מדוע גלן סימפסון מפיוז׳ן GPS בוחר לשמור על זכות השתיקה?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מהשעות האחרונות.

גלן סימפסון מייסד וראש פיוז'ן GPS אשר הכינו את הדוסייר המזוייף בחסות ומימון קמפיין הילארי והמפלגה הדמוקרטית במהלך הבחירות, בחר לשמור על זכות השתיקה במהלך חקירה מול ועדת המשפט בקונגרס.

יש להבין, על אף מה שהתשקורת הבולשביקית תשקר לכם, אנו למעשה כבר אחרי שמר סימפסון נתפס בכמה שקרים לאחר עדותו של איש הקשר שלו במשרד המשפטים ברוס אוהר.

אחד השקרים הבולטים הוא שגלן העיד כי הם לא נפגשו לפני הבחירות, דבר שהתבדה מרישומי הדוא״לים של ברוס אוהר יחד עם עדותו שסתרה את הדברים, זה מבלי להזכיר כי אשתו של אוהר… עבדה בפיוז'ןGPS.

"The Daily Caller"

קטע מתוך תזכיר של אנשי הGOP בועדת המודיעין אשר טראמפ הסיר את הסיווג עליו כדי לשחרר לשקיפות הציבור, ואשר תרגמנו את כולו בזמנו.

להבהרה:
צו מעקב אחר קרטר פייג' = צו מעקב אחר קמפיין טראמפ, כלומר אחרי טראמפ עצמו

סטיל = סוכן הMI6 הבריטי אשר כתב את הדוסייר המזוייף שלא אומת ממש לפי הודעת האף בי איי עצמו.

הקטע:

3) לפני ואחרי שסטיל סולק כמקור, הוא קיים קשרים עם משרד המשפטים באמצעות המשנה לתובע הראשי, ברוס אוהר, פקיד בכיר במחלקת המשפטים שעבד בצמוד עם המשנה לתובע הראשי ייטס ומאוחר יותר עם רוזנשטיין. זמן קצר אחרי הבחירות, ה-FBI החל לראיין את אוהר, תוך תעוד מגעיו עם סטיל. למשל, בספטמבר 2016, סטיל אישר בפני אוהר את תחושותיו כלפי המועמד טראמפ כאשר סטיל אמר שהוא ״נואש שדונלד טראמפ לא ייבחר והיה רגשי לגבי אי בחירתו לנשיא.״ הוכחה ברורה זו למשוא פנים של סטיל הוקלטה ע״י אוהר בזמנו ומיד לאחר מכן במסמכים רשמיים של ה-FBI- אבל לא קיבל ביטוי באף אחת מבקשות לצו מעקב FISA עבור פייג׳.

א) באותו הזמן, אישתו של אוהר הועסקה על ידי פיוז׳ן GPS כדי לעזור בפיתוח מחקר האופוזיציה נגד טראמפ. אוהר לאחר מכן סיפק ל-FBI את כל מחקר הנגד של אישתו, אשר שולם על ידי מרכז המפלגה הדמוקרטית (DNC) וקמפיין קלינטון דרך פיוז׳ן GPS. יחסי אוהר עם סטיל ופיוז׳ן GPS היו מוסתרים באופן שלא ניתן להסביר מבית המשפט הייעודי FISC.

4)על פי ראש מחלקת מודיעין-נגד של ה-FBI, סגן יו״ר ביל פריסטפ, וידוא הדוסייר של סטיל היה ב״חיתוליו״ בזמן בקשת צו ה-FISA הראשונית עבור פייג׳. לאחר שהופסקה הפעילות של סטיל, דוח וידוא מקור שהתבצע על ידי מחלקה עצמאית בתוך ה-FBI העריכה את הדיווחים של סטיל כמאומתים אך ורק מינימלית. למרות זאת, בינואר 2017, דירקטור ה-FBI ג׳יימס קומי תדרך את הנשיא הנבחר טראמפ בנוגע לסיכום הדוסייר של סטיל, למרות שהיה – על פי עדותו ביוני 2017 – ״שערורייתי ולא מאומת״. בעוד שבקשת ה-FISA הסתמכה על עברו של סטיל אשר היה בעל דיווחים אמינים בעבר בנושאים אחרים ובלתי קשורים, הוא הסתיר את המניעים הפיננסיים (מימון) והאידיאולוגיים שלו כנגד טראמפ. יתר על כן, סגן ה-FBI אנדרו מקייב העיד לפני הועדה בדצמבר 2017 שלא ביקשו אף צו מעקב מה-FISC ללא מידע מהדוסייר של סטיל.

 

Image result for glenn simpson

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *