סבן מציג: צבא ה׳פרוגרס׳ לישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יגאל מלכה:

 

זוכרים את פיגוע דריסה בארמון הנציב בו נרצחו ארבעה חיילים? מי שזוכר יודע שהיה זה מורה דרך שירה וחיסל את המחבל בזמן שחיילי צה"ל נסו על נפשם ונשקם לעיני מצלמות האבטחה.

יש ודאי גם מי שזוכר כי הצילומים לא בלבלו את קול הרעם מהבור בקריה אשר מיהר לנזוף בגיבור האירוע שחיסל את המחבל והציב בפני המצלמות קצינה רהוטה ונאה שמסרה עדות אשר בינה לבין התמונות אין ולא כלום ועל פיה היא, היא זו שחיסלה את המחבל כאשר מאחריה מסתערת פלוגה שלמה.

ובכן בדבר אחד אי אפשר להקל ראש, דובר צה"ל יודע לתגמל את נאמניו ובדרך עלומה כלשהיא הגיעה סגן מאיה פלד ליחידת דובר צה"ל כאחראית על הקשר עם הקהילות היהודיות ברחבי העולם ועם גורמי ממשל בינלאומיים. שיהיה בהצלחה…

 

זוכרים את פיגוע דריסה בארמון הנציב בו נרצחו ארבעה חיילים? מי שזוכר יודע שהיה זה מורה דרך שירה וחיסל את המחבל בזמן שחיילי…

‎Posted by Igal Malka on‎ ראשון 3 דצמבר 2017

בהמשך לפוסט מאתמול על הקצינה האמיצה שלדבריה הסתערה לעבר המשאית בפיגוע בארמון הנציב כשלצידה חיילי צה"ל…מצ"ב קישור לסרט…

‎Posted by Igal Malka on‎ יום שני 4 דצמבר 2017

 

אחים לנשק:

עם מי הרמטכ"ל מתייעץ לגבי שילוב נשים בצבא (ומה זה אומר לגבי האג'נדה)?
***
ביום שישי האחרון, הרטמכ"ל רא"ל גדי איזנקוט פינה בלו"ז העמוס שלו זמן לפגישה חשובה. הנושא של הפגישה היה שוויון מגדרי בצה”ל. מי השתתף בפגישה הזאת?
ח"כ מיכל רוזין, מרצ, דוקטורנטית ללימודי מגדר, לשעבר היועצת הפרלמטרית של נעמי חזן, לשעבר לוביסטית עבור מרכז "שתיל" מבית הקרן החדשה לישראל.
ח"כ תמר זנדברג, מרצ, הגתה בעיריית ת"א תוכנית ל"חינוך מגדרי" בגיל הגן, ארגנה הפגנות נגד כוונתו של שר הביטחון ברק לתקוף באיראן, השתתפה בהפגנת תומכי BDS בוושינגטון, בן זוגה היה מנכ"ל ארגון "בצלם" בארצות הברית.
ח"כ מרב מיכאלי, מפלגת העבודה, הייתה פעילה ב"שדולת הנשים" מיסוד הקרן החדשה לישראל, קראה לאימהות לא לשלוח את ילדיהן לשרת בצה"ל "כשיש כיבוש שמתמשך", קראה לביטול גיוס נשים לצה"ל כיוון שלטענתה "השירות הצבאי הוא בית ספר עוצר נשימה בעוצמתו לנחיתות ולכפיפות של נשים", אמרה כי "התא המשפחתי היא המקום הכי פחות בטוח לילדים".
ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, המחנה הציוני.
(מקור: ויקיפדיה)

עם מי הרמטכ"ל מתייעץ לגבי שילוב נשים בצבא (ומה זה אומר לגבי האג'נדה)?***ביום שישי האחרון, הרטמכ"ל רא"ל גדי איזנקוט פי…

‎Posted by ‎אחים לנשק‎ on‎ שישי 1 דצמבר 2017

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *