כתב רבי המכר של הניו יורק טיימס, ג'רום קורסי מאינפוורז תוקע את החקירה של מיולר ומוביל אותה למבוי סתום

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

החקירות של מיולר הגיעו למבוי סתום. ג'רום קורסי, קונספירטור לא קטן, כתב ספרי רב מכר של בני יורק טיימס, עורך של Infowars לתקופה קצרה, הגיע לחקירות של מיולר כאשר הכוונה היית שהוא יהיה איש הקשר של ג'וליאן אסאנג' וחזרה לרוג'ר סטון (גם כיום בInfowars של אלכס ג'ונס), ומשם, כיוון שסטון עבד עבור קמפיין טראמפ, לקשור אותו לסטיב באנון ושאר הקמפיין, ובצורה כזאת להראות שהיה קשר ותיאום בין הדלפות ויקיליקס וקמפיןן טראמפ, כאשר מיולר מנסה מהצד השני לקשור בכוח את ויקיליקס לרוסיה, רק שגם פה, ההדלפה של ויקיליקס תתברר בסוף כלא קשורה להאקרים רוסים, אך זאת לפעם אחרת.

נתקוף עכשיו את ציד המכשפות של מיולר והFBI מהצד של קורסי.

להלן שני ראיונות שלו, אחד לפוקס ניוז ואחר לMsnbc הבולשביקים;

פוקס –

MSNBCommunism

ובכן, הנסיון לקשר את קורסי לויקיליקס הגיע למבוי סתום, וכי למה? קורסי שיתף פעולה לגמרי עם צוות החקירה של מיולר, העביר להם את כל המחשבים שלו, פלאפונים, מכשירי התקשרות, ארכיונים הכוללים דואלים שנמחקו וכל דבר שביקשו. לאחר סריקה פורנסית שעברה על כל בדל ראיה אפשרי לא נמצא אפילו פרט התקשרות או דואל אחד שעבר בין קורסי וג'וליאן אסאנג' מויקיליקס.

אבל זה לא הכל. קורסי עבר ראיון ראשוני בו נתן סקירה עבור סוכנות הבולשת המרכזית, שלאחריה הוא נשלח לביתו לעבור על החומרים שלו לבדוק אם הצהרותיו היו נכונות, אם שכח משהו ו/או אם יש מה לתקן. קורסי מצא שאכן היה צריך לתקן הצהרה אחת שלו, והדבר התקבל כמוסכם.

מרגע שלקורסי לא היה לתת לסוכנות מה שהם רוצים, בדומה למה שנחשף עם אלוביץ בארץ אשר בקשו ממנו לשקר כדי שיעזבו אותו לנפשו, הוחלט שהתיקון להצהרה שלו יהווה שקר שמהווה מינוף עבור הצוות של מיולר. אבסורד כמובן, אך מה זה מזכיר לכם? כל שאר העדים שהוצא נגדם כתב אישום בחקירה נאשמו בתרגילים דומים.

את פאפאדופולוס מאשימים שהוא לא מסר תאריך מדוייק ואת חשיבותה של פגישה מסויימת שהוא דיווח עליה מיוזמתו כבר בתחילת חקירתו. מייקל פלין שלא מצאו אצלו דבר גם הואשם איכשהו בשקר לסוכנות. וכך שוב ושוב, החקירה הופכת למשחק זיכרון בלתי אפשרי, כפי שבמקרה של קורסי ניסו להפיל אותו באותו אופן בנוסף כאשר שאלו אותו על דואלים מסויימים מתוך המאות אלפים שכתב לראות אם הוא מתבלבל ולהאשים אותו.

קורסי החליט שהוא לא הולך עם השקר הזה והגיש תביעה נגד מיולר וטוען שהוא מאלץ אותו לשקר לחקירה, גם בעניין לעיל וגם כדי להפליל את טראמפ. אך זה לא הולך להם.

מה כן מצאו צוות החוקרים הדמוקרטי הממורמר(כפי שנחשף וידוע ברבים) של מיולר?
קורסי תכנן בדואל מסויים לפגוש את אסאנג'. מה הבעיה? שזה היה חלק מעבדתו העיתונאית בWND, והוא קיבל הוראה מהבוס בעיתון לעשות זאת. יתר על כן, בהקשר זה, בתקופה שכולם רצו לדעת מה יש לאסאנג' מסתבר שאילו היה עושה זאת לא היה בזה שום דבר פסול או לא חוקי. אך הוא בסוף לא פגש אותו.

כמו כן מצאו דואל שבו הוא כותב לסטון כי לאסאנג' יש את הדואלים של פודסטה אותם ישחרר באוקטובר 2016. הוא נשאל על הנקודה הזאת בחקירה, כיצד ידע אז מה יש לאסאנג'? והוא הראה להם את כל החומר הפורנזי שהשיג מהפריצה לDNC של הדמוקרטים אשר בעקבותיו נאלצה להתפטר דבי ווסרמן שולץ, ונראה בדיוק איך הגיע למסקנה, שאגב, עוד ברשת הצליחו להסיק מלבדו. מיולר חשב שמצא הוכחה, אך כיוון שהוא לא מוצא שום פרט התקשרות בין ויקיליקס לקורסי, הוא במבוי סתום, וכל מה שמצא זה שני הפרטים שצויינו לעיל. אילו היית התקשרות כזאת כבר היינו יודעים. ולכן מיולר נאלץ לסגת שוב לתרגיל ה"שקרים". הוא מנסה לחתום עסקאת טיעון עם קורסי שיודה כי שיקר, אך קורסי תוקע לו את החקירה ומגיש נגדו תביעה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *