אתיופי שיכור ובן של האצולה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה קורה שאתיופי שלכאורה שתה לשכורה ובן של האצולה נוסע באמצע הכביש כאילו מדובר ביום כיפור והכביש שייך לאבא שלו כפי שארץ נהדרת קובעת מה שייך לסדום.

 

תאמינו או לא, אבל צריך לשתות חצי בקבוק ערק איילות בשביל לכתוב לכם מילים שכאלה, בכל זאת מדובר בנער יפיפה שיקפח את חייו בכביש והזעקה הנפשית זועקת מכל ואחד ואחד במדינת ישראל, ילד טהור נמרח על הכביש וההורים והמשפחה בצער עמוק.

אבל עם כל הצער שבדבר כל יום מתים אנשים, כל יום הם מקפחים את חייהם על הכביש, בין אם זה בשוגג ובין אם זה ברשלנות אנו עדים למסע צלב כנגד אדם ממוצא אתיופי ששגה (אם בכלל) והגורל האכזר הביא עליו משפחה גזענית ושוטרים אכזרים שעובדים בשורותיה.

זאת לא הפעם הראשונה שאדם פוגע בכביש במישהו ואף בורח, ברבי לקח עשרות קלוגרם קוק ורצח שלושה על הכביש ונעלם למשטרה שבועות עד שאיתרו אותו וגם אז והיה לו סיפור להציע להם, והמשטרה והתקשורת שתקה אודות אותם נרצחים על הכביש, בכל זאת, האבא שלהם הוא לא קולנוען שעושה סרטים בדמות זוהי סדום.

 

11 שנה קיבל שושן ברבי על רצח שלושה במעבר חציה בהסדר טיעון, אבל פה מדובר באתיופי, אתיופי כאשר הוא מבצע עבירה מיד קמים עליו כולם, שלא נדבר על כך שהוא שחור על מסך הטלוויזיה, ושלא ישמע כי השחור הזה מקבל לגיטימציה בעייני אנשי "קונספיל", להפך, צריך להוקיע את המעשה שלו, אבל בגלל שיש קשר לאבי נשר האליטה רוצה את דמו, לגמור אותו בטרם משפטו.

11 שנה קיבל אדם שלקח קוק ודרס שלושה נשמות, אנחנו מפה נשאל שאלה, דין שלושה כדין אחד?

מה הקשר? אבי נשר!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *