תכנית הגנרלים של קרן וקסנר: אוסלו 2?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

(תוכנית הנסיגה המוסתרת)
התוכנית הסודית של גנץ/יעלון/אשכנזי ״אוסלו 2 נחשפת:

נסיגה חד צדדית מיידית ללא כל הסכם שלום. שיח ״חוק הלאום״ ספין הסתרה של התוכנית הבטחונית.

מכיוון שבני גנץ/ אשכנזי/ ויעלון שותקים במכוון ערב הבחירות לגבי תוכניתיהם, אני שמח להעלות את ״תוכנית השלום״ שלהם ״אוסלו 2 ״ כפי שהוצגה ב 07.10.18 ״במכון למחקרי בטחון לאומי ״inss ונחשפה בטעות.

אני שמח להעלות את ״תוכנית אוסלו 2 ״ לנסיגה חד צדדית מהירה, שמוסתרת מהציבור עיי ״השיח הציבורי/ספין״ ״חוק הלאום״ שמסתיר את השיח הציבורי בטחוני על הנסיגה המהירה ומיידית והחד צדדית המתוכננת ללא כל הסכם שלום .

שיח ״חוק הלאום״ נוער להסתיר את תוכנית הסכמי אוסלו 2 ולהתסיס את המיעוטים להצביע לשמאל.

השיח התקשורתי הנרחב על ״חוק הלאום״ נועד להתסיס במכוון את ״המיעוטים המקופחים״ בישראל בדואים, דרוזים בוחרי מרכז ושמאל ואוכלוסיות מוחלשות, כדי שיצטרפו ״לשמאל הקיצוני החומל .

הונאה תקשורתית/ רגשית כמו ב 1992 
השיח על ״חוק הלאום״ מזכיר את השיח ב 1992 על ״השפע הכלכלי״ שייווצר לשכבות החלשות ״מהסכמי אוסלו״ שהביא לריסוקן במשך 10 שנים כשהשמנים והגנרלים שהבטיחו את כל ההבטחות המשיכו להשמין ודאגו רק לעצמם .

שתפו שכולם יידעו שהכל הונאת בחירות מתוכננת !!

שתפו, שתפו, שתפו .

 

 

(תוכנית הנסיגה המוסתרת)התוכנית הסודית של גנץ/יעלון/אשכנזי ״אוסלו 2 נחשפת: נסיגה חד צדדית מיידית ללא כל הסכם שלום . שיח ״חוק הלאום״ ספין הסתרה של התוכנית הבטחונית. מכיוון שבני גנץ/ אשכנזי/ ויעלון שותקים במכוון ערב הבחירות לגבי תוכניתיהם, אני שמח להעלות את ״תוכנית השלום״ שלהם ״אוסלו 2 ״ כפי שהוצגה ב 07.10.18 ״במכון למחקרי בטחון לאומי ״inss ונחשפה בטעות.אני שמח להעלות את ״תוכנית אוסלו 2 ״ לנסיגה חד צדדית מהירה, שמוסתרת מהציבור עיי ״השיח הציבורי/ספין״ ״חוק הלאום״ שמסתיר את השיח הציבורי בטחוני על הנסיגה המהירה ומיידית והחד צדדית המתוכננת ללא כל הסכם שלום .שיח ״חוק הלאום״ נוער להסתיר את תוכנית הסכמי אוסלו 2 ולהתסיס את המיעוטים להצביע לשמאל.השיח התקשורתי הנרחב על ״חוק הלאום״ נועד להתסיס במכוון את ״המיעוטים המקופחים״ בישראל בדואים, דרוזים בוחרי מרכז ושמאל ואוכלוסיות מוחלשות, כדי שיצטרפו ״לשמאל הקיצוני החומל .הונאה תקשורתית/ רגשית כמו ב 1992 השיח על ״חוק הלאום״ מזכיר את השיח ב 1992 על ״השפע הכלכלי״ שייווצר לשכבות החלשות ״מהסכמי אוסלו״ שהביא לריסוקן במשך 10 שנים כשהשמנים והגנרלים שהבטיחו את כל ההבטחות המשיכו להשמין ודאגו רק לעצמם . שתפו שכולם יידעו שהכל הונאת בחירות מתוכננת !!שתפו, שתפו, שתפו .

Geplaatst door ‎חדשות‎ op Maandag 14 januari 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *