רוקפלר: אאוגניקה, עיקורים כפויים, ממחלת הסביבה ועד לדת החד״שה של ׳שינויי האקלים׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 1 – אאוגניקה, החטא הקדמון

[אורך סרטון 9:56]

אם כן, סדרה חדשה אודות האיש והקרטלים בתחום האנרגיה ה'ישנה' וה'מתחדשת', הפיננסים, מהפכת החקלאות והזרעים המהונדסים ויוזמות חדשניות לשימור סביבה וממשל דיגיטלי: 'רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר'

והפתיחה ה'חגיגית', עם החטא הקדמון שהתחיל את כל זה והיה ניכר גם אצלנו לפני/אחרי קום המדינה [הד"ר יוסף מאיר, ארתור רופין, מקס נורדאו ועוד: פירוט על זה בתגובות], ושינה צורה רק עקב 'בעיות התדמית' לאחר זוועות השואה: אאוגניקה או: לגרום לכך שרק ה'משובחים' יתרבו. בשני חלקים, הלכה ומעשה, נלמד כיצד כשיש לך את כל הכסף בעולם, אין בעיה לקחת כל תיאוריה 'מדעית' נישתית שתרצה, ולהפוך אותה למיינסטרים מלהיב שכל ה'משכילים' ומפורסמים דוחפים, עד למצב של חוקי עיקור כפוי שמקבלים אישור חוקתי בבית המשפט העליון ו..מיושמים.

  • ג'ון די רוקפלר ה-3 מחליט על הדרך שבה הוא יתן בחזרה לאימפריה: צמצום אוכלוסיה
  • באמצעות הקמת מספר מוסדות ציבורים, מכוני מחקר כולל המכון לקרימינולוגיה ומימון חוקרים ומחקרים, נורתה יריית הפתיחה של לייבא את התיאוריה לארה"ב ולפתח גוף מחקרי שיעזור לאנושות להיפטר מפושעים, 'לקויים פיזית' או שכלית, או סתם 'מופרעים', דרך 'תחנות עצה' ומרכזי יעוץ/מניעת הריון באזורים עניים.

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 1 – אאוגניקה, החטא הקדמון

[אורך סרטון 9:56] אם כן, סדרה חדשה אודות האיש והקרטלים בתחום האנרגיה ה'ישנה' וה'מתחדשת', הפיננסים, מהפכת החקלאות והזרעים המהונדסים ויוזמות חדשניות לשימור סביבה וממשל דיגיטלי: 'רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר' והפתיחה ה'חגיגית', עם החטא הקדמון שהתחיל את כל זה והיה ניכר גם אצלנו לפני/אחרי קום המדינה [הד"ר יוסף מאיר, ארתור רופין, מקס נורדאו ועוד: פירוט על זה בתגובות], ושינה צורה רק עקב 'בעיות התדמית' לאחר זוועות השואה: אאוגניקה או: לגרום לכך שרק ה'משובחים' יתרבו.בשני חלקים, הלכה ומעשה, נלמד כיצד כשיש לך את כל הכסף בעולם, אין בעיה לקחת כל תיאוריה 'מדעית' נישתית שתרצה, ולהפוך אותה למיינסטרים מלהיב שכל ה'משכילים' ומפורסמים דוחפים, עד למצב של חוקי עיקור כפוי שמקבלים אישור חוקתי בבית המשפט העליון ו..מיושמים.* ג'ון די רוקפלר ה-3 מחליט על הדרך שבה הוא יתן בחזרה לאימפריה: צמצום אוכלוסיה* באמצעות הקמת מספר מוסדות ציבורים, מכוני מחקר כולל המכון לקרימינולוגיה ומימון חוקרים ומחקרים, נורתה יריית הפתיחה של לייבא את התיאוריה לארה"ב ולפתח גוף מחקרי שיעזור לאנושות להיפטר מפושעים, 'לקויים פיזית' או שכלית, או סתם 'מופרעים', דרך 'תחנות עצה' ומרכזי יעוץ/מניעת הריון באזורים עניים.מקור:corbettreport

Geplaatst door ‎הגלולה האדומה‎ op Zondag 30 december 2018

מקור:
Corbett Report

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 2 – עיקורים כפויים בארץ החופשיים

[אורך סרטון 8:17]

אם כן, חלק 2 של 'רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר', ובו אנו מגלים את הדרך בה קרן רוקפלר תוך שיתוף פעולה עם מדענים נלהבים ושופטי בית משפט עליון מושחתים, הפכו את כל העסק לחוקתי ומתקתק *עד היום* [בתנאים מגבילים של שקר כלשהו]:

  • אאוגניקה עוברת לתרבות הפופולרית ול'מסך הכסף', למטרות הסברה ציבורית
  • המשפט המביש של חוסה בת 18 שנבחרה במיוחד למטרה, בתיק שנועד להיות חותמת אישור חוקתי מתחילתו.
  • ברגע שבית המשפט העליון מאשר, החקיקה מתגברת לאורך בארה"ב.
  • המענקים הנדיבים והחברויות האקדמאיות עבור מוסדות פסיכיאטריה, אנתרופולוגיה ואאוגניקה גרמניים, בראשות חוקר שיהפוך להיות אדריכל תכנית האאוגניקה במשטר הנאצי.
  • שימו לב: זה *ממשיך* להיות חוקי ומבוצע במדינות רבות, גם לאחר מלחמת העולם ה-2. במדינות רבות, רק פסקי דין בשנים האחרונות [2011-2014] הנחו להגביל רק ב'תנאים מסוימים' של 'מסוכנות לעמיתים' במקרה של בתי כלא, ו'יש עדות ברורה שזה נחוץ רפואית לחולה' במקרה של בעיות מנטליות וכד'.

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 2 – עיקורים כפויים בארץ החופשיים

[אורך סרטון 8:17] אם כן, חלק 2 של 'רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר', ובו אנו מגלים את הדרך בה קרן רוקפלר תוך שיתוף פעולה עם מדענים נלהבים ושופטי בית משפט עליון מושחתים, הפכו את כל העסק לחוקתי ומתקתק *עד היום* [בתנאים מגבילים של שקר כלשהו]: * אאוגניקה עוברת לתרבות הפופולרית ול'מסך הכסף', למטרות הסברה ציבורית* המשפט המביש של חוסה בת 18 שנבחרה במיוחד למטרה, בתיק שנועד להיות חותמת אישור חוקתי מתחילתו.* ברגע שבית המשפט העליון מאשר, החקיקה מתגברת לאורך בארה"ב.* המענקים הנדיבים והחברויות האקדמאיות עבור מוסדות פסיכיאטריה, אנתרופולוגיה ואאוגניקה גרמניים, בראשות חוקר שיהפוך להיות אדריכל תכנית האאוגניקה במשטר הנאצי.* שימו לב: זה *ממשיך* להיות חוקי ומבוצע במדינות רבות, גם לאחר מלחמת העולם ה-2. במדינות רבות, רק פסקי דין בשנים האחרונות [2011-2014] הנחו להגביל רק ב'תנאים מסוימים' של 'מסוכנות לעמיתים' במקרה של בתי כלא, ו'יש עדות ברורה שזה נחוץ רפואית לחולה' במקרה של בעיות מנטליות וכד'.להרחבה בנושא:https://en.wikipedia.org/wiki/Sterilization_law_in_the_United_Statesמקור:CorrbertReport

Geplaatst door ‎הגלולה האדומה‎ op Maandag 31 december 2018

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 3 – מאאוגניקה לאנושות היא מחלת הסביבה

[אורך סרטון 12:21]

אם כן, חלק 3 של 'אג'נדות מאז ועד מחר', ובו נבין את השדרוג שעשו לרעיונות האאוגניקה, שחלחל לתודעה של כל אחד ואחד מאיתנו, בניצול ציני של רצוננו להיות מיטיבים עם חיות הבר והסביבה:* ג'וליאן האקסלי, מייסד אונסק"ו וחבר האגודה לאאוגניקה בריטית, עוזר לאוליגרכיית הנפט למצוא דרכים חדשות 'להגיע לציבור', ומקים את ארגוני האו"ם – 'איגוד לשימור הטבע' ו-'הקרן לשימור חיות בר', יחד עם בני מלוכה מהולנד, אנגליה ורוקפלר [להזכירנו, המשפחות הגדולות בנפט הן רוקפלר, רוטשילד, המלוכה האנגלית וההולנדית, ורוקפלר הוא זה שמימן את בניין האו"ם בניו יורק.]

  • כמו בכל המונופולים הקודמים, רמאות והטעייה במימון כבד היא עקרון מפתח – האיש המרכזי הדוחף את העניין, מקים ומנהל עשרות ועידות עולמיות וארגוני או"ם סביבתיים, ומדבר בתקשורת באופן לוחמני למען הסביבה, הוא גם מיליונר מתעשיית הנפט הודות לשירותו לתאגידים אלו, שממשיכה *במקביל* לפעילותו הסביבתית.
  • פעילותו של אדם זה, מארי סטרונג, מקושרת עם יצירת מסמכים 'מכוננים' בתחום ואישים כגון ר"מ קנדה [אביו של הנוכחי] שהקים את חברת הנפט הקנדית הלאומית.
    כמוכן, עם אדמונד אדולף דה רוטשילד, נכדו של 'הנדיב' ומקים קרן רוטשילד קיסריה.
    פרט טריויה 'מרתק': קרן זו עובדת ב'מודל ייחודי': מרוויחה מהחברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה [נדל"ן, השקעות, נכסים]. כל ההכנסות הן *פטורות מס* ועוברות לקרן, ובתמורה לכך "תורמת את רווחיה לקידום החינוך וההשכלה הגבוהה בישראל", בתור היותה "חלק מרשת קרנות אדמונד דה רוטשילד הפועלות בתחום החינוך ברחבי העולם".
    עסקה מתוקה לכל הדעות ????
  • הישגים בולטים לאחר פעילות זו [כרגע מדובר עד 1992]:
    הסכמה גלובלית על יצירת אזורי טבע נרחבים 'שמורים', מהם רוב האזרחים יודרו.
    הקמת 'בנק שימור עולמי', אשר מתאם מימון ברחבי העולם, למאמצי מידור נכסי טבע שכאלה ויוזמות אחרות.
    הקמת וחיזוק צורת החשיבה ש'אנשים הם נטל' או מחלה ממארת על הכוכב, לאורך התרבות והיישר אל התת מודע שלנו כלפי עצמנו.
    בישול הסכמה של שלילת ריבונות לאומית במקרי 'תירוץ סביבתי' והתחייבות לאמנות בינלאומיות.
    חברים. זה ממש לא הכל. רק עד תחילת שנות ה-90. הישארו מעודכנים למהלכים הבאים ואג'נדות נוספות.

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 3 – מאאוגניקה לאנושות היא מחלת הסביבה

[אורך סרטון 12:21] אם כן, חלק 3 של 'אג'נדות מאז ועד מחר', ובו נבין את השדרוג שעשו לרעיונות האאוגניקה, שחלחל לתודעה של כל אחד ואחד מאיתנו, בניצול ציני של רצוננו להיות מיטיבים עם חיות הבר והסביבה:* ג'וליאן האקסלי, מייסד אונסק"ו וחבר האגודה לאאוגניקה בריטית, עוזר לאוליגרכיית הנפט למצוא דרכים חדשות 'להגיע לציבור', ומקים את ארגוני האו"ם – 'איגוד לשימור הטבע' ו-'הקרן לשימור חיות בר', יחד עם בני מלוכה מהולנד, אנגליה ורוקפלר [להזכירנו, המשפחות הגדולות בנפט הן רוקפלר, רוטשילד, המלוכה האנגלית וההולנדית, ורוקפלר הוא זה שמימן את בניין האו"ם בניו יורק.]* כמו בכל המונופולים הקודמים, רמאות והטעייה במימון כבד היא עקרון מפתח – האיש המרכזי הדוחף את העניין, מקים ומנהל עשרות ועידות עולמיות וארגוני או"ם סביבתיים, ומדבר בתקשורת באופן לוחמני למען הסביבה, הוא גם מיליונר מתעשיית הנפט הודות לשירותו לתאגידים אלו, שממשיכה *במקביל* לפעילותו הסביבתית.* פעילותו של אדם זה, מארי סטרונג, מקושרת עם יצירת מסמכים 'מכוננים' בתחום ואישים כגון ר"מ קנדה [אביו של הנוכחי] שהקים את חברת הנפט הקנדית הלאומית.כמוכן, עם אדמונד אדולף דה רוטשילד, נכדו של 'הנדיב' ומקים קרן רוטשילד קיסריה.פרט טריויה 'מרתק': קרן זו עובדת ב'מודל ייחודי': מרוויחה מהחברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה [נדל"ן, השקעות, נכסים]. כל ההכנסות הן *פטורות מס* ועוברות לקרן, ובתמורה לכך "תורמת את רווחיה לקידום החינוך וההשכלה הגבוהה בישראל", בתור היותה "חלק מרשת קרנות אדמונד דה רוטשילד הפועלות בתחום החינוך ברחבי העולם".עסקה מתוקה לכל הדעות ????* הישגים בולטים לאחר פעילות זו [כרגע מדובר עד 1992]:הסכמה גלובלית על יצירת אזורי טבע נרחבים 'שמורים', מהם רוב האזרחים יודרו.הקמת 'בנק שימור עולמי', אשר מתאם מימון ברחבי העולם, למאמצי מידור נכסי טבע שכאלה ויוזמות אחרות.הקמת וחיזוק צורת החשיבה ש'אנשים הם נטל' או מחלה ממארת על הכוכב, לאורך התרבות והיישר אל התת מודע שלנו כלפי עצמנו.בישול הסכמה של שלילת ריבונות לאומית במקרי 'תירוץ סביבתי' והתחייבות לאמנות בינלאומיות.חברים. זה ממש לא הכל. רק עד תחילת שנות ה-90. הישארו מעודכנים למהלכים הבאים ואג'נדות נוספות.מקור:Corrbert Report

Geplaatst door ‎הגלולה האדומה‎ op Maandag 31 december 2018

מקור:
Corrbert Report

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 4 – משימור הסביבה לשינוי אקלים: דת חדשה נולדת

[אורך סרטון 10:04]

אם כן.. רגע לפני שנעבור לאג'נדות 'חדשניות' יותר, נשלים את הפער עם מה שאנו מכירים היום כאובססיה תאגידית מוזרה [למשל בתחום הבנקאות ופיננסים] בנושאי מזג אוויר:

  • בנק השימור העולמי מוקם ומציע בין השאר תכניות למדינת עולם שלישי ל'סיוע חוב', בתמורה לפתיחת הקרקעות ל'שימור ופיתוח'
  • גילויים מדהימים, אודות איך באמת יוצאות כל האזהרות הללו של 'קטבים נמסים' מועידות או"ם בנושאי אקלים, באמצעות מסמך 'מונחים להתייחסות' [נכתב על ידי איש רוקפלר מהסרטון הקודם], התוחם את אפשרויות הדיון מראש, וכמוכן 'קבוצות עבודה' המחולקות באופן היררכי, ומתעסקות רק בהשלכות של המידע שהקבוצה הקודמת ניסחה כהנחות יסוד.
  • 'אמנת כדור הארץ' נכתבה על ידי.. רוקפלר ומיכאיל גורבצ'וב כמסמך חצי דתי הממשיך את הקו: "בני אדם זה פויה. אל 'גאיה' צריך לכוון את תשומת הלב, המאמצים והאהבה."
  • סקירה מדגמית משטיפת המוח התקשורתית, אודות איך מוכרחים לעבור למשפחות קטנות או אפילו יותר טוב – לא להתרבות, כאופציה הכי טובה לטיפול ב'אקלים המתחמם' [לא על חשבון המיסים למימון אנרגיה מתחדשת, אל תדאגו]
  • סקירה מדגמית מחוצפה אוליגרכית, להרצות לנו על סגנון החיים *שלנו* שמחריב את העולם.

רוקפלר, אג'נדות מאז ועד מחר – חלק 4 – משימור הסביבה לשינוי אקלים: דת חדשה נולדת

[אורך סרטון 10:04] אם כן.. רגע לפני שנעבור לאג'נדות 'חדשניות' יותר, נשלים את הפער עם מה שאנו מכירים היום כאובססיה תאגידית מוזרה [למשל בתחום הבנקאות ופיננסים] בנושאי מזג אוויר:* בנק השימור העולמי מוקם ומציע בין השאר תכניות למדינת עולם שלישי ל'סיוע חוב', בתמורה לפתיחת הקרקעות ל'שימור ופיתוח'.* גילויים מדהימים, אודות איך באמת יוצאות כל האזהרות הללו של 'קטבים נמסים' מועידות או"ם בנושאי אקלים, באמצעות מסמך 'מונחים להתייחסות' [נכתב על ידי איש רוקפלר מהסרטון הקודם], התוחם את אפשרויות הדיון מראש, וכמוכן 'קבוצות עבודה' המחולקות באופן היררכי, ומתעסקות רק בהשלכות של המידע שהקבוצה הקודמת ניסחה כהנחות יסוד.* 'אמנת כדור הארץ' נכתבה על ידי.. רוקפלר ומיכאיל גורבצ'וב כמסמך חצי דתי הממשיך את הקו: "בני אדם זה פויה. אל 'גאיה' צריך לכוון את תשומת הלב, המאמצים והאהבה."* סקירה מדגמית משטיפת המוח התקשורתית, אודות איך מוכרחים לעבור למשפחות קטנות או אפילו יותר טוב – לא להתרבות, כאופציה הכי טובה לטיפול ב'אקלים המתחמם' [לא על חשבון המיסים למימון אנרגיה מתחדשת, אל תדאגו]* סקירה מדגמית מחוצפה אוליגרכית, להרצות לנו על סגנון החיים *שלנו* שמחריב את העולם.מקור:Corrbert Report

Geplaatst door ‎הגלולה האדומה‎ op Maandag 31 december 2018

מקור:
Corrbert Report

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *