אחמדינג'אד עוסק בכישוף

אלף לילה ולילה ג'יני

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בעקבות המריבה שלו עם החומאייני, החל אחמדינג'אד לסגת אל עבר מחוזות האברה קדברה, סום סום היפתח והתייעצות עם הג'יני:

מאדאם בלבטסקי מייסדת התאוסופיה מספרת על קיומם של רוחות כאלה ואחרים, המבוססים על סיפורי אלף לילה ולילה, ואפילו מביאה ראיות ממרקו פולו:

http://www.theosociety.org/pasadena/isis/iu1-15.htm

[[Vol. 1, Page]] 603 THE TRICKY GOBLINS OF THE DESERT

The monstrous bird of the Arabian Nights, or "Arabian Mythology," as Webster calls the Ruc (or Roc), having been identified, the next thing in order is to discover and recognize that Aladdin's magical lamp has also certain claims to reality.

[[Footnote(s)]] ————————————————-
* "The Book of Ser Marco Polo," vol. i., Preface to the second edition, p. viii.

——————————————————————————–

[[Vol. 1, Page]] 604 THE VEIL OF ISIS.
Describing his passage through the great desert of Lop, Marco Polo speaks of a marvellous thing, "which is that, when travellers are on the move by night . . . they will hear spirits talking. Sometimes the spirits will call him by name . . . even in the daytime one hears these spirits talking. And sometimes you shall hear the sound of a variety of musical instruments, and still more commonly the sound of drums."*

In his notes, the translator quotes the Chinese historian, Matwanlin, who corroborates the same. "During the passage of this wilderness you hear sounds," says Matwanlin, "sometimes of singing, sometimes of wailing; and it has often happened that travellers going aside to see what those sounds might be, have strayed from their course and been entirely lost; for they were voices of spirits and goblins."** "These goblins are not peculiar to the Gobi," adds the editor, "though that appears to have been their most favored haunt. The awe of the vast and solitary desert raises them in all similar localities."

 

כמו כן מספר לנו על תופעות דומות אחד מאבות האלכימיה, פרצלסוס שגם כן למד מהמיסטיקונים הערבים:

"ממש כפי שהטבע הנראה לעין מאוכלס באין ספור יצורים חיים, כך, על פי פרצלסוס, הבלתי נראה, עמיתו של הטבע הנראה (המורכב מדלילות העקרונות של האלמנטים הנראים) מאוכלס על ידי הרבה ישויות מיוחדות". (307)

"האלמנטים אשר שוכנים בגוף החלוש של כדוה"א אשר נקרא Terreou Ether (הארץ האתרית) מקובצים יחד תחת הכותרת של גנומים [גמדים]… ממש כפי שיש הרבה סוגים של בני אדם המתפתחים דרך האלמנטים האובייקטיביים של הטבע, כך גם יש הרבה סוגים של גנומים המתפתחים דרך הגוף האתרי הסובייקטיבי של הטבע. רוחות/ישויות כדוה"א הללו עובדים באלמנט קרוב ביותר לתדירות הרטט של יסודות המינרלים בממלכת האדם והחיות… חלקם עובדים עם אבנים, יהלומים, ומתכות, ואמורים להיות שומרי אוצרות חבויים."(310-11)

Secret Teachings of all Ages, By Manly Palmer Hall.

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%27% … 7%A0%D7%99

בפולקלור הערבי, ג'יני (בערבית: جني, באנגלית: Genie או Djinn) הוא יצור על טבעי בדיוני שנאמר כי הוא מעניק רצון חופשי. הג'ינים מוזכרים בקוראן, והם יכולים להיות גם טובים וגם רעים. ג'ינים רעים יכולים להוליך שולל בני אדם המחזיקים בהם. באסלאם, השטן הוא ג'יני שסירב להשתחוות לאדם כאשר צווה בידי אללה.

לג'ינים יש הופעות ואזכורים רבים בספרות, בסרטי קולנוע ובתוכניות טלוויזיה. בין האזכורים התרבותיים הידועים הוא הסיפור "אלאדין ומנורת הקסמים" מתוך סיפורי אלף לילה ולילה, אשר יצא גם כסרט אנימציה, וסדרה אמריקאית משנות השישים בשם "אני חולם על ג'יני".

המילה "מג'נון" בערבית, שפירושה משוגע, מקורה מהמילה ג'יני, כאשר הכוונה היא שהמשוגע נכנס בו שד.

ללא ספק, ניתן לומר בוודאות, אחמדינג'אד הוא מג'נון…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. רון דניאל 2014-11-16

    פרצלוס = ברזלוס

    ברזלוס = איש הברזל

  2. simply click for source 2014-11-16

    simply click for source…

    קונספיל | Conspil.com » Blog Archive » אחמדינג'אד עוסק בכישוף…