חשיפה מפוצצת: עורכי הדין של הדמוקרטים נפגשו עם ה-FBI לתאם את הפייק ׳תיק רוסיה׳ לפני פתיחת ציד המכשפות נגד טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חשיפה מפוצצת ב׳קנוניה הרוסית׳: עורכי הדין של הדמוקרטים נפגשו עם ה-FBI לתאם את הפייק ׳תיק רוסיה׳ לפני פתיחת ציד המכשפות נגד טראמפ

יתכן ואף בוצעו הקלטות סתר של הנשיא טראמפ תוך שימוש באמצעים גופניים, ממש כפי שהציע לעשות סגן התובע רוד רוזנשטיין

 

Former top FBI lawyer James Baker gave "explosive" testimony on how the Russia probe was handled in an "abnormal fashion" reflecting "political bias," according to two Republican lawmakers.

קיימות ראיות מוצקות לכך שעורכי דין של המפלגה הדמוקרטית נפגשו עם בכירי FBI לפני פתיחת ציד המכשפות נגד טראמפ.
כמו כן ייתכן ואף התבצעו הקלטות בחשאי עם אמצעים גופניים של הנשיא טראמפ, דבר שכבר דובר עליו במאמר בניו יורק טיימס על רוד רוזנשטיין לאחרונה שכמעט הביא להתפטרותו.

היועץ הבכיר לשעבר של ה- FBI, ג'יימס בייקר, מסר אתמול עדות מפוצצת בדלתיים סגורות, בה פרט בפני חוקרי הקונגרס האופן בו טופלה חקירת רוסיה שהתנהלה בצורה "לא נורמלית" דבר המשקף את "ההטיה הפוליטית", כך על פי שניים מחברי הקונגרס הרפובליקנים שנכחו במעמד.

פקיד בכיר של הFBI נפגש עם עורכי הדין של המפלגה הדמוקרטית כדי לדון על ״הקנוניה״ של טראמפ עם רוסיה שבועות לפני הבחירות ב2016, ולפני שהFBI בכלל השיגו צו מעקב אחר קמפיין טראמפ.

היועץ הבכיר לשעבר ג'יימס בייקר נפגש במהלך 2016 עם לפחות עורך דין אחד מפרקינס קוי, משרד עורכי הדין הפרטי של הוועדה הדמוקרטית הלאומית.

זה המשרד ששימש את הוועדה הדמוקרטית ואת הקמפיין של הילרי קלינטון כדי לשלם בסתר לחברת המחקר פיוז׳ן GPS ולכריסטופר סטיל, לשעבר איש מודיעין בריטי, כדי לייצר את תיק הדוסייר בו מידע מודיעיני לא מאומת, הטוען כי טראמפ ומוסקבה משתדלים לגנוב את הבחירות לנשיאות.

התיק דוסייר, הלא אומת כלל, שימש אז את ה- FBI כראיה העיקרית להשגת צו ריגול על פי חוק מעקב אחר מודיעין חוץ (FISA), נגד קמפיין טראמפ בימים האחרונים של הקמפיין.

זה אומר של- FBI היתה סיבה טובה לחשוד שהתיק היה קשור למפלגה הדמוקרטית והיה תוצר של מאמץ פוליטי/מפלגתי להביס את טראמפ – ולמרות זאת נמנע מלהציג את המידע הזה לבית המשפט FISA באוקטובר 2016, כאשר נעשתה הבקשה לקבלת צו FISA כדי לרגל אחר יועץ קמפיין טראמפ קרטר פייג׳.

"זו חשיפה שערורייתית שמראה באופן חד משמעי שהקנוניה האמיתית היתה בין הFBI לבין מתנגדי דונלד טראמפ, המפלגה הדמוקרטית, הילארי קלינטון וקצין מודיעין הבריטי השונא-טראמפ, לגנוב הם את הבחירות, ולא לקשר בין פוטין לטראמפ" המקור אמר לי.

בייקר רואיין על ידי חברי הקונגרס מאחורי דלתות סגורות ביום רביעי. מקורות סירבו למסור את פרטי עדותו, מלבד לומר כי אישרו ראיות אחרות על הקשר בין משרד עורכי הדין פרקינס קוי לבין ה- FBI.

המקורות גם אמרו כי בראיון של בייקר נתגלו דברים חדשים הן על השימוש של ה- FBI בתקשורת ב 2016 ו 2017 כדי לקדם את תיק טראמפ והן על שיחותיו של סגן התובע הכללי רודנשטיין באביב 2017 בנוגע לשימוש אפשרי של מכשירי הקלטה סמויה של הנשיא טראמפ.
"הראיון היה אחד הפרודוקטיביים ביותר שהיה לנו, והוא פתח מספר רב כיווני חקירה חדשים", אמר אחד המקורות.

מקור אחר אמר שבייקר לא יכול לענות על כמה שאלות בנוגע לאנשי הקשר של ה- FBI בתקשורת, תוך שהוא מתבסס על חקירה מתמשכת על ידי מפקח משרד המשפטים בנוגע להדלפות בלתי חוקיות, במהלך ואחרי הבחירות, בכל הקשור לחקירת הכביכול קנוניה של טראמפ ועניינים אחרים.

גילויים אלה ממחישים מחדש עד כמה הFBI ומחלקת המשפטים הסתירו מהציבור את שיתוף הפעולה ואת הקנוניה שלהם עם אלמנטים מפלגתיים מובהקים מקמפיין קלינטון ופיוז׳ן GPS, הועדה הדמוקרטית, וכריסטופר סטיל, בניסיונם להביס את טראמפ.

כמות הראיות ההולכות ומצטברות שהFBI עשה שימוש במידע הלא מאומת ושהמוטיבציה העיקרית שלו היתה פוליטית מידי היריב כדי להצדיק ריגול אחר קמפיין מועמד לנשיאות – שבועות ספורים לפני יום הבחירות – גרם למספר גדל והולך של רפובליקנים לבקש מהנשיא טראמפ לשחרר לפרסום את שאר המסמכים העיקריים של ה- FBI בפרשת הקנוניה של רוסיה.

דובר הקונגרס פול רייאן, ראש שדולת החרות מרק מידוואוס וג׳ים ג׳ורדן, ראש ועדת המודיעין דווין נונס, החוקר הותיק טריי גאוודי ורבים אחרים דחקו בעבר בנשיא להסיר את החיסיון מהמסמכים למרות הניסיונות של מחלקת המשפטים והFBI לשכנע אותו שלא לעשות כן.

ראיין אמר שהוא מאמין כי הסרת החיסיון יחשוף את ההפרות של הFBI בשימוש תהליך צווי FISA. ג׳ורדן אמר כי הוא מאמין שיש ראיות חזקות שהFBI הטעה את בית משפט FISA. נונס אמר כי ה- FBI בכוונה הסתיר ראיות מעיניי השופטים.

כמו כן מידואוס מסר בתכנית טלויזיה ביום רביעי שישן ראיות שלFBI מקורות שהקליטו בסתר אנשים בקמפיין טראמפ.
"יש טענה חזקה שמקורות אנושיים סודיים הקליטו בפועל חברים בתוך הקמפיין של טראמפ", אמר מידואוס.

The Hill
Fox News

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *