חדשות רעות לברק, מלך הדיפ סטייט הישראלי: שופט קבע שהתובעים הפדרליים עברו על החוק בתיק של ג'פרי אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שופט קבע אתמול כי התובעים הפדרליים – ביניהם שר העבודה האמריקני, אלכסנדר אקוסטה – עברו על החוק הפדראלי כאשר חתמו על עיסקת טיעון עם הפדופיל ג׳פריי אפשטיין והסתירו אותו מיותר מ -30 מקרבנותיו הקטינות שלו.

????????????????????

 

השופט קנט א' מארה, בחוות דעת בת 33 עמודים, אמר כי הראיות שסקר העלו כי ג'פרי אפשטיין ניהל מבצע מין בינלאומי שבו הוא ואחרים גייסו בנות קטינות – לא רק בפלורידה – אלא גם מחו"ל, תוך הפרה של החוק הפדרלי.

"אפשטיין השתמש בעובדים בשכר כדי למצוא ולהביא אליו קטינות"…"אפשטיין עבד בשיתוף עם אחרים כדי להשיג קטינות לא רק לסיפוק המיני שלו, אלא גם לסיפוק המיני של אחרים".

במקום להעמיד לדין את אפשטיין תחת חוקי הסחר המיני הפדראלי, אקוסטה, אז הפרקליט האמריקני במיאמי, סייע במשא ומתן על הסכם אי-התביעה, שהעניק לאפשטיין ולחברי הקנוניה שלו חסינות מפני התביעה הפדראלית. אפשטיין, שגר באחוזת פאלם ביץ', הורשה להודות בשקט באשמה בבית משפט בשני סעיפי זנות, וריצה רק 13 חודשים בכלא המחוזי. שותפיו, שחלקם מעולם לא זוהו, מעולם לא נאשמו.

"המדינה התיישרה עם אפשטיין, ועבדה נגד קורבנותיו, במשך 11 שנים"


תובע מפאלם ביץ' אומר לתובע הכללי שהוא היה "שמח שיכלו לסדר את זה מסיבות שאני לא אקשום בכתב." כלומר, סיבות חסויות לשמור על אפשטיין מחוץ לכלא.

ציטוט:

"שמח הצלחנו לסדר את זה מסיבות שאני לא אשים בכתב."

“Glad we could get this worked out for reasons I won’t put in writing."

The Miami Herald

נזכיר לכם שהתמונה של ברק מחוץ לדירה הדיסקרטית של ג'פרי אפשטיין מ2016 אחר שיצא מהכלא וניתקו איתו קשרים סובביו תוכל לשמש ראייה במשפט שייפתח מחדש:

התמונה של ברק שחשפנו עלולה לשמש ראיה במשפט שנפתח מחדש לאפשטיין

כמו כן תמיד תזכרו שעד 2008 אפשטיין הפדופיל ניהל את כל קרנות וקסנר, מי שמנהלים את הדיפ סטייט בארץ וכיום את מפלגת גנץ לפיד.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *