גנץ ומפלגת הגנרלים של הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

החשד הוא שמפלגת גנץ הופכת למפלגת הגנרלים החדשה של הדיפ סטייט, בין היתר כדי להחיות מחדש את הסכם הגרעין של ברק חוסיין אובמה.

בבחירות הקודמות היה לנו את V15 החתרנים שקיבלו כסף ממחלקת המדינה של הדיפ סטייט בארה"ב כדי להפיל ממשלה. הם שינו מאז את שמם ל"דרכנו", קיבלו מענק דומה מאותה מחלקה ב2017, וכעת במקום לתמוך בבכירים ביטחוניים המתהדים את עמדת הדיפ סטייט בעד הסכם הגרעין האיראני ונסיגה משטחים דרך חברה אזרחית מבחוץ, הם פועלים לבנות את המפלגה הצבאית שלהם לבחירות ולהכניס אותה ישירות לממשלה.

הכל במאמר החדש שלנו:

אך מאז נוספו פרטים המראים את המאמצים החתרניים של ארגון "דרכנו":

"קצת אחרי אמצע דצמבר 2018 נפגשו יו"ר האופוזיציה לשעבר, ציפי לבני, ואהוד ברק. ברק עבר לאחרונה לדירה במגדל אסותא וחלק מן הפגישות מתקיימות שם. אחד משכניו המיועדים במגדל הוא איש העסקים קובי ריכטר, המוביל את תנועת דרכנו ומי שמנסה בפעילות מאומצת ומעורבות עמוקה להביא את כל המוזכרים בכתבה הזו, לאחד כוחות ולהתמודד יחד במערכת הבחירות. עבור ריכטר זו לא רק משאלה שנאמרת אל מול פני המראה, אלא עבודת פגישות ושכנועים של חודשים"

רוצים לדעת כמה עמוק בדיפ סטייט "דרכנו" נמצאים? שימו לב את מי הם מנסים לשדך לגנץ מהמאמר הקודם שלנו:

"מאחורי הידיעה על פרישתו מתפקידו של הפרקליט הבכיר עמית בכר כדי לרוץ לכנסת, מסתתרת עדות לקשר מסוים בין איש העסקים קובי ריכטר, המשמש יו"ר תנועת דרכנו (לשעבר V15), לבין מפלגותיהם של בני גנץ ומשה (בוגי) יעלון. ל-TheMarker נודע כי לפני שהחליט הפרקליט לפרוש, נוצר קשר בינו לבין ריכטר. לאחר שהשניים נפגשו, קיבל בכר הצעות למקום ריאלי באחת משתי המפלגות – חוסן לישראל בראשות גנץ, או מפלגת תל"ם בראשות יעלון, הצפויות לרוץ ברשימה משותפת בבחירות הקרובות."

מי זה עמית בכר?

מתוך ״גלובס״:

"עו"ד בכר עבד במחלקת ניירות ערך בפרקליטות מיסוי וכלכלה ב-11 השנים האחרונות. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במינהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד. עו"ד בכר שהה בהרווארד לצורך הלימודים במהלך השנה שעברה ושב לארץ בחודש אוגוסט האחרון."

נו, אתם כבר יודעים:
תואר שני במינהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד = מלגת קרן וקסנר.

ומה הוא עשה לפני שפרש? במקרה גם הוא בוגר קרן וקסנר שמפקח על ציד המכשפות של הדיפ סטייט נגד נתניהו:

"צעד חריג וכמעט חסר תקדים של פרקליט בכיר: ל"גלובס" נודע כי עו"ד עמית בכר – פרקליט בפרקליטות מחוז תל-אביב מיסוי וכלכלה (היחידה שמנהלת את תיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו) והתובע במשפטו של נוחי דנקנר – הודיע לאחרונה על התפטרותו מהפרקליטות. טרם ידוע באיזו פלטפורמה בכר מתכוון להתמודד."

עמית בכר גם הוא בדעה שיש ללכת יותר בכיוון שילטון הפקידים הטכנוקרטי של כת הנאורים הדורס את מנדט הבחירה של העם, מעבר מנציגי ציבור לפקידים "נאורים" בלתי נבחרים בכל צמתי קבלת ההחלטות הקריטיים והמרכזיים במדינה. או במילים מכובסות כפי שנכתב בגלובס:

"לפי המידע שבידינו, עו"ד בכר מתכוון להתמודד על מקום בכנסת הקרובה כדי לנסות להיאבק על עמדותיו לחיזוק עצמאות מערכת המשפט ואכיפת החוק בזירה הפוליטית."

נזכיר עוד אחד מקרן וקסנר שחשפנו הקשור לחקירות, יואב תלם.
מקורות במאמר המלא שלנו:

מתנת פרידה? שני העוזרים של דנינו ילמדו בארה"ב – על חשבון המשטרה
ניצב משנה יואב תלם, עוזרו של המפכ"ל היוצא, ילמד שנה בהרווארד היוקרתית על חשבון משלם המסים.

ובכן מר תלם לא במקרה ראש יאח"ה, הנה קטע מיולי 2018:

"סבב מינויים במשטרה: האחראי על תיק הצוללות ימונה לראש יאח"ה
המפכ"ל אלשיך גיבש רשימת מינויים שמתוכננת לצאת לפועל בסוף השנה. בין היתר, נצ"מ יואב תלם, ראש זרוע החקירות ביאל"כ, יקודם ויהיה אחראי על חקירות תיק 1000 ו-2000"

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *