הפראנקיסטים מ׳בני ברית׳ נגד גאווין מקינס

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

gavin mcinnes vice proud boys maga cap
Stephanie Keith/Getty Images

פייסבוק סגרה חשבונות ודפים המקושרים לקבוצת ה-Proud Boys שעושים עבודה מצויינת בניטרול הטרור נגד חופש הביטוי של קבוצות אנטיפה בשטח. החסימה באה כביכול בעקבות קרב שהיה להם עם הבולשביקים של אנטיפה בעיר ניו יורק באוקטובר, זאת לאחר שאחד ממייסדי הקבוצה, הקומיקאי והפובליציסט גאווין מקינס התארח באירוע של מועדון אשר במהלך הימים שהובילו להופעתו חטף הודעות איומים, מעשי ונדליזם, ניפוץ חלונות וגראפיטי בנסיון להשתיק ולמנוע מהאירוע להתקיים. אירועים שתועדו ולא דווחו על ידי התשקורת הבולשביקית כללו גם תקיפות בידי חברי אנטיפה, גם של עוברי אורח אשר לא קשורים לקבוצה מנגד.

נציג של פייסבוק אישר בפני ה"BuisnessInsider" כי אכן החסימה היתה מדיניות מכוונת. בו בעת כמובן החברה מגנה על חשבונות של אנטיפה למרות אינספור מעשי האלימות וונדליזם המתועדים שלהם ברחבי ארה"ב, פעמים רבות בנסיון להשתיק דוברים רהוטים ואפילו מתונים רק בגלל שהם שמרנים, בין השאר באוניברסיטאות. האלימות שלהם למען האמת היא כלל עולמית.

באופן זה פייסבוק מתערבת בבחירות האמצע בארה"ב וסוגרת פרופילים ודפים שמייצרים תוכן ויראלי שנון ורהוט התומך בשמרנות ובטראמפ. לגאווין מספר רב של עוקבים והוא מרבה לצלם קטעים שמקבלים תהודה רבה.

====

ראו מה שקורה כשהעוזר המיוחד לאובמה וראש משרד 'חדשנות חברתית והשתתפות אזרחית' בממשל שלו, ג'ונתן גרינבלט, הופך לראש ה-'ליגה נגד השמצה' (ארגון חזית של בני ברית), אשר רודפת אחר שמרנים עם 'פייק אנטישמיות': 'טוב ליהודים', כנראה שלא יצא מזה… (בינינו, הבעיות איתם מתחילות עוד הרבה לפני).

לאחרונה הארגון כתב כתבת התנקשות בגאווין מקינס המוזכר בכתבה הקודמת. הם מציינים הופעה ממרץ 2017 בה הוא הביע דברים אנטישמיים.

מדובר באבסורד כמובן, מכיוון שאנו היינו בהופעה, היא היית במהלך ביקור של גאווין בישראל, והדברים נאמרו כחלק ממערכון על דברים שהוא מוצא מרגיזים בישראלים שהוא שם לב בטיול, דברים גנרים כמו שהם חייבים לענות לטלפון והודעה כשהוא מצלצל לא משנה באיזה מצב.

עבדכם הנאמן עם גאווין מקינס

אבל מה שהכי אבסורד הוא שהדברים היחידים שניתן להחשיב כדברי שנאה נגד יהודים נאמרו בתחילת המופע… כאשר הוא לבש כאפייה של היפסטר ועשה חיקוי של פעיל הצדק חברתי השמאלן המצוי של ימינו, תומך הbds בקמפוסים.

היה מצחיק, אבל עבור הליגה הבולשביקית נגד השמצה זה היה מספיק חומר לעוות כדי לנסות להשתיק אותו, כפי שהם עשו בבחירות 2016 נגד כל מי שהשתמש במם של פפה הצפרדע… כאשר הם הגדירו אותו כסמל שנאה.

הADL שוב מתערב בבחירות ועוד זאת בכסות יהודית. אין גבול לשפל של הארגון הזה.

====

להלן סרטון מתורגם מדף הגלולה האדומה של עזרא לבנט, פרשן יהודי קנדי, עם הפרטים המקוממים, איך ה'ליגה נגד השמצה' הפכה לסניף המפלגה הדמוקרטית, ובין השאר מפרסמת 'כתבת חיסול' של אישים שמרנים: מערבבת 'ריצ'רד ספנסר' הידוע ועוד מספר אנטישמים ברורים, עם מספר כתבי ימין שמרני פופולריים, תוך מצג שווא שמדובר ב-'רצף' [כל ילד יודע, שפירוש המילה נאצים הוא סוציאליזם(שמאל) לאומי], וכולל פייק ניוז ספציפי אחד בוטה, שהוא עצמו היה עד לו אישית.

מה שכל כך שפל במהלך הוא שזה נעשה כביכול בשם יהודים: כש'אגרוף' מונחת להשתיק גולש או דובר ציבורי, פוליטיקת הזהויות עושה זאת בשם 'היהודים' או 'מלחמה באנטישמיות'. אותו עניין משוכפל היטב לאורך אירופה, ומביש שמנצלים זאת כ'נשק בטוח', לרדיפת שמרנים ותושבים שמוחים כנגד מדיניות ההגירה האינסופית.

אותה 'כתבת חיסול', אגב, עדיין זמינה ברשת ללא כל שינוי.

====

להלן החלק שהADL השתמש בו בצורה ערמומית כדי להסתום את הפה לגאווין ולתייג אותו כאנטישמי.
תוכלו לראות את האבסורד,
ב3:20 הוא מוריד את התחפושת של ההיפסטר צדק חברתי תומך BDS,

 

כאשר נפגשנו עם גאווין מקינס, יצא לנו לשוחח איתו על חברותו באחוות אבירי קולומבוס. אין ממש כמעט אזכורים לכך, אך תוכלו לאמץ זאת ברשת. בכל אופן, הנה קטע שכתבנו עלייהם בעבר, בהקשר של רצח קנדי:

המסדר הערבי העתיק של אצילי המקדש המיסטי

ובכן, לא רק ששושלת קנדי היית קתולית, הנשיא ג'ון פ. קנדי וכמו כן אחיו היו חברים במסדר אבירי קולומבוס של הכנסייה הקתולית.

מויקיפדיה, המקור : Kaufman, Christopher (1982). Faith and Fraternalism. Harper and Row.
ציטוט:

John F. Kennedy, the only Catholic to be elected President of the United States, was a Fourth Degree member of Bunker Hill Council No. 62 and Bishop Cheverus General Assembly. Supreme Knight Luke E. Hart visited Kennedy at the White House on Columbus Day, 1961. The president told Hart that his younger brother, Ted Kennedy, had received "his Third Degree in our Order three weeks before." Hart presented Kennedy with a poster of the American Flag with the story of how the Order got the words "under God" inserted in the Pledge of Allegiance

הקטע המודגש הוא שיחה שהיית לקנדי עם אח מהמסדר שלו בו הם דיברו על מאבק דומה שהיה להם עם נוסח הבונים החופשיים הראדיקליים בנוגע לטקס הדגל במערכת החינוך. מדובר על המאבק עם הבונה החופשי הראדיקל מהכנסייה הסוציאליסטית, פרנסיס בלאמי, אשר רצה להוציא את המילים "under god" (מתחת לאלוהים) מהשבועה לדגל שהיית נהוגה אז במערכת החינוך, אך בלחץ של אנשי אחוות אבירי קולומבוס הקתולית, נשארה בגלל הסכנה ששררה אז באמת מהקומוניזם החילוני ראדיקלי שחתר בארה"ב. מזכיר מאוד את החתרנות של קרנות ראדיקליות בארץ הנלחמות מלחמת חורמה נגד אופייה היהודי של מדינת ישראל.

Francis J. Bellamy

The Grand Lodge of British Columbia and Yukon Ancient Free and Accepted Masons website contains philosophy, symbolism and history textfiles, print-quality graphics, biographies, international links and local information.

 freemasonry.bcy.ca

 

והנה שוב הסרטון של אבירי קולומבוס המביעים את חששם מפני ה"קומוניזם".

גאווין ממשיך את המסורת שלהם במלחמה שלו נגד פוליטיקת הזהויות הפרוגרסיבית.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *