הגביע הקדוש והזוהר: שורשי האילומינטי בעולם החדש

הגביע הקדוש והזוהר: שורשי האילומינטי בעולם החדש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הלילה ננסה להתחקות אחר הדוקטרינה אשר משלבת תאוסופיה קבלית יחד עם הסמליות והמיתוס הטמפלרי, וכיצד הגיעה הדוקטרינה לידיהם של הבונים החופשיים. אז תכינו את המשקפיים, נקו את המסך, שטפו את המקלדת והביאו את הדרניק…

כפתיח לנושא ניתן לכם היכרות ראשונית עם המסמכים המגלים לנו את הסיפור המרתק הזה של פיראטים אנוסים, והאחווה המסתורית שהם הקימו בקאריביים בעולם החדש, כנגד הכנסייה הקתולית. כאן תוכלו לראות מסמכים הקושרים כמה אנוסים ואת הפיראט הידוע שעבד בשירות האימפריה הבריטית, סיר פרנסיס דרייק. (שימו לב למגן דוד על הכריכה, ידובר עליו מעט בהמשך).

שודדי ים יהודים כריכהשודדי י''י כריכה אחוריתשי''י 1

שיי 2שיי 3שיי 4שיי 5שיי 6

בספר כתוב על שודד ים בשם הנרי דרייק שהשתייך לאחוות הדגל השחור. אך הספר חוקר ומוצא את הבעייתיות שבדבר, שכן לפרנסיס לא היו ילדים, וכמו כן מוצא עוד כל מיני פגמים בסיפורו של הנרי, עד שמגיע למסקנה שככל הנראה הנרי זייף את הסיפור כדי להרשים את האחווה ולברוח מרודפיו.

אך במסמך כאן אנו עדים לחתימה של פרנסיס דרייק, ובעוד לא ברור מי כתב את המסמך, נראה שהיה קשר לנציגי האימפריה הבריטית בשליחות האוקולטיסט ג'ון די (קבליסט וממייסדי מסדר הרוזיקרושנס, הוא ששלח את ראשוני הבריטים לעולם החדש בעבור המלכה, כולל את דרייק). כמו כן ידוע על עוד מאחזים ובריתות פיראטים ידועים של יהודים אנוסים ונציגי האימפריה הבריטית וההולנדית, ככגון אלה של משה הנריקס והנרי מורגן.

הקריביים היו כר פורה עבור האחוות הסודיות שעיצבו את ההיסטוריה שלנו לאחר מכן, כאשר אחת מהן  הייתה לא אחרת מאשר הבניה החופשית של הנוסח הסקוטי בארה"ב.

שיי 7שיי 8

כעת שימו לב לארבעת הדמויות המרכזיות בסיפור להלן:

1. ר' אברהם זכות.

2. תלמידו של ר' אברהם.

3. המלך מנואל הI.

4. ואסקו דה גאמה.

מנואל ודה גאמה שניהם היו חברים באותו מסדר, "מסדר ישו", הממשיך הישיר בפורטוגל של מסדר הטמפלרים מיד לאחר שהועלו על המוקד בצרפת ב1314.

הקטע הוא עדות תלמידו של זכות, וכבר כאן ניתן לראות את השיתוף פעולה המעניין שהיה, והמשיך אחר כך בין יהודים אנוסים לטמפלרים. בניגוד לאינקויזיציה בספרד, מנואל הI מלך פורטוגל חיבב יחסית מאוד את היהודים כיוון שהיה תלוי בהם רבות בהצלחתו, ולכן ניסה כמה שיותר למנוע גירושם ולנסות במקום להמירם, אך לבסוף פעולותיו גרמו לסבל רב ליהודי פורטוגל.

השת"פ התת קרקעי בין האנוסים לטמפלרים המשיך הלאה בהפריה הדדית אשר שיאה בכינון הסקוטיש רייט של הבנייה החופשית. נשמע מוזר? מעניין?  רק התחלנו…

ב1 ב2 ב3 ב4 ב5

 

כעת אנו חוזרים אל הפיראטים האנוסים בעולם החדש שהפכו לימים לפיראטים הקשוחים ביותר בהיסטוריה שניהלו רשת אחווה כלל עולמית אשר יצאה כנגד ממסד הכנסייה הקתולית וביססה את המסחר והאימפריה הבריטית באותו אזור במשך כמה מאות שנים. סיפור זה אפוף במיסטריות שהטמפלרים הביאו מהמזרח לעולם החדש וכמו כן מיסטיקה יהודית מימה"ב של הקבלה, כל זה נשמר בסודות ותוקשר בסמלים וחניכות של חלק מהאחוות הסודיות הגדולות והחזקות של ימינו, כגון אחוות הגולגולות והעצמות.

והפעם, נלך מעט אחורה יותר לראות כיצד הקשר הקבלי-טמפלרי, החל דרכו ומצא את עצמו בקאריביים של העולם החדש (ולימים בארה"ב), כאשר המוקד היה ג'מייקה, המקום שממנו כמה משפחות יהודיות פיתחו והביאו לארה"ב את מערכת הסקוטיש רייט של הבנייה החופשית, אשר במאה ה19 עברה עריכה מחדש בידיי אלברט פייק.

כידוע הטמפלרים ממש בתחילת המאה ה14 נרדפו והועלו על המוקד בעקבות קנוניה של הכנסייה והמדינה(מלוכה) בצרפת, ולמרות שישנם חילוקי דעות בנוגע להמשך קיומם של הטמפלרים באזורים כאלה ואחרים באירופה ואנגליה (ע"ע כנסיית רוסלין בסקוטלנד), אין שום ויכוח, ושום ספק, רבותיי, שהטמפלרים שרדו ונשאר והמשיכו דרכם בפורטוגל, שם נשאו את השם "מסדר ישו" יחד עם הצלב האדום הטמפלרי.
פורטוגל עומדת במוקד סיפורנו הפעם. מגלי הארצות הידועים ביותר, לרבות אלה שיצאו לגלות את העולם החדש, היו חלק מאותו מסדר טמפלרים.
להלן כמה מהם.

*ואסקו דה גאמה.
*הנסיך אנריקה הספן
*פדרו אלברש קברל (גילה את ברזיל)
*ז'ואאו גונסלווש זארקו
*בארתולומיאו דיאש

היו עוד רבים כמותם, חברים במסדר הטמפלרים ועסוקים בגילוי ארצות ונתיבי סחר בים, אך נזכיר רק עוד אחד, שהיה גם גראנד מאסטר של המסדר וגם שלח הרבה מהמשלחות הללו:

*מנואל הראשון, מלך פורטוגל.

כמעט לכל אחד מהם היו נווטים יהודים/אנוסים, כאשר הבולט ביותר הוא רבי אברהם זכות אשר התעסק רבות באסטרונומיה, ניווט, ואף מעט בקבלה וזוהר.

השפעתו של זכות על מסעותיהם של הפורטוגזים הייתה כה גדולה עד שהיסטוריון בן תקופתו של זכות כתב בספרו "תולדות הודו" כי:

"לפני שציווה לצאת לגילוי הודו, הזמין המלך מנואל אליו את היהודי זכות, שהיה אסטרונום גדול, דיבר איתו בסוד ושאל אותו אם ייעץ לו להיכנס לעובי הקורה, ואם בכלל אפשר לבצע את הדבר… והוא הוסיף שלא יעשה דבר בלי עצתו."

מדובר כמובן על המלך מנואל הI אשר זכות היה האסטרונום והנווט הראשי שלו, הוא עזר אף אישית לואסקו דה גאמה, והמסדר השתמש רבות בלוחות האסטרונומים וכלי הניווט שלו וכמו גם בתלמידיו היהודים.(ראו מסמכים קודם).

לזכות היה עוד תלמיד קרוב מספרד בשם כריסטופר קולומבוס, וגם הוא השתמש בספינות של "מסדר ישו" כפי שגם ניתן לראות בכל האיורים של ספינותיו נושאות את צלב הטמפלרים האדום.

לקולומבוס אף הייתה זיקה יותר חזקה ליהודים משאר אנשי המסדר.

קולומבוס יהודי

כריסטופר קולומבוס היה יהודי
מחקרים חדשים מצביעים בעליל שמגלה-אמריקה הוא, לאמיתו של דבר, בן דת משה, שנאלץ להמיר מאימת האינקוויזיציה את דתו כאנוס ספרדי. חזונו לשחרור-ירושלים משלטון מוסלמי ומציאת מולדת חדשה ליהודים, כמו גם סיועו למשפחות יהודיות, מעידים אף הם על כך כאלף עדים

 

על פניו נותר, עדיין, מוצאו של כריסטופר קולומבוס, בגדר של תעלומה. אלא שתחקירים היסטוריים חדשים מעידים בבירור שמגלה יבשת אמריקה היה, למעשה, יהודי אמיתי.

האמת ניתנת להיאמר שהיה זה קולומבוס בכבודו ובעצמו שדאג לאפוף את מוצאו במעטה של חשאיות לשמה. אחת הסיבות לכך מתורצת ברצונו לטשטש את עובדת היותו שודד-ים אמיתי, בעוד שעל-פי סברה אחרת ביקש קולומבוס להסתיר את היותו יהודי מחמת משטר האינקוויזיציה ששרר בארצו.

כך או אחרת, הטענה שקולומבוס היה יהודי אינה חדשה. היא צצה בעבר פעמים אחדות, אלא שעתה היא מקבלת חיזוק מתחקירים חדשים. היסטוריונים ידועי-שם, דוגמת ססיל רות, מוריס דוד, מוזס אנזלאק ושמואל טולקובסקי, מאששים את הטענה שהוא אכן היה יהודי אמיתי.

מניתוח צוואתו, כמו גם ממסמכים אחרים משלו, עולה בבירור כי מייסד-אמריקה היה יהודי אנוס בתקופת גירוש-ספרד, שנאלץ להמיר את דתו מאימת רדיפות המשטר בספרד. מתברר גם כי היעד שאליו נכסף ביותר היה, בעצם, כפול: שחרור ירושלים מהשלטון המוסלמי, בצד מציאתה של מולדת חדשה ליהודים, שעמדו על סף גירוש מספרד.

העובדות מוכיחות שבשעה שקולומבוס חצה את האוקיינוס מערבה, היו היהודים קבוצה אתנית נרדפת. רבבות מהם עונו במרתפי האינקוויזיציה ורבים מהם העדיפו בשל כך לאמץ את הדת הנוצרית כדי להינצל מן הפוגרום.

והיא הנותנת

אחד הממצאים המעניינים של ההיסטוריונים הוא הגילוי שמסמכיו של קולומבוס עוטרו בחתימה משולשת, ששולבה בין אותיות ונקודות, בדומה לכתוביות שנמצאו על אבני-מצבות בבתי-עלמין יהודיים בספרד. על-פי אותו ממצא, היה זה קולומבוס עצמו שהורה ליורשיו להשתמש בחתימה הזאת לעולמי-עד. על-פי ההיסטוריון ססיל רות, מהווה החתימה של קולומבוס תחליף לתפילת הקדיש היהודית, ובשל כך אף הורה מגלה-אמריקה לצאצאיו לומר אחריו "קדיש".

המחקרים החדשים מעידים בתוך כך כי כחלק מקיום של מצוות ומסורת יהודית, בחר קולומבוס לחלק מעשר מרכושו לעניים ומרודים וגם לממן בסתר בית-מחסה לילדות נזקקות. חיזוק נוסף לעצם היותו יהודי נעוץ בעובדה שכדי לממן את מסעו לגילוי יבשת אמריקה, פנה קולומבוס לשני יהודים אנוסים אמידים, ואלה אכן תרמו את מרבית הכסף שנדרש למימון המסע. חיזוק אחר להיותו יהודי הוא שפתו הקטלאנית, שממנה התפתחה במרוצת השנים שפת הלאדינו כשפת היהודים שיצאו מספרד.

וחיזוק אחרון להיותו יהודי: קולומבוס יצא למסעו לגילוי אמריקה דווקא בחודש שבו גורשו יהודי ספרד בשנת 1492. בהקשר זה ידוע שהוא סייע למשפחות המגורשים ודאג להושיב אותן בחופי המבטחים של קוסטה-ריקה וג'מייקה.

אברהם זכות כותב בספרו ספר ה"יוחסין" בין היתר על שלשלת הקבלה, שם הוא גם מוסיף איגרת של יצחק דמן עכו אשר רצה למצוא את המקור שממנו מגיעים כתבי הזוהר בתקופתו במאה ה13 והתחקה אחר מקורו עד לקסטיליה שבספרד שם הגיע למשה דה לאון אשר הבטיח לו שיביא לו עותק מקורי של הזוהר אשר מקורו ברשב"י, לרוע מזלו, בדיוק באותו יום נפטר דה לאון באופן מסתורי. יצחק הצליח להגיע לאשתו של משה דה לאון ע"פ האיגרת ושם אמרה לו שאת הספר כתב דה לאון מ"ראשו ולבו מדעתו ושכלו" שלו:

" מראשו ולבו מדעתו ושכלו כתב כל מה שכתב. ואומרה לו בראותי אותו כותב מבלעדי דבר לפניו: מדוע תאמר שאתה מעתיק מספר ואתה אין לך ספר רק מראשך אתה כותב, הלא נאה לך לאמר כי משכלך אתה כותב ויותר כבוד יהיה לך. ויען אלי ויאמר: אילו אודיע להם סודי זה שמשכלי אני כותב לא ישגיחו בדברי ולא יתנו בעבורם פרוטה, כי יאמרו כי מלבו הוא בודה אותם, אבל עתה כאשר ישמעו שמתוך ספר הזוהר אשר חיבר רשב"י ברוח הקודש אני מעתיקם, יקנו אותם בדמים יקרים [בכסף רב] כאשר עיניך רואות."

בין אם הזוהר והקבלה הם ספרים קדמונים שנשמרו בסוד ובע"פ לאורך השנים או בין אם הוא נכתב במאה ה13, מה שבטוח זה שמקורו כטקסט שהחל להיות מופץ מגיע מקסטיליה שבספרד, ואנו מכאן מגיעים לקטעים שהבאנו למעלה בהם ניתן לראות כיצד האינקוויזציה שהחלה על ידי מלך ומלכת קסטיליה (איזבלה ופרדיננד) בספרד הביאו לבריחה המונית של יהודים לקאריביים אשר גילה קולומבוס, ושם הם יצרו אחוות פיראטים עולמית אשר נקמה נקמה מתוקה נגד הכנסייה הקתולית.

הרבה משפחות מקסטיליה הגיעו לשם לרבות השם של משפחת דה לאון, ע"פ חוקרים בימינו (כגון ד"ר דניאל אברמס, פרופ' יהודה ליבס, ד"ר רונית מרוז ועוד) הטקסטים בכתבים הקדומים של הזוהר מקורם בפזורה של משפחות רבות בקסטיליה בספרד, כאשר הבולט שבהם הוא אכן משפחת דה לאון. אך האם יש לנו עדויות של אנשים שממש התעסקו בזוהר ובקבלה באותו מקום בקאריביים (תכף תבינו את חשיבות הבירור?) ובכן אחד הפיראטיים הבולטים, היה יעקב קוריאל שקורות חייו תועדו על ידי ר' חיים ויטאל, והיה ידוע כעוד יהודי אשר ברח מפורטוגאל והפך לשודד ים ידוע ביותר באיים האינדים, קוריאל למד קבלה באדיקות, וכאשר מרכז הקבלה וספר הזוהר עבר לצפת אצל חבורתו של האר"י הוא בערוב ימיו עבר לשם להפוך להיות אחד מתלמידיו.

דה לאון, מהשמות משפחה היהודים הבולטים בג'מייקה.

כידוע יש קשר הדוק בין סמלי ומערכת הבנייה החופשית לקבלה וספר הזוהר בעיקר, אך איך ייתכן הדבר? ובכן נראה שהדבר צץ לו מהאחווה שנרקמה בקאריביים אשר נראה שנוצרה מתוך הפרייה הדדית של אנוסים וטמפלרים מפורטוגאל במאה ה14-15.

לימים במאה ה18 הנוסח הסקוטי של הבנייה החופשית אשר הגיע לארה"ב פותח בג'מייקה על ידי יהודים, וכל הבסיס הזוהרי של המערכת כבר היה שם, על כן, ההיסטוריה לעיל נראה שמצליחה לתת הסבר די הולם (ויש אפילו עוד) כיצד הבנייה החופשית צצה כמערכת המבוססת על מערכת תאוסופית קבלית עם סמליות ומיתוס טמפלרי.

להלן הגילגול של הסקוטיש רייט מפי אחד ההיסטוריונים הידועים של הבנייה החופשית:

אסטין מורין, Estienne Morin,(יהודי, ומייסד המערכת של הנוסח הסקוטי ודרגות הרוזיקרושנס) –>הנרי פראנקין (יהודי מג'מייקה, גנרל מפקח של הלשכה)–>משה מיכאל הייז(מהקריביים לאמריקה)–>ברנד מ. ספיצר–>משה כהן–>יצחק ללנג.

התיאור המלא על היהודיים מהקריביים שפיתחו והפיצו את המערכת:
The History of Freemasonry and Masonic Digest, Volume 2
By J. W. S. Mitchell
עמ' 107.

סקירה חלקית עם חלק מהשמות ניתן אף למצוא בערך הרשמי של ויקיפדיה.

כעת שימו לב לתמונה הבאה הלקוחה מהסרט פיטר פן של דיסני.

פיטר פן

וואלט דיסני היה חבר האחווה AMORC זאת אחווה שהיית השלוחה האמירקאית של הOTO – Ordo Templi Orientis
מסדר אבירי הטמפלרים מהמזרח.

השם מיקי מאוס, ראשי התיבות שלו הם M M שזה 1313 דיסניוורלד נמצא בכתובת הרחוב אנהיים 1313 זה מספר המקושר לרדיפת הטמפלרים ביום שישי ה13.

מפת האוצר בפיטר פן מראה לנו את עץ החיים, מעליו צלב הטמפלרים, ומעליו הגולגולות והעצמות.

בהקשר הזה חשוב להכיר את הרקע של אגדות המלך ארתור והגביע הקדוש מכמה סיבות. המעגלים של הסדר העולמי כוללים את מכוני החשיבה וההתכנסות של הCFR והועדה התלת-צדדית, והם חלק מרשת אחווה סודית חשאית שהחלה עם הבונה החופשי ססיל רוהדס ונקראה ה"שולחן העגול". (השולחן העגול הוא השם של חצר האבירים של המלך ארתור, על פי אגדות הגביע הקדוש שנכתבו במאות ה12-13, בתקופה שבה גם התפתחה הקבלה, כמו כתיבת ספר הבהיר ופרץ קבוצות הגנוסטים באירופה כגון הקאתרים בד"כ גם באותם אזורים כמו דרום צרפת)

[ כך לפי פרופ' קארול קוויגלי ההיסטוריון מאוניב' ג'ורג'טאון שהפך למחנכו ומדריכו של קלינטון. ]

השולחן העגול הוא שם קוד, וכמו בכל האחוות סודיות, הפרשנות האזוטרית שמורה למעגל הפנימי המסוגל לפרש את השמות, והסמלים, ולהבין את התכלית המשותפת לכל אותם מעגלים.

יתרה מזאת, סיפורי הגביע הקדוש שהתפתחו סביב המיתוסים על חצר המלך ארתור והשולחן העגול, הם אבן הפינה של הOTO ולשכות האילומינטי הבריטיות. הן התפתחו בימי הבניים, סביבות המאה ה12, כאשר אבירים-משוררים, הטרובאדורים, היו ממחיזים סיפורים מסורתיים ששימרו את עקרונות מסדר הטמפלרים אשר "נעלם".

לימים אותם רעיונות גנוסטיים אזוטריים שיוצגו בסיפורי הגביע הקדוש, מלאו בסמליות את התכנים של תורת הקבלה אשר הועלתה על כתב אז באותם ימים כפי שכתבנו והחלה ליצור אינספור זרמים ותנועות קבליות, כאשר הבולטת ביותר הפכה להיות הנוסח הסקוטי של הבנייה החופשית (ועל כן הם נקראים הבונים הקדמונים !!!!!והמקובלים!!!!! ומשתמשים בסמליות טמפלרית על בסיס המערכת התאוסופית המופשטת הקבלית).

ברומנים של הגביע הקדוש, השולחן העגול בסופו של דבר נקשר אל קבוצת האבירים הטמפלרים. לאורך השנים התגלתה התורה הסודית שלהם שהוסתרה מהכנסייה, ושהיית גם הסיבה לרדיפתם, ואשר בגרעין שלה היית מושפעת מהמיסטריות שהם למדו במזרח (ירושלים אז שנחשבה מזרחית) והביאו למערב. התורות היו בעיקר גנוסטיות (רשת הקאתרים שהוזכרה לעיל היית מאוד קרובה לטמפלרים בישראל), וכמו כן גנוסטים-סופים איסלאמיים כמו החאששין (רשת מתנקשים גנוסטית שפיתחה ככל הנראה את המודל הראשון לארגון ביון ושטיפת מוח על ידי סמים והדוניזם המזכיר את שטיפת המוח שעשו להיפים).

סמלים מסויימים בטקסי החניכה של הטמפלרים נמצאים כיום במסדרי הבונים החופשיים, וכמו כן באחוות סטודנטיאליות מאסוניות אלטיסטיות באוניברסיטאות יוקרתיות כמו ייל. הבולט בהם הוא הגולגולות והעצמות הממומן על ידי RUSSELL TRUST ונוהל על ידי אנשי קרן קרנגי (ובמילים אחרות על ידי אנשי השולחן העגול המוזכרים לעיל). מהאחווה הלזאת יצאה עוד אחווה בשם המגילה והמפתח (סמל חשוב באחד מטקסי החניכה של הטמפלרים).

כמו כן מספר מכובד של אנשי הגולגולות והעצמות ו ה"מגילה והמפתח" מצאו דרכם לCFR, ובמיוחד לתפקידי ניהול שם, כיאה לקרקע פורייה עבור סוכנים עתידים של השולחן העגול.

אך הגולגולת והעצמות יש להם משמעות מאוד מאוד אזוטרית. וזה הסוד שאנחנו הולכים לחשוף עכשיו.

הגולגולת והעצמות

סמל זה התקשר לטמפלרים בעקבות אגדה על האביר הטמפלר, הלורד של צידון (בלבנון) שהתאהב באישה אשר מתה, ושאמר לו קול כי יקבור אותה ויחזור אחר 9 חודשים לגלות שם את בנו, וכאשר הגיע גילה את השריד שנשאר מאהובתו, סמל הגולגולת על שתי עצמות הרגליים. הקול אמר לו לשמור על השריד הזה כיוון שממנו יצא כל הטוב לעולם.

לימים האגדה של האבירים הטמפלרים נקשרה בקשר גורדי עם אגודת הבונים החופשיים, שנייהם מסדרים צבאיים (מירב הטקסים של המאסונים הם 1 ל1 מצעדים צבאיים בתוך הלשכה), עם סמלים דומים, ועד שנות ה20 של המאה ה20 היה סינר מאוד ידוע של הבונים החופשיים שבמפורשות טענו כי ייצג את הטמפלרים ואשר סמלו היה הגולגלת והעצמות בX על סינר שחור.

היו עוד אנשים שאלייהם נקשר הסמל, ואפילו באופן יותר גלוי מלטמפלרים. היו אלו האנוסים מפורטוגל. האנוסים כידוע הם יהודים שהמירו את דתם בכפייה ובכוח, ושמרו על דתם היהודית בסוד. כמו הטמפלרים הם נרדפו בשל דתם והיו צריכים להסתיר את זהותם האמיתית, וכמו הטמפלרים גם הם נהיו בנקאים רבי עוצמה באזור שלהם, פורטוגל. כמו כן הטמפלרים יצרו פולחן סביב בניית מקדש שלמה (הם נקראו האבירים של מקדש שלמה) ולימים זה נהיה תמה גם במסדר הבונים החופשיים.

לימים כשהטמפלרים נרדפו והושמו על המוקד, הם פחות או יותר נהרסו כליל. אך התעמולה בקהילה הקונספירטיבית בכוונה תחילה מסיתה את כל החוקרים לחפש את שאריות הטמפלרים בסקוטלנד ושם בכנסיית רוסלין השופעת בסמלי טמפלרים אך אשר בסופו של יום נתונים לויכוח ודיון היסטורי שבד"כ נוטה לטובת האורתודוקסיה שאכן שם הטמפלרים הפסיקו להתקיים (אך תכף תראו את העובדה המביסה למה בכל זאת נראה שכן היו שם שאריות טמפלרים).

שאריות הטמפלרים בסקוטלנד אינו חשוב באמת לסיפור של התהוות הסדר העולמי החדש, והמושכים בחוטים יודעים זאת, מהדיון העיקרי הם מדירים את מה שהיסטורית כל היסטוריון יודה בוודאות ומבוסס על עדות מוצקת בלתי ניתנת לערעור. הטמפלרים שרדו בוודאות במקום אחד, בפורטוגל.

שריד הטמפלרים בפורטוגל הונצח תחת מסדר שנקרא Order of christ. – מסדר ישו. שם גם נשמר הצי הגדול ביותר של הטמפלרים, והספינות שלהם.

כיוון שנרדפו על ידי הכנסייה שאת מרב העסקים ויסתה דרך הים וחוק הים, הטמפלרים החלו להשתמש בספינות שלהם מפורטוגל להפריע למסחר הימי של הכנסייה תחת הדגל של הגולגולות והעצמות, מה שלימים נהיה ידוע כפיראטים. אך משהו חשוב יותר שהפיראטים עשו היה ללכת לגלות ולחפש את העולם החדש (יבשת אמריקה) בתקווה ששם יהיה אפשר להקים את העולם החדש, ולהתחיל את הסדר העולמי החדש שהם ראו לנגד חזונם.

מה שמעניין הוא שהמגלים הידועים ביותר של העולם החדש, ובנייהם אנשים כמו פדרו אלברז שגילה את ברזיל, ואפילו ואסקו דא גמא, הם כולם היו שייכים למסדר ישו של האבירים הטמפלרים.

יותר מעניין מזה הוא שהנווטים הידועים ביותר שלהם ושל הממלכה בפורטוגל, ובכלל האנשים שעזרו להם הכי הרבה במסעות היו האנוסים. האנוסים היו ידועים אז להיסטוריונים גם כפיראטיים היהודים. תאמינו או לא, אבל את ג'מייקה גילו פיראטים אנוסים, ומעניין לראות כיצד התפתחה שם דת הראסטפרי המבוססת ברובה על התורה, שלמה המלך וציונות (הראסטות למשל מבוססים על הפסוקים בתורה עלייהם יהודים מתבססים בנוגע לגידול הפאות).

היה ידוע באותה תקופה שהייתה הפרייה הדדית והתקשרות מאוד קרובה בין האנוסים לבין האבירים הטמפלרים ממסדר ישו. ואכן באיים שהם גילו בעולם החדש לרבות ג'מייקה, עד היום ניתן למצוא מספר רב של קברים של אנוסים הנושאין עלייהם את סמל הגולגולות והעצמות.

קבר יהודי

 

כמובן שזמן מה לאחר מכן הגיעה האינקוויזיציה. ולאחר מכן אנו מגיעים למאה ה17. שבתאי צבי נכנס לתמונה, מכריז על עצמו כמשיח שקר, והאמונה השבתאית מופצת בכל רחבי הקהילה היהודית העולמית.

אך כיצד היא הופצה בכזאת מהירות, בקרב כל כך הרבה יהודים? כיצד זה הופץ כל כך מהר מאירופה ועד דרום אמריקה? התשובה לכך ניתנת לנו על ידי גרשום שלום ועוד חוקרי שבתאות רבים.

האנוסים שברחו מהרדיפה והאינקויזיציה הגיעו לכל רחבי אירופה והעולם החדש, שם הם פיתחו את עסקי המסחר ושוב נהיו עשירים ועזרו לאותם מקומות להתפתח כלכלית עד מאוד. אך ברגע שהגיע השבתאות, ידוע שהראשונים שקיבלו על עצמם את האמונה היו כל האנוסים ברחבי כל העולם, ובעיקר בגלל שהאמונה השבתאית האמינה בכניסה אל קליפות (דת או אמונה כזאת או אחרת כלשהי, לרבות היהדות האורתודוקסית) ומשם שחרור ניצוצות הקדושה (רעיון קבלי שהשבתאים תפסו כפירוק אותם אמונות אורתודוקסיות מוסריות מבפנים וכניסה לאמונה הניהליסטית השבתאית של אין-מוסר).

על כן היו אלו האנוסים שהיו הסוכנים הראשונים של השבתאים, ואם לא די בכך ידוע שהיו שתי נביאים עיקריים לשבתאות. נתן העזתי מעזה, ואברהם מיגל קרדוזו. קרדוזו עצמו הגיע ממשפחת אנוסים מפורטוגל. ראוי לציין שאפילו שפינוזה שהיית לו חיבה לשבתאות הגיע ממשפחה של אנוסים מפורטוגל (מעניין לציין שהוא נחשב לגורו של אהרון ברק, נקודה למחשבה…).

לא ניתן בסופו של יום להבין את השבתאות מבלי להבין את התהליך ההיסטורי שקדם להם בפורטוגל, על הקשר הקרוב בין האנוסים לטמפלרים.

כיום באחוות הגולגולות והעצמות ממנה יוצאים כל הבנקאים הגדולים (כולל לפדרל רזרב) ואנשי השולחן העגול, אנו מוציאים כמה סימנים מאוד מעניינים מעבר לגולגולת והעצמות. למשל:

בידי האחווה אי משלהם שנקרא DEER ISLAND. כידוע, DEER באנגלית זה צבי, מה שמזכיר את שבתאי צבי.

האחווה עצמה הוקמה על ידי משפחת ראסל שהיא בעצמה ידועה בעסקי פיראטיות כולל מסחר ימי עם סין.

הם הקימו את האחווה בעקבות אחווה קודמת לה, שפעלה וגם כן הוקמה עם פולחן מאסוני על ידי בונים חופשיים,  העונה לשם PHI BETTA KAPPA, ואשר לאורך ההיסטוריה הואשמה כאחווה סטודנטיאלית חתרנית הפועלת בשם האילומינטי בארה"ב. כאשר הנשיא לשעבר, ג'ון אדמס, אשר נלחם בגלוי נגד החדירה של היעקובינים (מי שוושינגטון זיהה כאילומינטי) לארה"ב, סגר את אותה אחווה PBK, מיד פתחו במקומה ב YALE את הגולגולות והעצמות, אחווה ששמרה על הסודיות והפולחן הנסתר שלה.

את האחווה כמובן מימנו והכניסו כספים אנשי השולחן העגול, אנשי קרנגי וכו'. והיא הפכה להיות החממה בYALE שממנה יוצאים היועצים והמפעילים החזקים של הממסד הפנימי בוושינגטון. צמרת הפדרל רזרב, הCFR, ועוד רבים נמצאים ברשימה זאת המהווה קרש קפיצה לאחר שעברו את החניכות העושות אותם ל"אדם החדש" שהאילומינטי יצרו בפולחנים שלהם בעבור השולחן העגול. (הדבר דומה ללשכת פרנקפורט שפעלה בחסות רוטשילד – מנהיג השולחן העגול, ואשר אנשי המשפחה וסוכניה היו פעילים בלשכה, אשר הוציאה מתוכה את מנהיגי הרפורמים ו"אביב העמים" של 84, רבים מהם גורשו לארה"ב ופתחו שם את הבסיסים שלהם מחדש).

בהקשר זה של הקמת הגולגלות והעצמות ע"י משפחת ראסל והחיבור שלהם לשבתאים נצרף קטע שכבר כתבנו בעבר:

. מה שמעניין הוא שמקים האגודה רודולף וון סבוטנדורף הקים את האגודה בהשפעת הכיתות הצופיות המוסלמיות המיסטיות בטורקיה (בעיקר הבקטשיה) מה שבין היתר מתואר בפוטרוט בספרו "לפניי שהיטלר הגיע" (אשר מספר כיצד היטלר הגיע לאגודת ט'ולה בגרמניה כדי להתחיל את דרכו).באופן דיי מעניין אחוות הגולגולות והעצמות נוסדה על ידי וויליאם האנטינגטון ראסל היה בן דודו של וויליאם ראסל אשר הגדיל רבות את הון המשפחה כשהקים את חברת המסחר Russell & co אשר היית אחראית למסחר האופיום בסין, כאשר תחנה מרכזית בסחר האופיום שלה היית טורקיה, ולא סתם בטורקיה, באיזמיר, היכן שבזמנו שרר שבתאי צבי, מרכז השבתאות הגדול במדינה, ממשיכיו של צבי ,הפראנקיסטים, והדונמה, אשר גם הם (כל אחד מהם) היו בקשריי אחווה עם הצופים באיזור והבקטשיה.

בארה"ב מנסים לעשות מהלך להעברת סמכויות החוק והפיקוח של "חוק הים" לאו"ם. שליטה על חוק הים היא למעשה שליטה על מרבית מהתנועה העסקית והמסחר בעולם.

ג'ון קרי לאחרונה נבחר להוביל את הובלת יישום הסכם חוק הים החדש של האו"ם הקורא לחלוקה מחדש של השלל בעולם. ג'ון קרי חבר באחוות הגולגולות והעצמות, הוא עצמו יהודי שהתכחש ליהדותו וגילה זאת בריש גלי רק לאחר לחץ ציבורי כשהגיע לאור הזרקורים במירוץ לנשיאות 2004.

ובכן, הבנקאים הבין-לאומיים הגדולים, אשר שתיים מהם הולכים אחורה ללשכות אילומינטי של יהודים פראנקיסטים (משפחת רוטשילד, ומשפחת ספייר), מאוד אהבו את הרומנטיזציה של סיפורי הטמפלרים העתיקים שנרדפו על ידי הכנסייה וירדו למחתרת להלחם בסדר הישן הכנסייתי ולכונן סדר עולמי חדש דרך הלשכות האזוטריות שלהם.

לכן הרבה סמלים של אחוות החצר שלהם, כמו הגולגולות והעצמות (או אחווה שהוקמה מתוכה כמו המגילה והמפתח), שומרות על סמליות הקשורה לאבירים הטמפלרים, למה? כיוון שאותם אבירים היו הראשונים לייסד בנקים בין לאומיים ולצבור עושר שלא נראה כמותו מאז בעולם.

על כן הגולגולות והעצמות הוא סמל ידוע של הטמפלרים אשר התגלגל לבונים החופשיים לסמל אצלם את "מותו של הרב בונה חירם אביף, אשר עליו צמח עץ החיים – המילה האבודה של הבנייה החופשית – כינון האדם החדש (להיוולד מחדש כחירם), ובניית הסדר החדש (מהפכה לחזור לעולם העתיק הישן הנשלט על יסודות אוסיריס, ולא היסודות הג'ודאו נוצרים).

כאשר הטמפלרים נרדפו, הרבה מהם ברחו לים. כיוון שעם העושר שלהם הם בנו את צי האניות מהגדולים בעולם, הרבה מהם הפכו להיות כמובן, פיראטים שנשאו את הדגל ה"גולגולות והעצמות" ומטרתם הייתה בין השאר, לחבל ולשבש את המערכת הכלכלית של חוק הים הנשלט על ידי הכנסייה. על כן כל הסיפור פה של ייסוד חוקת ים חדשה בראשות מפלצת האו"ם, בראשותו של חניך מה"גולגולות והעצמות" מייצג איזשהו "תיקון" היסטורי לכינון הסדר החדש של הטמפלרים בהתגלגלות שלהם לימינו, "השולחן העגול".

טמפלר פייראטס

The maritime history of the Knights Templar following the Church’s attempt to expunge them in southern France

• Shows that the pirates of legend originated with the Knights Templar’s secret navy

• Reveals the Templars’ secret objective to establish a new universal order based on spirituality, wisdom, and individualism–the New Jerusalem

• Examines the secret history of the Templars’ influence in international politics

When the Vatican condemned the Order of the Temple in 1312, many of those who escaped took to the sea. Their immediate objective was to take revenge on the Church. Recent discoveries confirm that ships of the Templar fleet that went missing at La Rochelle later reappeared–first in the Mediterranean and later in the Atlantic and Caribbean–to menace the Church’s maritime commerce. These Templar vessels often flew the famed Jolly Roger, which took its name from King Roger II of Sicily, a famed Templar who, during a public spat with the Pope in 1127, was the first to fly this flag.

Opportunistic buccaneers were quick to see that vast wealth could be gained in pursuing the Templars’ harassment of the Pope’s interests on the high seas, and they spread a reign of terror across the shipping lanes of the New World. Some unaffiliated pirates, in admiration of the Templar egalitarian ideals, even formed their own secret societies, and together with the Templars were part of the ferment that gave rise to independence movements in France and the New World and contributed to the growth of Freemasonry.

The Templar Pirates is the story of the birth and actual conduct of piracy on the seas of the New World and of the influence the Templars had on their constituents, and, by their wealth, on the governments of nations old and new.

ג'ורג' סורוס בגיל 14 עזר לנאצים לבזוז רכוש של יהודים, כדי להסוות את עצמו, ומספר בגאווה שזאת היית התקופה המאושרת בחייו: [youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=c1Qr7TnWG74"]
צריך להבין את זה מנקודת מבט אף עמוקה יותר.
יש סיבה למה סורוס מקבל סיפוק פסיכולוגי עמוק מהיותו מסתיר את זהותו היהודית כחלק מאורח חיים שנכפה עליו במהלך מלחה"ע הII.

יש בדבריו קריצה לאלו המכירים את ההיסטוריה בדבר האנוסים. האנוסים נאלצו לחוות בדיוק את אותה סיטואציה בו נכפה עליהם לחיות אורח חיים אחר משלהם כדי לשרוד. לאחר האינקויזציה האנוסים התפזרו בכל רחבי אירופה, וכאשר שבתאי צבי הגיע עם התאולוגיה המיוחדת שלו שגילמה בתוכה גם את ההתאסלמות שלו בכפייה, הם היו גם הראשונים לקבל את משיחותו וגם אלה שדבקו בה לאחר שהתאסלם. השבתאים האמינו בשפה הקבלית שיש להכנס אל תוך קליפות (דתות וחברות אחרות) ולהעלות משם את ניצוץ הקדושה (לפורר אותם מבפנים, לעזור להם להגיע קרוב יותר לנהליזם). היחידים שיכלו להתחבר לקונספט כזה היו האנוסים, ולכן היו נאמנים כל כך למשיחיות הזאת.

מיותר לציין שאחד שחי ככה בגיל כל כך צעיר גם מאומן היטב באומנות השקר.

" ברם, הקבוצה שתרמה יותר מכל ליצירת הלך המחשבה המחתרתי שאפיין את השבתאות, היו הקונברסוס, צאצאי האנוסים, בעיקר מפורטוגל, שהתיישבו במערב אירופה ובאימפריה העות'מאנית וחזרו ליהדות בגלוי. דורות של חיים במחתרת הולידו בקרבם פסיכולוגיה של "אחד בפה ואחד בלב", שנועדה להסתיר את יהדותם תחת מעטה של אדיקות קתולית. בעודם מבקשים בכנות להשתלב בקהילה היהודית, היו בהם שאימצו בלי משים מאמונות רודפיהם ויצרו מרקם של אמונה, הנשענת על פירושים קתוליים של כתבי הקודש בעיקר בנוגע להופעת המשיח. הצירוף המבלבל של שנאה עזה לאינקוויזיציה עם התיעוב הקתולי לתלמוד תורגם אצלם לשנאת הממסד הרבני וזו, בתוספת הדחף להצדיק את חולשת אבותיהם שהתנצרו, הולידה בקרבם את האמונה כי המשיח עצמו יהיה מומר. לדעת גולדיש, אין זה מקרה שברוך שפינוזה, צאצא של אנוסים מאמסטרדם, פיתח פילוסופיה של כפירה שכלתנית בדת, ואנוס אחר, אברהם מיגואל קרדוזו, כפר בממסד הרבני בטרם יהיה לאחד המתנבאים הראשונים על משיחיותו של שבתי צבי."

מחשבות חדשות על החתרנות השבתאית "The Sabbatean Prophets" by Matt Goldish, HarvardUniversity Press 2004. מאת ד"ר מור אלטשולר

 

ראו איך המובאה הבאה מתוך ספרו של גרשום שלום "מצווה הבאה בעבירה" תואמת בדיוק את התיאור האקסטטי של סורוס לגבי תקופתו כאנוס במלחה"ע הII.

 

"עתיד מלך המשיח ללבוש בגדי אנוס ושבשבילם לא יכירו בו היהודים, ובקיצור דברים שהוא עתיד להיות אנוס כמוני'- אלה דברי קארדוזו.
ההרגשה הדתית הפאראדוכסית של האנוסים ובני האנוסים, שהם חלק גדול של היהדות הספרדית. אלמלא ההכנה הנפשית של חוגי האנוסים בעלי התשובה, לא היתה התיאולוגיה החדשה הזאת (שבתאות) מוצאת לה את הבסיס להתפשטותה המפליאה בלבות שלומי אמוני ישראל. הרי אנו יודעים שאברהם מיגל קארדוזו השליח שהצליח יותר מכל האחרים בהפצתה של תורה זו, היה באמת מהאנוסים…
ועתה קמה מטאפיסיקה דתית, שהעלתה את מעשיהם למדרגה גבוהה כל כך והכתירה את הגואל עצמו בכתר האנוסיות."

 

בתכנית התחקירים הידועה 60 דקות החוקר רון רוזנבאום מתאר את החניכה של מסדר הגולגולות והעצמות. בחניכה עומדים מול השטן, האפיפיור, ובאמצע דון קיחוטה.

את הספר דון קיחוטה כתב מיגל דה סרבנטס, שימו לב, באינציקלופדית יודאיקה היהודית, מראים בברור שהוא היה בעל רקע של אנוס, שהוא כתב באופן ביקורתי נגד רדיפת האנוסים בסיפור דון קיחוטה, ואף שימר סימבוליקה קבלית זוהרית בסיפור.

הסיפור דון קיחוטה על אביר מסורבל שיוצא למלחמת חורמה באופל, חסר סיכוי, המשליך את הדמיון שלו על המציאות הוא סיפור עם תמה מאוד ידוע של סיפורי הגביע הקדוש, פרסיוול, שם תמיד האביר הגיבור פרסיוול מוצג כאדם מסורבל ולא יוצלח שיוצא למסע ה"בלתי אפשרי" להשיג את הגביע הקדוש.

זוכרים איך בוש מה"גולגולות והעצמות תמיד הוצג? אדם טיפש מסורבל שלא יודע מה הוא מדבר, היוצא למלחמה ענקית נגד הטרור. ממש דון קיחוטה.

מתוך אינציקלופדיה יודאיקה, וזכרו, קראתם על זה בפעם הראשונה פה:

 

CERVANTES SAAVEDRA, MIGUEL DE° (1547–1616), Spanish novelist and playwright, whose classic work, Don Quixote, has been used to support theories of its author's New Christian origin and sympathies. The Spanish critic Américo Castro, has suggested that Don Quixote could only be the work of a *New Christian, living on the periphery of Spanish society. The novelist's father, Rodrigo de Cervantes, was a surgeon (a profession adopted by many Conversos). Miguel de Cervantes himself once had a mistress, Ana Franca de Rojas, who was a descendant of Fernando de *Rojas, the Converso author of the Celestina. Another factor cited is Cervantes' aversion to intolerance and to distinctions between "Old" and "New" Christians. In his plays Los baños de Argel and La gran sultana he presents both Christian and Jewish points of view on religion. In Los alcaldes de Daganzo Cervantes sarcastically derides the idea that limpieza (purity of descent) should be the prime qualification for holding office. While Sancho Panza is vocal about his limpieza (Don Quixote, 1, ch. 21; 2, ch. 4) and his dislike of Jews (2, ch. 8), Don Quixote himself is reticent about his background. Cervantes was influenced by the Dialoghi d'amore of Leone Ebreo (Judah *Abrabanel) and when he writes in Don Quixote (1, ch. 9) about "a better and older language [than Arabic]," he is presumably referring to the Hebrew language. Cervantes' criticism of traditional Christian society and tenets in Don Quixote was clear enough to be noted, but sufficiently mild not to be rejected. Dominique Aubier, a Catholic convert to Judaism, sees Don Quixote as "the standard-bearer of Jewish revolt in the cause of free expression and against the persecution of the Inquisition." On the basis of Jewish mystical sources she has reinterpreted the novel symbolically as a three-sided discussion involving science, Judeo-Christianity, and the Kabbalah. Leandro Rodríguez claims that Cervantes was a Crypto-Jew. Some suggest that Cervantes' choice of a military career was an attempt to assimilate within Old Christian society.

 

כעת אנו מגיעים לסוד שרצינו לספר לכם. ואכן, מה הוא אותו סמל של הגולגולת והעצמות? מה הוא אומר?

כידוע מתחתיו נמצא המספר 322. גם הוא סוג של מיסתורין. אך עם הרקע שיש לנו על האנוסים הדבר נהיה יותר קל לחשיפה. שכן אם מדובר בתמה של האנוסים והטמפלרים ייתכן והם ישתמשו בקודים של אנוסים. במה דברים אמורים?

אם נקח את המספר ונלך על פיו לספר התורה, ונלך לספר בראשית פרק ג (3) פסוק כב (22) נגיע לפסוק מעניין ביותר:

"כב וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים, הֵן הָאָדָם הָיָה כְּאַחַד מִמֶּנּוּ, לָדַעַת, טוֹב וָרָע; וְעַתָּה פֶּן-יִשְׁלַח יָדוֹ, וְלָקַח גַּם מֵעֵץ הַחַיִּים, וְאָכַל, וָחַי לְעֹלָם."

עץ החיים ללא ספק הוא המסר הבולט פה, והוא יושב בדיוק עם סמל הגולגולת והעצמות. העצמות צלובות כמו צלב, ומעלייהם גולגולת. כידוע ישו נצלב על הר גולגותא. ועל פי המיתוסים של המיסטריות, העץ עליו ניצלב ישו היה עשוי מעץ החיים.

אם נעמיק גם נוכל לראות שאיקס צלוב בדרך כלל מסמל על שמירה מפני משהו, חסם לקראת משהו. כמו בסמל הרעל, או סמל הוותיקן, שתי מפתחות השומרות על הדלת שבה בוחרים את האפיפיור (מעל צלב המפתחות כובע אפיפיור). אז בכלל הסמל יכול לאמר שהם שומרים על סוד הגישה לעץ החיים.

בסרטי דיסני, תראו את הפיראטים בפיטר פן, הגולגולות והעצמות המייצגים אותם. על פיטר פן להביס את הוק, כדי לגלות את אבן החכמים. הפיראטים הם שומרי הסף לעץ החיים. כך בנסיכה והצפרדע, המכשף הרשע על הכובע שלו גולגולות ועצמות כי הוא שומר הסף לעץ החיים (להפוך מצפרדע לנסיך).

גלן בק מסתובב עם סינר הגולגולות והעצמות של הטמפלרים.

08beck2

שימו לב לגולגולת באולפן ממש בהתחלה:[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=epuIbeek6rQ"]

גלן בק עם פאץ' של הגולגולות והעצמות:[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=GTtXpLTSti4"]

גלן בק: "כולנו יהודים" [youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=qoXhmcryEGY"]

המורמונים מאמינים שגם הם חלק מבני ישראל. גלן בק מסמל שהוא מאמין כי הוא חלק ממסורת האנוסים הטמפלרים. זה הסוד.

לאחרונה בסרט החדש של RESIDENT EVIL סמל התאגיד 'מטרייה' הוא של האבירים הטמפלרים ומתחתיו כתוב שהעסקים שלהם הם החיים עצמם:

החיים עצמם

כלומר עץ החיים הוא העיסוק שלהם…

אז דיברנו על האנוסים שברחו מהאינקוויזציה בעזרת מסדר הטמפלרים בפורטוגל (קולומבוס סוכן הטמפלרים וטמפלרים כגון וסקו דא גאמא, פדרו אלבחרז, הנרי הנווט, ועוד אשר לקחו להנהיג את הצוות שלהם אנוסים) אשר יחד עברו הפרייה הדדית עם תורות המיסטריות והקבלה, ואשר הקימו מאחז פיראטים בקאריביים ובייחוד בג'מייקה שמשך לשם את נציגי המיסטריות הבולטים ברחבי העולם לפתוח בחזית מלחמה מהמאחז נגד הסחר הימי של נציגי האינקויזציה והכנסייה הקתולית בים. דרך אגב אותם פיראטים במאחז שלהם בקאריביים הם ההשראה לסרט הידוע בימינו (סדרת הסרטים, Pirates of the carabbean), כרגיל הוליווד לא עושה "סתם" סרטים אם זה לא היה מובן.

כעת אנחנו מגיעים לבנקאי הידוע ג'יי פי מורגן.

ובכן כמה מנציגי המיסטריות היו למשל פרנסיס דרייק הבריטי, שעבד בשירות מלכת אנגליה והאימפריה, והיה פיראט שהקים את מה שנקרא אז "אחוות הדגל השחורה" יחד עם האנוסים באותם מאחזים. דרייק היה שליח של ג'ון די הידוע, הוא היה מקים סוכנות הביון הראשונה בבריטינה (לימים הMI6) ועסקן גדול בקבלה אותה תרגם למסורת האלכימיה של אירופה באותה תקופה.

פיראט ידוע ביותר שגם עבד בשירות האימפריה והמלכה הבריטית (אביר), ואולי הידוע ביותר בהיסטוריה היה הנרי מורגן, מי שאתם רואים כאן בתמונה. הוא פעל בצמוד עם משה הנריקס כהן הפיראט האנוס, אשר יחד הטילו אימתם על צי אוניות ספרד שחזרו מהעולם החדש (לימים ארה"ב).

מ 1

 

הספר הבא נכתב על ידי Henry Collins Brown מהאישים הבולטים של הHIGH SOCIETY בניו יורק בתחילת המאה ה20, מי שבנה את המוזיאון ניו יורק הידוע והיה חבר של כל הברונים השודדים הידועים (קרנגי, רוקפלר מורגן, וכו'). בספר זה תמצאו וידוי מעניין ביותר.
מ2

בשביל האותנטיות…

מ3

 

בקטע הבא מספר לנו הנרי בראון כיצד ג'יי פי מורגן היה מתרברב בפניו שהוא צאצא ישיר של הפיראט הנרי מורגן, ואשר בניגוד להנרי שהיה שודד ים, הוא שודד על הארץ (בחצי חיוך).

מ4

ג'יי פי מורגן רבותי לקח את העיניין די ברצינות, ולצי היאכטות הידוע שלו בקרב מעגלי העשירים וה"אצולה" המודרנית של ניו יורק וארה"ב (הברונים השודדים) הוא קרא CORSAIR, גלומר ספינת שודדי ים אשר חלקם אפילו צבע בשחור. אך שימו לב לממצאים שנשמרו מתוך הספינה, אחד מהם רבותי, יפיל אתכם מהכסא.

אחת מצי יאכטות הcorsair שפירושו "שודד ים". שימו לב לכמה מהחפצים בפנים שתכף נציג בפניכם.

מ5

אז מה יש בפנים? למשל… שעון…

מ6

הלאה.. ויסקי…

מ7

הלאה… אהה… ברור, הכוכב וחצי הסהר של האיסלאם, ובאמצע ראשי התיבות של JP MORGAN.

מ8

אז לימים במאה ה18, קבוצה של האנוסים הפיראטים לאחר שפרצה תופעת השבתאות במאה ה17 אותה חיבקו האנוסים ברחבי העולם, הם אלה שהקימו את מה שנקרא Scottish Rite Masonry. וזה לא סוד שחלק ניכר של שודדי הים בשעתו היו מוסלמים, נא לזכור את המנון המארינס האמריקני….

הסרט שודדי הקאריביים. You don't say…

מ9

אז אם סיימנו עם סמל הכוכב וחצי הסהר…. That's All Folks!

מ10

 

 

אז הראנו את המחקרים של פרופ' גרשום שלום ומאט גולדיש כיצד האנוסים בכל רחבי העולם היו הראשונים להיכנס אל תוך השבתאות ופחות או יותר היחידים שנשארו כאשר שבתאי צבי בעצמו הפך עצמו לאנוס תחת השלטון המוסלמי בטורקיה, אך אין ממש עדויות לפרוץ התנועה השבתאית בקאריביים למעט סוחר הולנדי שבתאי ידוע שהיה בעל קשרי מסחר חזקים עם האזור, שמו היה ,Abraham Pereyra.

הספר הבא 'יהודים באמריקה' מביא תיאור של היסטוריון השבתאי שחיבר ספר המתעד את הפיראטיים היהודים בקאריביים.

13350936_10208830546462096_1921111886_o

הספר מצד ימין  (הכריכה הימנית כתוב מתחתיה cat 19)

13388975_10208830546502097_240574012_o

כאן כתוב על אותו מתעד יהודי אנוס שחי באמסטרדם.

13383446_10208830546342093_1241934819_o

בקטע הבא נכתב שהוא היה חסיד של שבתאי צבי, וטען שמיגל דניאל לוי דה באריוס (כתוב שם מתי חי), היה משורר יהודי אנוס שחי בספרד ועבר להולנד שם תיעד את הקהילה היהודית הפורטגזית (שגם היית מורכבת מאנוסים).הוא כתב גם שיר תיאורי (היה משורר) שתיאר את האזורים הקאריביים ונחשב לאחד השירים הראשונים של יהודי המתייחס לאמריקה.

13383364_10208830546302092_872833595_o

 

קבוצות נוספות שפעלו יחד עם הפיראטים האנוסים באזור היו הdutch west india company וה british east india company שלימים היו שליחי האימפריה בסחר העולמי, כולל סחר עבדים, והחלוצים בכל הקשור למרכנתליזם וקולוניאליזם.

אביו של שבתאי צבי היה סוכן של בתי המסחר האנגליים בסמירנה(טורקיה). מה שמצביע על סבירות גבוהה עד מאוד שהוא גם עבד בסמוך עם חלק מחברות eastwest india company. כך גם השבתאי ממשיך דרכו, משה דוברושקה, שעבד עבור אותה חברת סחר ימית west india conmpany של הצרפתים. אחד האחים במשפחת דוברושקה שהנהיגה את השבתאות, היה חבר ב French East-India Company בזמן המהפכה הצרפתית. מה שמראה שמשפחות השבתאות הבכירות שמרו על קשר עם חברות הסחר הימי.

 אכן בהולנד התנהל מרכז שבתאי פורה אשר בכללותו היה בקשרי מסחר מקורבים עם הקאריביים. כמו כן לימים כאשר נוספה בתחילת המאה ה20 דרגת השריינרים כדרגה הגבוהה ביותר של הסקוטיש רייט, היא נוסדה על המיסטיקה הניהליסטית של הבקטשים אשר בתוכה שבתאי צבי התאסלם ופיתח את תורתו, וכך גם ממשיך דרכו יעקב פראנק.

 

*הערה:כמו כן מעניין שהשריינרים עצמם אוהבים להציג את עצמם במייצגים כפיראטים.

אז הנה לכם, תנועה אנטי קתולית שיצאה כענף מהתפתחות הזוהר והקבלה, בעלת שורשים משותפים ישירות לטמפלרים המקוריים, ואשר ממנה יצאה התנועה המאסונית הראדיקלית והחזקה ביותר. יש לציין שוב שאלברט פייק אשר רצה לשמר את מוסד העבדות כפי שהיה בזמנו בקאריביים ערך מחדש את כל הנוסח הסקוטי על פי כתביו של הקבליסט המאסון והאוקולטיסת הידוע אלפונסו לואיס, אשר עיברת את שמו בגלל הקבלה לאליפז לוי.

פייק ציטט מספרו של לוי את הקטעים המייחסים את יסוד הסמליות של המסדר לקבלה, ואף המורה ומי שהכניס את פייק לבנייה החופשית ואף כתב את האינציקלופדיות של המסדר, אלברט מאקי (דרגה 33) גם הוא הדגיש את חשיבות הקבלה, ואף ידוע שבסוף ימיו הקדיש את מרב זמנו ללימוד קבלה ואף תלמוד.

רק בקצרה, אי אפשר להתעלם גם מההשפעות של האימפריה הבריטית אשר התפתחה באזור הודות לאותם אחוות בקאריביים. הקבליסט ומייסד הרוזיקרושנס ג'ון די (אסטרונום ותמטיקאי אישי צמוד של המלכה אליזבת הI במאה ה16, ומי שייסד את ארגון הביון הראשון של בריטניה) הגהה את הרעיון שעל האימפריה הבריטית להתרחב לאותם אזורים בעולם החדש, דבר שנמשך ברומנטיקה של פרנסיס בייקון מי שנחשב לאבי הבנייה החופשית המסורתית כפי שנוסדה ב1717 באנגליה בספרו "אטלנטיס החדשה".

הבריטים היו מאוד מושפעים מהרומנטיקה של סיפורי המלך ארתור והשולחן העגול, אשר פותחו בידי מי שניטשה כינה המכוננים של התרבות האירופאית, הטרובדורים מפרובנס, אבירים משוררים רומנטים, אשר המרכזי שבהם הוא כמובן כרטיאן דה טרואה מי שכתב את פרסיוול, האביר של המלך ארתור והשולחן העגול אשר לימים קיבל עיבודים בידי וולפראם פון אשנבך אשר מיזג לאותם אגדות על הגביע הקדוש את האבירים הטמפלרים השומרים של אותו אוצר.

אין ספק שמהתבוננות מעמיקה במערכת הבנייה החופשית אנו עדים למערכת מקבילה לזו של המקובלים היהודים, ואף קוטבית. הם לומדים קבלה אשר על פי המסורת היהודית רבנית לא מיועדת כלל לגויים, ושמות הקודש שלהם מעורבבים באלילים פאגניים. כאילו מדובר ב72 שמות טומאה מול קדושה.

כמו כן בסמליות שלהם הם מקדשים את המלאכים שנפלו, מי שהזוהר מתאר כחבורת השדים שבראשם עזאזל אשר לימד את המכשף בלעם הידוע כ…!!שטם העין!!, ואשר לפי המדרש למד את סודות הכישוף מעזאזל עד גיל…!!!33!!!.

בלעם 33

 

יש כאן המון סמליות, ונכנסו לנבכיה בסדרת הפודקאסטים "חושפים את האור". אכן בקבלה ישנם שניי מערכות תאוסופיות, אחת של הקדושה, ואחת של הס"א (הצד האחר, סיטרא אחרא בארמית), והם אחד כנגד השני, ואכן מדהים לראות את העניין הזה מבצבץ מסיפורנו כאן.

אך האם אותם יהודים בקאריביים הושפעו מהשבתאות ומלכתחילה פיתחו את הנוסח הסקוטי להיות מערכת קוטבית לזאת של הרבנים? או האם זאת הייתה העריכה של אלברט פייק? זאת שאלה שדיי קשה לענות עליה… וכפי שאתם רואים יש כאן עוד כמה קצוות שדרוש מחקר להשלים, אנחנו שמים את כל זה על השולחן בתקווה שעוד יבואו אנשים לעזור לנו במחקר ולנסות להגיע לשורש העניין, ובגדול, להגיע לאמת.

בקרוב: גם העבדים השחורים שהיו בקאריביים הביאו עימם מסורות של קסם שחור וודו, וגם לזה מקום מיוחד בכל הסיפור, אבל זה…בקרוב.. כמו כן כאשר נכנסו מהקאריביים לתוך העולם החדש התפתחו קשרים בין היהודים וילידים אינדאנים באזור, חלקם הפכו אף לצ'יפים של שבטים, וכמו כן חלק מהמיסטיקנים של הקאריביים החלו להכיר מסורת מיסטית חדשה שנשכחה ביבשת שלהם, המסורת השמאנית, עד היום בחלק מהשירים של השמאנים נשמרים הסיפורים הללו, אך גם על זה… בעתיד.

 

לילה טוב,

אם אפשר לישון בכלל בימים חמים כל כך…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. screech 2016-06-25

    מאמר מרתק.
    אני מוצא פה הסבר לאיך אנשים יכלו ליפול לשבתאות מזווית מעניינת.
    כמובן שיש גם הרבה שאלות חדשות שעולות, אבל ככה זה…

  2. טליה 2017-07-14

    מרתק. ממש.. תודה!

  3. ספרי מקובלים 2017-11-13

    בענין חובת הציפיה לישועה בהלכה ובאגדה

    http://www.col.org.il/files/0.2542954295_280442.pdf

    ===