פרופ׳ תומכת הילארי, שהובילה את תרמית ׳טראמפ-הבנק הרוסי׳ כדי לרגל אחר טראמפ, קיבלה מענק של מילוני דולר מאובמה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הכירו את פרופסור ג'ין קאמפ, תומכת נלהבת של הילארי קלינטון, אשר הובילה את תרמית ״טראמפ-בנק אלפא״ כדי לרגל אחר קמפיין טראמפ, קיבלה מענק של מילוני דולר מאובמה.

L. Jean Camp (Indiana University)

 

זה כבר יותר משנתיים מאז הבחירות 2016 ועדיין לא ממש יודעים מה המקורות לאותו תיק-דוסייר מזוייף של המרגל הבריטי סטיל ששימש את ה FBI ומחלקת המשפטים בכדי להשיג צווי FISA לרגל אחר המועמד לנשיאות, ולאחר מכן, אחר הנשיא טראמפ.

הכל התחיל ביוני 2016. לאחר פרסום החדשות כי שרתי הוועדה הלאומית הדמוקרטית [DNC] נפרצו, וקבוצה של מדעני מחשב בולטים הוזעקו. אותה קבוצה בהובלת פרופסור מאוניברסיטת אינדיאנה ותומכת נלהבת של הילארי, ג'ין קאמפ, החלה לחטט במחשבי מגדל טראמפ, כביכול כדי לראות אם השרתים הללו גם נפרצו.


תזכורת מדיווח במרץ 2017, על אשת המחשבים שהעלתה חששות לגבי קשר אפשרי
בין הנשיא טראמפ לבנק רוסי:


חלק מהטכנאים גילו כי שרתי מגדל טראמפ הופצצו באותן בקשות חיפוש לא חוקיות בדיוק, המשתמשות בצירוף המלים "טראמפ" ו"אלפא", אשר הונחו אוטומטית בקובץ התעוד (לוג) של השרתים.

קובצי הלוג במחשב הראו ששני שרתים בבנק אלפא שלחו למעלה מ -2,700 הודעות חיפוש לשרתי טראמפ.

בערך באותו זמן, ה- FBI קיבל תלונה מ "מומחי סייבר" על קשר אפשרי טראמפ-אלפא בנק, אשר הוביל את ה- FBI לחקור את הקשר טראמפ-אלפא בנק.

בערך באותו זמן שה- FBI פתח בחקירתו, החל כריסטופר סטיל להפיץ את הטענה שכבר הופרכה כי טראמפ קשור לבנק אלפא. באמצע ספטמבר שלח סטיל את תזכיריו, ולפחות אחד מהם ציין את הקשר טראמפ-אלפא בנק. סטיל הגיש את התזכירים האלה לעיתונות ול- FBI.

אנו יודעים כי ה- FBI קיבל עותק כי בשלב זה ה- FBI חיפש וקיבל צו FISA בנושא הבנק הקשור ברוסיה, תוך שימוש בתיק סטיל כראיה. זוהי הראיה הסבירה היחידה שה FBI יכול היה להשתמש בה. לפני כן, ה- FBI נדחה על ידי בית המשפט FISA אבל בהזדמנות זו, כן ניתן הצו.

לFBI לא היו ראיות נוספות על הקשר בין טראמפ לרוסיה, וככל שחלף הזמן לא הצליחו לאסוף הוכחות נוספות.

הסיבה שה FBI לא הצליח למצוא שום דבר היא משום שהטענות התבססו לחלוטין על ה"DNS logs", תעוד דיגיטלי של מתי שרת אחד מחפש איך ליצור קשר עם אחר ברחבי האינטרנט.

בדיקה פורנזית שנערכה על ידי אלפא בנק ממחשב אלפא בנק חשפה כי התקשורת היחידה שהתרחשה בנוגע ל "טראמפ" היתה הבקשות שנרשמו מחוץ לשרתים שלה. לא נמצאה כל תקשורת אחרת כפי שצוין בדו"ח הפורנזי הקשור לנושא זה.

אלפא בנק פנה לפרופ' קאמפ ודרש ממנה למסור את הודעות הדוא"ל שלה הקשורות לקשרי טראמפ -אלפא בנק, אבל היא לא מסרה. עמדת הבנק היא כי הפרופסור היא עובדת של גוף ציבורי (אוניברסיטת אינדיאנה), ולמרות זאת, עורך דינה של קאמפ סירב לבקשה.

אלפא מעוניין לדעת מי כל המעורבים בשליחת בקשות לשרתים של הבנק ושל טראמפ והמעורבים בדיווח על האירוע כעובדה שלטראמפ ולאלפא בנק יש ערוץ אחורי סמוי ביניהם.

על פי בדיקת פעילותה של פרופ' קאמפ באוניברסיטת אינדיאנה, נחשף כי היא קיבלה מענק של מיליוני דולר מממשל אובמה בשנת 2012.

ועל מה היא קיבלה את המענק?
על פעולותיה הקשורות בנושא "סוגיות פרטיות ואמון בטכנולוגיה"

במארס 2017, ראש ה- FBI קומי אישר כי לא היה קשר בין טראמפ לאלפא בנק.

נראה כי אותה תומכת נלהבת של הילארי יצרה את הבלגן כולו וכי הFBI וכריסטופר סטיל השתמשו במידע לקוי זה כדי לתקוף את המועמד ולאחר מכן הנשיא טראמפ.

מקורות:

"The Gateway Pundit"

"Circa"

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *