מרב מיכאלי היא סוכנת בורות, והציוץ שלה הוא ההוחכה לך

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

1. מרב מיכאלי היא סוכנת בורות, והציוץ שלה הוא ההוחכה לך.
מיהו סוכן הבורות? סוכן הבורות הוא אדם המפיץ ביודעין מידע שקרי, מתוך מטרה לבלבל את האזרחים ולזרוע בורות. סוכן הבורות הוא יצרן של פייק ניוז, ואלה הם האנשים המסוכנים ביותר לחברה שלנו, הרבה יותר מאידיולוגים אשר איתם לפחות יכול להיות ויכוח.

2. מריצים משחקי פירמידה, מתנגדי חיסונים, מרכז אדווה, קרן ברל כצנלסון ומירב מיכאלי הם דוגמאות לסוכני בורות. במקום לספק מידע בדיון, הם יוצרים מידע שקרי.

3. אפשר היה לנהל דיור האם ראוי שהמדינה תקנה מטוס, או תכחור מטוסים לצרכים דיפלומטיים. אי אפשר לטעון שהמטוס המיועד הוא מטוס פרטי של הביבי, בדיוק כמו שאי אפשר לטעון שכספי מס הכנסה הולכים לכיס של נתניהו.

4. ישראל אינה מונרכיה, אינה קיסרות, אין לנו ״זוג מלכותי מקיסריה". כל מי שטוען כך טוען נגד המציאות עצמה. ופוגע ביסודות הדמוקרטיה שלנו.

5. הסיבה שסוכני הבורות בשמאל משתמשים במונחים מלוכנים (קיסר, זוג מלכותי וכד') אינה מקרית, האידיולוגיה שלהם שאובה מהמהפכנות הרצחנית של המהפכה הצרפתית והרוסית.
יש מלך -> המלך "מושחת" -> באו נסתער על הארמון שלו.

6. לסוכני הבורות תמיד יש מטרה אחת: מהפכה. את סוכני הבורות לא מעניינת דמוקרטיה, אחרת הם היו מדברים איתנו במישור הרעיונות, בפועל, סוכני הבורות ויתרו על מרחב הרעיונות ועברו למרחב השקרים, ההמרדה וההסתה. עולם ישן עד יסוד נחרימה.

7. למזלינו, העם לא קונה את הספין המלוכני השקרי.

8. מה עושים סוכני הבורות כשעובדות מתפוצצות להם בפנים: קוראים לעם "בוטים" או "כבשים" (הבוט של 1917), השלב שבא אחרי הבורות הוא דה הומניזציה. אם לא מסכימים איתי אז העם מוסת, או טיפש, או פועל במזיד באופן קונטרא-רבולוציוני. צריך להחליף את העם.

9. דה הומניזציה אגב, לדעתי, היא פעולה מסוכנת לשיח שלנו, ויסלחו לי חברי הימנים, זה כולל את תרבות הnpc. אם נפסיק לראות ביריבינו בני אדם, לא נצליח לשכנע אותם בדבר.

10. מלבד זאת אני סבור שיש להחריב את ההסתדרות.

מקורות:

1. מרב מיכאלי היא סוכנת בורות, והציוץ שלה הוא ההוחכה לך.מיהו סוכן הבורות? סוכן הבורות הוא אדם המפיץ ביודעין מידע שקרי,…

Geplaatst door Yoni Blondi op Maandag 5 november 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *