טראמפ והאחוות הסודיות של הבוהמיאן גרוב

טראמפ והאחוות הסודיות של הבוהמיאן גרוב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אז המלחמה באליטה הפרוגרסיבית המושחתת בארה"ב נמצאת בעיצומה, אך היא החלה מזמן. נעבור לסביבת הקמפיין של דונאלד טראמפ במהלך הבחירות , אתר ברייטברד, אשר במהלך הבחירות קיבל סיסמא מהאקרים אנונימיים שפרצו לשרת הדואלים של מזכיר ההגנה בממשל בוש הבן, קולין פאוול, מי שהמליץ להילארי להרים את השרת הפרטי המושחת שלה בזמן שהיית מזכירת המדינה (כך לפי עדותה).

שימו לב לקטע הבא שהודלף המדבר על היהלום שבכתר של מעגלי האילומינטי אשר כתבנו עליו מאז 2008, הבוהמיאן גרוב, היכן שהאליטה של האליטה יוצאים לחורשה בסן פרנסיסקו בכל קיץ לקיים פולחן דיוניסי והמיסטריות.

 

"פיטר, חזרתי מהבוהמיאן גרוב. הפתעה, הפתעה, ישבתי ליד סטפן הרפר כמה פעמים והיית לנו שיחה נעימה. החברים בחורשה (חורשת הבוהמיאן גרוב) יודעים שטראמפ הוא אסון. הרוב יצביעו נגד, אך כמה וכמה מהם לא יצביעו עבור הילארי ובמקום יעבירו את הקול שלהם למתמודד צד השלישי. יש פה מוזרויות. חוץ מזה הכל טוב עם משפחת פאוול. אנחנו נחמוק לכמה ימים באוגוסט. בוודאי שאשמח לראותך. תודיע לי על התאריכים הנוחים לך. אמרתי לסטפן שנראה כי אתה די מסופק עם מקומך החדש בחיים.

כל טוב, קולין. "

"Peter, I am back from the Bohemian Grove. Surprise, surprise, I sat next to Stephen Harper a couple of times and had a nice discussion. Grove attendees know that Trump is a disaster. Most will vote against, but quite a few will not vote for Hillary and will vote for a third party candidate. Strange doings down here. Otherwise all is well with the Powells. We’ll sneak away for a few days in August. Of course I’d love to see you. Let me know your dates. I told Stephen that you seemed quite content in your new place in life.

All the best, Colin"

 

עכשיו נעבור לניוט גינגריץ', הוא לא סתם עוד עסקן פוליטי. הוא אומר במפורש בקטע וידאו הבא, שבדרך להיות נשיא ארה"ב חייבים להיות באחווה סודית ולעבור את החניכות, אחרת לא יודעים איך לאכול אותך, וכך הוא טוען לגבי דונאלד טראמפ.

סרטון:

גינגריץ' בהחלט יודע, הוא עצמו חבר בבוהמיאן גרוב.

[מקור על ניוט גינגריץ בבוהמיאן גרוב] – [Common Cause, Volumes 20-21 1994]

תמונה מספר מחזור של המפגשים שם, מאזור הנאומים הידוע lakeside talk (הקישור לעיל מאמת את התמונה):

ניוט גינגריץ בוש בוהמיאן גרוב

 

כפי שאתם רואים אנשי משפחת בוש, אב ובנו שהיו נשיאים, חברים בבוהמיאן גרוב, ואכן גם האח ג'ב בוש אשר רץ מול טראמפ בבחירות המקדימות לראשות המפלגה הרפובליקנית חבר באחווה הסודית.מתוך ה new yoork mag במאמר מ2012 עם הכותרת Bush in the Wilderness:

ביולי, ג'ב בוש הלך למפגש האולטרה סודי בחורשת הבוהמיאן גרוב, מועדון פרטי בקליפורניה היכן שפוליטיקאים ואנשי תעשייה מתגופפים יחדיו בחורשה פעם בשנה. ג'ב התקבל כ"ככוב רוק", כך לפי תורם שהזמין אותו מפלורידה.

In July, Bush attended a meeting at ultrasecret Bohemian Grove, the private California club where politicians and industrialists powwow in the woods once a year. Jeb was “greeted like a rock star,” according to the Florida donor who invited him

כנראה זה לא מקרי שהוא היה אמור להיות איש החזית לתפוס את הפיקוד על המפלגה הרפובליקנית מטעם הקבוצה, ועל כן היה בעימות האגרסיבי ביותר עם טראמפ מבין כל שאר המועמדים, אשר כמובן הפסיד:

ה”בוהמיאן גרוב” (Bohemian Grove, או בתרגום חופשי – “היער הבוהמי”) הוא יער עצום בגודל 10,000 דונם הממוקם במונטה-ריו, קליפורניה. יש בו מחנה קאמפינג יוקרתי לכ-2000 איש, והבעלות הפרטית עליו היא בידי ה”בוהמיאן קלאב” (או “המועדון הבוהמי”).ה”בוהמיאן קלאב” הוא מועדון פרטי לגברים בלבד, שמשרדיו ממוקמים ב”בניין הבוהמיאן” בסן-פרנסיסקו. המועדון הוקם בשנת 1872 ע”י גברים ש-”חיפשו מקלט מהתרבות השלטת (או חוסר התרבות)”, באותה תקופה…

המועדון התפתח עם הזמן למעגל של בעלי הון ואנשים בעלי כוח והשפעה, בעיקר בתוך ארה”ב אך גם מחוצה לה. גם אמנים ואנשי בידור מסוימים מורשים להצטרף, בשל הסטאטוס החברתי ויכולות הבידור שלהם.רשימת החברים כוללת את כל הנשיאים הרפובליקנים משנת 1923, יחד עם כמה נשיאים דמוקרטיים. רבים מבעלי התפקידים הבכירים בממשלה, ומנהלים ובעלים של תאגידים גדולים ומוסדות פיננסים. רבים מבעלי התפקידים הנ”ל היו חברים במועדון עוד לפני שנבחרו לתפקידיהם.

בין התעשיות המיוצגות במועדון תוכלו למנות קבלני תעשיות צבאיות ונשק, בנקים (גם בארה”ב וגם בינלאומיים), תעשיות נפט, תעשיות אנרגיה (כולל אנרגיה גרעינית), וכמובן חברות התקשורת הגדולות. כל החברות האלו מיוצגות במועדון, בין אם ע”י חברים קבועים ובין אם ע”י אורחים מיוחדים, שכן שימו לב שאלו הן תעשיות התלויות לחלוטין בקשר אדוק עם השלטון כדי להצליח.

החברים מתגוררים במחנות שונים ביער, ולכל מחנה דרגת יוקרה שונה. חברים ואורחים תכופים של המחנה היוקרתי ביותר, הנקרא “מנדליי”, כוללים את הנרי קיסינג’ר, תומאס ווטסון (כן כן ההוא מ-IBM), וויליאם קייסי (CIA), ראלף ביילי (תשלובת דופונט), ג’ורג’ שולץ (לשעבר שר העבודה, שר האוצר, ומזכיר המדינה בארה”ב), והמיליארדר סטפן בכטל. ג’ורג’ בוש דווקא שוכן במחנה פחות יוקרתי הנקרא “הילביליס”, יחד עם עם אלדן קלאוזן מהבנק העולמי, וולטר קרונקייט (המנחה המוביל של ה-CBS בשנות ה-70 וה-80, ומי שמקריין את קולו של הינשוף בטקס שמפורט בהמשך), ווויליאם באקלי (מייסד עיתון ה”National Review”).

רק בשביל לקבל מושג לגבי כמה שהמקום הזה הוא בעל השפעה, שם בעצם החלה תוכנית פרוייקט מנהטן שהוליד את פצצת האטום.

3

כל המאמרים שלנו על הבוהמיין גרוב

בקרוב נחשוף איזה אחוות כן מקושרות לטראמפ, יש למה לצפות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *