האם להב 433 עובדת בשביל חיים צורי ראש עיריית מוצקין?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בסיור קטן במתחם מוצקין ניתן לדעת הכל.

 

חייל לבוש מדים מגיע לקרייה לפתע ניגש אדם אליו ואומר לו "אתה ***** היית אוהב לינוק רק משד שמאל", החייל המום, אינו יודע דבר ונותר פעור פה, ואז קופצת גברת עם סלים ומאשרת את הדבר, החייל מכיר את האישה, היא עובדת עירייה במוצקין, החייל מתעשת ותוהה הכיצד כולם יודעים כי הוא ינק משד שמאל של אימו.

מיד שולף החייל את הטלפון שלו ומתקשר לאמו, "אמא, אייך זה שכולם ברחוב יודעים שאני ינקתי משד שמאל בלבד???!, את רושמת על זה בפיסבוק???" 

"לא בני היקר, ככה זה במוצקין, ראש העיר מנהל דאטה בייס" כל כל התושבים".

חיים צורי

אתם חושבים שזה קונספירציה?

שמעו על זה, לפני מספר חודשים הוקלט והוסרט חיים צורי ראש העירית מוצקין כאשר הוא מצייד את אנשי שלומו בתוכנה המכילה פרטים אישים על כל תושבי מוצקין, ראש העיר במשך שנים אגר רישומים שונים ומשונים אודות תושבי העיר, למי הוא הביא כיסאות לשבעה, למי הוא תרם אוכל, מי ינק מאיזה שד, מי אכל באיזה צלחת, מי חתך את העוגה ולא חילק, מי תקע ולא ניתקע.. רשימות אדירות ומרובות מלוכלכות ומסריחות, מה שזיכרון התושבים לא יכל להכיל הכילו הרשימות מטונפות של צורי.

בהרבה ערים יש ראש עיר מסריח, אבל במוצקין נדמה כי "האח הגדול" שבר שיאים, הרשימות הגיעו ליודעי דבר ולאחר שאומתו כנכונות ועברו ליחידת 433 לצורכי חקירה, והיחידה נדהמה והזניקה מספר עדים לצורכי חקירה וביקשה כי השקט התעשייתי ישמר.

ביום חגיגי אחד ביקש צורי להביא את עושי דברו להצגת תכלית של התוכנה האדירה, להב קיבלו את המידע והתבקשו להקליט את הראיס של העיר, אבל כלבי השמירה של הדמוקרטיה פיתחו זקפה לאור ממצאים, הרי להב היא קבוצה של אנשים שרכילות עושה להם טוב, הם הרי רק מחכים שמישהו יעלה להם לא טוב ואז הם פותחים בחקירה עליו (ראו ערך גל הירש), בלהב התמהמהו לשלוח צוות חקירה שיביא את ראש העיר … אז מישהו אחר צילם.

 

חיים צורי צולם מחלק הוראות ל"אנשי שלמה" תוך כדי צפייה ברשימות האנשים אשר כל עברם בעיר נרשם במשך 20 שנה ויותר, סוג של רשימות שחורות, סוג של קלפים כנגד כל אחד ואחד אשר יום אחד יכול להפריע לראש העיר לנהל את העיר כרצונו, את הצילומים הנכבדים שמו במקום סודי ולאחר זמן רב כשלהב הרדימו את הנושא ביקשו גורמים לפרסם את הדבר.

בלהב התעשתו ומיד ביקשו את הצילומים של ראש העיר כאשר הוא מחלק הוראות כיצד לפעול, אייך להקליט אנשים ברחוב ובדירותיהם, כיצד להביא על ארבע כל אדם אשר אינו פועל לפי דין ראש העיר וכמובן לחסלו כלכלית, פוליטית, מפלגתית ומשפחתית.

צורי לא בחל באמצעים, כאשר אדם היה נתקבל במצוקה כלכלית ואינו יכל לשלם את הארנונה חיים צורי היה עוזר לו, זכותו של ראש עיר לעזור לתושב הנזקקים, אבל פה חיים צורי ביקש מהתושב הנזקק שיקליט ויצלם מועמדים אחרים לבחירות, חיים צורי פעל כמו "סנדק" "מאפיונר" שעוזר לתושבי העיר ע"ח קופת העירייה ובמקביל שולח אותם להקליט את התושבים אשר אינם עושי דברו.

 

ככה צורי פיתח רשת של מידע בעיר, הוא עוזר ביד אחד וביד השנייה מפעיל את הנזקק לצורכי קבלת מידע, לאחרונה נתפשו "לוחמי סיבר" בעיר כאשר הם מבקשים להתקין ציוד האזנה לאחד המועמדים לרשות העיר, מנכ"ל העיירה  הודה כי הוא שכר את שירותיהם של הלוחמים  אך במקביל הודיע כי לא הוא זה ש"ביקש מיהם להאזין.."  בלהב מרחו את הסיפור.

כנראה שביחידת להב 433, שהייתה סרוחה עוד מימי "תת ניצב ברכה" והכספים שהועברו אליו, עדיין לא יכולים לקיים את החוק, לאחרונה הבכיר נזרק מהיחידה ע"י בגץ לאור התקפות מיניות כנגד פקודה שלו, המפכ"ל סובל מקשי  פרנויה שחוקרים פרטיים נשלחים אחרי קצינו הבכירים בעוד החוקרים הפרטים נתפסו על חם בבית של מועמד לרשות העיר.

האם אותם חוקרים פרטיים נשלחו ונתפסו בקריית מוצקין הם אותם חוקרים פרטיים שהופעלו על ידי להב עצמו? היתכן כי להב 433 מעורב בבחירות לרשות מוניציפליות? הרי אם ראש העיר מנהל רשימות חיסול כנגד תושבי העיר מדוע להב אינה פועלת כנגדו או לפחות מאפשרת הפצת הנושא בקרב תושבי העיר? או שללהב נוח מאוד כשיש ראש עיר שמביא להם את הסירחון של כל תושבי העיר ובכך מאפשר ללהב לעבוד פחות קשה…?

באם נחשוב על זה לרגע נגיע לתובנה כי המשטרה מעדיפה ראש עיר שרושם רשימות על כל תושב ותושב ובכך מעביר להם אינפורמציה שחוסכת למשטרה שעות עבודה רבות, ראשי ערים כדוגמת חיים צורי ורשימות החיסול טובה למשטרת ישראל ולחידה הסרוחה להב 433?

בשנה האחרונה גילו תושבי מדינת ישראל כי המשטרה משמשת לחיסולים פוליטיים, המשטרה אוגרת רשימות שחורות על אישיים שונים וכאשר נוח לה היא עושה פיצוץ מבוקר, פתאום אתם שומעים על הטרדות של אנשים, על כספים שנעלמו, על שחיטות ועל סוגים שונים ומשונים של איומי.

נדמה שבעיריית מוצקין הגדיל ראש העיר ויתכן כי הוא מחזיק את משטרת העיר תחתיו, כי אם נחשוב לעומק,  השוטר בתחנה הוא גם  תושב שיש לו משפחה עם "רשימה שחורה" בעיר.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אבי 2018-10-24

    חיפוש קל מעלה המון כתבות על ראש העיר הזה .נראה קצת כמו מסע נקמה אישי
    או אפילו עזרה למתמודד הצעיר מירושלים …
    קורא קונספיל שנים, חבר שלך אישית בפייס וקצת נדהם מהלכלוך שכתבת בלי להכיר את העובדות ומי מפיץ לך את כל השקרים האלה .