Q והילארי חושפים שיניים לקראת בחירות האמצע

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הילארי קלינטון מעבירה מסר די ברור, היא טוענת שאזרחות טובה – רגיעה ככל הנראה מכל המחאות האלימות שהמפלגה שלה מגבה ברחבי המדינה, יחד עם סורוס – תוכל לשוב על קנה רק אם הם ינצחו בבחירות האמצע, עד אז ואם לא, היא טוענת שהצד השני, הרפובליקנים והשמרנים, מבינים ומכירים רק דבר אחד, כוח.

 

דברים אלה מתווספים לאמירות של מנהיגים דמוקרטים נוספים, להלן סרטון מאגד, אם כי ממליצים לבדוק כל אחד בנפרד לודא שהדברים לא הוצאו מהקשרם,

בסרטון דוגמאת כמו מאקסין וואטרס שקראה בהפגנות לרדוף אחר נציגי הצד הממשל בכל מקום ובכל עת,

הסנטור בוקר שמתהד את דבריה של וואטרס, ומנחיל את המסר של העברת החלטות מתהליך פרלמנטרי, לתהליך כוחני של אספסוף ברחובות.

התובע הכללי של אובמה, אריק הולדר אשר עשה פארפרזה לדבריו של מייקל אובמה(יש שקוראים לו מישל) כי כאשר הצד השני יורד נמוך הם צריכים להתנשא מעלה, ואמר שכשהם יורדים נמוך, צריך לבעוט בהם.

מאז שטראמפ נבחר כבר הספיקו לירות כמעט למוות בחבר קונגרס סטיב סקאליס, בידי אקטיביסט ראדיקלי, [״ויקיפדיה״]

להכניס לטיפול נמרץ את סנטור ראנד פול, ["The Hill"]

 

ורק לאחרונה להתאסף ולאיים בתוך מסעדה על סנטור טד קרוז, וזה מבלי להזכיר את כל האיומים, המעקבים, וההצקות אחר חברי סנאט שאישרו והצליחו למנות את השופט קאוואנו רק לאחרונה. הפגנות שגם הם נמצאו כמגובות בכסף של דמוקרטים וסורוס ובהשתתפות יקירת האחים המוסלמים והמפלגה הדמוקרטית, מארגנת הרחוב המובילה שלהם, לינדה סרסור.

התקשורת והוליווד כמובן עוזרים ללבות את היצרים ונראה שהאליטות במקום לחשוב מחדש על הדרך שלהם רק מגבירים מאמצים בדרך המחאות האלימות שהם מכירים כל כך היטב.

עכשיו האיומים האלה מתגברים, ובמיוחד האחרון של הילארי אשר הכלא מזנב אחריה לאחר שנחשף על ידי המפקח הכללי על המודיעין כי בדיקה פורנסית גילתה שכל הדוא״לים בשרת הפרטי שלה הועתקו והועברו, כולל המסווגים והתכתבויות עם הנשיא דאז אובמה, לחברה סינית פרטית מקורבת לשלטון שישבה בוושינגטון. אם טראמפ מצליח להביא ניצחונות כמו שהוא יודע בבחירות האמצע, לפי דברי הילארי אנו יכולים לצפות ליותר שימוש בכוח מצידם, וזאת כי מהצד השני, לטראמפ ולתובע הכללי יהיה לגיטימציה להגיש את כתבי האישום המיוחלים, כולל על מכירת 20% מהאורניום האמריקאי לידי רוסיה בעבור תרומות לקרן קלינטון. חשפנו שטראמפ העביר צו מיוחד לטיפול באותו מקרה שתפור בדיוק למידות של קלינטון (שאגב, אתם יכולים לנחש לאן הוא זולג).

יותר מכך, בעצם יש כאן סוג של איתות לתאים רדומים, אנטיפות, ואחים מוסלמים (ראו דוגמאת לינדה סרסור ממובילות המחאות הגדולות והמקושרת היטב לאימאמים אלימים של האחים המוסלמים בתוך ארה"ב).

מחלקת ההנדסה חברתית של הנאצים ב-CIA ונשק ה-LSD ליצירת ההיפים והשמאל החדש

יתרה מזאת, כשאנו בתוך חודש אוקטובר, ועוד כיומיים יום השנה למהפכה הבולשביקית, מה שידוע כאוקטובר האדום, זה חודש חביב על הדיפ סטייט. בזמנו חשפנו שזאת היתה התקופה לפיילוט הבולשביקי אשר מתכננים הסדר העולמי החדש, כיום הדיפ סטייט, במבצע שאז נקרא אוקיופיי וול סטריט, 2011.

פעילי הצדק חברתי – הכומתות החומות של הסדר העולמי החדש

אז כן, ככל הנראה מדובר פה באיום די מפורש של הילארי שפוחדת להכנס לכלא, אבל זה לא מונע מהצד השני גם לחשוף שיניים ולאיים לגבי מה עלול לקרות בתגובה.

הדלפה של קיו –

 

החודש בדיוק כשטראמפ העביר את ניסוי העברת המסרונים לכלל אזרחי ארה"ב, קיו הוציא הודעות שהדהדו בתקשורת האזרחית אשר עוקבת אחריו, לרבות אלכס ג'ונס (על הסייגים והעימות שבניהם נרחיב בקרוב) וזה שיש תכנית לכלוא במבצע פשיטה כולל על אנשי הדיפ סטייט תוך כדי הדממה זמנית שבו יהיה משטר צבאי זמני עם מעצרים.

לעניות דעתנו, גם אם נניח ויש תכנית כזאת על אמת, זה יהיה טיפשי להתניע אותה לפני בחירות האמצע שאמורים לתת את הליגטימציה להתחיל להגיש כתבי אישום נגד הקודקודים של הדיפ סטייט, נאספו מספיק ראיות כפי שהצגנו באתר, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בפרטי לברר בנידון.

אז מה כל זה?
נשמע כמו ששני הצדדים חושפים שיניים לקראת בחירות האמצע, וזאת כדי להודיע שאם צד אחד הולך לחרוג ממה שמציב לו הצד השני, יהיה שימוש בכוח. בין עם זה משטר צבאי או ליל הבדולח ורייכסטאג של אנטיפות ואחים מוסלמים.

זה תשובתנו לגבי אינספור שאלות שקיבלנו על ההדלפות האחרונות של Q בנידון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *