ההסכם הגלובלי להגירה – האו"ם יאמץ את ההסכם החדש בועידה שתתקיים במרוקו בדצמבר 2018

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

No automatic alt text available.

עמוד רע

ההסכם הגלובלי להגירה – האו"ם יאמץ את ההסכם החדש בוועידה שתתקיים במרוקו ב10 לדצמבר 2018.
אמל"ק – ההסכם הגלובלי החדש של האו"ם הוא ניסיון לא-דמוקרטי להכניס בדלת האחורית חקיקה ליצירת עולם ללא גבולות, להפוך הגירה ל"זכות אדם"

אוסטריה. הקנצלר סבסטיאן קורץ מתנגד להסכם והביע חשש שההסכם ישפיע על החלטות ביהמ"ש עתידיות, קורץ אמר ש"ההסכם יפגע בריבונות האוסטרית ושהוא מערבב בין הגירה חוקית להגירה בלתי חוקית, בין הגירה הומינטארית להגירה כלכלית."

גרמניה. הקנצלרית אנגלה מרקל שתומכת בהסכם אמרה ש"ההסכם יתרום להפחתה בהגירה לא חוקית".. היא כנראה צודקת משום שהוא הבסיס לליגליזציה של כל סוגי ההגירה.. הטקסט מדבר על irregular migration ובנית תהליכים להסדרת מעמדם של מהגרים שנופלים תחת ההגדרה העמומה הזו, irregular migration הוא מושג עמום בכוונה שכולל בתוכו גם הגירה לא חוקית.
דובר משרד החוץ הגרמני אמר ש"ההסכם לא יערער את הריבונות של המדינות האינדיבידואליות ושהוא הצהרה פוליטית לא מחייבת non binding". האמנם ?
גם בתוך הCDU (המפלגה של מרקל) יש קולות שמסבירים אחרת – מריאן ונדט ביקרה את משרד החוץ ש"לא מציג את מטרת ההסכם בצורה נכונה". וכן אמרה וונדט ש"הסכם לא מבדיל בין הגירה כלכלית לפליטות".

מחייב – למרות שההסכם מוגדר כ"לא מחייב" (non-binding) וכך מרגיעים את הציבור, הביטוי "אנו מתחייבים" (we commit) מופיע בהסכם לפני כל סעיף. לבסוף ההסכם יחייב את מי שיחתום עליו, כמו גרמניה, כך כתוב בהסכם:

• "אנו מתחייבים .. ליישם ולקיים חקיקה שמענישה פשעי שנאה.."
• "אנו מתחייבים .. לקדם עיתונאות עצמאית, אובייקטיבית ואיכותית, כולל באינטרנט.. ע"י יצירת רגישות, חינוך של עיתונאים מקצועיים בנושא הגירה.. שינוי טרמינולוגיה בנושא הגירה.. שינוי סטנדרטים של אתיקה בדיווח.. להפסיק להעביר כספי ציבור לערוצים שמקדמים חוסר סובלנות למהגרים." (הממשלה תקדם עיתונאות עצמאית ע"י חינוך עיתונאים קראתם נכון)
בגדול – אנו מתחייבים לבטל את חופש העיתונות וחופש הביטוי לטובת חופש ההגירה

כך כתוב בהסכם ה"לא מחייב" – "ההסכם הוא אבן דרך בהיסטוריה של הדיאלוג הגלובלי ושיתוף הפעולה הבינ"ל ".. "ההסכם מכונן הבנה משותף ואחריות משותפת ואחדות מטרה בנוגע להגירה". ההסכם הוא אבן דרך, חלק משינוי מזדחל בחקיקה שנועד להפוך הגירה ל"זכות אדם".. המטרות של האו"ם והגופים הבינלאומיים ברורות- כך אמר פיטר סאת'רלנד השגריר המיוחד של האו"ם לענייני הגירה בינ"ל ב2012 :

"האיחוד האירופי צריך לפעול להפחתת ההומוגניות במדינות שבו".

אגב – כיום בגרמניה, נכון ל2017 כ35% מהילדים מתחת לגיל 20 הם עם רקע הגירה, נכון ל2016 במערב גרמניה (כולל ברלין) 42% מהילדים מתחת לגיל 6 הם עם רקע הגירה (לפחות הורה אחד שנולד ללא דרכון גרמני)

כך כתוב בהסכם ה"לא מחייב" – "עד כה רק פליטים נהנו מהגנות מסוימות תחת חוק הבינ"ל לגבי פליטים, ההסכם הזה .. מכיל מסגרת משותפת לטיפול בהגירה על כל היבטיה." .. "אנחנו מתחייבים לכך שכל המהגרים, בלי קשר לסטטוס ההגירה שלהם, יקבלו את זכויות האדם שלהם באמצעות גישה בטוחה לשירותים בסיסיים " (כלומר שירותי רווחה למהגרים לא חוקיים) …
באופן כללי הטקסט בהסכם מתאר הגירה רק מנקודת מבטו של המהגר – בהיבט גישה לשירותי רווחה, הגנה מפשיעה ודאגה לתנאי העבודה ולמשכורתו ("זכויות האדם" שלו) .. אין התייחסות לאינטרסים של המקומיים, לעומס על שירותי הרווחה, להשלכות על פשיעה ולכיווץ משכורות, כמובן שהאמנה גם לא מתייחסת לשסעים הפוליטיים והחברתיים שיוצרת ההגירה, בכך האמנה האורווליאנית מטפלת כאמור ע"י יצירת כלים משפטיים כדי להפוך התנגדות להגירה לפשע, הכשרה אידיאולוגית של עיתונאים וחינוך מחדש של הציבור.

הגנבת חקיקה – שפה משפטית כפולה ועמומה היא כלי מוכר גם אצלנו לשינוי מדיניות מזדחל ולא דמוקרטי, להסכם ה"לא מחייב" יגיעו בעתיד גם תיקונים כמובן (כמו להסכמים של האיחוד האירופי שהתחיל בסה"כ כארגון סחר), עם סיכוי זעום לפרישה של המדינות החברות ובלי דיון ציבורי, כי הרי גם עכשיו אין דיון ציבורי.
מישהו שמע על ההסכם הזה ? בפאנל עיתונות בדרזדן בחודש שעבר, המנכל"ים של הרשות השניה לטלוויזיה בגרמניה ZDF – פיטר פריי, וראש תאגידי השידור הציבורים האזוריים של גרמניה- ARD קאיי קניפקה, נשאלו לגבי ההסכם, שניהם אמרו שהם לא שמעו עליו (!). קניפקה אף הודה שכדאי שבעתיד הדיווח בנושא הגירה יהיה "עמוק" יותר, פריי אמר "שכעת הוא למד שמדובר ב'נושא ענק' עבור הקהל" ושהוא ילמד אותו… זה היה בסוף אוקטובר, החתימה על ההסכם כאמור בתחילת דצמבר.

מעבר לשימוש בשפה כפולה והגנבת חקיקה גם למדנו כבר שהמעמד הפוליטי יודע פשוט לעבור על החוק כשהוא מעוניין בכך לשם האידיאל הגלובלי, למשל :
פתיחת הגבולות של מרקל ב2015 הייתה לא חוקית והתקבלה ללא אישור של הפרלמנט. בנוסף, החוק הגרמני קובע מפורשות שלפליטים אין זכות לבקש מקלט בגרמניה אם הם נכנסו דרך מדינה אחרת שחתומה על אמנת הפליטים של 1951, הם היו צריכים להיות מסורבים בגבול האוסטרי.
גם הbailouts ליוון היו לא חוקיים. אמנת מאסטריכט של האיחוד האירופי קובעת שמדינות חברות לא יכולות לקחת חוב של מדינות אחרות (סעיף 125), שמדינות לא יכולות לקחת חובות מהבנק המרכזי של אירופה (סעיף 123).. זה כנראה הרגיע ספקנים לגבי האיחוד בעבר וזה כמובן לא עצר את המשפטנים הפוליטיים לפרש הפוך את כל הכללים לאחר מכן. המעמד הפוליטי-גלובלי לא צריך הרבה חוסר בהירות בחקיקה כדי לעשות ככל העולה על רוחו, בהסכם ההגירה הגלובלי החדש הוא מקבל הרבה מעבר למה שהוא צריך.

עוד כתוב בהסכם : "למדנו שהגירה היא תופעה שמגדירה את העולם הגלובלי… כולנו (המדינות החתומות) מהוות מדינות מוצא, מעבר ויעד" (זהו הרי עוד שקר שכן רוב המדינות שיחתמו על ההסכם אינן מדינות יעד).
בינתיים הודיעו שלא יחתמו אוסטרליה, ארה"ב, הונגריה, פולין, צ'כיה, קרואטיה, בולגריה. לגבי ישראל (שהשתתפה בניסוח שלו) כרגע לא ברור, נראה שיש על כך 0 דיווח בעיתונות הישראלית. המוסד הבינ"ל לפיתוח בר קיימא טוען שישראל הסתייגה מסעיף שדורש למעשה דה-קרימניליזציה של הגירה לא חוקית – כלומר הסתננות.

ההסכם הגלובלי להגירה – האו"ם יאמץ את ההסכם החדש בוועידה שתתקיים במרוקו ב10 לדצמבר 2018.אמל"ק – ההסכם הגלובלי החדש של…

Geplaatst door ‎עמוד רע‎ op Donderdag 15 november 2018

References

[UN Global-Compact-Migration]
https://www.un.org/…/PGA-Letter-Transmission-of-Draft…
https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Compact_for_Migration
[Austria, Kurz]
https://uk.reuters.com/…/austria-to-withdraw-from-un…
[In der Fragerunde nach der Diskussion kam der Migrationspakt, der am 11.12. in Marrakesch unterzeichnet werden soll, zur Sprache. Beide Journalisten, Kniffke, sowohl Frey gaben an, dass sie noch nichts davon gehört hätten.]
https://www.epochtimes.de/…/dresden-zdf-chefredakteur…
[Germany defends UN migration pact, foreign ministry, Merkel]
https://www.msn.com/…/germany-defends-un…/ar-BBPhXox
[Wendt vs Merkel]
https://www.dw.com/…/german-conservatives…/a-46168381
[Peter Sutherland]
https://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
[Drittel (35 Prozent) der Kinder und Jugendlichen unter 20 Jahren einen "Migrationshintergrund]
https://mediendienst-integration.de/integration/bildung.html
[In Westdeutschland (inklusive Berlin) haben 42 Prozent der Kinder unter sechs Jahren mindestens ein Elternteil, das ohne deutschen Pass geboren wurde]
https://www.berlinjournal.biz/aneil-kinder-mit…/
[Merkel Illegal immigration policy]
https://www.thelocal.de/…/merkel-shouldnt-have-opened…
[ No bailout clause 125 No borrowing clause 123]
http://lexicon.ft.com/Term?term=no-bail_out-clause
https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do…
[Governments expressed concerns on a paragraph that calls for working towards policies and practices that treat the circumstances of irregular entry as an administrative offense, rather than as a criminal offense]
http://sdg.iisd.org/…/delegates-continue-migration…/
[nations who will not sign – Austria, Australia, Bulgaria,Croatia,Czech Republic,Hungary and Poland will be absent from signing the agreement]
https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Compact_for_Migration
[Update: Länder die den Migrationspakt ablehnen, Nein gesagt haben und nicht unterzeichnen werden]
https://www.bedeutungonline.de/was-ist-das-un…/

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *