סוף סוף… שופט פדרלי הורה לפתוח מחדש את חקירת הדוא״ל של הילארי קלינטון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שופט פדרלי הורה לפתוח מחדש את חקירת קלינטון בנוגע לשרת הפרטי שלה.

השופט לאמברט הורה למחלקת המשפטים ולמחלקת המדינה לפתוח מחדש את חקירתה של הילארי קלינטון בעניין השימוש בשרת דוא"ל פרטי, כמו גם לחקור האם הילארי קלינטון השתמשה בשרת דוא״ל פרטי מתוך כוונה להתחמק מחוק רישום פרוטוקולים ציבוריים בזמן היותה מזכירת המדינה.

בין 2014 למרץ 2015, מחלקת המדינה אמרה בהצהרות לבית המשפט שחיפוש המסמכים היו מספיקים ולא הזכירו מסמכים שלא נסרקו תוך כדי שהם מבקשים להסדיר את התיק. הסוכניות לאחר מכן הכירו בכך שחיפושים נוספים יידרשו מבלי שהזכירו כי הם קיבלו לידם 30 אלף דוא"לים שהוחזרו על ידי קלינטון.

השופט הורה לברר האם הסוכנויות פעלו שלא בתום לב כאשר לא חשפו בפני בית המשפט ראיות במשך חודשים שהם בקשו באמצע 2014 שהדוא״לים החסרים יוחזרו.

הוא ביקר בחריפות את התנהלות מחלקות המדינה והמשפטים של אובמה לנוכח ״אחת העבירות החמורות ביותר בעידן המודרני בהקשר לשקיפות ממשלתית״

עוד הוא הוסיף כי סקירת הדוא״לים של קלינטון בידי מחלקת המדינה(משרד החוץ בראשות הילארי) ומחלקת המשפט(משרד המשפטים בזמן אובמה) כפי שסופקה לחוקרים, במקרה הטוב מצביעה
על רשלנות חמורה שהיא תולדה של חוסר כשירות, ובמקרה הגרוע ביותר קנוניה של פקידי המחלקות כדי למנוע ביקורת ציבורית על קלינטון, לעקוף את חוק חופש המידע ולהוליך שולל את בית המשפט.

הידיעה באה שעות ספורות לפני שמנהל ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, העיד בנוגע לתפקידו בחקירת הדוא״ל של קלינטון.

מקורות-
שיקאגו טריביון
TheHill

עכשיו כשחקירות קרן קלינטון והשרת הפרטי נפתחות מחדש, נזכיר לכם מה כתבנו לפני כמעט שנה (ינואר 2018):

מקור מקורב לתובע הראשי של טראמפ, ג'ף סשנס, דיווח לDaily Beast (פורסם גם בניו יורק פוסט) כי הם המתכוונים לפתוח מחדש את תיק האימיילים בשרת הפרטי של הילארי. נזכיר שוב שהיא מחקה 33 אלף אימיילים ושברה את כל המכשירים שהיו ברשותה ברגע שקיבלה צו זימון מה-FBI.

אז אחרי שמחקה את כל האימיילים כולל המסווגים באופרציה ייעודית ויקרה (שכללה תהליכים שנקראים AcidWash ו-Bleach), יום לפני הדיווח המיוחד שמתכוונים לפתוח את התיק מחדש, ב-3.1.18, נשרף ביתה של הילארי קלינטון (ב-מ-ק-ר-ה).

אובמה מכין עו"ד: נתפס בזהות בדויה על השרת של הילארי עם האחים המוסלמים וחומר מסווג

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *