הדיפ סטייט בפאניקה: טראמפ הורה להסיר את הסיווג ולפרסם את מסמכי חקירת רוסיה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הנשיא דונלד טראמפ הורה על הסרת הסיווג של המסמכים הנוגעים לחקירת רוסיה

הדיפ סטייט בפאניקה ינסה למנף את הוראת הסרת ההשחרות מהמסמכים כדי לנסות ולהדיח את טראמפ בגין שחרור פוטנציאלי של ״סודות מדינה – מקורות ושיטות"

הגיע הזמן שהתובע הכללי, ג׳ף סשנס, שפסל את עצמו על בסיס המידע החלקי בלבד, יחזור לתמונה יחד עם התובע מס. 2, ג׳ון הובר

דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, נימקה את החלטת הנשיא בצורך בשקיפות, כמו גם בדרישות ועדות החקירה של הקנוגרס.

 

נוסח ההצהרה:

עקב בקשת מספר ועדות בקונגרס, ומסיבות של שקיפות, הנשיא הנחה את משרד ראש המודיעין הלאומי ומשרד המשפטים (כולל הFBI) להסרה מיידית של חסיון החומרים הבאים: (1) עמודים 10-12 ו 17034 מיוני 2017 הצגת הבקשות לצוים מבית משפט פיס"ה(FISA) בענייניו של קרטר פייג'; (2) כל דוחות הFBI של ראיונות עם ברוס ג. אוהר אשר הוכנו בהקשר לחקירות רוסיה; ו(3) כל דוחות הFBI של ראיונות אשר הוכנו בהקשר לכל צווי הFISA שעסקו בקרטר פייג'.

בנוסף, הנשיא דונאלד ג. טראמפ הנחה את משרד המשפטים (כולל הFBI) לחשוף לציבור את כל המסרונים הקשורים לחקירות רוסיה,  ללא השחרות, של ג'יימס קומי, אנדרו מקייב, פיטר סטרוק, ליסה פייג', וברוס אוהר.

היקף המידע הזה עשוי לדחוף את חקירת רוסיה לתוהו ובוהו כאשר המניעים לפתיחת חקירת הכביכול קנוניה של קמפיין טראמפ ייחשפו.

אם טראמפ תחת חקירה, וכפי שהם טוענים קיימים חשדות אמיתיים בנוגע לחקירות רוסיה, איך יסבירו כעת שהוא בתור הנאשם חושף לציבור את מהלך החקירה נגדו ולא חושש שיגלו מה יודעים עליו?

כשטראמפ מבקש ספציפית שיסירו את ההשחרות מהשמות של קומי, מקייב, סטרוזק ופייג׳ בדוחות, ניתן להסיק שעד עכשיו השחרת השמות נעשתה כדי לא לחשוף מה היה טיב המעורבות שלהם בחקירות.

הדיפ סטייט בפאניקה ינסה למנף את הוראת הסרת ההשחרות מהמסמכים כדי לנסות ולהדיח את טראמפ בגין שחרור פוטנציאלי של ״סודות מדינה – מקורות ושיטות".

טראמפ הגיב ביום שני על החקירה בטוויטר, בצטטו דיווח של ״פוקס ניוז״ על עדותה של פייג׳ שלא נמצאו ראיות לקנוניה לפני מינויו של החוקר המיוחד מיולר. "לעולם לא היה צריך להעלות את המקרה, "הוסיף טראמפ. "זה לחלוטין ציד מכשפות בלתי חוקי!"

מיד לאחר פיטורי קומי, פיטר סטרוזק כתב למאהבת שלו, ליסה פייג׳ "אנחנו צריכים לפתוח את התיק לו חיכינו עכשיו בזמן שאנדי (מקייב, גם פוטר) בפעולה. פייג׳ ענתה, "אנחנו צריכים לנעול (טקסט מושחר). במסלול אישום רשמי. מהר."וואו, קונספירציה נתפסה?

ציוץ התגובה של קומי :

נהנית הביקור של היום: תזכורת מעוררת השראה כי אנחנו תמיד יוצאים חזקים יותר מזמנים קשים.

תזכורת

ספיי-גייט: הקירות נסגרים על הסיקרט סוסייטי, סיסטרז!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *