האיום הגדול ביותר על מפלגת וקסנר ׳כחול לבן׳, טרולים.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האיחוד של גנץ לפיד לא מפתיע כלל למרות ההצגות שעשו כאילו יש מו"מ קשוח. הדברים היו ברורים.

שימו לב, גנץ, אשכנזי, בוגי הם שפיקחו על תכנית הנסיגה החד צדדית של מכון הINSS אותו מנהלים עמוס ידלין, בוגר קרן וקסנר, ובועד המנהל יושב איתמר רבינוביץ' שהיה אחראי על כל מלגות קרן וקסנר, הוא גם ממייסדי המכון יחד עם המיליארדר אלפרד אקירוב והחוג שלהם בהנהלת אוני' תל אביב המרקסיסטית.

גנץ ומפלגת הגנרלים של הדיפ סטייט

האיש שאחראי לאיחודים הללו הוא יו"ר ארגון דרכנו, המתווך המיליארדר מאחורי הקלעים. אך נזכיר לכם שהוא פעל עם ברק (מקורב לאקירוב ורבינוביץ', "חוקר" עבור קרן וקסנר, וחבר קרוב של מנכ"ל, נאמן ותורם קרן וקסנר לשעבר, הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין).

גנץ ומפלגת הגנרלים של הדיפ סטייט

שימו לב מה בן כספית עיתונאי החצר של הדיפ סטייט כתב לא מזמן:

"לאהוד ברק הייתה תוכנית סדורה. תמיד יש לו. ברק הוא איש של תוכניות מוקפדות, עקלקלות, יצירתיות. לפעמים זה מצליח, לפעמים לא. הפעם, כנראה שלא, אף על פי שאחד היועצים האסטרטגיים המשובחים ביותר בשוק סייע לו בגיבושה של התוכנית הזו. בקיץ האחרון עשה ברק סיבוב ארוך בין בעלי הון כדי לנסות לאסוף מימון לצורך ביצוע תוכניתו. מדובר באנשי ממון ישראלים, אבל גם יהודים תומכי ישראל. אנשים כאלפרד אקירוב, רמי אונגר, פרנק לואי, דניאל לובצקי. לפגישות איתם הגיע, כמעט תמיד, עם קובי ריכטר, ההוגה והמייסד של תנועת "דרכנו". ריכטר, מכר ותיק ומעריץ נלהב של ברק, נחלץ לסייע. גם עו"ד גלעד שר, הפעיל אף הוא ב"דרכנו", היה בסוד העניינים."

קובי ריכטר, מנכ"ל דרכנו שבנה את המפלגה של גנץ השורצת אנשי קרן וקסנר וקרנות מסתעפות כמו קרן מנדל, הוא כאמור גם מתווך האיחודים. יחד איתו מצויינים אקירוב מנכ"ל בINSS מהרשת של וקסנר, וכמו כן המיליארדר פראנק לואי, יו"ר הועד המנהל של הINSS. יחד איתם דניאל לוביצקי האיש מאחורי קול אחד וV15 (נסיון הפוטש הכושל הקודם של הקרנות עם אובמה) שהפכו לדרכנו אותה מנהל קובי ריכטר דהיום. תוסיפו להם את רמי אונגר, נותן ערבות כספית ענקית יחד עם אקירוב למפלגת חוסן של גנץ.

רק מה משעשע בכל הסיפור הזה? ברק ממש רצה להיות חלק מהאיחוד, ותראו מה בן כספית כותב מיד לאחר תיאור תכנית האיחוד המתגבשת שהתבצעה כיום:

"נתניהו, סיפר ברק לבני שיחו, מחזיק באיזה אולם בירושלים חבורה של כמה עשרות טרולים שיושבים ומפעילים מערכת סייבר מתוחכמת ששולטת ומתפעלת את הרשתות החברתיות. ברק פירט והביא דוגמאות. הם תוקפים ומטרילים כל מי שכותב משהו נגד ביבי (כמו ברק עצמו), הם מסמנים לייקים, מהללים ומשבחים את כל מי שבעד ביבי, הם מטריפים את המערכת כולה. אל תתבלבלו, אמר ברק, בעידן הנוכחי זה הרבה יותר חשוב מהמדיה המסורתית, מהעיתונים והטלוויזיה והרדיו. מי ששולט ברשתות החברתיות יכול לנצח בבחירות ולשלוט במדינה. ביבי עושה את זה והגיע הזמן לתת לו פייט. נאום ברק."

למה הטרולים כל כך הפריעו לברק שהם הוזכרו מיד לאחר התכנית לעיל? אולי זה כי חשפנו עם מצנקש את התמונה של ברק בסופ"ש בדירה הדיסקרטית של הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין שניהל את קרן וקסנר כאשר העבירו לברק 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה? התשוקרת שותקת על החשיפה, אך הטוויטר בוער גם אצל עיתונאים, וכנראה הם יודעים שזה קלף שישלף ויהרוס את ברק והאיחוד אליו יצטרף אם יקרה הדבר, ונכון לשעה זאת עוד עלול לקרות… החשיפה של התמונה אגב קרתה זמן לא רב לפני הוצאת המאמר של כספית.

נחיה ונראה, נמשיך להלחם בדיפ סטייט.

דרך אגב, אנחנו בכלל עובדים בשביל טראמפ ????

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *