רשת האחים המוסלמים של אובמה בבית הלבן והפריצה האיראנית לשרתי ביטחון ארה״ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה שנכתב בכתבה זאת קרה במשמרת של ברק חוסיין אובמה.

ב-2016, 8 חברים מועדה נבחרת של בית הנבחרים לענייני מודיעין דרשו כי אנשי הצוות שלהם יקבלו אישור גישה למידע מסווג ביותר.

החותמים היו:

Andre Carson, Luis Guiterez, Jim Himes, Terri Sewell, Jackie Speier, Mike Quigley, Eric Swalwell and Patrick Murphy.

כולם דמוקרטים, ולחלק עבר לא כל כך נקי בנסיון לחתור תחת הביטחון הלאומי של ארה"ב.

שניים מהחותמים קשורים לפירצת האבטחה אשר הוזכרה לעיל בהודעה הקודמת עם משפחת אוואן הפאקיסטנית…

המשרד של אנדרה קארסון, המוסלמי השני בקונגרס, העסיק את אימרן אוואן. כמו גם המשרד של ג'אקי ספייר. המכתב נשלח למשרד של דבי וואסרמן שולץ אשר הוזכרה בהודעה הקודמת, גם היא העסיקה את אימרן אוואן, והחזיקה בו גם לאחר שהתגלו כל האישומים כנגדו, ורק עד לאחר שנעצר סופית בזמן שכל שאר מעסיקיו פטרו אותו.

נזכיר מההודעה הקודמת כי אימרן אוואן ומשפחתו הורחקו ממחשבי הרשת בפברואר 2017 לאחר שקצין ראשי בצוות בית הנבחרים כתב כי אימרן הוא "סיכון רציני ומתמשך עבור בית הנבחרים, וככל הנראה מאיים על כל אמינות מערכת המידע שלנו". כמו כן הוא הוסיף ששרת המכיל ראיות "נעלם". המפקח הראשי אמר כי רישומי השרת הראו "כניסה בלתי מורשת", ורישומי הרכש זוייפו.

נוסיף שבדו"ח משרד המפקח הראשי (סוג של מבקר המדינה) נכתב כי משפחת אוואן ביצעו "גישה בלתי מאושרת" למידע (הסגת גבול). בדו"ח שנכתב ב30 לספטמבר 2016 נאמר כי אוואן ומשפחתו נכנסו לשרתים של חברים אשר פטרו אותו לפני כן, ושמידע הוצא אל מחוץ לרשת, ושהראיות מצביעות על "מהלכים להסתרת פעילותם". הדו"ח הסיק כי פעילות אוואן ומשפחתו היוו "שיטה קלאסית לאקספילטרציה (פעילות הוצאת חומרים מתוך ומקרב קווי האוייב) של מידע מתוך ארגון".

[The Daily Caller]

חבר קונגרס אחד אף טוען כי "ייתכן והם גנבו מאיתנו מידע".

שותף עיסקי לשעבר של אימרן אוואן מפאקיסטן (היכן שאוואן נתפס מנסה לברוח לאחר שהנזיל לשם כספים) טוען כי אוואן העביר חומרים לבכיר פאקיסטני וטען בפניו כי "יש לי כוח עד כדי השפעה להחליף את נשיא ארה'ב" יחד עם עוד התרברבויות דומות אשר לא הבין אותם ממש באותו הזמן לפני שנחשפה הפרשה.

[The Daly Caller]

בעניין זה נזכיר רק את מחמוד אחמד, יו"ר הביון הפאקיסטני ISI לשעבר, אשר העביר בזמנו כ100 אלף דולר לאחד החוטפים, מוחמד אטא, באירועי ה11 בספטמבר. הארגון ופאקיסטן עצמה עד היום ידועים עם קשרים בעייתיים לאל-קאעידה והאחים המוסלמים.

כל שלושת האחים הועסקו בידי דמוקרטים, למען האמת על ידי כ-20% מהדמוקרטים, דבר כשלעצמו בעייתי מאוד באופן העסקה של אנשי צוות תקשורת ומחשוב IT, וזאת כי ככה מתרכז בידיים של גורמים אחדים גישה ליותר מידי מידע רגיש של יותר מידי אנשים הפועלים בועדות רגישות של בית הנבחרים והקונגרס. יתר על כן רובם כלל לא היו מנוסים בתחום הIT ובעלי עבר בעייתי ואף פילילי לרבות אימרן. מה שמראה שלא עברו בדיקה ביטחונית כראוי.

הכוח שמקבל ראש צוות IT הוגדר במהלך שימוע בנושא זה באפריל 2018 (השנה) על ידי המפקח הראשי מייקל כ"בעל המפתחות לממלכה", עם גישה לססמאות הנתונים פטאסיינסקי(Michael Ptasienski). "זה אומר שהוא יכול לפתוח חשבונות, לתת הרשאות, לצפות, להוריד, לעדכן, או למחוק כמעט כל אינפורמציה אלקטרונית שבמשרד".

[The Daily Caller]

אז כמה זה מסוכן? למשל חברת הקונגרס ג'ואקווין קאסטרו (Joaquín Castro) העסיקה את ג'אמל אוואן בזמן שישבה בועדת המודיעין של בית הנבחרים.

אביד אוואן הועסק על ידי לואיס פרנקל (Lois Frankel) וטד ליו (Ted Lieu) חברים בועדת בית הנבחרים לענייני חוץ יחד עם קאסטרו, ונציגה בשם רובין קלי אשר המשרד שלה העסיק את ג'אמל אוואן. טד ליו יושב גם בתת ועדות לביטחון לאומי וטכנולוגית מידע של הועדה לביקורת ורפורמה ממשלתית.

קארסון וספייר שהוזכרו לעיל העסיקו את אימרן אוואון.

משרד הנציגה תמי דאקסוורת' (Tammy Duckworth) יחד עם הנציג גוון גראהם (Gwen Graham) העסיק את אביד אוואן. היא היית בתת-ועדה לכוחות חיל רגלים ואוויר טקטים.

ג'אמל הועסק גם על ידי משרד הנציג סדריק ריצ'מונד אשר ישב בועדה לביטחון לאומי וכבכיר בתת ועדה שלה העוסקת באיומי טרור וסייבר.

עוד דוגמאות כוללות את אימרן אוואן שעבד עבור המשרד של ג'ון סרבנס אשר יושב בועדת האנרגיה והמסחר אשר בין היתר מפקחת על תעשיית הגרעין, או יווט קאלרק שהעסיק את האחים ואשר יושב בועדה המשותפת להצפנה.

אך יותר מכל יש את אנדרה קארסון אשר הזכרנו בתחילת הקטע.

קארסון הוא המוסלמי השני בקונגרס והראשון היושב בועדת בית הנבחרים למודיעין, שם הוא גם חבר בכיר בתת הועדה לאיומים מתהווים. יחד עם זאת הוא חבר בתת ועדה של משרד הביטחון לענייני מודיעין להגנה ומבנה תקורה.

תת-ועדה לענייני איומים מתהווים אחראית על חלק ניכר מהפיקוח על פעילות נגד טרור של הממשל. זה המקום הגרוע ביותר לאדם כמו קארסון לעמוד בו בתפקיד בכיר בזמן שאוואן מנהל לו את תקשורת המחשוב.

קארסון בקשר עם קבוצות חזית והלבנה של איסלאמיסטים, מCAIR הידועים לשימצה ועד ISNA, ICNA, וMPAC. איסלאמיסטים ממנו את הקריירה של קארסון בעשרות אלפי דולרים. המרכז למדיניות ביטחון (The Center for Security Policy) כתבו תזכיר על קשריו של קארסון עם האחים המוסלמים, ארגון אב לארגונים שהוזכרו לרבות CAIR, ולארגוני הטרור הגדולים בעולם לרבות אל קאעידה וחמאס.

אנדרה קארסון חלק את הבמה בסעודה של ארגון CAIR יחד עם סיראג' וואהג': שותף שלא הואשם למזימת הפצצת בנייני התאומים הראשון (בשנת 1993) אשר פעם הכריז כי "אתה לא נכנס לתוך הפוליטיקה כי זה הדבר האמריקאי לעשות. אתה נכנס לפוליטיקה כי פוליטיקה היא כלי נשק לשימוש בעבור האיסלאם". CAIR עצמם תוייגו ללא כתב אישום כשותפים במימון טרור.

קארסון נשא שבחים לטאריק ראמדן אשר נאסר עליו כניסה לארה"ב בגלל מימון טרור איסלאמי. כמו כן קארסון היה שותף במתן חסות לחוק סריה חופשית 2013 ( the Free Syria Act) אשר ניסה לעזור לג'יהאדיסטים האיסלמיסטים בסוריה הקשורים לאחים המוסלמים כמו צבא סוריה החופשית.

ובכן, בעוד קארסון ודמוקרטים נוספים דרשו מתן סיווג ביטחוני רב יותר לאנשי הצוות שלהם, שלושה אחים פאקיסטנים אשר עבדו עבורם נתפסו במה שנראה כפריצת אבטחה חמורה ביותר.

מקור לכל חברי הקונגרס וקארסון שעבדו עם אוואן: [Frontpage Mag]

אותם ארגונים איסלאמיסטים שהוזכרו לעיל הפועלים באמריקה, כגון CAIR, וISNA, עזרו לקבל טיוח רב מראש האף בי איי בזמנו, ומי שכיום מבצע את ציד המכשפות המזוייף נגד טראמפ ב"חקירות רוסיה", רוברט מיולר.

"בזמן שהיה ראש ה-FBI, מיולר עשה שמיניות באויר כדי לרצות קבוצות איסלאם ראדיקלי ונכנע לדרישותיהם… הסוכנות מחומרי ההדרכה והלימוד בעלי ערך נגד טרור לאחר שמיולר נפגש עם כמה קבוצות איסלאמיות שונות, כולל אלו עם קשרים מתועדים לטרור. מתוכם היו שני ארגונים – האיגוד האיסלאמי של צפון אמריקה (ISNA) והמועצה ליחסי איסלאם-ארה"ב (CAIR) – אשר כונו על ידי ממשל ארה"ב כקושרי קשר שלא הואשמו בפרשת הטרור הפיננסי של קרן הולי לנד 2007. CAIR נותנת חזות לטרור עם קשרים ענפים לאיסלאמיסטים מבית ומחוץ. הם נוסדו ב1994 על ידי שלושה קיצונים מהמזרח התיכון (עומר אחמד, ניהד אווד, ראפיק ג'אבר) אשר ניהלו את מחלקת התעמולה האמריקאית של החמאס, אשר היו ידועים אז כאיגוד האיסלאמי למען פלסטין…"

[Judicial Watch]

מיולר היה גם בראש הועדה שחקרה מה קרה ב11 לספטמבר, דבר בעייתי בפני עצמו.

זה לא מסתיים פה, ארגונים אלה מעורבים עד הצוואר למשל עם לינדה סרסור, יקירת הדמוקרטים, חברה של סיראג' וואהג', ועם קשר למחנות אימונים בתוך ארה"ב לילדים לביצוע אירועי ירי בבתי ספר ומקומות ציבוריים, גם פרשה זאת מנסים לטייח על אף הר הראיות. שימו לב למאמר קודם שלנו.

מחלקת ההנדסה חברתית של הנאצים ב-CIA ונשק ה-LSD ליצירת ההיפים והשמאל החדש

לא סיימנו עם ההפקרות של מידע מסווג ושרתים מצד הדמוקרטים לחסדי איסלמיסטים, לפני שהאנו נוגעים בפרשת האימיילים והשרת הסודי של היאלרי קלינטון.

דו"ח של האף בי איי חושף מצבי 'אמנזיה' (שיכחה), חוזרת אצל הילארי קלינטון בנוגע לענייני ביטחון לאומי, בזמן החקירות על תקרית האימיילים. כך מדווח העיתון "הניו יורק פוסט" (2 ל-ספטמבר 2016, מאת פול ספרי)

התקרית הראשונה המוזכרת בכתבה הנ"ל היא טענתה של הילארי כי אינה זוכרת שהיועצת הבכירה שלה, הומה אבדין, דאגה לארגן שיתקינו אצל קלינטון את השרת המקביל הלא מאובטח שהכיל את כל הדוא"לים המסווגים, כולל כאלה הקשורים בפרשיית בנגאזי שהתרחשה בלוב (ביום השנה ל11 בספטמבר). נזכיר שהפעם הראשונה שגילו התכתבות עם השרת הפרטי של הילארי היה בפרשת בנגאזי בה נרצחו בפיגוע טרור עקב רשלנות של מחלקת המדינה בהיענות לבקשות הביטחון של השגרירים בלוב.

[סקירה של הניו יורק טיימס]

הילארי טוענת שהדבר נעשה ללא אישור שלה ומסיבות שלא ידועות לה. האף בי איי השתמש בעדות זו לזכות את הילארי, אבל בהמשך הסתבר שהיא גם לא זוכרת כי שילמה על תיקון ותחזוק השרת הפרטי המקביל שלה לטכנאי, על אף שישנן קבלות בכרטיס שלה. בהמשך חושף הדו"ח שהילארי לא זכרה שקיבלה תדרוך בנוגע לטיפול במסמכים מסווגים, על אף שהיא חתומה על הצהרה המחייבת אותה לעשות כך.

בהמשך הכתבה מתברר מהדו"ח כי בנוסף לעובדה שהילרי מחקה את הדוא"לים כולל המסווגים, היא גם שברה וניפצה פלאפונים נוספים שהיו ברשותה עם פטיש. כל זאת היא עשה מיד לאחר שקיבלה זימון מיוחד מהFBI. מה יש להסתיר הילארי?

עכשיו, ראוי להתעכב רגע על מי היא הומה אבדין אשר התקינה את השרת הפרטי של הילארי העומד במרכז כל השערורייה דנן. הומה אבדין בתם של שני בכירים באחים המוסלמים.אביה ערך את מגזין האחים המוסלמים בארה"ב, ה-Journal of Muslim minority affairs ואמה של אבדין תפסה בעלות כשהאב נפטר. כמובן שהומה ואחותה עבדו במגזין במשך שנים.

משנת 1996 הפכה הומה אבדין לעוזרת והיועצת הצמודה של הילארי, בכלל וגם בענייני המזרח התיכון, מה שמסביר אולי את החלטתה של הילארי לתמוך באחים המוסלמים בהפיכה במצרים ועוד החלטות אומללות והרסניות נוספות שאת השלכותיהן כולנו רואים בסוריה, עיראק, אפגניסטן ולוב, והיום אפשר גם להוסיף את אירופה.

אך מה שהכי חשוב לקחת מהכתוב בהודעה זאת, היא העובדה ששוב אדם עם קשרים לאחים המוסלמים אחראי על שרתי מידע כה רגישים לביטחון הלאומי.

בהמשך נפרסם מה היו התוצאות של אותה רשת אחים מוסלמים שהסתובבה בבית הלבן של אובמה באין מפריע. וזה בהחלט יפיל אותכם מהכסא.

Data of 134,000 US Navy personnel at risk after hackers ...

שימו לב, בתקופה שהיתה פירצת האבטחה למידע המסווג על השרתים של הילארי שהותקנו על ידי מקורבת לאחים המוסלמים הומה אבדין, ופרצת האבטחה לאנשי המפלגה הדמוקרטית שהיו בועדות מודיעין ביטחון והצפנה עם איש המחשוב היחיד שלהם אימרן אוואן והקשר כמובן לאחים המוסלמים, מסתבר כי מידע דלף לכל מיני מדינות שהביא לחיסול רשת המודיעים האמריקאים בסין, זה היה ידוע לנו, ובחדשות זה כונה אחד המחדלים המודיעינים הגדולים ביותר של הCIA, אך לאחרונה מסתבר שהמחדל החל בכלל באיראן! ומאיראן זלג לסין. האיראנים טוענים שהפעילו סוכן כפול. מעניין… שימו לב, מתוך כתבת ענק שיצאה לאחרונה לראשונה ביאהו:

מערכת התקשורת של הCIA סבלה מכשל קטסטרופי. זה החל באיראן. מבערך 2009 ועד 2013, הקהילה המודיעינית בארה"ב סבלה מכשלים שהפכו אותה נכה בנוגע למערכת ההתקשרות האינטרנטית הסודית שלה, אמצעי מפתח להתקשרויות מרחוק בין קציני CIA והמודיעים שלהם.

בין השנים 2009 ל -2013, חדרה איראן למערכת של הCIA ששימשה לשיחות עם סוכנים באיראן באמצעות גוגל כדי לזהות את האתרים שהיסוו את ההתקשרויות. (אלה השנים שהילארי היתה שרת חוץ עם השרת הפרטי)

הבעיה העולמית שלא דווח עליה קודם לכן מקורה באיראן ומדינות אחרות בקורי העכביש שלה, והותרה ללא תיקון – למרות אזהרות על המתרחש – עד שיותר משני תריסר מקורות מתו בסין ב -2011 וב -2012 כתוצאה. כך על פי 11 פקידי סוכנות המודיעין והמועצה לביטחון הלאומי לשעבר.

יותר מאשר רק שאלה של כישלון בודד, הפיאסקו ממחיש קריסה שמעולם לא טופלה כראוי. חוסר היכולת של הממשלה לטפל בפרצת אבטחה של מערכת התקשורת עד לאחר שהוחלפו המקורות בסין היה אסון. "אנחנו עדיין מתמודדים עם הנשורת", אמר גורם ביטחוני לשעבר. "עשרות אנשים ברחבי העולם נהרגו בגלל זה".

איראן הוציאה להורג כמה מהמודיעים של ה- CIA וכלאה אחרים במחדל מודיעיני שאחד הפקידים לשעבר תיאר כ"מזיק באופן מזעזע".

בכיר לשעבר במודיעין, בעל ידע ישיר על הפשרה, אמר כי יהיה לה השלכות עולמיות על ה- CIA. "אתה מתחיל לחשוב פעמיים על אנשים, מסין לרוסיה לאיראן לצפון קוריאה", אמר הפקיד לשעבר. ה- CIA היה מודאג לגבי הרשת שלה ש"לגמרי הותרה ברחבי העולם."

אף על פי שהאיראנים לא אמרו בדיוק איך הם הסתננו לרשת, שני אנשי מודיעין אמריקניים לשעבר אמרו שהאיראנים טיפחו סוכן כפול שהוביל אותם למערכת התקשורת הסודית של ה- CIA. מערכת מקוונת זו אפשרה לקציני ה- CIA ולמקורות שלהם לתקשר מרחוק בסביבות מבצעיות קשות כמו סין ואיראן, שבהן פגישות פנים-אל-פנים הן לעתים קרובות מסוכנות.

אחרי הבגידה הזאת, המודיעין הישראלי הזהיר את ה- CIA שאיראן זיהתה כנראה חלק מסוכניו החשאיים, אמר אותו פקיד לשעבר.

היו סימנים דיסקרטים של שיתוף פעולה פוטנציאלי. בסביבות תקופת הטיהורים של מודיעי ה- CIA באיראן ובסין, פקידים בכירים בריגול הנגדי במשרד הביטחון של סין ביקרו את עמיתיהם בטהראן, כך לפי ארבעה פקידי ארה"ב לשעבר.

מדינה אחת שבה נראה שהאימפקט נבלם בה היא רוסיה
הלקוח היחיד שהילארי מאשימה.

(מישהו ניסה להזהיר)

אתה יכול לתאר לעצמך כמה שונה כל הסיפור הזה היה מתפתח אם [המפקד הכללי] של הסי-איי-איי היה פועל על סמך אזהרותיו של ריידי במקום לרדוף אותו? "אמר קאל מקלאנהאן, עורך דינו של ריידי. "אתה יכול לתאר לעצמך כמה שונה היה הסיפור הזה מתפתח אם ועדות הפיקוח של הקונגרס היו מפקחות במקום לקבל את הגירסה של הסי-איי-אי שהוא רק מעורר מהומה על לא דבר?

״זהו אחד הכישלונות המודיעיניים הקטלניים ביותר מאז ה -11 בספטמבר", אמר. "וה- CIA העניש את האדם שהעלה את הבעיה לאור״

[Yahoo Finance]


על האופן בו האחים המוסלמים הכניסו את אובמה לבית הלבן
בתחקיר שלנו:

מסתבר שמשפחת אוואן לא היית הפירצה היחידה בממשל אובמה והילארי. שימו לב למאמר הבא מההאפינגטון פוסט מ2008, הם היו בעד אובמה מול הילארי, כאשר לבסוף הילארי נבחרה למזכירת המדינה שלו.

[HuffPost]

"כמו לאחרים במרוץ, הילארי מדברת בנוקשות על פאקיסטן, אבל לא מציעה בנתיים שארה"ב תעצור את הסיוע שהיא מעבירה למדינה. אך בניגוד למנהיגים דמוקרטים אחרים לנשיאות… היא קיבלה עשרות אלפי דולרים מלוביסטים של פאקיסטן, Cassidy & Associates. המייסד ג'ראלג קאסידי מיצה עד תם את התרומות לקלינטון.

על פי אתר החוק לרישום סוכן זר, פאקיסטן לאחרונה שכרה את Cassidy and associates למשך שנה אחת בעבור חוזה של 1.2 מיליון דולר. החוזה בהחלט מעניין לקריאה. בעבור ה1.2 מיליון דולר הם "ימקדו קהל בעבור קבלת הודעות עיתונות קריטיות", וקאסידי ילך ביצירתיות מעבר לרק העברת הודעות לתקשורת המרכזית, כולל התמקדות בתפוצה בבלוגים. במילים אחרות, קאסידי יקדם ויבצע תעמולה במשך שנה, וישתמש בקשריו בוואשינגטון, ככל הנראה כולל קלינטון, כדי לוודא שהמיליארדים בסיוע לפאקיסטן לא ייפגעו, ללא קשר למה שהממשלה שם עושה לאזרחיה והבחירות במדינה. לפי עיתון The Hill, הלוביסט המוביל שלה היא רובין רפאל אשר שרתה תחת ממשל קלינטון בעבר. "

ואכן, לא רק שהילארי כמזכירת החוץ לא פגעה בסיוע, היא איפלו הגדילה להעביר עוד כספים של סיוע ולחזק את הקשרים בפקיסטן. אך רובין רפאל תסגור לנו את כל הקצוות. שימו לב, מהויקיפדיה שלה:

[Wikipedia]

"לאחר פרישתה ב2005, רפאל עבדה עבור Cassidy & Associates, חברת לובי המבוססת בוואשינגטון, אשר דרכה ייצגה בין היתר את ממשלת פאקיסטן. היא חזרה למשרד החוץ שוב ב2009 תחת הילארי קלינטון כיועצת בכירה בנוגע לפאקיסטן…
ב7 לנובמבר 2014, מספר ארגוני חדשות דיווחו שרפאל נמצאת תחת חקירה פדרלית כחלק מחקירת ביון-נגד אשר ככל הנראה קשורה לריגול. הFBI עשה חיפוש בבית של רפאל באוקטובר 2014. המשרד שלה במשרד החוץ (של הילארי) עבר סריקה ונחסם. היא הוצבה לעזוב אדמיניסטרטיבית והחוזה שלה עם משרד החוץ הורשה לפוג ב2 לנובמבר 2014. הסיווג הביטחוני גם כן נלקח ממנה באוקטובר 2014. דווח לאחר מכן ששיחה עם בכיר פאקיסטני אשר יורטה הובילה לחקירה. במרץ 2016, משרד המשפטים (של אובמה) סגר פורמאלית את החקירה והחליט לא להגיש כתבי אישום."

ובכן, נחבר את הדברים לרשת האחים המוסלמים בCIA עלייה דיברנו בהודעות על חשוגי ובין לאדן הקולגות.

[The Telegraph]

ב1996 גב' רפאל הפכה להיות אחת מהאמריקאים הראשונים שפגשו בכירים בטאליבן באפגניסטן וקידמה צינור נפט שעובר דרך שטחי הטאליבן. עקב כך היא זכתה מאז לכינוי "גב' טאליבן" (Lady Taliban). זה מעניין כי המשרד שהיא עבדה בו תחת משרד החוץ של הילארי קלינטון (ונזכיר שהיא עבדה באופן דומה גם בממשל קלינטון בשנות ה90 באותם זמנים) היה משרד של נציגים מיוחדים לפאקיסטן ואפגניסטן.

"יותר לא נשלם לפאקיסטן מיליארדים כיוון שהם עד היום לקחו את הכסף ולא עשו דבר עבורנו, בן לאדן דוגמא מייצגת, ואפגניסטן דוגמא נוספת. הם מדינה אחת מיני רבות שלקחו עד היום כסף מאמריקה ולא נתנו דבר בתמורה. זה נגמר!"

זה בניגוד למדיניות של הילארי שהמטה שלה והמפלגה שלה היו מוצפים הסוכנים פאקיסטנים שהביאו למחדל האבטחה הגדול בתולדות הביון האמריקאי.

צוייץ לאחרונה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *