קרן וקסנר וקמפיין איחוד כוחות הדיפ סטייט בעיצומו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שימו לב למאמר הבא המציג רעיון/חלום וכתוב כאילו באמת קרה בו קורה האיחוד הבא:

הצצה אל החיבור הפוליטי היחיד שיכול לשנות את המציאות שנרקמת מולנו

שישה גברים עלו על הבמה, וניכרה התרגשות על פניהם. שנים ארוכות של חוויות משותפות האפילו על כעסים ומשקעי עבר שהיו ביניהם, ויצרו אחווה יוצאת דופן

תגיות: משה יעלון, גבי אשכנזי, אהוד ברק, בני גנץ,

 

במאמר שוררת אותה תעמולה זולה של הדיפ סטייט על "הסכנה" שעורבת ל"שומרי הסף" של הדמוקרטיה, או במילים אחרות, שלטון פקידי כת הנאורים של וקסנר.

ואנחנו כותבים על וקסנר לא רק בגלל שאהוד ברק מוזכר במאמר, ולא בגלל שהוא קיבל מיליונים על "מחקר" מקרן וקסנר בזמן שניהל אותה הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין. אנו מזכירים את קרן וקסנר כיוון שמי שכתב את המאמר הוא אלון בן דוד, בוגר המלגה של קרן וקסנר:

Wexner Israel Fellowship Alumni
והוא מתחיל לזמר את התעמולה שמכינה ומתנה פסיכולוגית את הקוראים לקראת המהלכים שבדרך של הדיפ סטייט.

קצת מהתעמולה במאמר המהדהדת בוגרים נוספים של הקרן עלייהם כתבנו וציטטנו, לרבות דינה זילבר היועמ"שית, יאיר גולן סגן הרמטכ"ל לשעבר, ברק, ועוד. קחו בחשבון שתמיד יש מה לחשוד כאשר חונטה של גנרלים "מודאגים" ממצב ה"דמוקרטיה" כאשר העם לא בוחר דברים כרצונם:

"אנחנו בשעת חירום", המשיך בקול שקט הצנחן המקריח שעמד לצדו. "ישראל לא צריכה היום אויבים חיצוניים – היא מפרקת את עצמה בעצמה. בכל המוסדות הממלכתיים שלנו נפלה שלהבת – בצבא, בבתי המשפט, בבית המחוקקים, בפרקליטות, במשטרה. השחיתות פשתה בקרבנו, והסיאוב לא פוסח על אף חלקה. בהתחלה אלה היו הרשויות המקומיות, אחר כך שרים, נשיא וראשי ממשלה. ועכשיו גם מערכת המשפט: לא שופט אחד או שניים שסרחו, אלא המערכת שממנה אותם".

"על רקע השחיתות הזאת ובנימוק של 'ביקורת לגיטימית' ניתנה רשות מפורשת להשתלח בכל: הרמטכ"ל, השב"כ, המשטרה, השופטים, אפילו הנשיא. שום מוסד אינו חסין מביקורת הרסנית. אפילו המונח 'פרה קדושה' נשחט כבר. ההשתלחות הזאת, יחד עם שיסוי חלקים בעם נגד חלקים אחרים, מרסקים את יסודות החברה שלנו. הלהבה הזאת מאיימת לאכל את האדנים האחרונים שעליהם ניצבת הדמוקרטיה הישראלית". 

 


תזכורת:

אם הסיפור של ברק-אפשטיין-וקסנר לא יעלה בארץ, הוא יתפוצץ בארה״ב

גנץ ומפלגת הגנרלים של הדיפ סטייט

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *