סוף סוף שוחררו קטעי וידאו של סטפן פאדוק בהכנות לקראת ביצוע הטבח בלאס וגאס

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תקציר ״טריבוניסט״ ממאמר ב״ניו יורק טיימס״
סטפן פאדוק, האחראי לאחד מפיגועי הירי הגדולים בהסטוריה של ארה״ב, שירה כ-1,000 כדורים אל עבר קהל צופים בקונצרט, הפך לגורם המוביל לאיסור השימוש ב ״bump stocks״ (אביזר מיוחד ההופך רובה פשוט לאוטומטי). סרטון וידאו שפורסם לאחרונה (שישה חודשים אחרי הטבח) חושף כיצד פאדוק תכנן את ההתקפה.

ודיאו בתחתית הכתבה

הסרטון, שפורסם על ידי ה״ניו יורק טיימס״, מראה כיצד פאדוק הצליח להעביר את כל נשקו לחדרו מבלי לעורר חשד. האיש בן ה-64 נצפה מגיע אל מלון ״מנדליי ביי״ בלאס וגאס ומקבל עזרה בהיכנסו אל המלון עם מעל 12תיקים.

 

כדי למנוע חשד, הביא פאדוק תיקים נוספים בכל פעם שחזר למלון. במהלך הזמן פאדוק הביא בסך הכל 21 תיקים לחדר שלו.

הוא נראה מלווה על ידי שוער המלון, ושניהם מתקדמים לכיוון חדרו ממנו יתבצע בסופו של דבר הירי. קטע הוידאו אשר העיתון השיג באמצעות החוק לחופש המידע, מצמרר כאשר פאדוק נראה משתלב וממשיך הלאה כאילו הוא לא עומד לבצע פשע נורא.

הוא נצפה עוסק בהימורים מהם זכה ב-1,000 דולר ואוכל במסעדות שונות. כיוון שלקטעי הוידאו אין פס קול, ה״ניו יורק טיימס״ הסביר את ההתנהגות שלו.

"שוב ושוב מר פאדוק נראה עוזב את מנדליי ביי לכיוון ביתו במסקיט, חוזר עם מיני-ואן כהה עמוס מזוודות״, דיווח הטיימס. ״שוב ושוב, המשרתים לוקחים את המפתחות שלו; שוב ושוב, עובדי המלון מעמיסים את מזוודותיו על עגלות מוזהבות, עוזרים לו להעביר לפחות 21 תיקים במהלך שבעה ימים. כשהם עולים במעלית השירות, מר פאדוק מדבר איתם. הוא מתבדח. הוא נותן טיפים.״

תחילה היתה השערה שפאדוק הצליח להביא את ארסנל הרובים לחדרו בעזרת צוות המלון. לדבר זה ניתן אישור בקטעי הסרט שפורסמו. התקרית המצמררת ביותר בסרט הווידיאו בן השבע דקות נרשמה בליל הירי.

״לקראת סוף הסרט, שני אורחים הנושאים צינורות פלסטיק מפלסטיק מבריק יורדים מהמעלית, מתרוצצים בכפכפים. מר פאדוק עוצר כדי לאפשר להם לצאת, ואז עולה"״ דיווח הטיימס. ״זה אחר הצהריים של 30 בספטמבר. נראה שהם בדרך לבריכה. הוא בדרכו למעלה, שם ממתינים הרובים שלו״.

השאלה שרבים שואלים היא מדוע צוות המלון לא הבחין בהבדל בין מזוודות עמוסות בגדים לחופשה לבין אלה עם המשקל הכבד של אלפי מכסניות?

__________________________
קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *