טקטיקות המאפיה והמעקב הלא חוקי של אובמה ליישום הסכם השואה הגרעינית עם איראן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

החלטנו להביא לכם עוד קטעים שתרגמנו ממה שכותב פרופ' למשפטים David E. Bernstein לכתב העת למשפט של מחלקת המשפטים באוניברסיטת קולומביה השמאלנית.

[Columbia Law Review.org]

"המאמצים של ממשל אובמה לחתום וליישם הסכם גרעין עם איראן עם מעורבות מוגבלת אם בכלל של הקונגרס , ולעיתים בהפרת החוק הפדרלי, היא דוגמא ייחודית וחשובה של שיטות פעולה כוחניות בדמוקרטיה חוקתית. דוגמא זאת לא מצאה עצמה באף ספר או מאמר המבקרים את ממשל אובמה… כיוון שקרתה בשלהי כהונתו של הממשל, ורבים מהפרטים של האמצעים הכוחניים בהם נקט הממשל נהיו גלויים רק לאחר שאובמה עזב.

כדי למכור את ההסכם, הממשל ראה נחיצות בלשקר לציבור האמריקאי בנוגע לתחילתו. הממשל החל במשא ומתן חשאי עם איראן באמצע 2012.כאשר הכתב ג'יימס רוזן שאל במסיבת עיתונאים לגבי שמועות בנוגע למשא ומתן, דובר משרד החוץ שיקר והכחיש שמתקיימות שיחות בין 'ממשלה לממשלה'. משרד החוץ של אובמה חתך במכוון את השאלה המביכה מהוידאו של תדרוך העיתונאים (וואשינגטון פוסט 1 ליוני 2016) –

בכירים בממשל אמרו לציבור שהמגעים עם איראן החלו ב2013. הממשל טען כי 'מנצלים מציאות פוליטית חדשה באיראן, אשר הגיע בעקבות בחירות שהביאו מתונים לשלטון במדינה'. כפי שדויד סמואלס דיווח בניו יורק טיימס, הסיפור הזה של מתינות לכאורה בממשל האיראני היית 'בעיקר מפוברקת בשביל למכור את העסקה…'

ממשל אובמה ריגל אחר מתנגדים אמריקאים לעסקת הגרעין האיראנית, גם בקונגרס וגם בארגונים פרו-ישראלים. פעילים פרו ישראלים דיווחו כי נראה היה שהממשל יודע בדיוק מה הם אומרים ועושים, ופעלו בהתאם. כמו כן היו הרבה האשמות חמורות שממשל אובמה חתר תחת מאמצי הרשות המבצעת של החוק הפדרלי כנגד ארגון הטרור חיזבאללה כדי לפייס את האיראנים שמגבים אותם.

אמריקה דאז ריגלה אחר ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מתוך דאגה שהוא ימסמס את הסכם הגרעין עם איראן, כך לפי דיווח חדש של מבצעי מעקב.

למרות הבטחתו של ברק אובמה לרסן מעקב אחר בנות ברית בעקבות תגליות אדוארד סנודן בנוגע לגודל ומטרות פעילות ארה"ב, מעקבי הNSA (סוכנות לביטחון לאומי) כללו שיחות טלפון בין בכירים ישראלים, אנשי קונגרס אמריקאים, וארגונים יהודים אמריקאים, כך על פי הוול סטריט ג'ורנל."

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *