אחד נגד כולם: ראש חטיבת המודיעין לשעבר תנ״צ גיא ניר מפרט כיצד נמנע מינויו של גל הירש לתפקיד המפכ״ל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

https://www.facebook.com/Buzznet.co.il/videos/2246609635616071/?notif_id=1542014412437302&notif_t=live_video_explicit

אחד נגד כולם:
ראש חטיבת המודיעין לשעבר תנ"צ גיא ניר ומי שאלשיך לא הצליח להיפטר ממנו מתייצב על מדים בוועדת הפנים, האם יפרט כיצד נמנע מינויו של גל הירש לתפקיד המפכ"ל. באולם ח"כים רבים מהרגיל, גם הסנגור של הירש, אפס נוכחות משטרתית או גיבוי לניר.

תנ"צ גיא ניר מדבר בהתרגשות:

"המעמד הזה לא קל לי. אנסה להחזיק את עצמי ולהישאר מקצועי אבל חשוב לי לומר – לא פוטרתי ולא הושעיתי ובכוונתי להמשיך ולשרת במשטרה".

ניר יורה ואומר שמינוי הירש למפכ"ל סוכל:

"אנשי מודיעין וחקירות מחזיקים המחזיקים במחשכים מידע רב על אישי ציבור הופכים להיות בעלי כח, והכח הזה עלול להשחית כפי שראיתי בעצמי. יוצרים מאזן אימה ורק תארו לעצמכם שאני מחזיק פה בתיק מידע נגד מי מכם".

תנ"צ גיא ניר:

"היה סיכול לגל הירש ואנשי פרקליטות המדינה התבססו על מידע שגוי. בכל הליך הבדיקה שלו לא קראו לי, מי שמחזיק בראיות. לא זומנתי ולא נקראתי ולא התבקשתי לתת את גרסתי. 3 שנים אני בבית, איש לא התקשר אליי".

ניר מדבר בהתרגשות רבה:

"ביום שלמחרת המינוי של גל הירש, אחרי השיחות שלי עם ראש אגף החקירות מני יצחקי הלכתי לחבר ואמרתי לו 'היום נפל דבר, סוכל מפכ"ל בישראל".

תנ"צ ניר מפיל פצצה נוספת:

"לפני 3 שנים הייתה פגישה בה נאמר באופן מפורש- "יורם הלוי לא יהיה מפכ"ל. היו שם קציני משטרה בכירים כולל ראש להב 433 היוצא. מי שסיכל את המינוי של הירש סיכל את המינוי של ניצב הלוי לפני 3 שנים וגם בסבב הנוכחי".

 


מקור הציוצים:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *