הנשיא הקדוש חוסיין אובמה, האיש המסוכן ביותר בעולם מאז סטלין, האשים את טראמפ כי הוא פוגע ב׳תקשורת החופשית׳ 

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הנשיא הקדוש ברק חוסיין אובמה, האיש המסוכן ביותר שהסתובב בעולם מאז מותו של סטלין, האשים אתמול את טראמפ כי הוא פוגע ב"תקשורת החופשית".

אובמה גם התרברב בכך שלא כינה את רשת 'פוקס ניוז' השמרנית בתואר "אויב", כפי שטראמפ נוהג כיום עם CNN.

כרגיל אצל אובמה מילים יפות לחוד ומציאות מכוערת לחוד: ב-2013 ניהל ממשל אובמה *מעקבים* אחר עיתונאי פוקס בחשד להדלפות (מקור). המעקבים כללו חדירה למיילים ולרשומות הטלפון של העיתונאי. כן, כמו שמתנהגים עם "אויב". בסוף כמובן לא יצא כלום מהמעקבים האלו.

בכתבה ב'וושינגטון פוסט' מופיע פרט מדהים נוסף: מסתבר שממשל אובמה ניהל מעקבים נגד עיתונאים, על בסיס תקנה משנת 1917, יותר מכל הממשלים הקודמים *ביחד*.

דמיינו לרגע אם טראמפ היה מפעיל מעקבים נגד עיתונאים כדבר שבשגרה – הערד נירים והנדב איילים היו מממנים לישראלים כרטיסי טיסה כדי שיילכו להפגין מול הבית הלבן.

יש עוד: ב-2008, עוד כשהיה מועמד לנשיאות מול ג'ון מקיין, העיף אובמה מהמטוס שלו שלושה עיתונאים. בצירוף מקרים קוסמי אותם עיתונאים עבדו במערכות עיתונים שהצהירו על תמיכתם ביריבו של אובמה לנשיאות, ג'ון מקיין (מקור).

ב-2010 גם האשים אובמה את FOX כי היא "הרסנית לאמריקה" ואחראית לעוני באמריקה (מקור). כזה טהור וזך.

אפילו בניו יורק טיימס, האובמתון שהדהד ללא הרף את מסריו של הנשיא הכושל, הזהירו שאם טראמפ יתנכל לעיתונאים – הוא יעשה זאת בהשראת אובמה (מקור). 
טראמפ כמובן לא מתקרב ל"הישגים" של אובמה ברדיפה אחר עיתונאים שהוא לא חפץ ביקרם.

לסיכום: אובמה הוא לא רק הנשיא הכושל בתקופה המודרנית, נשיא שזרק את בעלות הברית של ארה"ב מתחת לגלגלים והפך את המשטר הנאצי בטהראן ל"שותף", אובמה הוא גם שקרן עלוב.

ברוך שפטרנו

Image may contain: 3 people, text

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *