תחקיר המלונות של ערוץ 12 – חושב שאתם אספסוף טיפש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חברים, נא להירגע, זה הכל בישול מצוץ מהאצבע.

הבייום של ערוץ 12, אשר מנסה לקבל את ההכשר למהדורת השבט – כפי שהוגדר עוד טרם פיצול הערוצים, בתחקיר המלונות חוצה את גבול הדמיון נוסח משימה בלתי אפשרית, היתכן כי חדר אשר הושכר באופן  רנדומלי לעוברי אורח יושכר באותו אופן שוב למחרת היום?

תארו לכם מצב שבו אתם מגיעים למלון ומקבלים את חדר מספר 666, מפנים אותו למחרת היום ואז והולכים מהמלון וחוזרים שוב (באותו יום כאנשים אחרים) ומקבלים שוב את אותו חדר 666 מתוך מאות חדרים במלון… בערוץ 12 רגילים לשקר לעם, הם עושים את כל ערב בחסות נוסבאום שמרמה את אזרחי המדינה עם מצלמות מהירות מקולקלות, גיא פלא עם מוזיקה נוסח הסנדק והקראות דרמטיות שממחישות כמה הוא אובססיבי לצד אחד של המפה הפוליטית, גיא רוני דניאל שמסתובב סהרורי בסיטי טוואר בלוי ומלוכלך ורק שמגיע לאולפן הוא עולה על תרכיז נוסח קוק שמישר אותו, עם רינה מצליח שישבנה חצה את הגדה המערבית, ועם חבורת חד מיניים מוכבדת כולל המטריד הלאומי ואסי עזר שההערות המניות שלו לגברים חצו את גבול הטעם הרע והקלוקל.

ערוץ 12 עושה עליכם סיבוב, הכל מבוים כהרגלו  של אלכס גלעדי שהטריד מינית אפילו את הכונפה נרי לבנה, ערוץ 12 הוא ערוץ של שקרנים גדולים ועכשיו הם הכניסו אתכם לסרס המצעים הבלתי מוחלפים, פעם היה זה הנוכל בכולבוטק שהיה מפרסם לכם חומוסיות נקיות וחומוסיות מלוכלכות, אתם לא ידעתם שהוא גורף קופון…. קודם הוא היה פונה לתאגידים שנפלו בתחקיר ואז סוחט אותם באיומים.

סימני עיניים

בקיצור, אל תתפלאו אם פתאום תראו רשתות של ביתי מלון מפרסמות בערוץ 12 כאילו אין מחר… זה הכל עניין של סחיטה באיומים של הצווארון הלבן…

מוטב ללמד את ילדי בית הספר של מדינת ישראל את השאלה הבאה:

חשב סטטיסטית מה ההסתברות שבמלון אשר יש 500 חדרים תקבל חדר אחד בודד שמספרו 69 יום אחרי יום.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *