״Q״: תודה על השירות שלך למדינה שלנו, מר ג׳ף סשנס!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

 

אז, לאחר בחירות האמצע טראמפ הצליח להגדיל את הרוב שלו בסנאט, לרוב בבית המשפט העליון הוא כבר דאג לפני הבחירות, והדמוקרטים שאיימו ונעזרו בדיסאינפורמציה סינית והטיה של הקרטלים בעמק הסיליקון, הצליחו לבסוף להשיג רוב זעום המורכב ממתונים בבית הנבחרים.

אז גל כחול כפי שהתעמולה זעקה לא היה פה, אבל להעביר חוקים ייתכן שיהיה קשה… אך לא בטוח.

מיד אחר הבחירות ג'ף סשנס, התובע הראשי, מתפטר לבקשת הנשיא. המחליף שלו במשרת האמון של הנשיא יקבל לידיו את האחריות לועדת החקירה של מיולר אשר הפכה לציד המכשפות היקר בהיסטוריה.

עד כה סשנס היה כמו הגלעד ארדן של טראמפ, גם התנגד לקאנביס וגם לא עשה דבר בנוגע לציד המכשפות המתנהל נגדו והוציא עצמו באופן רשמי ממעורבות בתיק, מה שהעביר את האחריות לאיש הדיפ סטייט שכתבנו עליו רבות, רוד רוזנשטיין.

עם התפטרותו, האחריות עוברת זמנית למת'יו וויטאקר. מה זה אומר? עד כה כל המסמכים המסווגים הקשורים בדרך שבה הוצאו צווי מעקב בולשביקים נגד קמפיין טראמפ דרך האשמות שאו וראיות בדויות לא הובאו לידי פיקוח בסנאט ובועדות המיועדות, וזאת למרות בקשות חוזרות וצו נשיאותי על פי חוק, וזאת בגלל רוד רוזנשטיין, שבעצמו הציע להקליט את הנשיא בניגוד לחוק בנסיון להפיל אותו, דבר שהתגלה בניו יורק טיימס ושהוא טוען כי נאמר בצחוק, בזמן ששני עדים אחרים להם נאמרו הדברים טוענים כי הוא דיבר ברצינות.

אז עכשיו שאין מי שיגן על חשיפת המסמכים שמוכיחים שחיתות של הדיפ סטייט בהטיה בחקירות נגד טראמפ והגנה על פרשת השרת הפרטי של הילארי שהעביר מידע מסווג לחברה פרטית סינית… כדאי שהדמוקרטים ישחקו כמו שצריך, זה המסר של טראמפ וסשנס לאחר הבחירות.

סשנס כאמור כתבנו, מינה את ג'ונתן הובר בנתיים לחקור מאחורי הקלעים את פשעי הדיפ סטייט. החומרים יועברו לתובע הראשי החדש.

בתמונות לעיל מסר מ-Q
מודה לעבודתו של סשנס עד כה.
מי יודע איזה חרב הונפה מעל צווארו.
התזמון אומר המון. מיד לאחר בחירות האמצע.

על רוד רוזנשטיין והדיפ סטייט בקישור

 

על החקירה הסמויה של סשנס:

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *