מיתוסים ואמיתות על סורוס, למרות שחשיפת מעלליו זו ׳אנטישמיות׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…


1. רבים טוענים שסורוס היה נאצי. הוא נולד ב-1930 למשפחה יהודית עשירה. אביו היה עו"ד מצליח שידע כי משפחתו בסכנה. הוא פיצל את משפחתו, זייף מסמכים ומסר את בנו כדי שיהיה מוגן.

2. אביו המאמץ הנוצרי של סורוס אימץ אותו כבן חסות. האב המאמץ מונה לערוך סיורי החרמת רכוש מיהודי הונגריה שנשלחו למות במחנות הריכוז. סורוס בן ה-14 התלווה אליו בסיורים.

3. בראיון לתכנית "60 דקות" נשאל ע"י סטיב קרופט אם חש אשמה או רגש כלשהו כשידע בבגרותו שאביו החרים רכוש ובתים של יהודים אז. תשובת סורוס: "כלל לא. כלל לא".

4. ג'ורג' סורוס עשה את הונו העצום ע"י מסחר בשורט במט"ח. (מעין ספסרות בשערי מט"ח). סורוס נודע כאיש ש"שבר את בנק אנגליה" כשהימר בהצלחה נגד הליש"ט והרג את ערכו. מיליונים איבדו את חסכונות חייהם. סורוס הרוויח מיליארד דולר.

5. שווי קרן הגידור של סורוס – $14,000,000,000+ סורוס מואשם בכך שסחרר את אסיה למיתון עמוק והרס את כלכלת תאילנד, אינדונזיה, יפאן ואפילו רוסיה. מנהיג תאילנד קרא לו "פושע" ו"מטומטם". סורוס צחק.

6. איך סורוס מרגיש בנוגע לכך שהרס מט"ח של מדינות בעולם ואת עמל חייהם של מיליונים? "עקרונית, אני שם כדי לעשות כסף. אני לא יכול להסתכל וגם לא מסתכל על ההשלכות החברתיות של מה שאני עושה".

7. אנליסט וול סטריט ג'ים גרנט כינה את סורוס "קרניבור של אימפריית רשע" ואמר שהוא צופה מוקסם בדרך שבה סורוס עובד. "הסכומים העצומים של כסף שבהם סורוס מהמר ינקזו את הדם מהפנים של בני תמותה רגילים", אומר גרנט.

8. סורוס שינה כיוון מאוחר יותר בחייו והחל בתפקיד חדש של פילנתרופ. כאן הוא מתקבל על ידי שליט האיטי שקורא את ספרו. מי עוד קרא את ספרו? לא אחר מאשר ביל קלינטון בעצמו.

9. סורוס מסייר בהאיטי היכן שחילק מיליונים רבים דרך קרן הצדקה שלו – קרן ג'ורג' סורוס. בסיור משתתפת גם הילרי קלינטון, שהציגה בגאווה את סורוס לעם ולממשלה בהאיטי. *הערה שלי: סרט שהופץ לפני הבחירות לנשיאות טען שהקלינטונים היו מושחתים והכסף שטענו שתרמו בהאיטי לא הגיע לנזקקים.

10. תזכורת – להאיטי היו תקוות גדולות שסורוס והקלינטונים יבנו מחדש את ארצם אחרי ההוריקנים. במקום זה, הטענה היא שמהמיליונים רק מעט אם בכלל הגיע לאנשי האיטי הנואשים. הם מחו נגד הקלינטונים בניו יורק.

11. סורוס נותן מיליונים דרך ארגונים שלא למטרת רווח שהקים. הבולט שבהם הוא ארגון החברה הפתוחה (*תורם גם בישראל לרבים), ארגון מסתורי שבאופן אירוני למעטים יש מידע אמיתי עליו. סורוס מנתב את המיליארדים שלו דרכו כדי להשפיע למטרותיו הפוליטיות ברחבי העולם.

12. סורוס העביר בסוף 2017 $18,000,000,000 מכספו לOSF, ארגון החברה הפתוחה. אז מה הארגון עושה? משפיע על בחירות, מדיניות ציבורית, תקשורת, מעודד התקוממות אזרחית שמשרתת את האג'נדה הפוליטית והסוציו-אקונומית שלו בכל העולם.

13. סורוס ושותף ייסדו פיננסית את הקבוצה הליברלית (בישראל ארגון זזים הוא חלק מהתנועה העולמית Open) באמצעות 5,000,000$. מנהל הארגון הוא זאק אקסלי. מיהו? אקסלי הכשיר בעבר אנרכיסטים בארגון "Ruckus Society" שהיו מעורבים במהומות ככנופיות אלימות, כמו בסיאטל.

14. אקסלי היה בלוגר להאף-פוסט (במימון סורוס) והיה עמית בחברה הפתוחה של סורוס. ואן ג'ונס, עו"ד, פעיל חברתי, ירוק, קומוניסט מוצהר ורדיקלי (כעת פרשן ב-CNN), קשור גם הוא לסורוס. הוא עבד בשני ארגונים חברתיים אחרים של סורוס בארה"ב. היה יועץ לאובמה והתפטר בגלל שערוריית התבטאויות שלו.

15. מכון החברה הפתוחה הוא הזרוע הפילנתרופית של סורוס. סורוס בחר בפעיל זכויות האדם אריה נייר לעמוד בראשו. נייר ייסד את קבוצת הפעילים מהשמאל הקיצוני האלימה SDS, סטודנטים למען חברה דמוקרטית, ששהייתה קשורה למטעני נפץ בשנות ה-60. בין חבריה ביל איירס וטום היידן.

16. באוניברסיטת קולומביה סורוס תמך בחוק למימון קמפיינים שיילחם בשחיתות בתחום זה. מיד לאחר שפיינגולד ומקיין ניסחו את חוק פיינגולד-מקיין הוחרגו ממנו ארגונים מסוג מסוים בנוגע למתן תרומות לפוליטיקאים. מדוע? סרוסו קשור לארוגנים רבים כאלה (501(c)3s)

17. חוק פיינגולד-מקיין החריג ארגוני 501(c)3s והפכו ארגונים ועמותות שלא למטרות רווח לרבי עוצמה בן לילה. ג'ורג' סורוס קשור לארגונים כאלה: The Apollo Alliance Tides Foundation People for the American Way Center for American Progress Sojourners

18. מיד לאחר פיגוע 9.11 סורוס תמך בפעילות שיטור במקום מלחמה. סורוס: "מלחמה היא טעות ומטאפורה מטעה בהקשר של לחימה בטרור. פשע דורש עבודת משטרה, לא פעולה צבאית". בעזרת כוחם של ארגונים אלה, סורוס השפיע על הדרך שבה אנחנו נלחמים בטרור.

19. ימים לאחר שאובמה נבחר סורוס קבע שוב את האג'נדה. הוא קרא לתת "חבילת תמריצים גדולה" כדי לממן ממשל מקומי וארצי כדי לתקצב אותם ולהימנע מגירעון. אובמה הציע להעביר חוק לתמריץ בסך 787 מייליארד דולר. מי כתב אותו? The Apollo Alliance – ארגון שמאל קיצוני שקשור לסורוס

20. סורוס גם קידם ודחף כל הקשור לתעשייה ירוקה והגבלות פליטה, וקרא לחוקק חוק אנרגיה נקייה לאחר שאובמה נבחר. (ארגון אפולו הוא ארגון סביבתי קיצוני). בחוק זה, סורוס ניסה לסכל התחממות גלובלית ולקדם עצמאות אנרגטית. אמריקה התקוממה ואמרה לסורוס "לא" בפעם הראשונה.

21. הבינו, לסורוס יש השפעה עצומה על הפוליטיקה האמריקאית ועל המדיניות שהוא דוחף. כל הארגונים שלו הם מריונטות שמשלמים להן כדי שייראו כאילו הן תנועות עממיות שצמחו מהשטח ("Grassroots movement"). למען האמת, הכל מתוזמר וממומן להפליא.

22. סורוס הצהיר פומבית שהוא "מוכן לסכן את חייו" למען מטרותיו וחזונו לעולם. בשבילו, המטרה מקדשת את האמצעים. אבל מהי מטרתו? בואו נראה בציוץ הבא.

23. המטרה של סורוס היא גלובליזציה. אבל יש מכשול בדרך. במילותיו של סורוס: "המכשול העיקרי לעולם יציב וצודק הוא ארה"ב". אנחנו, אמריקה, המכשול שלו להשגת היעד שלו, החזון שלו לעולם שהוא רוצה. האם זה נשמע לכם הגיוני יותר כעת?

24. סורוס לא רק מוטט מט"ח, הוא גם מפיל ממשלות שהוא לא תומך בהן. מהפכת הקטיפה בצ'כיה. המהפכה הכתומה באורקאינה. מהפכת השושנים בגיאורגיה. הוא ארגן הפיכות בסלובקיה, קרואטיה ויוגוסלביה.

25. אנליסטים פוליטיים ומומחים המכירים את סורוס רואים שהוא מקים מפלגת צללים – דיפ סטייט, מוכר לכם? – שמשקפת את המפלגה שבתוך המפלגה שנראתה במדינות מיד לפני ההפיכה בהן. המרכז לקדמה אמריקאית של סורוס היה מפלגת הצללים הראשונה שלו. *הערה שלי – מוכר לנו מכאן ומניסיונות ההפיכה בישראל.

26. סורוס קורא לירידה בערכו של הדולר. הוא קורא לשים קץ לקפיטליזם. הוא קורא לשים קץ לגבולות. הוא אומר שאמריקה עומדת בדרכו לסדר עולמי צודק והוגן יותר. אתם מבינים את זה כעת? העדיפות מס' 1 של סורוס היא להרוס את ארה"ב.

27. סורוס נחשב לאיום גדול כל כך שלו ולחברה הפתוחה שלו אסור לפעול במדינות: פולין רוסיה סין הונג קונג הונגריה מולדתו מקדוניה

28. קשה לדעת ולהכיר את כל המי ומה בארגונים שסורוס מממן. מהראיות שהוצגו, יש לו הכוח לתמרן מט"ח ולהפיל ממשלות. ארה"ב היא המכשול האחרון שלו. אנחנו עומדים בדרכו ליעד האולטימטיבי – סדר עולמי חדש. הסוף.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *