קן לציפור בן העצים ובקן גוזלים רעבים!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הרשויות השלטוניות אסרו האכלת ציפורים, והציפורים גוועת למוות.

 

 

כאשר אנשים ניגשים לחוקק חוקים לעתים הם אינם מבינים את ההשלכות של החוקים, חוקים על גבי חוקים נכתבים ונכנסים לספר החוקים וביום בהיר אחד לפתע שומרי החוק מתקיפים את האזרחים ההמומים, וכן, יש חוק אחד שאוסר על האכלת ציפורים.

לאחרונה החלו במספר רשויות שלטוניות לחלק דוחות לזקנות אשר מפזרות אוכל לציפורים, שלא כמו בברצלונה ששם עוד מאפשרים לעוברים והשבים לקנות אוכל ולפזר לציפורים, במדינת הציונים אסרו להאכיל את החיות ומי שמחלק אוכל לציפורים צפוי לקנס ואף למשפט.

 

לא ברור כמה זמן אתם בארץ, אבל סביר להניח כי מי שיש או היה לו סבא או סבתא במדינת ישראל והיה נאמר לו כי במדינת ישראל 2018 אסור יהיה להאכיל ציפורים הסבא היה לוקח את הפקלאות שלא בחזרה לרכבות של אושוויץ, שם גם הגרמנים אסרו להאכיל חיות מחמד.

נחמן ביאליק מתהפך בקברו, קן לציפור בין העצים ובקן גוזלים רעבים, כך היה כותב, מאיר דיזנגוף היה יוצא עם שובל שובל של אנשים לרחובות אלנבי ומפזר כיכרות לחם לציפורים המורעבות, אמיל זולה היה פוצח בסדרת כתבות אודות הפאשיזם אשר שוחרר ברחובות.

 

בלילה שקט, כאשר הפקחים ישנים, אפזר לציפורי הרחוב את מנת מזונם, את הלחם לא אשליך לפחי הזבל, את הלחם אתם לבהמה, הרי ידוע שהאדם צריך להאכיל את הבהמה עוד בטרם יאכיל את עצמו.

ועוד משהו קטן, משה יואל סלומון כאשר הגיע לפתח תיקווה, הבין שאין שם חיים היות ואין ציפורים.

מוקש לציפור מאשקלונה.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *