הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…


נעבור לבליץ נגד סשנס:

״או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר״

כיומיים לאחר הראיון של טראמפ בבלומברג, הצטרפה למתקפה נגד סשנס, השופטת ג'נין פירו בה מתחה ביקורת קטלנית על תיפקודו כתובע כללי:

 

נעבור לגרסה של Q

אותה רשת בה הופיעו המתקפות נגד סשנס פרסמה בטוויטר המוכיחה שלא רק שסנס אינו יודע מה נעשה ״בעמדת הפיקוד שלו״ אלא שמתבצע ניקיון פסח ממש:

 

״Q״ משתף ומעדכן את הרשימה:

FBI

ג'יימס קומי, מנהל – פוטר
אנדרו מקייב, סגן מנהל – פוטר
ג'ים ריביקי, ראש צוות ויועץ הבכיר – פוטר
ג'יימס בייקר, תובע כללי – פוטר
ביל פריסטאפ, ראש המוידעין לריגול נגדי (הבוס של סטרוק) – עד מתף פעולה [סמכויות הוסרו]
פיטר סטרוק, סגן עוזר מנהל הריגול הנגדי – פוטר
ליסה פייג', משרד היועץ המשפטי – פוטרה/אולצה
מייק קורטן, עוזר מנהל לענייני ציבור – פוטר
ג'וש קמפבל, עוזר מיוחד לקומי – פוטר
מיכאל שטיינבך –
ג'ון גלאקלון –
רנדי קולמן –
טרישה אנדרסון –
קווין קלינסמית –
טשינה גאהר –

מחלקת המשפטים

דוד לאופמן, ראש מנהל מחלקת הריגול הנגדי ומדור פיקוח על הייצוא של משרד המשפטים – פוטר/אולץ
ג'ון קרלין, עוזר התובע הכללי – ראש מחלקת הביטחון הלאומי של מחלקת המשפטים – פוטר/אולץ
סאלי ייטס, סגנית וממלאת מקום התובע הכללי – פוטרה
מרי מק׳ורד, מ״מ עוזר התובע הכללי – מ״מ ראש המחלקה לביטחון לאומי במחלקת המשפטים – פוטרה/אולצה
ברוס אוהר, סגן משנה התובע הכללי – עד משתף פעולה [סמכויותיו הוסרו] – פיטורים בלתי נמנעים
רחל ברנד, יועצת התובע הכללי – פקידה מס 3 מאחורי סגן התובע הכללי רוזנשטיין – פטורה/אולצה

 

אז שרשרת הפיקוד של מחלקת המפשטים והFBI הולכת ומתחסלת.

כאן חובה לציין כי רק לשני אנשים סמכות לפטר פקידי FBI ומחלקת המשפטים: לנשיא ארה״ב [טראמפ] ולתובע הכללי [ג׳ף סשנס]. ואם כך, יש להניח כי זה סשנס שפיטר או אילץ להתפטר את האנשים האלה ואת הבאים בתור.

אז מה הקטע של טראמפ נגד סשנס?


ביוני Q פרסם מספר פוסטים בהם שיתף מאמר של ״ברייטברט״ ממרץ 2018 על פרופ׳ טורלי ועל התובע המיוחד מס. 2 ג׳ון הובר, שחייבים לקרוא כדי להבין את הסיפור מאחורי הסיפור הרשמי:

טורלי: החוקר הפדרלי מיוטה שמונה ע״י סשנס עדיף בהרבה לטראמפ מאשר מינוי חוקר מיוחד שני


פרופ 'ג'ונתן טורלי, מומחה משפטי ברמה לאומית המתמחה בחקירות ממשל, הגיב על החלטת התובע הכללי ג'ף סשנס למנות את ג'ון הובר מיוטה. טורלי כינה את המהלך "מבריק" כי הוא משלב את כל הסמכויות של המפקח הכללי במשרד המשפטים האמריקני עם תובע שיכול להגיש כתבי אישום, לחתור להרשעות ולהביא תוצאות לנשיא טראמפ מהר יותר מאשר יועץ מיוחד שני.

טורלי הוא פרופסור למשפטים באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, אשר זכה לתהילה לאומית במהלך ניסון הדחתו של הנשיא ביל קלינטון ב -1998 כסמכות משפטית עליונה בנושא חקירות מיוחדות וחקירות של הקונגרס על עבירות ממשלתיות, כולל עבירות פליליות. המוניטין שלו גדל רק במהלך 20 השנים האחרונות.משני מפלגות.

סשנס שלח מכתב לראש ועדת המשפט של הקונגרס, בוב גודלט, ליו"ר ועדת הפיקוח לש הקונגרס, טריי גאודי, וליו"ר ועדת השיפוט של הסנאט, צ'אק גראסלי, שהודיע ​​להם כי ג׳ון הובר מנהל חקירה פלילית בלתי תלויה בכל הנושאים בגינם הרפובליקנים קראו  למינוי חוקר מיוחד. הובר כבר חוקר את העבירות האלה מאז 13 בנובמבר 2017.

במהלך ראיון ב"פוקס ביזנס", אמר טורלי, כי התקשורת מדווחת בטעות כי סשנס לא ימנה תובע מיוחד מס. 2. "הוא לא דחה את האפשרות של יועץ מיוחד," התעקש.

במקום זאת, הסביר טורלי כי סשנס הורה להובר לעבוד  כ"צוות עם המפקח הכללי בתוך מחלקת המשפטים כדי לחקור את העניינים האלה."

 

סשנס הודיע לקונגרס במכתבו כי כל הסוגיות שהועלו לחקירה על ידי גודלאט, גאודי וגראסלי "נמצאים במלואן במסגרת המנדט הקיים של [הובר]". הוא גם הודיע ​​ליושבי הראש כי למפקח הכלל בחלקת המשפטיםי מיכאל הורוביץ, שעובד עם הובר , יש צוות של 470 חוקרים, דבר הנותן להובר גישה לכוח עצום לחקור אשר עולה בהרבה על צוות של כל חוקר מיוחד.

נקודה זו היא קריטית, משום שבמכתב מ -29 במרס של סשנס מסביר, סמכותו של המפקח הכללי לנהל חקירות אזרחיות ופליליות כוללת "פעולות שנקטו עובדים לשעבר לאחר שעזבו את השירות הממשלתי". ולכן הובר יכול לפעול בכל אחד מהנושאים האלה.

כתובע בארה"ב, הובר הוא בעל הסמכות המלאה לעצב חבר מושבעים גדול ולהגיש כתבי אישום פליליים. חבר מושבעים יכול להיקבע בכל מקום, מה שאומר שזה יכול להיות קבוצה של אזרחים מיוטה המאד שמרנית ורפובליקנית – ״בלב ארץ טראמפ״ – במקום הביצה של וואשינגטון, המחליטה אם להגיש כתבי אישום בגין עבירות פליליות.

"תחום שיפוטו של המפקח אינו כולל רק את הטענות בדבר הפרות חוקיות, אלא גם את הטענות כי עובדי המחלקה הפרו נוהלים שנתקבעו", הוסיף סשנס במכתבו, מה שאומר שהדו"ח של המפקח הכללי יכול לתבוע אנשים גם על פעולות שלא הפרו חוק מסוים.

"אני חושב [שסשנס] עשה את הדבר הנכון כאן," אמר טורלי. "אני חושב שהנשיא צריך להקשיב לתובע סשנס בנושא זה".

סשנס "תמיד יכול למנות תובע מיוחד", הסביר טורלי, אבל אין בזה כלל הכרח כי להובר "יש את היכולת להעמדה לדין בתיקים."

"האם לתובעים האלה יש אותו כוח לחקור ולהגיע לעומק הדברים כפי שתובע מיוחד היה עושה?" נשאל טורלי
"למען האמת, כן," ענה טורלי. "אני חושב שאנשים מפספסים את מה שיכול להיות מהלך מבריק כאן על ידי סשנס. מה שהוא עשה במהות הוא ששילב את סמכויותיו של המפקח הכללי עם סמכויותיו של תובע פלילי".

"לתובע זה אין רק את הניסיון והכשרה לטפל בתיק פלילי; יש לו את היכולת להעביר מקרה מסוג זה" בבית המשפט, הדגיש טורלי.

לא רק זה, אבל אם סשנס מאמין שפשעים בוצעו, אבל הובר מסיבה כלשהי לא מביא אישומים, "לסשנס שמורה הזכות להמשיך ולמנות תובע מיוחד", אמר טורלי.

"זה שילוב עוצמתי," העיר.

בכתבה אחרת של ברייטברט פורסם כי הסנטורים מיוטה אורין האץ' ומייק לי, שניהם רפובליקנים התומכים בחקירות אגרסיביות של שערוריות אלו, תמכו בהתלהבות בהובר כדי להתמנות מחדש על ידי הנשיא טראמפ כהתובע שלו ביוטה. הסנאט אישר את ג׳ון הובר ב -2017 לתקופת כהונה שנייה.

הובר הוא עורך דין מיוטה, לא עורך דין מוושינגטון. "המרחק הזה בינו לבין וושינגטון חשוב מאוד", הסביר טורלי, כי הובר אינו חלק ממדינת העומק (הדיפ סטייט), כלומר, לא חבר המבלה בנעימים במסיבות קוקטל שחשוד בביצוע אותם מעשים כנגד הנשיא טראמפ וממשלו.

טורלי אמר שהנשיא טראמפ צריך לשמוח מאוד שסשנס בחר בדרך זו של מינוי הובר, שיש לו את הסמכות להגיש כתבי אישום ולהעמיד לדין, וחיבורו עם הורוביץ, שיש לו 470 חוקרים העומדים לרשותו, אם הנשיא רוצה לראות ופעולה מכרעת.

"אם היו ממנים חוקר מיוחד, היה עיכוב רב מאד", אמר טורלי, לעומת צוות הובר והורוביץ, שכבר חודשים רבים בתוך החקירה הזו. 

____

Q שואל בפוסט:

"האם אתה מאמין שהנשיא יאפשר השתלטות מלאה על מחלקת המשפטים שלו אם לא נעשה שום דבר מאחורי הקלעים כדי לקדם הליכים נגד המושחתים שם? כאשר הנשיא קובע כי "הביצה מתייבשת" האם אתם מאמינים בכך? כאשר הנשיא קובע ש"זה קורה" אתם מאמינים בזה?"

לשיטת Q שערוריית הוצאת צווי הריגול FISA היא הבסיס שעליו מונחות שאר השכבות (תביעות פליליות).

כבר מחודש אוגוסט שההתקפות של טראמפ על סשנס ועל מחלקת המשפטים הולכות ומתעצמות. ואז התובע הכללי ״נאלץ״ להגיב ולהבטיח שלא יערב שיקולים פוליטיים כל עוד הוא תובע כללי. ואז תנחשו מה? התקשורת הממסדית מתחילה להרעיף שבחים על לא אחר מאשר ג'ף סשנס. כן, "התליין השקט", האיש אשר את מינויו ניסו בכל מחיר לטרפד בסנאט.
ההתקפות על סשנס הן הדרך של טראמפ להציב את הפשעים הרבים של הדמוקרטים תחת אור הזרקורים, להניח לג׳ון הובר לתפקד בשקט מאחורי הקלעים ולהפוך את סשנס לאביר שלטון החוק בעיניי הציבור רחב, עם מנדט הולך ומתעצם לבצע את מלאכת התביעה בסופו של התהליך על בסיס קונצנזוס ציבורי רחב.

והנה שוב טראמפ מחזק את הסברה של Q:

הדמוקרטים, שאף אחד מהם לא הצביע עבור ג'ף סשנס, חייבים לאהוב אותו עכשיו.
אותו דבר עם ג׳יימס קומי של [לורטה] ליץ׳.
כל הדמוקרטים שנאו אותו, רצו אותו בחוץ, חשבו שהוא מגעיל – עד שפירטתי אותו! מיד הפך לאדם נפלא, לקדוש.
חולני ממש!

נשמע מופרך?
קונספירטיבי מדי?

אז הנה ״במקרה״ ב-31 באוגוסט ברייטברט מפרסם סקר של הוושינגטון פוסט האומר שרוב מוחץ בציבור רוצה שהנשיא טראמפ ישמור על סשנס כתובע כללי ורק 11% מתוך 1,003 הנשאלים תומכים בעמדת הנשיא טראמפ לפטר את ג'ף סשנס. 47% מהרפובליקנים תומכים בהמשך כהונתו של סשנס כתובע כללי, לעומת 31 התומכים בפיטוריו.

ברייטברט, כן?

נחזור רגע לבליץ נגד סשנס.
תראו איך מייק האקבי מסכים עם פירו שסשנס חייב ללכת ומדבר גם על הצורך למנות תובע מיוחד מס 2.
שניהם כאילו לא יודעים או מתעלמים מקיום התובע המיוחד מס. 2 מיוטה, ג׳ון הובר.

הגיוני?

 

 

נסכם עם אחת המנטרות של Q:

"תסמכו על סשנס"

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *