למה טראמפ לא מפחד לפתוח את תיק אפשטיין-ברק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ובכן, ברק סומך כרגע על כך שלא יפתחו את נושא ״קרן וקסנר/אפשטיין/לוליטה אקספרס״ עליו בגלל טראמפ, אך לטראמפ אין מה לפחד בכלל מהנושא הזה.

במה דברים אמורים?

הניו יורק פוסט מדווח ב2016 שהקלינטונים ואפשטיין מאוד קרובים זה לזה, בין היתר:

"אפשטיין השקיע חלק ניכר מחייו הבוגרים בלטפח קשרים עם האנשים המשפיעים בעולם. יומני טיסה מראים שבין 2001-2003, ביל קלינטון טס במטוס הפרטי של אפשטיין, הנקרא לוליטה אקספרס בידי התקשורת, 26 פעמים. לאחר מעצרו של אפשטיין ביולי 2006, מסמכי מס פדרלים מראים שאפשטיין תרם 25 אלף דולר לקרן קלינטון באותה שנה."

אך מה לגבי טראמפ? הוא מוזכר בפנקס של אפשטיין כאיש קשר שהוא מכיר. מה טיב היחסים בינהם?

ובכן, לטראמפ, כפי שתראו גם בעדות מצולמת בסוף ההודעה, אין כלל מה לחשוש, רבים מאוייביו חקרו את הנושא וניסו להפילו ומצאו שהוא ללא רבב בעניין זה, על כן בניגוד לקלינטונים הוא ניסה לפתוח את הנושא לדיון ציבורי שהתשקורת הבולשביקית כמובן סגרה.

על כן לטראמפ לא תהיה כל בעיה לפתוח את הנושא מול ברק, וברק לא יכול לסמוך על כך שלא יפתחו את הנושא בארץ בגלל הקרבה של היהודים לנשיא טראמפ.

גלן סימפסון, האיש מאחורי חברת FusionGPS אשר כתבה את הדוסייר המזוייף על טראמפ בנסיון נואש לקשור אותו לרוסים ולהצדיק נגדו מעקבים בידי ממשל אובמה, ניסה לקשור אותו גם לביצה הסובבת סביב הסיפור של הפדופיל שניהל את הקרנות של וקסנר, ג'פרי אפשטיין. הוואשינגטון טיימס מדווח:

"מקורות עיתונאיים ספרו לוואשינגטון טיימס שהמייסד של פיוז'ן GPS, גלן סימפסון, ניסה לדחוף את הרעיון של קשר קרוב בין מר. טראמפ וג'פרי אפשטיין", והוסיפו " קן סילברסטיין, הכתב שלבסוף כתב את דו"ח טראמפ-אפשטיין, אישר עבור הטיימס (וואשינגטון טיימס) שפיוז'ן ניסו לאמת את הסיפור"

מר סילברסטיין שכתב עבור VICE את הסיפור נשאל על ידי הוואשינגטון טיימס אם אכן פיוז'ן דחפו את סיפור טראמפ-אפשטיין, שימו לב לתשובתו:

"כיוון ששאלת, כן, הם עזרו לי עם זה" אמר מר. סילברסטיין. אך כפי שאתה יכול לראות, לא יכולתי להביא תיק מבוסס עבור סיפור בו טראמפ הוא חבר סופר קרוב של אפשטיין, אז הם לא היו כל כך נלהבים לגבי זה. לעניות דעתי, היה זה הסיפור הכי טוב בנושא קשרי טראמפ אפשטיין, אך נכשלתי לדפוק אותו.קשריו של טראמפ היו ממש זניחים יחסית לאלה של ביל קלינטון."

בינואר 2016, VICE.com העלו את הכתבה של סילברסטיין, אשר הציג את קשרי טראמפ-אפשטיין כדבר יותר סוציאלי – כולל ארוחות משותפות, שתי טיסות יחדיו, ואפשטיין ששהה באתר הנופש של מאר-א-לגו בפאלם ביץ' פלורידה.

כפי שמדווח הצהובון Radar באפריל 2017,

"לפי תחקיר של ראדר, טראמפ היה מבין תריסרי דמויות בולטות בניו יורק אשר הכירו את אפשטיין באופן סוציאלי, אך אשר החרימו אותו אחר שמשטרת פאלם ביץ' חשפה ראיות לחייו הכפולים הנלוזים".

שימו לב שזה קרה אחר חשיפת ראיות, לא כמו וקסנר שלכאורה ניתק קשר רק אחר שאפשטיין נכנס לכלא בזמן שידעו עליו כבר את כל הרפש.

הRADAR מוסיפים כי טראמפ "פעם מנע כניסה מהמתעלל מינית בילדים ג'פרי אפשטיין מהמועדון הידוע שלו במאר-א-לגו אחר שהמועמד לנשיאות (טראמפ) תפס אותו מתחיל עם ילדה צעירה".

ואכן, בניגוד לקלינטונים, לטראמפ לא היתה כל בעיה, ממש במהלך הבחירות, להעלות את הנושא של אפשטיין ולהגיד בקול רם וברור כי הוא רואה שלדעתו לקלינטון יהיו בעיות גדולות מאוד עם הסיפור הזה.

"ביל קלינטון, בחור נחמד, יש לו הרבה מאוד בעיות בדרך עם האי המפורסם, עם ג'פרי אפשטיין, הרבה בעיות"

 




עדכונים:

מבקר המדינה קובע: קרן וקסנר קיבלה כספי ציבור ב2004, השנה שהעבירו לברק מיליון דולר באקספרס

 

התחקיר המלא:

קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *