אדם גולד חושף עוד על הקנוניה של התקשורת והדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אז בפעם המיליון: ערן שנדר הוא לא (רק) 'פרקליט לשעבר' אלא איש שמאל מובהק שהקים את שלום עכשיו (יחד עם עמירם גולדבלום, סרנה ושות'.

עזבו, שנדר הודה בעבר שהשתתף בהפגנות נגד נתניהו (!) אז איך אפשר לקחת ברצינות ניתוח 'מקצועי' של חקירות מצד אחד המפגינים? (ומה עם גילוי נאות למאזינים?!)

אה, ומוטה קרמניצר הוא לא (רק) פליליסט אלא חבר במרצ, יובל יועז *לא* פרשן אלא עותר סדרתי נגד נתניהו, איציק אלרוב לא 'פעיל' אלא יועץ של גבאי, יואב סגלוביץ׳ לא מומחה חקירות אלא בכיר ביש עתיד. וכמובן, אלון ליאל הוא *לא* פרשן אמין לענייני דיפלומטיה – אלא איש שמאל רדיקלי ותומך BDS

גם אם נגיד שלחלקם יש ידע ומומחיות רלוונטית, ההטיה הפוליטית והשיוך הברור שלהם לא מאפשרים לציבור להנות מפרשנות מקצועית ותיווך הוגן של המציאות. חושבים שיש לעמדתם המקצועית ערך מוסף יוצא דופן? *המינימום* זה לאזן אותם בפאנל וכמובן לתת לקהל דיסקולז'ר על ההקשר הפוליטי המובהק של ה'מומחה'.

נ.ב אם כבר שנדר מברבר על שלטון החוק 'אחריות' ועל ה'מנהיגות' בפרקליטות, כדאי לשאול אותו כמה שאלות על הבורדל שהלך בתקופתו כפרקליט המדינה, על פרשת דיוויד וינר, וכמובן על הטיוח הכולל סביב פרשת רות דוד, פרקליטת המחוז שעבדה איתו צמוד צמוד, באחת מפרשיות השחיתות החמורות בתולדות המדינה.

 

 

 

 


מקור הציוצים:

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *