כנופיית ה׳לוליטה אקספרס׳: מחלקת המשפטים האמריקנית פתחה בחקירה על עסקת הטיעון השערורייתית של הפדופיל, ג׳פריי אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חדשות ג׳פרי פדו-אפשטיין [מנהל ההון והקרן של וקסנר] המודיע, לכאורה, של ראש ה- FBI דאז, רוברט מיולר:

הסנאטור בן סאס, חבר ועדת המשפט של הסנאט, הודיע כי מחלקת המשפטים פתחה בחקירה לבדיקת טענות כי פרקליטי המחלקה "יתכן ומעורבים בהתנגות מקצועית בלתי הולמת באופן שבו פתרו את התיק הפלילי של [ג'פרי] אפשטיין".

ה״מיאמי הרלד״ מדווח כי מחלקת המשפטים פתחה בחקירה סביב תפקידו של שר העבודה, אלכס אקוסטה, במשא ומתן על עסקת הטיעון השנויה במחלוקת עם הפדופיל, ג׳פריי אפשטיין, הנאשם בהתעללות ביותר מ -100 בנות קטינות בפאלם ביץ'.

החקירה נפתחה לבקשת הסנאטור הרפובליקני, בן סאס, חבר בוועדת המשפט של הסנאט, שביקר את התיק בעקבות סדרה של כתבות ב״מיאמי הראלד״.

Miami Herald: Justice Department opens probe into Jeffrey Epstein plea deal

המאמרים של הראלד פירטו כיצד אקוסטה, אז התובע בדרום פלורידה, ופרקליטים אחרים של מחלקת המשפטים, עבדו יד ביד עם פרקליטי הסנגוריה כדי לסגור עיסקת טיעון מקלה עם המולטי מיליונר הפדופיל ג'פרי אפשטיין ב -2008.

כתבת וידאו של ה׳מיאמי הראלד׳ (מתורגם): מנהל קרנות וקסנר, הפדופיל אפשטיין ועסקת הטיעון של הרגע האחרון

 

ג'פרי אפשטיין, הפדופיל המורשע שהצליח לחמוק בעזרת עיסקת טיעון מקלה באופן שערורייתי, מעונש של מאסרי עולם מצטברים, הוא גם מנהל ההון והקרן של לס וקסנר, אותה קרן המממנת שנים את בכירי השירות הציבורי, ללא כל מכרז, ומשפיעה על איך נראית הפקידות הבכירה בישראל, אולי יותר מכל גוף אחר, מימנה גם את ה״מחקר״ של אהוד ברק (מבאי ביתו של אפשטיין), ועומדת בימים אלה ממש מאחורי מפלגת הגנרלים שלה.

רוברט מיולר, התובע המיוחד לחקירת ״הקנוניה הרוסית״ היה ראש ה-FBI בזמן חקירת אפשטיין ומתן גזר הדין המקל והשערורייתי שקיבל.

עולה חשד לכאורה למעורבות אישית של מיולר בניהול המקל של תיק אפשטיין תמורת הפיכתו למודיע שלו.

ההתמורה האפשרית: מידע מפליל על חבריו מאליטת ״לוליטה אקספרס״ ו״אורג׳י איילנד״.

תזכורת:

אהוד ברק ואולמרט עלולים להיות יעד לסחיטה חמורה עקב צילומים עם קטינות שסרסר בהן פדופיל מורשע

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *