

וזה לא נתפס למה כאינטלקטואל הוא מעלים עין מהדברים הללו, וזה מתברר כאשר מבינים שהוא בעצם עושה שרות לכוחות האו”ם העובדים בצמוד עם הכנסייה לפי האינציקליקות החברתיות/כלכליות שלהם.

אך שאלה אשר חשוב לשאול בנוגע לארץ, האם שיטת תאלוגיית השחרור לדיכוי העם והבאת מהפכות עקובות מדם היא מה שעומד בפתח אינתיפאדה חדשה?

קטע טוב שחומסקי כתב על הקשר החזק והצמוד בין ג’ימי קרטר לוועדה התלת צדדית וברזינסקי!

[Noam Chomsky (2009). "The Carter Administration: Myth and Reality]

חומסקי בפעילותיו הופך את ישראל לעוד יגוסלביה! גם שם טיפלו בעניינים בעזרת הבית משפט הבין-לאומי.

לאלה שלא ראו חשוב מאוד!, קשריה של נעמי קליין עם הקרן החדשה לישראל ,עברה הקומוניסטי שלה ומשפחתה, וכתבה אנטישמית קיצונית שפרסמה כשהיית סטודנטית בכתבה הקודמת שלנו. קטע קטן:

נעמי קליין קראה בקולי קולות להחרמה כלכלית של ישראל כדוברת של “קואליצית נשים לשלום”, קואליציה שמקבלת מימון מהקרן החדשה לישראל [מקור: Published: 02/10/10. Diaspora in Turmoil over New Israel Fund's Donations.by Tzvi Ben Gedalyahu ,INN]. בסרטון של ההרצאה שהיית לה בחיפה ניתן לשמוע אותהמודה לשלושת הארגונים שהביאו אותה, ארגון עדאללה (של הקרן החדשה לישראל), ארגון Mada al-Carmel (ממומן על ידי הקרן, וחלק מכותבי הצהרת חיפה הקיצונית), והוצאת הספרים שהוציאה ותרגמה לאור את ספרה “דוקטרינת ההלם” בעברית, אנדלוס, אשר לפי הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, מוציאה לאור את מחברות עדאללה.

נעמי קליין בבילעין:

אנטיפה

מתוך הארץ “נעמי קליין ומלחמתה בקפיטליזם החזירי”, חלק מלוח הזמנים של קליין בארץ היא הפגנה בבילעין עם כמובן הקבוצות שפועלות שם, “אנרכיסטים נגד הגדר” והISM:

אנטיפה

אין מה להתפלא מהתקפתה הלא מרוסנת של קליין (וגם חומסקי) על הכלכלן היהודי, חסיד ה”שוק החפושי”, מילטון פרידמן. התופעה הזאת הולכת כל הדרך אחורה עד לנביא תורת תנועות האנרכיסטים והמרקסיסטים, קרל מארקס אשר בעצמו נולד כיהודי (ממש כמו קליין וחומסקי) ואשר כתב  בחיבורו “על שאלת היהודים” את הדברים הבאים:

“כסף הוא האלוהים הקנאי של ישראל…האלוהים של היהודים נהיה חילוני והפך לאלוהי העולם. שטר החליפין הוא האלוהים האמיתי של היהודי. האלוהים שלו הוא סך הכל שטר חליפין אשלייתי.”

“הלאום המיתי של היהודי הוא הלאום של הסוחר, של איש הכסף באופן כללי.”

“הישועיות היהודית (Jewish Jesuitism), אותה ישועיות שבאואר מגלה בתלמוד, היא הייחוס של העולם האינטרסנטי לחוקים המושלים בעולם…” [ישועיות משמע התנהגות באופן ישועי]

האמנציפציה החברתית של היהודי היא האמנציפציה של החברה מהיהודי

בחיבורו מזהה מרקס ביהודים את שורש הנגיף הקפיטליסטי שעושק את העולם ומחריב אותו, וכמו כן שהוא ככל הנראה היה אחד מחלוצי תאוריות הקונספירצה הכוללים את הישועים.

בסרטן זה תוכלו לראות שנעמי קליין מודה שהיא חלק ממועצת המייעצים לארגון FreeGaza, ואכן ניתן לראות זאת באתר הרשמי שלהם ברשימה יחד עם נועם חומסקי וארכיבישוף מהכנסייה האורתודוכסית היוונית. עוד היא מספרת שהיו לה חברים על המשט,ומדי פעם מקשקשת בזנב למשמע צעקות “וויוה וויוה פלסטינה”,  וזה באמת מעניין לראות שהיא אכן משתפת פעולה עם ארגון כל כך מקורב לISM. בסרטון זה תוכלו לראות הפגנה טיפוסית של חרם כלכלי על ישראל, וכמובן כמו שהאנרכיסטים אוהבים לצעוק גם נעמי קליין מפצירה בהפעלת החוק הבין לאומי והאו”ם על ישראל.

לא הייתם רואים הפגנות כאלו כאשר הפלשתינאים היו תחת “כיבוש” ירדני לפני 1967, וזאת מפני שאף אחד לא דיבר אז על מדינה/עם פלשתינאית , הדבר החל רק לאחר 67.

נסיים עם קליין בקטע קצר שכתבנו פעם:

נעמי קליין מהצד השני קראה  ליישום של מה שנקרא Single payer health-care, דבר אשר אובאמה דוחף ליישם. מדובר בביטוח בריאות מקיף אוניברסלי שהוא מרוכז במאגר בירוקרטי אחד ויחיד מצומצם, ללא שום אפשרות בחירה של האזרח, כיוון שככה זה כאשר המדינה מחליטה עבור האזרחים. היא קראה לכך בנאום באוניברסיטת לויולה הישועית שארגנה האוניברסיטה (וזאת לא הפעם היחדיה).באותה אוניברסיטת לויולה מלמדים על מגרעות התפיסה הכלכלית של מילטון פרידמן [PHIL 470: ETHICS AND ECONOMIC JUSTICE]. מעניין שאת רעיונותיה האנטי הישראליים קליין מבססת בין היתר על מידע של יבונה חדד, פרופסור להסטוריהמאוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית. לכן לא מפתיע שמדבריה וספריה של נעמי קליין עולה קו שמאלני רדיקאלי ברור בנוגע לסיכסוך הישראלי-פלשתינאי, אשר מתעלם לחלוטין מהצהרות החמאס הברורות כנגד ישראל ואשר מטילה את מלוא האחריות  על הצד הישראלי במלחמה.

——————————————————————————

לאחר הכרות עם תנועות הצדק חברתי, הכנו לכם סרטון כיצד הם פועלים בהפגנות למשוך אליהם צעירים מבולבלים, וכיצד הם מתמודדים בערמומיות עם מי שמכיר את המשחק שלהם.

ועכשיו נחזור שוב לסרטון של פרס מלמעלה, הוא מסיים בכך שהעולם צריך לעמוד מאוחד מול איראן וכך לא תהיה לה ברירה בגלל ממשלתה הדתית פאנטית היא תקרוס. צר לנו לבשר לו, ולכם, שלא כך הדבר, עברו על הכתבות הבאות בריפרוף והמשיכו איתנו הלאה:

האפיפיור ענה לאחמדינג’אד: נקדם שת”פ בין דתי
ראש הכנסייה הקתולית השיב בחיוב להצעת נשיא איראן מהחודש שעבר: “מעונין בקיום יחסים תקינים בין הוותיקן לאיראן”. אחמדינג’אד הציע לוותיקן “להילחם ביחד בחילוניות”
AFP
פורסם: 11.11.10, 20:00
האפיפיור, בנדיקטוס ה-16, שיגר השבוע איגרת לנשיא איראן מחמוד אחמדינג’אד, בה נאמר כי הוותיקן “יקדם בברכה הקמת ועדת לקידום שיתוף הפעולה הבין דתי ובינתרבותי”, כך נמסר בהודעת קרית הוותיקן היום (ה’).

ראש הכנסייה הקתולית השיב בכך, בחיוב, למכתב ששלח אליו אחמדינג’אד בחודש שעבר בו קרא לאפיפיור “לקיים שיתוף פעולה בין דתי אדוק למען חופש הדת ולהילחם ביחד בחילוניות”.

“אני משוכנע כי ועדה דו-צדדית תסייע בקידום נושאים רבים בעלי עניין משותף, ובכלל זה מעמדה המשפטי של הכנסייה הקתולית באיראן”, צוין באגרת. הקרדינל ז’אן-לואי טוראן העביר את האיגרת באופן אישי לנשיא איראן, עימו נועד ביום שלישי בטהראן.

עוד נאמר באיגרת כי האפיפיור “מעוניין בקיום יחסים תקינים בין הוותיקן ובין איראן”. הוא הביע תקווה כי יחסים אלה “ימשיכו לצעוד בדרך לשיפור מתמיד, בדומה ליחסיה של הכנסייה הקתולית באיראן עם השלטונות המקומיים”.

“מאמינים בני כל הדתות נושאים באחריות מיוחדת. הם יכולים למלא תפקיד מכריע אם ישתפו פעולה. דיאלוג בין דתי ובינתרבותי נחוץ בדרך לשלום”, נכתב באגרתו של האפיפיור. “על השלום להתבסס על כבוד האדם, שהוא אינו רק מתת אל, אלא גם תוצאה של מאמצי אנשים בעלי רצון טוב”.


בחודש שעבר התקיים כינוס מועצת הבישופים למזרח התיכון. בהודעה המסכמת קראה המועצה לשים קץ לשנאה בין הדתות. “אנחנו מגנים כל סוג של גזענות, אנטישמיות, אנטי-נוצריות ואיסלמופוביה, ואנו קוראים לכל הדתות לקחת באחריות ולקדם דיאלוג בין התרבויות באזור ובעולם כולו”, נכתב.

[קונספיל: בתקשורת לא מדברים על הועידה בכלל. אנחנו היחידים שתמצאו בארץ עם מידע והרבה לגבי אותה ועידה]

—————————————————————–

המדיה של היום פועלת כנגד זכויות אדם – ולא עבורן
איראן וסעודיה – מדינות בהן סוקלים, מלקים ותולים נשים – נמצאות בדרכן להצטרף לסוכנות חדשה של האו”ם שתעסוק בזכויות נשים ■ איך המדיה נותנת לדבר כזה לעבור בשתיקה?
03/11/2010, 17:11 לילך סיגן

‎‎עבור חלק מאיתנו, המילה “‏stoned‏” נקשרת לעישון סמים. אבל יש לא מעט אנשים בעולם שיודעים קצת טוב מדי מהו הפירוש האמיתי של סקילה באבנים. אני יודעת שאחרי שנתקלתי הבוקר בתמונה הזאת. בפעם הבאה שאשמע את המילה “‏stoned‏” לא אחשוב על ג’וינט אלא על משהו אחר לגמרי.

‏מדובר במציאות מזעזעת שהיא חלק מהיומיום של לא מעט אנשים בעולם הזה. הדבר הנורא הוא שבמדינות לא מעטות זה לא נחשב לפשע – אלא נחשב לאקט חוקי.

מה שמדהים עוד יותר הוא הדרך הצינית שבה מדינות מסוימות מכסות על העוולות שלהן באמצעות האו”ם. כך, למשל, פורסם אתמול כי איראן וסעודיה – מדינות בהן סוקלים, מלקים ותולים נשים – נמצאות בדרכן להצטרף לסוכנות חדשה של האו”ם שתעסוק בזכויות נשים.

‏”זכויות אדם” זה מונח שנשמע נפלא, אבל מה שעומד מאחוריו אינו תמיד נפלא כל כך. כשזה קשור לאו”ם, תמיד אנחנו יכולים לפטור את זה ולומר – טוב, נו, ככה זה פוליטיקה, ואי-אפשר לצפות ליותר מזה. אבל כשזה מגיע למדיה, איך זה ייתכן שהיא לא שואלת את עצמה שאלות מעמיקות יותר ורק חוזרת על מנטרות כמו תוכי?

האבסורד הוא שהמדיה של היום פועלת כנגד זכויות אדם – ולא עבורן.

ואלו לא היחידים שמגבים את פעולם של הקיצוניים שהגדיר פרס, כך גם מנהיגי האנרכיסטים העולמיים כגון נעם חומסקי, וג’ימי קרטר שנפגשו עם אותם קבוצות ולא קראו כלל לבודד אותם, להפך, הם קוראים לחרם ובידוד של ישראל.

נזכיר שוב את הסינוד על המזה”ת שהתקיים בוותיקן בחודש שעבר, אחד המשתתפין היה האב נויהאוז, והנה המסקנה:


ועידה בוותיקן: “לשים קץ לכיבוש הישראלי”

מאת: מערכת וואלה! חדשות

יום שבת, 23 באוקטובר 2010, 13:29

ועידת הגמונים לענייני המזרח התיכון בראשותו של האפיפיור קראה לאו”ם לעבוד “למציאת פתרון מקיף וצודק לאזור באמצעות יישום החלטות מועצת הביטחון בנושא ונקיטת צעדים על מנת לשים קץ לכיבוש של שטחים ערביים. אנו מקווים שפתרון שתי המדינות יוכל להפוך למציאות”

תגיות: ותיקן,או”ם,ישראל,בנדיקטוס ה-16,המזרח התיכון

———————————————————–

הזרוע השישית ואחרונה, הפתרון של רוקפלר:

בסדר, אז ראיתם מהיכן מגיע מרכז הכובד של תנועת האנרכיסטים העולמית המכוונת נגד ישראל, וראיתם שזה מאותם מקומות שמהם פועלת ההנהלה הבכירה ביותר של הקרן החדשה לישראל,

ועכשיו אתם תראו יותר בבהירות מה תפקידם. כפי שראיתם בסרט הראשון והחשוב שלמעלה, התעשיינים הגלובאלים ממועצות הסדר העולמי החדש כמו הועדה התלת צדדית משתמשים בארגוני שמאל רדיקאלי ואנרכיסטים כדי לגרום להם להראות ב’מרכז’ בעיני הציבור בעוד הם עוברים לשמאל. שימו לב לתנועה הבאה שנקראת OneVoice.

סרטון הדגל של התנועה [מתורגם לעברית].

שימו לב לבוגר ג’ורג’טאון עבדאללה מלך ירדן פותח את הסרטון  בהפצרה להגיע לתוצאות. בהמשך הסרט מתחיל להתבהר שהתנועה הזאת היא זאת שיזמה והחלה את פגישות האינטגרציה הכלכלית של המנהיגים בועידה הכלכלית העולמית אשר הצגנו לכם בכתבה קודמת (כמו אלו בWorld Economic Forum).

אותם פגישות כלכליות התוו את הדרך אל עבר יישום יוזמות כגון יוזמת עמק השלום אשר מטרתם להפוך את המזרח התיכון לגוש כלכלי מאוחד וחסר גבולות שיתחיל באותה הדרך של האיחוד האירופאי, איחוד צפון אמריקה (נפט”א) וכו’. ראו כתבה שלנו בנושא “מי מכתיב את מדניות השלום“.

בסרטון מציגים הרבה אנשים צעירים משני הצדדים, אשר מגדירים עצמם כ”מתונים”, ושימו לב המתינות עבורם לא שונה בהרבה ממה שהכרנו עד כה, פתרון שתי מדינות (לא אומרים לשתי עמים) [Two State solution] המבוסס על גבולות 67 והבנה הדדית שצריך להגיע לפשרה בנושאי סוגיות הליבה כמו ירושליים והפליטים.

[ניתן לראות זאת באתר הרשמי הישראלי של התנועה]. (בקישור זה תראו שהם מתכוונים לבנות את התוכנית שלהם כרגיל על פי אוסלו ומפת הדרכים, שהם אותו הדבר). לאורך הסרט, וגם באתרים שלהם אתם תראו שהם ממש מדגישים את מה שפרס אמר לגבי כך שהגיע הזמן שהצד המתון יקח על עצמו לקדם את סיום הסכסוך במקום להשאיר זאת בידי הקיצוניים.

סיום הסרטון כבר ממש ניתן להרגיש את בשורת הNew Age שפרס מדבר עלייה  (ראו כתבה חשובה בעניין, סרקו “מרכז פרס לשלום”), כאשר הסרטון נגמר בשיר עם המילים כמו For we are one, and one is blah blah blah….

עכשיו זה זמן מצויין לבחון האם השיטה של הסדר העולמי עבדה, ואם באמת התנועה החביבה הזאת המגדירה עצמה כמתונה לא בעצם נמצאת קצת שמאלה יותר מכפי ששמו לב בציבור. הנה דברים שרבין אמר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים (ראו את עדכון הסיבה שהוספנו לכתבה על הרצח):

1. “לא חזרה לקווי 1967″
2.  “בירת ישראל ירושלים המאוחדת פלוס, יישארו בריבונות ישראל”
3.  “גבול הביטחון יהיה על נהר הירדן ובקעת הירדן”

בעדכון האחרון בפוסט על רצח רבין אתם תראו שהיו לו תוכניות לצאת מהסכמי אוסלו, ושהוא הכיר בסיכון הרב שבדבר מטעמים בטחוניים בעיקר!

רובכם אולי כבר שמעו על OneVoice כאשר כוכבים מארה”ב דומאת ג’ייסון אלכסנדר (“סיינפלד”) ואנג’לינה ג’ולי (CFR) באו לבקר בארץ בדיוק בזמן שהשיקו את יוזמת ז’נבה. אלכסנדר בדיוק התארח בתוכנית המגמתית “ארץ נהדרת” וקידם את יוזמת השלום של התנועה. רק מאטים החלו לבדוק מחשד שאנשים מפורסמים כאלה לא באים יחד סתם ככה. המושכים בחוטים יודעים שעולם הזוהר מסנוור את הצי-בור.

אנטיפה

את הגדרת עמודי התווך של היוזמה ניהלו מומחים בכנס פסגת רוקפלר:

[מקור:http://blog.onevoicemovement.org/one_voice/2003/09/]

אנטיפה

מי המומחים? [מקור: http://www.onevoicemovement.org/board/honorary-board.php

בין היתר אבישי ברוורמן, גארי גלדסטיין (לשעבר בכיר בקרן ניהול של ג'ורג' סורוס),מרטין אינדיק (מועצה ליחסי חוץ, ואחד ממנהלי הקרן החדשה לישראל!), סטפן היינץ (נשיא קרן האחים רוקפלר).

אנטיפה

משתמשים בכריזמה של כוכבי הבידור לגייס עזרה וכספים מהשמנת של עמק הסליקון. (זכרו שהם החל את שכוננו את רעיונות האינטגרציה הכלכלית לקדם את השלום האזורי, ע"ע עמק השלום). למי יש את הכוח לנהל כזה אירוע? קרן האחים רוקפלר שוב:

[מקור:http://blog.onevoicemovement.org/one_voice/2004/03/ ]

אנטיפה

אוניברסיטת בית לחם מביעה תמיכה בתנועת “קול אחד”, דרך סגן הנשיא של האוניב’ האח פיטר בריי.

אנטיפה

האח פיטר בריי ארגן את הביקור באחד מהימים של הסטודנטים של אווה ספנגלר, אשר הגיעו ממכלת בוסטון לבית-לחם בשיתוף עם קבוצת הBirthRight Unplugged הקשורים לקרן קרטר והISM.(ראו פרטים למעלה).

[מקור:http://www.bethlehem.edu/archives/2010/2010_015.shtml ]

אנטיפה

אנחנו מגיעים לליבה. מי ממן את תנועת OneVoice? ובכן, בין היתר, קרן פורד, קרן האחים רוקפלר, וIBM. קצת מפחיד לאור העובדה, שקרן רוקפלר בעבר ממנה את מחקר האאגניקה הנאצי, הנרי פורד היה אחד הממנים החזקים של הנאצים (אפילו קיבל על כך תואר מסדר נשר הברזל), וIBM בנתה את מכונות התיוג של המספרים בשואה. אבל החשוב מכל כאן הוא קרן פורד! ממנים גם את הקרן החדשה לישראל.

קישור:

אנטיפה

מרכז אל-מזאן (Al Mezan Center) לזכויות האזרח בעזה קיבל 100,000 דולר עבור מה ש[קרן]פורד מכנה כ”עבודה בתמיכה קהילתית על כלכלה, זכויות סוציאלים ותרבותים בעזה”. מרכז אל-מזאן עובד בצמוד עם התנועה הסולידרית הבין-לאומית.[מתוך: New york Sun Oct 20 2003 Funding Hate] (על פי הכתבה גם גורמים באו”ם ממנים את המרכז).

ועכשיו שימו לב לסרטון הבא המציג הפגנה בחסות OneVoice של פלשתינאים בירושליים, הדבר נראה ממש כמו משהו שניתן לכנות “בילעין לייט”,  שם קוראים לפתרון שתי מדינות, הקמת מדינה פלשתינאית שבירתה היא ירושליים.

למי שחושב שבממשלה לא עובדים על כך, שימו לב לחוק האחרון המדבר על נסיגה מירושליים ושאר חלקי הארץ במשאל עם, חוק זה חותר תחת חוק יסוד ירושליים ומכין את הקרקע’, כמו גם האנרכיסטים המתרברבים בחוק הבין לאומי יחד עם הפרופסורים מהפרוייקט המשותף של העברית וג’ורג’טאון בקידום החוק הבין לאומי והיד של קרטר מהוועדה התלת צדדית של רוקפלר :

כפי שניתן לראות לגופים החזקים כמו הועדה התלת צדדית יש יד בשני הקטבים של יוזמת פתרוון הסכסוך במזרח התיכון. ומה הכוונה? תוכלו לראות סיקור מלא של מגזין ה”כיבוש”אשר מסקר את המתיחות בין שתי הארגונים, וה”קונפליקט” בינהם.

OneVoice טוען שהISM מהווה צד קיצוני מידי ולכן לא נותן להם לפעול בטחים בהרמת קונצרט שבו הם רוצים לגייס פלשתינאים לענות על שאלון לגבי עמדתם על תנאים בנושא תהליך השלום (זה אחת הדרכים שלהם להגיע לפתרון צודק על פי מה שהם טוענים).

אז האם יש כאן קונפליקט אמיתי? האם עקבתם אחרי כל הכתבה עד פה? ראיתם את הסרטון בהתחלה שמסביר כיצד האנשים האלה עובדים? מצד אחד הם מעודדים את פעילות הISM בדרכים לפעמים ישירות לפעמים עקיפות, מצד שני משקיעים בפרוייקטים יוקרתיים משלהם ואז נוצר מתח בינהם. אבל זאת בדיוק המלכודת, כי אם ISM קיצוניים אז בטח ובטח שהפתרון של OneVoice אשר אף אחד לא היה מעלה בדעתו לפני עשר שנים פתאום נראה מאוד הגיוני ובר יישום.

זה גם חלק משיטת הפעולה ההגליאנית שהסברנו לכם בכתבה קודמת, בה יש תזה (OneVoice) ויוצרים לה את האנטי-תזה (ISM) והמתח ביינהם בסוף מוביל לתוצר הסופי, הסינטזה, פיתרון שיצליחו ליישם עם הכוחות הבינ”ל (רוקפלר עזר בבניית האו”ם). ראו הרחבה כולל סרטון מלא המציג כיצד קרנות המזוכות ממס בארה”ב כמו רוקפלר, ופורד מתמחות בדיוק בסוג כזה של סינטזה. אפילו בן גוריון דיבר על כך בזמנו.

מה שמדאיג באמת הוא שלא משנה לאן מסתכלים, תמצאו מרקסיסטים ואת הכס הקדוש הפועלים לשינוי חברתי בארץ. שימו לב לההנהלה של OneVoice.

אנטיפה

המנהל הראשי דניאל לובצקי קיבל את פרס הכבוד של האיחוד התיאולוגי הקתולי למשכיני שלום.

המנהלת הבכירה מתחתיו היא דרייה שאייך, אשר מילדותה היית פעילה בשומר הצעיר למען פיוס במזה”ת. תזכורת קטנה לגבי השומר הצעיר. זה אותו הארגון אשר היה בעל זיקה בלתי נפרדת לדיקטטור הקומוניסט סטאלין וניתן לראות זאת בדיוקן הבא שהוציאו בבטאון המפלגה ה”משמר” לאחר מותו:

אנטיפה

לא רק השומר הצעיר הביע זיקה לסטאלין, גם ארגוני שמאל רדיקאלי בזמנו כמו המפלגה הקומוניסטית ומפ”ם הביעו את אותה תמיכה בזמנו. וכדי להתחיל לסכם את מה שקורה כאן, מצאנו ציטוט של עוד פעיל במפלגה קומוניסטית בימינו, דב חנין, אשר גם מצא עצמו בהפגנהראדיקלית בבילעין,ואשר גם פעיל לא פעם בסלון מזל, מתאר יפה מאוד מה ה”שינוי החברתי” מגלם בתוכו:

לדברי חנין ישנה גם דרך אחרת לספר את הסיפור הישראלי, דרך מורכבת יותר “שלטעמי נאמנה יותר למציאות. הדרך השנייה צומחת מפרספקטיבה מרקסיסטית-מעמדית, ומתוכה נראית החברה הישראלית בכללותה כמרובדת ושסועה, כזו שבה שותפים מרבית היהודים והערבים המאכלסים את הארץ באינטרס לשינוי רדיקלי בחלוקת הכוח והמשאבים בחברה. העמודים הבאים יתמכו בניתוח הזה באמצעות תיאור ההתנסות של מערכת הבחירות המוניציפאליות בתל אביב-יפו “

כפי שנאמר, הלחץ מהממשלה למעלה, ומצד שני הלחץ מלמטה מהארגונים הראדיקליים האלה יביאו את הציבור בסופו של דבר על הברכיים להתחנן למדינה והאח הגדול בעבור סוציאליזם רדיסטריביוטיבי מתפשט עד שיכלול את כל גוש המזרח תיכון חדש (זכרו שבאוסלו  אחד הסעיפים הוא הקמת בנק מרכזי עבור גוש שכזה!).

לא מאמינים לו? אולי נשמע את זה מאחד ממושכי החוטים הגבוההים שיצרו את הועדה התלת צדדית יחד עם רוקפלר, זביגניו ברזינסק:

:Between two ages: America’s role in the technetronic era

עמוד 134:

“ובעוד שהסטליניזם ככל הנראה היה טרגדיה מיותרת עבור האומה הרוסית והקומוניזם כאידיאל, ישנה האפשרות האינטלקטואלית המפתה שבעבור העולם בגדול זאת היית, כפי שאנו נראה, ברכה מסותרת”.

הסיבה שהם כל כך אוהבים קומוניזם הוא כיוון שאחת המטרות הם מחיקתו של הבורגנים/מעמד הביניים. הם לא רוצים תחרות מאףמ אחד והם רוצים לרכז את כל הכוח והמשאבים בידיים שלהם למען חלקה דיסטריביוטיבת מחדש לפי ראות עינייהם. תשאלו את עצמכם למה בכל כך הרבה הפגנות למען ה”שלום” וסיום ה”כיבוש” יש כל כך הרבה דגלים אדומים וסמלי ה”פטיש ומגל”?

הנה הפגנה של גוש שלום מה5.8.06 שהיית בתל אביב. האם אתם רואים אג’נדה “נסתרת”?

אנטיפה

אנטיפה

אנטיפה

בהפגנה אחרת, נעמי חזן, דב חנין (מק”י), אורי אבנרי, חזית מחתרת ה”צדק חברתי” בארץ:

אנטיפה

פה מסתיימת הכתבה שלנו. מקווים ש”רוח הזמן” מתחילה להיות מובנת לגבי התהליכים המתרחשים בישראל. לCFR אג’נדה מאוד ברורה, דרכי פעולה מאוד יעילים, והם דואגים לפעול בהסתר. כתבה זאת היית המשך ישיר לכתבה שלנו על הקרן החדשה לישראל, ויחד הם נותנים מידע מקיף על התופעה. סיקרנו עבורכם סיקור מקיף לגבי תהליך ה”שלום” המתגבש פה וה”שינוי החברתי” שמתכננים לנו, ועכשיו נמשיך הלאה. כתבות הבאות בנושאים אחרים ומגוונים כמו תמיד.

הקטע הבא אינו קשור לאתר שלנו, זה מכתב פתוח בנוגע לאנרכיסטים ובו מידע רב שניתן לבדוק ולחקור. כמו כל דבר חובה!! לקרוא הכל לראות הכל ולא להאמין לאף דבר אם לא הוכחתם זאת אך ורק בעצמכם!.

———————————————————————————————————————————-

אנטיפה

קשר גורדי בין האנרכיסטים לחיזבאללה ולאסכולה השיעית .מפגש הפסגה של נועם חומסקי מנהיג האנרכיסטים העולמי עם חסן נסראללה מהחיזבאללה . {התמונה שאומרת הכל……}

התמיכה באנרכיסטים

היא משחק באש ! ! !

בשקט בשקט בלי ששמתם לב לפני כ 7 שנים קם והתפתח לממדי ענק ארגון בישראל הנקרא אנרכיסטים.

מצע האנרכיסטים מדבר בבירור על פירוק השלטון במדינת ישראל – קרי פירוק צה”ל והשב”כ והמשטרה ובתי המשפט קרי הפקרתם של 6 מיליון יהודים בישראל לחסדי חסן נסראללה והג”יהאד האיסלאמי.

השיטה המרכזית: ניצול “ואקום” ואדישות השלטון במטרה לגרום התנגשות בין גושי המיינסטרים במדינה {חידוד המחלוקת בין ימין ושמאל ע”יי יצירת אייוונטים קיצוניים בשטח }

מאחורי המניעים המוצהרים של האנרכיסטים תחת הכותרת “פעילות צדק” קיימת רשימת אינטרסים אשר במקרה הטוב אין בינה לבין ההכרזות הרשמיות ולו דבר ובמקרה הגרוע מדובר בהתנהלות הונאה שיטתית לחיסול מדינת ישראל במתכונתה ד’היום.

לפני הכל,השקיעו 2 דקות מזמנכם וקראו בעיון את הכתבה הבאה :

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1140976.html

מצע האנרכיסטים:

link:

http://www.awalls.org/hebrew

פרו”פ נועם חומסקי התומך במכחישי השואה מתגורר בארה”ב ונחשב להוגה הדעות והמנהיג של תנועת האנרכיזים העולמית שלה סניפים במדינות רבות בעולם :

קישור:

http://he.wikiquote.org/wiki/%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%9D_%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A1%D7%A7%D7%99

קישור 2:

http://lib.cet.ac.il/Pages/item.asp?item=12834

קישור 3:

http://nativ.cc/cgi/main.cgi?dispart&4&2005&11

ספריו של נועם חומסקי על האנרכיזים: {תורגם לעברית במימון קרן “שוכראן” של האנרכיסטים}

קישור1

http://salonmazal.org/zope/home/books/1071493569

קישור2:

http://www.amazon.com/Free-Humanity-Anarchy-Noam-Chomsky/dp/B000003H28

כל מה שרציתם לדעת על אנרכיזים -סדרת ראיונות עם נועם חומסקי:

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=nO2e0DrnYg4&feature=related

נועם חומסקי והשיי”ח נביל קאוק {סגנו של חסן נסראללה}

קישור:

http://yalibnan.com/site/archives/2006/5/img/2-%20Noam%20Chomsky%20(L)%20-Hizbollah’s%20Sheikh%20Nabil%20Kawook.jpg

על קשרי החיזבאללה ותנועת האנרכיסטים העולמית בראשות נועם חומסקי:{חשיפה של ה “לוס אנג”לס טיימס”}

קישור:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-172090-00.html?tag=13-17-48

אנטיפה

פרו”פ נורמן פינקלשטיין {ידידו של חומסקי} ביקר גם הוא אצל צמרת החיזבאללה ואלו הם רשמיו.

קישור:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/680/820.html

שיטות החבלה האנרכיסטיות נקראות “אקו טרור” ,שירותי הביטחון האמריקנים מגדירים את האיום האנרכיסטי המתחדש כ”אחד מהסכנות החמורות ביותר לביטחון הלאומי”:

קישור:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A7%D7%95_%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A8

קישור 2

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3087634,00.html

קישור 3:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3203945,00.html

ברשימת המבוקשים ביותר של ה FBI לצד אוסאמא בן לאדן מופיע בכיר בארגון האנרכיסטים שביצע פיגועים בקליפורניה ועל ראשו מוצע פרס של מאות אלפי דולרים מטעם ממשלת ארה”ב :

קישור:

http://www.haaretz.com/hasite/spages/1079966.html

שירותי הביטחון באירופה מזהים הקצנה חריפה ואפשרות של פיגועים בסגנון אל קעידה ע”יי האנרכיסטים :

קישור:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3650040,00.html

העיתונאי סבר פלוצקר זיהה את הסכנה כבר לפני שנתיים :

קישור:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3251904,00.html

על העובדה שהבוס של נסראללה הוא היטלר המודרני כולנו מסכימים ,נכון?

קישור:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3159614,00.html

עד כמה השיעים פונדמנטליסטים ומזכירים את הנאצים תוכלו לדעת מהשיי”ח יוסף קרדאווי פוסק האיסלאם הסוני הגדול ביותר בעולם !

קישור:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/180434

ואם כך נוהג השלטון השיעי בנתיניו המוסלמים כיצד לפי דעתכם ינהג בישראלים שלפי אמונתו מהווים את המכשול המרכזי לבוא ה”מהדי” הוא המשיח השיעי שנעלם בנסיבות טרגיות ואשר לפי האמונה השיעית יתגלה בזכות פעולות המאמינים נגד הכופרים:

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=4dyjf-IJIN0

רשת האינטרנט הרשמית של ארגון האנרכיסטים העולמי נקראת “אינדימדיה”:

www.indymedia.org

אתר אינדימדיה ישראל:

http://www.israel.indymedia.org/

אתר האנרכיסטים “הכל שקרים”

http://alllies.org/zope/home/hebrew

אתר חטיבת האנרכיסטים נגד גדר:

http://www.awalls.org/

חטיבת  הצילום והתיעוד נקראת “אקטיב סטיילס”:

http://activestills.org/photos.php?setname=Nilin#id=2840601187

שיטות הפעולה האנרכיסטיות מבוססות על תכסיסי העורמה הסודיים של השיעים המכונים “חודה” “תקיה”  “תנפיה” ו “כתמאן”.

קישור 1:

http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=319

קישור 2:

http://www.nrg.co.il/online/5/ART/750/893.html

מטרת ההפגנות בבילעין וניעלין היא חיזוק האג”נדה האנרכיסטית אין מאחריה שום כוונת אמת לסייע לפלסטינים.

תראו איך המזרחן יוסי אולמרט הזהיר מהם:

link no 1 :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2853797,00.html

תראו איך ד”ר גיא בכור הנחשב למזרחן מ”ס 1 בישראל מפרט באופן מדהים את המניעים האמיתיים שלהם:

link no 2 :

http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=584

הפובליציסט רן פרחי תאר את האיום שהם מהווים על הדמוקרטיה:

קישור:

http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=2321&MenuID=0

דו”ח מיוחד של צה”ל קבע בבירור שהאנרכיסטים אשמים בהתלקחויות אלימות רבות:

קישור:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/177833

משטרת ישראל סבורה שהאנרכיסטים {ותתי ארגוניהם}מסוכנים בהרבה מקיצוני הימין:

קישור:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3556032,00.html

פלסטינים שנעצרו על השחתה סיפרו שאנרכיסטים הניעו אותם למעשה:

קישור:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/652/522.html

באמצעות שיטות ההונאה שלהם להפצת האנרכיזים הם חודרים לתחומים חשובים רבים בחיינו כגון שמירה על זכויות בע”ח צמחונות פמניזים וכ”ו ומשליטים את האג”נדה שלהם -בסופו של יום חיבוק הדב הזה עלול לפגוע בפרסטיז”ה של העוסקים האמיתיים בתחום ,אתם לא חושבים? :

קישור:

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=143717

לפניכם הזדמנות להכיר את את עולם המושגים הביזארי של האנרכיסטים:

קישור1:

http://www.nrg.co.il/online/15/ART/840/494.html

קישור 2:

http://bolo.ovzap.net/

עיוות ופרוורטיות השוברת כל שיא:

קישור:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-198072-00.html?tag=21-51-22

קריאה להשמדת הציביליזציה היהודית ,התואמת למנטרה הנאצית:

קישור:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/180547

על המיליונר האנרכיסט רוני ערמון המייסד ומממן בכיר של תנועת האנרכיסטים בישראל :

קישור1:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99_%D7%A2%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%9F

קישור 2:

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=357116&sw=%E0%FA%F8

קישור 3:

http://www.sts-biu.org/view-stu.asp?studentid=24

את עשרות מיליוני הדולרים קיבל רוני ערמון בירושה מדודו המיליונר המפוקפק יצחק גוטמן שהיה המו”ל של ספרוני הסטאלגים בשנות ה 60 בישראל,אלו הם הספרונים בהם תוארו חוויות מיניות סוטות סאדו מזוכיסטיות של אסירי אושוויץ ומאיידנק עם הנאצים ,איש נתעב זה אף הועמד לדין על פרסומי השחץ המבזים את ניצולי השואה:

קישור:

http://www.e-mago.co.il/Editor/literature-2120.htm

לאחר פיגועי ה 11 בספטמבר הזדרז רוני ערמון לפרסם מאמר ראשי באתר “אינדימדיה” בו הוא משבח ומהלל את מתאבדי אל קעידה על פעולתם האמיצה. זו הומניות ? זה פעיל “צדק” ?

קישור :

http://sf.tapuz.co.il/shirshur-515-5932036.htm

מטה האנרכיסטים המרכזי שוכן בבנין שלם בר”ח בן עזריה 7 ביפו להלן חמ”ל האנרכיסטים – מטה זה סגור לציבור הרחב – מטה ממודר נוסף שוכן בר”ח בן גמליאל 8 ביפו ,מרכז נוסף שוכן במלון “פייסל” בשער שכם בירושלים ,מרכז האנרכיסטים הפתוח לציבור נקרא “סלון מזל” השוכן כיום בר”ח סלמה 50 בת”א .

מבנה הארגון הינו היררכי עם בעלי תפקידים מוגדרים ושיטות מידור בסטנדרטים הקיימים בארגוני ביון ובחברות כלכליות בינלאומיות.

האנרכיסטים ממומנים במיליוני שקלים בשנה בין השאר ע”יי קרן “שוכראן” והקרן החדשה לישראל !!!!!!

קישור:

http://www.shatil.org.il/organization/11962

על סלון מזל :

קישור:

http://heb.anarchopedia.org/%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9F_%D7%9E%D7%96%D7%9C

מסמך סודי זה המהווה העתק מדויק של שיטות הרמייה השיעיות המובאות לעיל עשוי לספק לכם הצצה נדירה לשיטות המידור ודרכי הפעולה של האנרכיסטים התואמות את השיטות של החיזבאללה:

קישור:

http://indymedia.org.il/sites/default/files/usermedia/application/7/directactionbooklet.pdf

סיימתם לקרוא ? ….קחו עוד נשימה וקראו על הפרנויה האלקטרונית ב”סלון מזל” והסיבות לפרנויה הזו.

קישור:

http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=3163

לפניכם קליפ קצר על הווי האנרכיסטים בסלון מזל -עם יד על הלב הייתם נותנים לילדכם להסתובב עם טיפוסים כאלו?

קישור לצפיה:

http://www.youtube.com/watch?v=OzBU0Lkm0U4

האנרכיסטים אינם מכירים בכללי המשחק הדמוקרטיים הם תוקפים אנשי שמאל אנשי משטרה ושורפים את דגלי ישראל:

קישור:

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3079748,00.html

אפילו השחקן אייל גפן לא יכול היה להישאר שווה נפש נוכח פשעיהם והזדרז לפרסם מאמר מיוחד במעריב:

קישור:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/614/265.html

כתב מעריב רועי שרון הצטרף להפגנה שלהם ואלו הם רשמיו:

קישור:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/958/986.html

לאנרכיסטים יש אפילו… לא תאמינו … אנצקלופדיה אלקטרונית {סטייל ויקיפדיה…שגם שם יש להם מאפייה רצינית !} הנקראת אנרכופדיה ! שמטרתה היא שטיפת המוח של ילדינו בתרעלה האנרכיסטית.

קישור:

http://heb.anarchopedia.org/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93_%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99

להקת האנרכיסטים הרשמית היא בסגנון פאנק בשם “נכי נאצה” ,קראו את מילות השיר ודמיינו מה היה גורלכם לולא היה קיים שלטון בישראל שיגן על האזרחים מהאנרכיסטים :

קישור 1:

http://www.gugalyrics.com/%D7%A0%D7%9B%D7%99-%D7%A0%D7%90%D7%A6%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9E%D7%90%D7%A1-LYRICS/266119/

ותראו מה הם חושבים על העם היהודי:

קישור 1:

http://readingmachine.co.il/home/books/book_studio_125/chapter04_6401759

קישור2:

http://www.qube.co.il/ency_band.asp?e=2983&cat=42

קישור3:

http://www.gutzy.com/boshet/anachnu.html

בהמשך הפוסט תראו את חברי הלהקה הזו קוראים לרצוח את אהוד ברק וחיילי צה”ל – מתוך חדשות ערוץ2

הקשר בין האנרכיסטים והאליטה המשפטית התקשורתית והאקדמית :

קישור1:

http://haaretz.com/hasite/spages/1111045.html?more=1

קישור 2:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-212040-00.html?tag=21-22-44

 

מה שלא יאמן הוא שאליטה שלמה של ממש במדינה הכוללת את ידיעות אחרונות והארץ וראשי הפרקליטות תומכים תמיכה כוללת וגורפת באנרכיסטים למרות שבשב”כ משתוללים מזעם למראה המציאות המזעזעת בה האנרכיסטים פועלים באופן יומיומי נגד ביטחון המדינה!

link no 1 :

http://www.youtube.com/watch?v=TY0EG5RZtvw

link 2:

http://www.actv.co.il/portal/portal.asp?movind=527

link 3:

http://www.youtube.com/watch?v=e2-GJxTtSZw&NR=1

חיילי צה”ל שרויים באנרכיה מול האנרכיסטים :

קישור1:

http://news.walla.co.il/?w=//530283

קישור 2:

http://www.youtube.com/watch?v=HlHHfNKEf-4

קישור 3:

http://www.shavuz.co.il/magazine/article.asp?artid=3124&secid=2027

קישור 4:

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/858438.html

ארגוני האנרכיסטים הולכים ומקבלים מאפייני פעילות של ארגון גרילה.

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=Vt557V2f0WI

בהתאם לתוכנית “המפץ הגדול” של האנרכיסטים הם מנסים להביא לפיצוץ על רקע דתי או בקיצור מלחמת דת בין יהודים למוסלמים ,אנרכיסטים שרפו את ביה”כנ ביד בנימין על כל תכולתו {מזכיר לכם את ליל הבדולח….?}

קישור:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-143961-00.html?tag=06-43-27

ובחברון הם פנו לשיי”ח ג”עברי שיאשר להם להרוס {באמצעות דחפור} באמצע ליל ראש השנה את ביה”כ חזון דוד הממוקם על אדמתו ,השיי”ח ג”עברי שהבין שמאחרי ההצעה “התמימה” לכאורה עומדת מזימה שטנית אנרכיסטית שעלולה להביא לגל נגד של פיצוץ מסגדים ושפיכות דמים {ואולי אפילו למלחמת דת כוללת שתבעיר את המזרח התיכון} שלח אותם לכל הרוחות ומנע את האסון.

קישור 1:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/167031

קישור 2:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/694/961.html

ההלם ממזימת האנרכיסטים להרס ביה”כ יחד עם ההשלכות הקשות הצפויות ממעשה קיצון זה בעיר נפיצה כחברון הוביל למפגש היסטורי ובלתי יאמן בין קיצוני הימין וראשי הישוב היהודי בחברון לבין ראשי החמולות הערביות במאמץ משותף לאיחוד כוחות יהודי- ערבי נגד האנרכיסטים !

קישור:

http://www.news1.co.il/ArticlePrintVersion.aspx?docId=153859&subjectID=1

קישור 2:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3505106,00.html

אפילו השמאל “הקיצוני” עומד במצב של הלם ואלם מול פעולות האנרכיסטים !

אנשי תנועת “שלום עכשיו” תקפו והעיפו אותם לכל הרוחות !

link no 1 :

http://news.walla.co.il/?w=//544703

כבר ברור שהאנרכיסטים אינם אנשי שמאל ואינם חלק לגיטימי מכללי המשחק הדמוקרטיים-תראו מה אומר עליהם נחום שור העורך של בטאון מרצ-יחד:

link no 2 :

http://www.myparty.org.il/main-branch/HE/articles/7844.html#ReactionForm

ותראו את מיכאל {מיקדו}ורשבסקי מראשי ארגון המחתרת “מצפן” נדהם מהם….

link no 3 :

http://www.mahsom.com/article.php?id=5969

קמב”ץ האנרכיסטים יונתן פולק אמר בפירוש בראיון לעיתון “הארץ”- ” אנחנו לא עם האויב – אנחנו האוייב ” !

קישור:

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=378590&contrassID=2&subContrassID=4&sbSubContrassID=0

נגד יונתן פולק הנחשב ליעד מודיעיני כבד של השב”כ תלויים 53 כתבי אישום ! אשר ממוסמסים ונסחבים באופן בל יאומן בעליל ע”יי הפרקליטות !

לא מאמינים ? שמעו זאת מפיו !

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=K4WdU9z5-MI

אותו פולק אפילו זועק בקול רם “החזיקו אותי” מלהמשיך לבצע את מזימותי העלולות להוביל לאסון אך מערכת המשפט מסרבת – יש לכם הסבר…?

קישור:

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/827279.html

מה שמטריף את השכל זה שהיונתן פולק הזה פשוט מנהיג מיליצית אנרכיסטים של ממש המנהלת קרבות עם צה”ל בימים ובלילות חוזרת לקומונות ביפו ובפלורנטין-מישהו יכול להסביר את טירוף המערכות הבלתי מובן הזה?

קישור:

http://movies.walla.co.il/?w=/22/1311183

בראיון הנדיר שלהלן מאשר פולק את אסטרטגיית ארגון האנרכיסטים הפועלת עקב בצד אגודל עם ההתנגדות הפלסטינית על מגוון מרכיביה כחמאס ג”יהאד איסלאמי וכ”ו:

קישור:

http://www.news1.co.il/Archive/003-D-37899-00.html?tag=00-30-05&au=True

ולאחר שתראו את הסרטון הבא של אנרכיסטים המחבלים לאור יום ברכוש צה”ל תשאלו את עצמכם האם גם כלפי משפחות הפשע קיים יחס כה סלחני ומהו בעצם ההבדל ?

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=r_NbdQfpzGo

לארגון האנרכיסטים יש מערכת של קשרים עם בכירים בחמאס אשר נתן להם אור ירוק לפעול בתוך החברה הפלסטינית עם ערבות מצדו לשלומם.לפני כ 4  שנים נפגש אנרכיסט  בכיר מאוד {המתגורר בקומונה ביפו והמוכר הייטב לציבור}בדירת מסתור עם פעילים מ “עז א דין אל קאסם” והציע שת”פ בביצוע פיגועים!,אנשי “אל קאסם” הבטיחו תשובה לאחר כשבוע ותשובתם הייתה : אנו אוסרים עליך להתקרב לשכם!….. מאז עברו קצת מים בירדן כפי שתיווכחו לראות בכתבה הזו :

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=585448

האנרכיסט הבכיר רונן אידלמן {המשמש כמנהל קרן “שוכראן” האנרכיסטית } מקדם בעוז את רעיון העיועווים של הקמת מדינה יהודית {לאחר פירוקה של ישראל} ב…. כן , ניחשתם נכון ! מחוז תורינגיה בווימר המרוחק 15 ק”מ מערבית למחנה ההשמדה בוכנוואלד .

קישור1:

http://www.kedma.co.il/index.php?id=1890

קישור 2  אתר האנרכיסטים מדינת ווימר :

http://medinatweimar.org/

ומה הקשר של נועם חומסקי לעניין ? {מאמר של העיתונאי דוד מרחב}

קישור:

http://www.notes.co.il/merhav/45902.asp

ומי תומך במרץ רב ברעיון ? ……  ניחשתם נכון !

קישור לכתבה באתר החיזבאללה בעברית :

http://217.218.165.222/?lang=fa&state=showbody_news&row_id=29696

קישור לכתבה באתר הרפובליקה האיסלאמית של ממשלת אירן :

http://hebrew.irib.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=3101&Itemid=68

ומי נותן להם פרס על הרעיון הנורא הזה ועל פעילותם בכלל ? נו ..איך לא ?

קישור:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-175878-00.html?tag=06-02-27

בשער הכניסה לקיבוץ “לוחמי הגטאות” יש שלט בו כתוב “הם לא היו הונים הם לא היו ברברים הם היו אנשים תרבותיים ומשכילים” …המשפט הזה יעורר בכם תחושת דז”ה וו אם תקראו את הראיון שלהלן בשלמותו עם  הד”ר למתמתיקה האנרכיסט קובי סניץ {יד ימינו של פולק}:

קישור:

http://www.justvision.org/he/profile/kobi_snitz

יש להם פדרציות בינלאומיות:

קישור:

http://flag.blackened.net/af/

קישור 2:

http://www.abcf.net/

קישור 3:

http://www.anarchist-studies.org/

קישור 4:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-142783-00.html?tag=05-59-08

ההיסטוריה הוכיחה שהתנועות האנרכיסטיות הם בית גידול וחממה לטרור ,ארגוני טרור כ “אקשן דירקט” ו “באדר מיינהוף” הטילו מורא על אזרחי אירופה רצחו חפים מפשע בשם האידאולוגיה האנרכיסטית ושימשו השראה לטרור הג”יהאדיסטי:

קישור:

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?contrassID=1&subContrassID=5&sbSubContrassID=0&itemNo=617583

קישור 2:

http://www.sikurmemukad.com/sikurim/terrorgroups/actiondirecte.html

הנה סרט דוקומנטרי מדהים על פעולות הטרור של האנרכיסטים בארה”ב ,על ההבדל בין אקטיביסטים אמיתיים הפועלים לשינוי חברתי צודק לבין האנרכיסטים פורעי החוק – וההתיחסות הנחרצת של הממשל הפדרלי האמריקאי שהשכיל לרסק את נחש הצפע לפני שהספיק להכיש:

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=v9znhVZT9_Y&NR=1

הם מנהלים קמפיינים אלימים נגד חברות ישראליות בחו”ל:

קישור 1:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=2&did=1000335044&nagish=1

קישור 2:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-138598-00.html?tag=11-04-55

קישור3:

http://www.indymedia.org.uk/en/2008/09/409577.html

קישור4:

http://www.bigcampaign.org/

פעולותיהם האלימות בבילעין שהובילו לפציעתם של מאות חיילי צה”ל ולמוות של חייל אחד {שמעד לתוך וואדי תוך ריצה אחר מיידי אבנים}ועשרות הבג”צים שרובם היו חסרי פשר שקריים וקנטרניים {ערביי בילעין מכרו את רוב האדמות לחברות ישראליות} היוו את הסיבה המרכזית לקריסת ח”ב הבניה חפציבה וכתוצאה מכך לסבל נוראי עבור אלפי משפחות בישראל ,מה זה אם לא מגה פיגוע?

קישור1:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-137311-00.html?tag=08-40-07

ואם אתם ממש בקטע  לדעת מהו החזון האוטופי האנרכיסטי כלומר איך בדיוק תיראה המציאות כשהכיבוש האנרכיסטינאצי ישלוט על חייכם אז אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא ולקרוא על מחנה החיים האלטרנטיבי האנרכיסטי לדוגמא -האנרכיסט אורי איילון יספר לכם כמה כיף שם ,אני ממליץ לכם לקרוא הייטב את הכתבה ולהחליט אם זהו הסגנון שיכול להתאים לכם.{סליחה על הקונוטציה הנאצית -סורי, זה לא אני ,עלו לי אסוציאציות כאלו מהכתבה}

קישור1:

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1024800.html

לפניכם כתבה על האנרכיסט תומא שי”ק שהתעלל משך שנים באשתו וילדיו ושפעל והטיף גם הוא למהפיכת האנרכיזים שתיצור עולם חדש המבוסס על קומונות אנרכיסטיות-תקראו את הכתבה -מעניין אם תצליחו לסיים אותה ללא כאבי בטן:

קישור:

http://www.haaretz.com/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=463398

והנה לאחר מותו הזדרזו האנרכיסטים ה”פמניסטיים” וה”מתנגדים לאלימות” לערוך ערב מיוחד לכבודו בסלון מזל:{תקראו את הקופלימנטים…רק על זה מגיע להם כתב אישום על עידוד לאלימות נגד נשים וילדים}

קישור:

http://groups.yahoo.com/group/ActLeft/message/5142

 

וכאן תראו איך האנרכיסט הבכיר אורי איילון מבכה מרה את לכתה של טניה ריינהרט {מראשי האנרכיסטים בישראל} וגם על הקשר של האנרכיסטים לנועם חומסקי – היכנסו ותיווכחו – לא נגענו !

קישור:

http://e.walla.co.il/?w=/273/1081323

והנה כתבה על רינהרט ,נועם חומסקי והאנרכיסטים:

קישור:

http://israel-academia-monitor.com/index.php?type=large_advic&advice_id=5084&page_data%5Bid%5D=161&cookie_lang=he&the_session_id=ec919c3c96a939fb44b25ad863ed5ec3

עבודה סמינריונית מקיפה על האנרכיסטים – שנערכה ע”יי האנרכיסט אורי איילון – לשעבר שדרן בגלי צה”ל !!!

http://meta7.net/uri/stuff/bakunin2billin.html

האנרכיסטים פועלים להסית צעירים שלא להתגייס לצה”ל ואף תוקפים באלימות הורים שכולים !

http://www.nrg.co.il/online/5/ART1/671/240.html

האנרכיסטים מקיימים סדנאות הסתה לצעירים המשכנעות אותם לסרב להתגייס לצה”ל :

קישור:

http://salonmazal.blogli.co.il/archives/category/%D7%A1%D7%A8%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%AA/

סימני האנרכיה מתחילים להראות גם בתל אביב:

קישור:

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000172359&fid=829

קישור 2:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478998,00.html

קישור 3:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3345764,00.html

האם אנשי אליטה זו התומכת באנרכיסטים אינם למדים מהשגיאה ההיסטורית של קרטר שתמך בעליית חומייני לשלטון וקיבל בתמורה את משבר בני הערובה בשגרירות בטהרן ורפובליקה איסלאמית הנחשבת לאויבת ארה”ב מ”ס 1 בעולם?

 

אם מדינת ישראל תתפרק והגייסות השיעים חיזבללאים יגיעו לכאן הם ישעטו ראשית כל לבתיהם של אנשי האליטות שסיעו להם ויאנסו את נשותיהם מול עיניהם המשתאות ולאחר מכן ישחטו אותם ללא רחמים.

נראה לכם שאני מגזים ? אני נשמע  פרנואיד ? מצטייר כנסיון הפחדה מגוחך ?

צפו בזה ותחליטו אתם :

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=x2tntnbjxdU&feature=related

ארנון מוזס -שי ניצן -עמוס שוקן – תלמדו מההיסטוריה !

הפילוסוף האנרכיסטי קרוֹפּוֹטקין כתב ש”אקט יחידי יָניב הצלחה תעמולתית גדולה יותר מאלפי כרוזים”. האנרכיסטים קוראים לאקט הזה “תעמולה באמצעות מעשה”.

אקט זה הינו עקרון בסיסי ומרכזי באידאולוגיה האנרכיסטית.

האנרכיסטים הם חבורת פסיכופטים עם יסוד נפשי של רצח ,רבים מהם נפלו קורבן להתעללויות מיניות ורגשיות קשות בילדותם מה שגרם ל”שריטה” נפשית מחרידה !!! וזו רק שאלה של זמן עד שפגיעה במנהיגים ע”יי  אנרכיסט תצא  אל הפועל  !!!

הפובליציסט יואב קרני סוקר את היסטוריית ההתנקשויות במנהיגי מדינות ע”יי האנרכיסטים:

link no 1 :

http://www.notes.co.il/karny/24824.asp

האנרכיסטים קוראים לרצוח את אהוד ברק ומנהיגים פוליטיים נוספים {חדשות ערוץ2}

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=INK-AspUWgk

האנרכיסטים מסיתים לרצח רוה”מ אהוד אולמרט  !!! {פוסטר שפורסם באינדימדיה}

קישור:

http://www.shalomnow.com/site/flash/flashDetail.asp?flash_id=221801

ומה אומרים האנרכיסטים?

הטענה המרכזית של האנרכיסטים היא שמתוקף המונח “אנרכיה” {אי סדר – תוהו ובוהו..}אין בנמצא אסטרטגיה אנרכיסטית וכפועל יוצא מכך אין ארגון או מסגרת כלשהיא המאגדת אנרכיסטים לפעולות מאורגנות ,טענה זו מבוססת על שיטת הרמייה השיעית “כיתמאן”  {המובאת לעיל} -האם קיים בר דעת שיעלה על דעתו שארגוני ענק מסוג החיזבאללה ולהבדיל הקרן החדשה לישראל יפגשו יתמכו ויממנו איזשהוא אנרכיסט אינדבדואל ההוזה על עולם אוטופי נקי משלטון ונתינים…..?

התמונה ברורה:

האנרכיסטים הם כלי שרת אסטרטגי של השיעים במטרתם לחיסולה של מדינת ישראל !

השיעים אינם סונים !

לשלטון השיעי אין רחמים ואין חשבון !

 

ארנון מוזס עמוס שוקן שי ניצן –

את מחיר הטעות של קודמיכם שלא השכילו לקרוא נכוחה את המפה :

קישור:

http://news.walla.co.il/?w=//1272585

שילמנו כאן :

קישור:

http://www.youtube.com/watch?v=cGFm6wdJzQE

למי ששרד עד כאן נאחל לילה טוב, ונמליץ על ג'וינט קטן כדי להוריד קצת מהלחץ…

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *