חשיפה: הנשיא דונלד טראמפ היה מטרה לניסיון התנקשות המיוחס לדאע״ש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

על פי דיווח העומד להתפרסם ב״נשיונל ג׳אוגרפיק״, הנשיא טראמפ היה מטרה לניסיון התנקשות המיוחס לדאע״ש, והשירות החשאי של ארה"ב הצליח לסכל אותו, כך על פי דיווח שישודר בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ביום ראשון.

 

לדברי אנתוני אורנאטו, הסוכן המיוחד העומד בראש יחידת אבטחת הנשיא, חילופי דברים בין הסוכנים הובילו להערכה כי קיים איום ממשי בזמן שהנשיא עמד לנחות במנילה שבפיליפינים, לפסגת ״ASEAN 50״ בנובמבר 2017.

דוילי ביאסט מדווח:

"יש מידע אמין כי אירוע עלול להתרחש במהלך ASEAN", אומר הסוכן המיוחד גיבסון, המוביל את השירות של אנשי השירות החשאי במנילה. היא מצביעה על מפה של איומי דאע״ש וגורמים המזוהים עם דאע״שׁ, והוא מוסיף כי "החל מהשבוע הזה, הפיליפינים עלתה לרמה של איום קריטי". (ימים לפני ביקורו של הנשיא, דאע״שׁ פרסם שורה של איומים – שהציגו תמונה של נשיא מלאה בכדורים, והודעה הקוראת לג'יהאדיסטים "לשכב ולחכות" ו"לארוב" לנשיא ארה״ב בפיליפינים).

לפני הגעתו של הנשיא טראמפ באייר פורס 1, סוכן סוכנות המודיעין המקומית מודיע לסוכן המיוחד גיבסון כי הוא נתקל באיום אמין נגד הנשיא – בציוץ בטוויטר, "אני עומד להיות במנילה באותו זמן שטראמפ … אני אקח אחד מחברי הצוות," מלווה בצילום פנים של לי הארווי אוסוולד. ובאינסטגרם שלו, הם מוצאים תמונה של החשוד עם עותק של הספר ״איך להרוג: ההיסטוריה השלמה של המתנקש״. סוכני המודיעין המקומי עוקבים אחר כתובת ה- IP שלו ומגלים שהאיש אכן נמצא במרכז העיר מנילה, במרחק של קילומטרים ממלון הנשיא, והפוסטים שלו במדיה החברתית מגלים שהוא נוסע לכיוון מלון הנשיא. הם ממשיכים לעקוב אחריו.

תוך דקות, אותר החשוד ועקבו אחריו  עד ל״פארק לונטה״, קילומטר אחד בלבד מהמלון בו הנשיא טראמפ היה אמור לשהות – שם הוא נפגש עם מישהו. בסיוע המשטרה הלאומית הפיליפינית (FNP), סוכני השירות החשאי פשטו על הפארק ועצרו את החשוד.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *