לא היית גזענות במשחק של בני יהודה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

זהירות הפוטש בדרך.

 

 

כולם מנצלים את המצב של בני יהודה ולהשחירה בעוד האוהדים של בני יהודה אינם גזענים, הם פשוט מחו כנגד הבעלים שחפץ בעשיית כסף דרך מכירת שחקני מפתח דבר המביא את הקבוצה לקיפאון במשחק וגורם לעליית ערך החשבון בנק וירידת ערך הקבוצה.

זה ידוע שאוהדים אינם אוהבים שבעלים של קבוצה מוכר שחקנים על מנת לייצב את חשבון הבנק שלו על חשבון הקבוצה, ולכן האוהדים של בני יהודה עשו דין לעצמם ונהמו לשחקנים כושים, בעוד הם עצמם מחזיקים כושים בקבוצה, הבעיה היא ששחקני ביתר החלו במסע שהם לא יודעים מה הוא צופן בסופו.

שחקני ביתר שגינו את קריאות הנהמה של אוהדי בני יהודה אינם מבינים כי התגובה שלהם תשמש כנגדם באם אוהדי ביתר יבינו כי בעל הבית אינו פועל ברוח הקבוצה, כולם מברכים את מושיקו, וכולם יודעים מה עלול להיות באם טוהר הקבוצה ישבר.

שחקני ביתר מוטב להם היום לא לשחק לידיים של התקשורת על מנת לקבל איזה אות הוקרה, הגדילו לעשות בהתאחדות ולשלוח מכתב התנצלות לשחקני ביתר כחלק מקונספציה עתידית אשר עלולה להתנפץ לירושלמים על הראש, שימו לב, ההתאחדות ושאר יפה הנפש עוד יפגיזו את מכתב ההתנצלות ההזוי הזה על הראש של "טדי".

אוהדי בני יהודה עשו מה שעשו ולביתר ירושלים ושחקניה אין קשר לדבר, מוטב לשתוק לפרובוקציה הכלכלית של בני יהודה ולא להיגרר לתגובות שמחר בבוקר יופנו ישירות לביתר ירושלים ואוהדיה.

אתם זוכרים את אריאל הרוש הפצוע…. כן?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *