אז מה זה הסיפור הזה של ׳לוליטה אקספרס׳ המטוס של מנהל קרן וקסנר?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אז מה זה הסיפור הזה של לוליטה אקספרס, הכינוי שהודבק למטוס של ג'פרי אפשטיין, מנהל הקרנות של וקסנר?

הגלובליסטים והפרעושים שלהם בארץ מזלזלים בטיעון הזה, אך מדובר בעניין רציני מאוד. אנו מביאים לכם מסמכים מתוך המשפט של אפשטיין, הם לא יתאמצו אפילו לקרוא כותרת בנושא ויסיטו את הדיון.

העניין הוא שהיה ידוע כי במטוס של אפשטיין התבצע ניצול מיני של קטינות בהם הוא סרסר. לכלא הוא כמובן נכנס על שידול קטינות לזנות (קבלת כסף עבור טובת הנאה מינית), אך הנה משהו שהתגלה במשפט שלו.

הדוא"לים במשרד המשפטים דאז חושפים כי אפשטיין היה מוכן, שימו לב, להודות באשמה על תקיפה במטוס שלו, המונח באנגלית assault מתאר תקיפה אך גם כזאת שהיא יכולה להיות מינית, ועל כך היה המשפט שלו. אפשטיין היה מוכן להודות בתקיםה עם סייגים לגבי עובודות בנידון.

עסקאת הטיעון שכללה הודאה באשמה בעוון תקיפה במטוס בסוף לא הגיעה לעסקאת טיעון המלוכלכת שהוא חתם, ללא ידיעת הקורבנות, ובגלל זה התיק עלול להפתח בקרוב מחדש.

למסמך המלא מהמשפט:

למסמך המלא מהמשפט

וקסנר סומך על אפשטיין כל כך לחלוטין שהוא הפקיד בידיו להיות בא כוחו בכל הקרנות ועמותות שלו, כך אומר מקור קרוב לוקסנר. ב1992 אפשטיין שכנע את וקסנר לשים אותו במועצה של קרן וקסנר במקום אמו החולה. בלה וקסנר התאוששה ודרשה לחזור לעמדתה. אפשטיין אמר כי הם הסדירו זאת על ידי חלוקה של הקרן לשתיים.

אדם אחד שעבד עבור וקסנר ואשר ראה את החוזה שנכתב בין שני האישים אמר כי אפשטיין מעורב ב"הכל, לא קצת פה, קצת שם. הכל!"

מתוך: "Vanity Fair"

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *