תחקיר מפוצץ של ׳וריטאס׳: ׳חברי הדיפ סטייט, אנו עומדים לחשוף אתכם אחד אחד׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בתחקיר מספר רב של פקידי ממשל בכירים של הדיפ סטייט המסבירים בקולם כיצד הם מטרפדים את הנשיא טראמפ מבפנים

 

העיתונאי החוקר ג'יימס אוקיף עומד לפרסם בשבוע הבא תחקיר חדש בו הוא מבטיח לחשוף את פרצופם של חתרני הדיפ-סטייט

"אני הולך להקניט ולהודיע מה אנחנו עומדים לשחרר בשבוע הבא," אמר אוקיף כשהתחיל להציג את הפרוייקט החדש שלו, ״Deep Deep Unmasked״. "הנושא של התחקיר שלנו – להשקה בשבוע הבא – הוא מדינת העומק … הסרת המסכה מהדיפ סטייט".

"עבור כמה הדיפ סטייט הזה הוא התנגדות (רזיסטנס) חסרת פנים. עבור אחרים, זוהי ביורוקרטיה ממשלתית הפטורה מאחריות, או אחרים הרואים בו מדינה מחוץ לחוק בתוך המדינה", המשיך אוקיף.

"יש כאלה שקוראים לזה תיאוריית קונספירציה. אבל תיאוריית הקונספירציה הזאת הופיעה לאחרונה במאמר מערכת של ניו יורק טיימס", אמר אוקיף, בהתייחסו למאמר האנונימי המדבר על התנגדות לממשל טראמפ, כביכול מתוך הממשל עצמו, שמשך ביקורת הן מימין והן משמאל.

"מי כתב את המאמר הזה? "אני בטוח שכולכם הייתם רוצים לדעת את זה, נכון?" אמר אוקיף, ורמז לכך שהתחקיר החדש עשוי לחשוף את זהותו של המחבר.

צפו בפרומו:

לדברי אוקיף, התחקיר ישוחרר לצפייה לציבור במהלך השבוע הבא.

"מה שאנחנו משחררים בשבוע הבא … אנחנו חייבים לחשוף אותם במילים שלהם עצמם. אנחנו עומדים להפוך את אנשי הדיפ-סטייט לאנשים מפורסמים באינטרנט", אמר ביום שבת.

ביום שישי, בהציגו את הפרומו לתחקיר, כתב אוקיף:

כשאנחנו נשחרר את סדרת התחקירים שלנו, ניתן לכם את השמות ונראה את פניהם של אלה שבוחרים "להתנגד" בעודם ממומנים על ידי משלמי המסים הפטריוטים. כאשר הנושא של הסרטון הבא שלנו, עובד ברשות שלטונית, אומר, "להתנגד לכל. בכל רמה. לחרבן הכל: "תוכלו לראות את שמו ואת פניו. אתם גם תוכלו לראות את התואר שלו, את המעסיק הישיר שלו, את תנועת שפתיו, את גוון קולו, את התנהלותו, את יהירותו, את היעדר התובנה העצמית שלו, ובסופו של דבר, כשהוא מתרברב על איך שאיש לעולם לא יגרום לו ולחבריו לשלם על מעשיהם.

כאשר עובד של הממשלה מתרברב על הפיכת אזרחים פרטיים למטרה במאמץ "… ללכת נגד החוקה של ארה״ב", אין אנו יכולים להימנע מלפרסם את שמו.

ישנה סיבה פילוסופית עמוקה יותר בגינה אנו עושים זאת.

נדרשת שקיפות מאלה ששולטים. הפרטיות שייכת לאנשים ששמו אותם שם.

לפי ג'ים הופט, מ״הגייטווי פונדיט״, שצפה בהקרנה המוקדמת של אותה "פצצה מתקרבת" שאוקיף עומד להטיל, "הדמוקרטים צריכים להיות מודאגים מאוד."

 

ביום שישי המשיך אוקיף:

״פרוייקט וריטאס״ חייב לחשוף ולהראות לכם את פניהם של הנציגים חברי הדיפ סטייט. השלטון קיים בהסכמת הנשלטים וההסכמה הזאת לא ניתן לייצר על ידי לובשי מסכות וחתרנים. אמת זו צריכה להיות מטרה להשגה בכל מחיר, כולל השימוש בסמויים. מטרתו העיקרית של פרויקט וריטאס היא לספק ‘Veritas to the Vulgate’ או "אמת להמונים", שלדעתנו היא הליבה של העיתונות. דעות ואנונימיות זמינים בשפע, אבל האמת נדירה אבל תמיד הדבר החשוב ביותר.

אנחנו עומדים לחשוף את האנשים האלה כדי לסכל את המאמצים שלהם, וכי זה צפוי להרתיע אחרים. אנו סומכים כי האמריקאים יעשו את הדבר הנכון אם העובדות יהיו בידיהם. פשוט אין להם שקיפות לגבי שקורה. אין להם מושג. על הרשויות להתאפס ולעשות עבודתם ולבצע רפורמות גורפות. אולי תהיה השבת הפרדת רשויות ושוויון בפני החוק.

אז, אנחנו עומדים לחשוף אותם …

בזה אחר זה.

אנחנו משלימים את החיפוש אחר כל אדם רקוב, מושחת, מפר חוק בדיפ סטייט הזה. אנחנו ועוד אחרים נמצא אתכם.

אנחנו עומדים לחשוף אתכם.

אנחנו עומדים להפוך אתכם למפורסמים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *