טפיי עליך יונתן פולק חתיכת מחבל בן זונה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טפיי .

במונולוג רגשני כדרכה בקודש כשעיניה מאיימות להצטעף בדמעות המשוועות לניגוב אמפטי מצדכם ציטטה לוסי אהריש את צעקות הנהג שיצא מרכבו והטיח בזעם לחוסמי הכביש ב'מחאת הנשים' ליד מערכת עיתון הארץ את המשפט "טפי יא בת זונה, קיבלתם 250 מיליון".

בעיני לוסי אהריש היא קריקטורה המבכה את צור מחצבתה שנדון לכיליון , יודע אדם נפש בהמתו ,אהריש כמו כל ערבי אחר שעיניו בראשו יודעת שהאומה הערבית שפכה לאגרים , מבלי אפשרות לתיקון , ללא שוב.

את יגונה הלאומי היא שופכת בתקשורת הישראלית , לסחוט סנטימנטים מהאויב שגרם לחורבן , זה בסדר , התקשורת הישראלית היא בועת שופכין , שתטיל בה את מימיה ככל שתחפוץ ,לא מפריע לי , המממ קצת הרבה מענג אותי אפילו , לא חשוב ,מילא.

גם השמאל הרדיקלי שמוביל את המחאה לא מעורר בי אמוציות בכספית כבעבר , הן הודות לו הגענו לאביב ערבי רווי רובים ושושנים על קברי המונים.

לא צריך לאזכר כאן שאני בעד לתלות מהרגליים כל גבר המרים יד על אשה או כפי שאמר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו "לתת לו אגרוף לפנים".

אבל כן צריך לאזכר את הדבר הבא :

האנרכיסט יונתן פולק זה מהתמונה המצ'ב שהוביל את חסימת הכביש ליד מערכת הארץ וניצב חוצץ כמגן בין הנהג הצועק לבין הנשים , הפולק הזה , זוכרים אותו?

בשלהי 2005 הוא נפגש לבקשתו בדירת מסתור בשכם עם מחבלי עז -א דין אל קאסם של החמאס והציע להם שת'פ בביצוע פיגועים.

המחבלים הבטיחו לו תשובה לאחר כשבוע וזו כשהגיעה אסרה עליו להיכנס לאיזור שכם.

מאז , הוא המשיך לתפעל הפגנות אלימות נגד צה'ל בכל רחבי יו'ש , למעט שכם.

הסיבה שפולק לא נעצר אז קשורה לכשל כואב שלי בזמן ההוא כסוכן משטרתי , כתבתי על זה בעבר.

על קומונת המרקיז דה סאד שנוהלה תחת חסותו בבניין ברחוב בן עזריה 7 ביפו ועל שהתחולל שם בגופותיהן של פעילות שמאל מסוממות גם כתבתי בעבר ולכם התהפכו המעיים למשמע התיאורים , אין באמת טעם לחזור על זה שוב.

בתגובה לנהג הזועם נשמעת אחת הנשים אומרת שהוא טועה והם לא קיבלו 250 מיליון.

אולי הנהג הזועם כעס בצדק שבמקום ה 250 מיליון שהשקיע האל-שייך המופקר בחקירות הבקבוקים למחזור של נתניהו ראוי היה להעבירם למאבק ברוצחים שכועסים על אהרישים שנשאות לכופרים ולכן נרצחות כי כך ציווה הקוראן.

אולי.

אבל מה שבטוח , טפיי עליך יונתן פולק חתיכת מחבל בן זונה.


תזכורת:

בובות ראדיקליות של האילומינטי: האנטיפות האנטישמיות שמסרבים לגנות

מקור הפוסט:

טפיי .במונולוג רגשני כדרכה בקודש כשעיניה מאיימות להצטעף בדמעות המשוועות לניגוב אמפטי מצדכם ציטטה לוסי אהריש את צעקות…

Geplaatst door Itzik Magrafta op Woensdag 5 december 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *